Haar gedwongen een tattoo te zetten die ze alleen bij de locals mag zetten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap niet wat die Chinees bij Jack gedaan heeft en waarom die in elkaar geslagen werd
Maar wat had dat "zien" ermee te maken danquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:16 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Haar gedwongen een tattoo te zetten die ze alleen bij de locals mag zetten.
Goede theorie!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:18 schreef beschuit het volgende:
http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=23991
beste theorie ever! erg veel spoilers dus ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn gedacht erover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:58 schreef Jump het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn gedacht erover:Volgens mij hebben ze dat wel uitgelegd in deze aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sayid is een van de meest boeiende characters van deze serie.
Sayid
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Waarom nog spoilertekst, aflevering is ge-aired.
Die kabel was toch om de submarine te sturen oid?
In ieder geval weer weinig vragen beantwoord. The Others zijn de Hostiles
maar of die er eerder waren dan Dharma weet je niet aangezien die piraat gewoon één van de others is. Wat zeiden ze eigenlijk tegen elkaar in 't Russisch?
En zou John nog wat anders hebben gezien nadat hij 7-7 had ingetikt of was het alleen wachten op de explosie..![]()
ik mag niet verder lezen, eerst kijken
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Sayid schopt kont in deze aflevering
Voor wie de promo's heeft bekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bang dat we volgende week geen follow up zien van deze verhaallijn. Het zal dus wel weer even wachten worden omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zien.![]()
Waarom zou je een kabel nodig hebben voor een duikboot? Het lijkt mij veel logischer dat die kabel bedoeld is voor een sonar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waarom nog spoilertekst, aflevering is ge-aired.
Die kabel was toch om de submarine te sturen oid?
In ieder geval weer weinig vragen beantwoord. The Others zijn de Hostiles
maar of die er eerder waren dan Dharma weet je niet aangezien die piraat gewoon één van de others is. Wat zeiden ze eigenlijk tegen elkaar in 't Russisch?
En zou John nog wat anders hebben gezien nadat hij 7-7 had ingetikt of was het alleen wachten op de explosie..
De hostiles waren er lang voor Dharma. We weten dat Ben op het eiland is geboren en dat was zeker voordat Dharma is opgericht. Patchy is gewoon de communicatieman die het contact tussen het eiland en de buitenwereld verzorgde. De schotel werkte dus wel degelijk, want dit is waarschijnlijk de enige manier waarop de others informatie over bijvoorbeeld Jack's achtergrond konden achterhalen.
Is het interessant wat Locke heeft gezien? Wat ik veel belangrijker vind is de rol van de man in de video. Maakt hij deel uit van de al die het Flame station opblaast als je de code invoert die hij opgeeft? Of hebben de others met het systeem gerommeld en zelf gezorgd dat 77 tot de big bang lijdt?![]()
Ik moet wachten tot mn vader thuis is om deze epi te downen
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket![]()
Die sonar stuurt de submarines, dat zei die kerel zelf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef budha het volgende:
[..]
Waarom zou je een kabel nodig hebben voor een duikboot? Het lijkt mij veel logischer dat die kabel bedoeld is voor een sonar.
De hostiles waren er lang voor Dharma. We weten dat Ben op het eiland is geboren en dat was zeker voordat Dharma is opgericht. Patchy is gewoon de communicatieman die het contact tussen het eiland en de buitenwereld verzorgde. De schotel werkte dus wel degelijk, want dit is waarschijnlijk de enige manier waarop de others informatie over bijvoorbeeld Jack's achtergrond konden achterhalen.
Is het interessant wat Locke heeft gezien? Wat ik veel belangrijker vind is de rol van de man in de video. Maakt hij deel uit van de al die het Flame station opblaast als je de code invoert die hij opgeeft? Of hebben de others met het systeem gerommeld en zelf gezorgd dat 77 tot de big bang lijdt?
Dat Ben op het eiland is geboren was ik eigenlijk alweer vergeten. En dat men niet meer met de buitenwereld kon communiceren sinds de hatch is geexplodeerd was al langer bekend. Dat zei die grote oudere kerel van the Others nog geloof ik.
![]()
Promo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze konden ook na de paarse flits nog communiceren met de buitenwereld. Alleen, de others konden geen directe link meer krijgen met de Flame station omdat het imploderen van Swan station de communicatielijnen heeft beschadigd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Die sonar stuurt de submarines, dat zei die kerel zelf.
Dat Ben op het eiland is geboren was ik eigenlijk alweer vergeten. En dat men niet meer met de buitenwereld kon communiceren sinds de hatch is geexplodeerd was al langer bekend. Dat zei die grote oudere kerel van the Others nog geloof ik.
Daarom kwam de donkere dame op het lapjespaard naar Mikhail Bakunin a.k.a. Patchy.
Volgens Carlton Cuse in een interview gaat de kabel nog voor het einde van dit seizoen een belangrijke rol spelen.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:07 schreef Autoreply het volgende:
Promo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik realiseer me nu overigens dat dit seizoen eind mei is afgelopen en waarschijnlijk pas weer ergens in februari of maart begint. Tering, dat gaat weer lang duren![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door budha op 08-03-2007 14:39:04 ]![]()
dude please stop het met zeiken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:13 schreef Helo het volgende:
Nee ze wouden gewoon wat antwoorden op vragen, zelf wil ik graag antwoord op een paar vragen boven alle andere vragen namelijk:
Wat was de grote voetenstandbeeld op de kust ergens
Waarom hebben haaien een bedrijfs logo
zwarte rook wtf echt.
maarja wil graag ook dat ze het verhaal lijn van de buitenwereld wat meer afmaken daarmee bedoel ik die gasten in de sneeuw die ze gevonden hadden ofzo. Eingelijk wil ik graag dat ze ook maar 1 vraag verhaal lijn gaaf afronden, er staan er nog zoveel open namelijk
Stel Lost eindigt met season 5, dat betekend dat we nu over de helft zijn. Als jij een boek leest wil je toch niet dat in het midden van het boek vertelt word wat er op de laatste pagina staat??? Het verhaal wordt nu opgebouwt.![]()
Geweldige aflevering, het begint aardig op S1 met een vleug S2 te lijken, which is a good thing. Kan niet wachten op de volgende aflevering.
John, John... Wat doe je nu weer?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Die sonar stuurt niets, maar geeft veilig vaarwater aan. Zie het als een onderwater vuurtoren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Die sonar stuurt de submarines, dat zei die kerel zelf.
John begint me een beetje te irriteren. Jammer, want eerst was ie nog zo cool. Sayid laat zit gelukkig niets wijsmaken. Die gaat het nog ver schoppenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Geweldige aflevering, het begint aardig op S1 met een vleug S2 te lijken, which is a good thing. Kan niet wachten op de volgende aflevering.
John, John... Wat doe je nu weer?![]()
![]()
John begint me niet zozeer te irriteren, maar hij is wel het spoor bijster, laat staan dat hij enigzins logische keuzes maakt...
John moet weer eens op een spiritueel pad
Ja, dus stuurt dat ding de submarine langs het eiland oid, dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die sonar stuurt niets, maar geeft veilig vaarwater aan. Zie het als een onderwater vuurtoren..
![]()
Mjah, dus niet dat het zo'n b-afstandsbestuurbare duikboot isquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja, dus stuurt dat ding de submarine langs het eiland oid, dat bedoelde ik eigenlijk ook.
Aardige aflevering, alleen VRAAG TOCH EENS WAT.
- Waarom zit die gast daar?
- Wat is zijn taak?
- Wie is die vrouw en wat zei hij tegen haar?
Erger me daar echt dood aan.
Ten percent faster with a sturdier frame
Forum Opties Forumhop: Hop naar: