Opofferen voor de strijd begint, hé...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:00 schreef Yvet_te het volgende:
btw...dit is toch niet die brief van cora van 7 kantjes?![]()
Ik zou zeggen: "Let the fun begin"quote:Op maandag 5 maart 2007 03:00 schreef avonne het volgende:
met zichzelf of met Huub?
Komt er vannacht nog wraak, of is dat loze praat?
Ik denk dat Cora wel bestaat, maar dat is dan echt iemand van het formaat yvonne die helemaal met 'm meeleeft enzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Mocht die Cora al bestaan, dan is die nu toch ook wel klaar met Jaap?
Hij moet wel anders verliest hij ericquote:Op maandag 5 maart 2007 02:57 schreef Ashrak het volgende:
En de alcoholinname ging volgens mij goed vandaag, dus er is nog hoop.
Ik hoop het echt.. Dat ie huub met matras en al van het bed af trekt oidquote:Op maandag 5 maart 2007 03:00 schreef avonne het volgende:
met zichzelf of met Huub?
Komt er vannacht nog wraak, of is dat loze praat?
die cora heeft trouwens wel geluk dat hij in dat huis zit...hij kan haar niet gaan stalken.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opofferen voor de strijd begint, hé...![]()
Dat klinkt wel heel erg neerbuigend, door die smiley er achter. Wat ik bedoel is dat het toch duidelijk is dat Huub de smaakmaker van DGK is. Zonder Huub was er vanavond bv echt helemaal niets aan de hand geweest. Hij mag dan soms wat te ver gaan in zijn acties, maar ook dat hoort erbij. Je wilt toch een programma hebben dat boeit.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 03:02 schreef daWeasel het volgende:
Ik probeer ook tevergeefs de streams naar voren te spoelen naar het moment dat Japiooo's tegenactie begint. Helaas
quote:Op maandag 5 maart 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
ja hoor, oprotte - tovert er nog een uit z'n achterzak
Running gag is dit.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
ja hoor, oprotte - tovert er nog een uit z'n achterzak
ja heb teveel the sims gespeeld..ik betrap me er af en toe op dat ik dat knopje zoek....quote:Op maandag 5 maart 2007 03:02 schreef daWeasel het volgende:
Ik probeer ook tevergeefs de streams naar voren te spoelen naar het moment dat Japiooo's tegenactie begint. Helaas
Hij is zo labiel dat ik hem wel geloof.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:03 schreef Casshern het volgende:
ik hoop zo dat hij z'n woorden nakomt hehe
quote:Op maandag 5 maart 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg neerbuigend, door die smiley er achter. Wat ik bedoel is dat het toch duidelijk is dat Huub de smaakmaker van DGK is. Zonder Huub was er vanavond bv echt helemaal niets aan de hand geweest. Hij mag dan soms wat te ver gaan in zijn acties, maar ook dat hoort erbij. Je wilt toch een programma hebben dat boeit.
JA! Kom op Japio!quote:Op maandag 5 maart 2007 03:02 schreef Heathen het volgende:
Jaap: "de hel breekt zometeen los"
Geweldig!!!!!!!:D:DD:D:DD:D:D D
D D:D: D: D:D
![]()
Hehequote:Op maandag 5 maart 2007 02:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Origami cursus aanvragen in de villa.
Mja, ik laat de popcorn nog maar even staanquote:Op maandag 5 maart 2007 03:03 schreef Loserkid het volgende:
De hel gaat losbreken, niemand gaat meer slapen daar... volgens jaap...
Dus...
ja hoe doe jij dat..mijn hele bioritme is verstoord hierdoorquote:Op maandag 5 maart 2007 03:03 schreef ach het volgende:
De hel breekt zometeen loswel binnen nu en 3 uur hoop ik want dan moet ik alweer werken
![]()
Whahah daar dacht ik ook al toen ik Jaap buiten zag lopen, en iets buiten gooiden. Deed me denken aan de schoonmaakster van de simsquote:Op maandag 5 maart 2007 03:03 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja heb teveel the sims gespeeld..ik betrap me er af en toe op dat ik dat knopje zoek....![]()
Je hebt dus gewoon nog 5 uur om te streamen?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:05 schreef Prospera het volgende:
Shit ik moet over 7 uur 2 uur verderop zijn.
Dit is het eerste weekend dat ik DGK kijkquote:Op maandag 5 maart 2007 03:04 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja hoe doe jij dat..mijn hele bioritme is verstoord hierdoor![]()
Huubquote:Op maandag 5 maart 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg neerbuigend, door die smiley er achter. Wat ik bedoel is dat het toch duidelijk is dat Huub de smaakmaker van DGK is. Zonder Huub was er vanavond bv echt helemaal niets aan de hand geweest. Hij mag dan soms wat te ver gaan in zijn acties, maar ook dat hoort erbij. Je wilt toch een programma hebben dat boeit.
Ik denk dat hij geluid gaat maken en alles in het water flikkert.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:04 schreef Veulen het volgende:
Hmm hij kan wel is te ver gaan. Hij is boos. Niemand gaat meer slapen straks. Ik denk zo niemand beneden meer. Dat kan wel is betekenen dat ie met dingen gaat gooien.
Of hij pakt terug met dingen die hem ooit zijn aangedaan.
Dont worry Hidiho's pc werkt 24/7quote:Op maandag 5 maart 2007 03:05 schreef avonne het volgende:
Oke, ik ben overtuigd. Die hel komt niet meer.
* streams uit*
IEMAND NEEMT WEL EEN FILMPJE OP, HE??????????
Wraak wil ik zien!quote:Op maandag 5 maart 2007 03:06 schreef Heathen het volgende:
Jaap zit zichzelf nu echt op te naaien.
Ik vraag me van jou ook wel eens af wat je allemaal meentquote:
nee van zichzelfquote:Op maandag 5 maart 2007 03:07 schreef farceman het volgende:
Van wie zijn die brieven ? Van huub?
Klopt. En daarom staat Huub ook altijd in mijn top 3.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is een schakert hoor...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:07 schreef ach het volgende:
Jaap rekt tijd
Dat kloptquote:
ah en dat geloof je zelf?ik hoop het voor je...ik ben al verslaafd hieraan.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:06 schreef ach het volgende:
[..]
Dit is het eerste weekend dat ik DGK kijkOok de laatste denk ik want morgen ben ik echt dood
![]()
Zonnegroetjes met jouquote:Op maandag 5 maart 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vraag me van jou ook wel eens af wat je allemaal meent
OF hij denkt:quote:Op maandag 5 maart 2007 03:09 schreef Loserkid het volgende:
Hij denkt vast dit:
"Ik pak eerst een ballon, dan doe ik de kraan aan..dan laat ik de ballon vollopen met KOUD IJSKOUD HEL BREEKT LOS koud water en dan ga ik er lekker mee gooien! ghihihi!"
Inderdaad, schiet eens op GOD.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou eh jaap schiet op ik moet ook een keer slapen ja !
![]()
Dat zie je dan weer eens verkeerd. Is niet voor het eerst trouwens. Zonder Huub was de avond gewoon rustig verlopen. Dat Jaap vrij cool reageerde door nauwelijks te reageren is een ander verhal. Feit blijft dat Huub natuurlijk de aanstichter is van dit alles. Maar laten we hopen dat Huub er uit vliegt donderdag. Dan hebben we allemaal wat meer tijd over voor andere dingen.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub
Volgens mij was het vanavond de jaap show, waar huub alleen maar heel kinderachtig op reageerde, en met iets meer drank en zonder dat iemand hem tegenhield denk ik dat hij die kopstoot wel gegeven zou kunnen hebben
eerder een storm in een glas water ben ik bangquote:Op maandag 5 maart 2007 03:08 schreef Borga het volgende:
STILTE voor de STORM
Haha, nouja 's nachts kijken doe ik in ieder gaval niet meer. Jammer dat er 's nachts het meeste gebeurtquote:Op maandag 5 maart 2007 03:08 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ah en dat geloof je zelf?ik hoop het voor je...ik ben al verslaafd hieraan.![]()
Nou! De hel breekt los hoor dan!quote:Op maandag 5 maart 2007 03:11 schreef kybe het volgende:
Die valt zo echt op de bank in slaap.
Ik heb nu ook de recorder aan staan voor de zekerheid.quote:
True that. You love him or you hate him. Maar feit blijft dat hij het programma de nodige impulsen geeft die weer zorgen voor spectaculaire reacties van andere miljonairs.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
Zonder Huub was de avond gewoon rustig verlopen.
Nee, dan komt Huub op FOK en is het feest hieroquote:Op maandag 5 maart 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie je dan weer eens verkeerd. Is niet voor het eerst trouwens. Zonder Huub was de avond gewoon rustig verlopen. Dat Jaap vrij cool reageerde door nauwelijks te reageren is een ander verhal. Feit blijft dat Huub natuurlijk de aanstichter is van dit alles. Maar laten we hopen dat Huub er uit vliegt donderdag. Dan hebben we allemaal wat meer tijd over voor andere dingen.
Dan breekt de hel wel los trouwens...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:14 schreef Loserkid het volgende:
Hij gaat nu t paard neuken
Ik dacht dat jij nu eindelijk eens geleerd had om voor jezelf te sprekenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie je dan weer eens verkeerd. Is niet voor het eerst trouwens. Zonder Huub was de avond gewoon rustig verlopen. Dat Jaap vrij cool reageerde door nauwelijks te reageren is een ander verhal. Feit blijft dat Huub natuurlijk de aanstichter is van dit alles. Maar laten we hopen dat Huub er uit vliegt donderdag. Dan hebben we allemaal wat meer tijd over voor andere dingen.
Kans dat hij dr een opeet is groter...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:16 schreef Kombucha het volgende:
hij gaat op een paard springen en galopeert straks naarbinnen
Ik zie nu je logo 'tje pas...Het was weer genieten vanmiddag in de Arenaquote:Op maandag 5 maart 2007 03:16 schreef Loserkid het volgende:
Hij loopt nu in die ring, daar hoort al het vee.
Dat komt niet door zijn omvang maar door zijn gedrag.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef opgebaarde het volgende:
Hebben de meeste hier een minderwaardigheidscomplex van Lutjesbroek tot Tokyo ofzo omdat ze Jaap niet eens met een redelijk normale bewoording kunnen aanduiden, ik zie alleen mongool en iets in de trant van dikke vanwege zijn brede botten
nou ikkan alleen al op deze pagina geen 1 van die woorden van je vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef opgebaarde het volgende:
Hebben de meeste hier een minderwaardigheidscomplex van Lutjesbroek tot Tokyo ofzo omdat ze Jaap niet eens met een redelijk normale bewoording kunnen aanduiden, ik zie alleen mongool en iets in de trant van dikke vanwege zijn brede botten
Clubliefde heeft niets te maken met prestaties, psv of az supporter zeker?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik zie nu je logo 'tje pas...Het was weer genieten vanmiddag in de Arena
Dat zou niet grappig zijn, maar gevaarlijk. Vooral voor die paarden. Met dieren moet je geen spelletjes doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef Loserkid het volgende:
T zou wel lachen zijn als hij de paarden losliet in de slaapkamer.
Precies ik ben ook al me leven ajacied zelfs tone het minder wasquote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Clubliefde heeft niets te maken met prestaties, psv of az supporter zeker?
Het valt me al een paar dagen op en het is best lomp buiten het feit dat het een lompe lul is is het redelijk kinderachtig om continu zijn lichamelijke gesteldheid uit te drukken in best lompe bewoordingen. Daarom dat ik het hard op vraagquote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nou ikkan alleen al op deze pagina geen 1 van die woorden van je vinden
Toch had hij heel even gelijk toen hij zei: "Niemand gaat meer slapen"quote:Op maandag 5 maart 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou eh geweldige actie hoor jaap, gaat die oetlul nu de keuken opruimen
ik ga lekker pitten zoek het efe lekker uit jaap
truste allemaal
![]()
Fysiek geweld telt toch alleen voor de bewoners, niet voor de dieren?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zou niet grappig zijn, maar gevaarlijk. Vooral voor die paarden. Met dieren moet je geen spelletjes doen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef opgebaarde het volgende:
Gast, moet jij niet pokerenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef KoningOdie het volgende:
Wat een DIKKE nerd die gozer. Gooi het over iemand heen ofzo. Fucking mietig papiersnippers op de grond gooien. Echt een dikke nerd die gast, terecht dat ze hem afzeiken
Wat is er mis met AZ?????quote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 03:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het valt me al een paar dagen op en het is best lomp buiten het feit dat het een lompe lul is is het redelijk kinderachtig om continu zijn lichamelijke gesteldheid uit te drukken in best lompe bewoordingen. Daarom dat ik het hard op vraag
Zeker niet ...Ik zat er bij en keek er naquote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat komt omdat iedereen waaronder ikzelf nogal verbaast is van zijn verschijning. En dan niet zozeer zijn omvang, maar eerder zijn gedrag naar anderen toe.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het valt me al een paar dagen op en het is best lomp buiten het feit dat het een lompe lul is is het redelijk kinderachtig om continu zijn lichamelijke gesteldheid uit te drukken in best lompe bewoordingen. Daarom dat ik het hard op vraag
Maar als ik zeg dat jaap geen ruzie meer wilt maken en jij zegt dan dat WIJ helemaal geen ruzie hebben, dan ga ik wel eens twijfelen, sorryquote:Op maandag 5 maart 2007 03:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zonnegroetjes met jou![]()
![]()
En als je gaat twijfelen aan me mik ik je zo uit me msn![]()
Laatste wat ik er over zeggen wil, want het is zo offtopic, maar er is niks mis met AZ, maar met hun succesupportersquote:
Het lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoi sgat, het was weer heerlijk daarstraks. Morgen same time same place?
Boeiend, dat soort mensen maken het net interessant om te kijken.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:21 schreef Heathen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat komt omdat iedereen waaronder ikzelf nogal verbaast is van zijn verschijning. En dan niet zozeer zijn omvang, maar eerder zijn gedrag naar anderen toe.
Zeker , AJAX GODEN ZONENquote:Op maandag 5 maart 2007 03:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Laatste wat ik er over zeggen wil, want het is zo offtopic, maar er is niks mis met AZ, maar met hun succesupporters
opeten?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:23 schreef ach het volgende:
Hij wilde iets met het eten doen maar bedacht zich?
Anderhalf jaar en je weet het nog steeds nietquote:Op maandag 5 maart 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vraag me van jou ook wel eens af wat je allemaal meent
Dat snap ik. Maar dit soort personen moeten tegen zichzelf beschermd worden. Hij is zo labiel als de nete.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Boeiend, dat soort mensen maken het net interessant om te kijken.
Alleen normale mensen er in zetten, daar trek je geen kijkcijfers mee hè![]()
www.google.comquote:Op maandag 5 maart 2007 03:22 schreef KoningOdie het volgende:
Waarom zien we alleen die kerel, hebben ze geen camera onder amanda's dekbed ofzo. Wil een geile fluf zienhaha
luitjes, please - zonnegroetjes over de MSNquote:Op maandag 5 maart 2007 03:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Anderhalf jaar en je weet het nog steeds niet![]()
Wil jij het wel is laten om mij te stangen ja? (Ik ging echt bijna reageren en toen zag ik dat jij het was)quote:Op maandag 5 maart 2007 03:20 schreef Maanvis het volgende:
Fysiek geweld telt toch alleen voor de bewoners, niet voor de dieren?
Ik neem dit ook op.. zonde van mijn bandbreedtequote:
Zou wel origineel zijn...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:26 schreef Flabberguest het volgende:
Wedden dat hij met die pannendeksels gaat slaan in de slaapkamer
Of Dire Straitsquote:Op maandag 5 maart 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
"Why Worry" is van Nana Mouskouri by the way...
Nog 1 keer, danstop ik hier over.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:24 schreef Loserkid het volgende:
Ik voel t .. het gaat gebeuren
Leg eens uit waarom amanda wel vosjes mag slachten voor hun huid en waarom paarden dan ineens niet gedood mogen worden?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wil jij het wel is laten om mij te stangen ja? (Ik ging echt bijna reageren en toen zag ik dat jij het was)
Pff puber.
Tegenwoordig worden er geen mensen preventief gefusilleerdquote:Op maandag 5 maart 2007 03:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dit soort personen moeten tegen zichzelf beschermd worden. Hij is zo labiel als de nete.
Grow upquote:Op maandag 5 maart 2007 03:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Nog 1 keer, danstop ik hier over.
Net als vanmiddag zeker...Ok Dit was een inkopppertje...net als vanmiddag hahahahahahaha
En natasia dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:27 schreef Casshern het volgende:
hehe ik kan me de reactie van erik en amanda nu al voorstelle als ie lawaai gaat make met die deksels
hij pist in z'n tuinquote:Op maandag 5 maart 2007 03:30 schreef Heathen het volgende:
Wat gaat die psychobitch nu doen?
Lekker Jaap...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:31 schreef Heathen het volgende:
Hell breaks lose over the plants!
This denk ik geen vos maar konijn. En waarom vraag je dat aan mij? Ik was tegen dierenleed weet je nog.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:28 schreef Maanvis het volgende:
Leg eens uit waarom amanda wel vosjes mag slachten voor hun huid en waarom paarden dan ineens niet gedood mogen worden?
dus, met veel kabaal naar beneden en z'n beddegoed opeisen (het is begonnen)quote:Op maandag 5 maart 2007 03:32 schreef tipsch het volgende:
Jaap gaat zo vast met veel kabaal.. aah
Nerts.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
This denk ik geen vos maar konijn.
Wat denk je, het zijn stagiares in de weekendenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:31 schreef Flabberguest het volgende:
De redactie verwacht ook wat, hele tijd cam op die deksels
LEKKER GEWERKTquote:Op maandag 5 maart 2007 03:34 schreef Fikkert het volgende:
whahaha, dat is een verrassing, ik zet ze net op tijd aan
Totdat hij honger heeft. (vier minuten)quote:Op maandag 5 maart 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe lang hij dit volhoudt...
quote:Op maandag 5 maart 2007 03:35 schreef Heathen het volgende:
[..]
Totdat hij honger heeft. (vier minuten)
Het was vele malen erger dan waarvoor hij al een keer weggestuurd wasquote:Op maandag 5 maart 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Fysiek geweld was het nog niet hoor..
na, was niet zo verquote:Op maandag 5 maart 2007 03:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Fysiek geweld, dag Huub. Domme jongen.
godver wat een idioot...nou ga dan maar lekker naar huisquote:Op maandag 5 maart 2007 03:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja hij pakte hem vast en sloeg hem maar dat was niet zeker
Ben jij helemaal blind gewordenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
zijn jullie helemaal gek geworden, er is niemand geslagen
Hij sloeg niet, hij pakte Jaap alleen vast.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef KoningOdie het volgende:
Volgens mij sloeg ie wel hoor, maar beeld bleef ff haperen bij mij...
Hij duwde hem van zijn deken af, niets fysiek geweld, anders had Japio dat echtwel gezegd...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef Loserkid het volgende:
Hmm van bovenaf leek t geen geweld te zijn...
mijn beeld hapert al de hele avond...ik heb nog steeds natasia in beeldquote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef KoningOdie het volgende:
Volgens mij sloeg ie wel hoor, maar beeld bleef ff haperen bij mij...
Hij sloeg hem niet hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja hij pakte hem vast en sloeg hem maar dat was niet zeker
Een duwquote:Op maandag 5 maart 2007 03:41 schreef Loserkid het volgende:
nu sloeg hij m wel..
Inderdaad, wat een huilie.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:42 schreef Darklight het volgende:
huub moet er eel tegen kunnen, zelf deed die hetzelfde
Proost !quote:Op maandag 5 maart 2007 03:42 schreef gouden_zooi het volgende:
3:42, ik trek nog ff een flesje los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |