Ach, ben al lang blij dat we niet weer weken hoeven te wachten op een nieuwe ep.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Idd, nu al spijt ernaar gekeken te hebben... Ik wil dat het donderdag next week is
S2 was ronduit bagger hoor. S3 is tot nu toe veel beter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 04:49 schreef StefanP het volgende:
Zeikaflevering, net als de rest van dit seizoen. Waardeloos. Niks spannends, niks nieuws, weer een uur lang een of ander dramagezeur over iemands verleden.
Wat is die Claire trouwens een ontzettend zeurwijf zeg. Continu met dat 'I don't want a liar near my baby'... en Charlie die maar als een wanhopig sulletje over zich heen laat lopen... geef dat mens een draai om d'r oren en neem d'r eens goed hard van achteren zodat ze haar plaats kent.
S1 en S2
S3
Denk het ook. In de promo van de volgende aflevering is te zien wat die Rus waarschijnlijk zou gaan onthullen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef Kinga het volgende:
Top aflevering... heb zo'n gevoel dat Locke die rus door die alarm poorten duwde omdat hij iets over Locke wilde gaan zeggen wat de rest niet mocht horen...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:08 schreef budha het volgende:
[..]
Ik heb de trailers nog eens bekeken en daaruit blijkt dat volgende week ons een schokkende gebeurtenis te wachten staat.Ik hoop niet dat je gelijk hebt en Locke toch nog "goed' blijft en dat niet doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je maar niet op public trackers gaan downloaden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef Bot13 het volgende:
Okee. Ik wordt wakker, zet m'n pc aan en drink wat thee. Op m'n gemakje surf ik naar Mininova en kijk eens bij de tv-show sectie om te downloaden. Ah, 800 seeds. Klinkt lekker. Oh; ook nog van Eztv. Geweldig.
[download]
Okee. Ik kom thuis. Ik smeer wat boterhammen, cornflakes, thee, en koekjes om me te vergezellen tijdens dit spectakel dat Lost mag heten. God god, wat heb ik er zin in! Vol verwachting zoek ik in m'n lijst met downloads om Lost aan te zetten, met de moeheid nog in m'n handen tot tenen van de lange schooldag.
Het was één of andere .rar van zo'n kansloze knakker die je een dialer probeert aan te smeren. En nee; ik heb het vanochtend niet gezien.
Ik voel me diep in m'n kont genaaid op het moment.![]()
Die blonde.. ik ben der naam ffs kwijt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Welke nieuwe chick?
Zeg ik: niet belangrijk genoeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Die blonde.. ik ben der naam ffs kwijt.
Told you...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had ik die trailer nou maar niet gekeken, nu wil ik dat het volgende week donderdag is
.
Daar dacht ik ok aan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:42 schreef Mirel het volgende:
[..]
Moet je maar niet op public trackers gaan downloaden.
Jack is misschien wel gehersenspoeld denk ik.
"But you, John Locke, you I might have a fleeting memory of... But I must be confused, because the John Lock I know was para..."quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:34 schreef drGoeroe het volgende:
Dat uit de promo kan hij toch niet weten van Locke?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:39 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je gelijk hebt en Locke toch nog "goed' blijft en dat niet doet.Ik weet niet of foto's in spoilertags werken, dus maar even zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://bp0.blogger.com/_R(...)ITEgk/s1600-h/04.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het beste bewijs is misschien wel dat Locke ook de Flame station heeft opgeblazen. Dat was de enige manier om te communiceren met de buitenwereld zoals Sayid al zei. Locke zegt wel dat het een ongelukje was, maar hij had de C4 gevonden, dus z'n excuus klopt niet.
Het lijkt mij duidelijk dat Locke helemaal niet van het eiland af wil en alles doet om dat te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |