Het was vele malen erger dan waarvoor hij al een keer weggestuurd wasquote:Op maandag 5 maart 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Fysiek geweld was het nog niet hoor..
na, was niet zo verquote:Op maandag 5 maart 2007 03:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Fysiek geweld, dag Huub. Domme jongen.
godver wat een idioot...nou ga dan maar lekker naar huisquote:Op maandag 5 maart 2007 03:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja hij pakte hem vast en sloeg hem maar dat was niet zeker
Ben jij helemaal blind gewordenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
zijn jullie helemaal gek geworden, er is niemand geslagen
Hij sloeg niet, hij pakte Jaap alleen vast.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef KoningOdie het volgende:
Volgens mij sloeg ie wel hoor, maar beeld bleef ff haperen bij mij...
Hij duwde hem van zijn deken af, niets fysiek geweld, anders had Japio dat echtwel gezegd...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef Loserkid het volgende:
Hmm van bovenaf leek t geen geweld te zijn...
mijn beeld hapert al de hele avond...ik heb nog steeds natasia in beeldquote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef KoningOdie het volgende:
Volgens mij sloeg ie wel hoor, maar beeld bleef ff haperen bij mij...
Hij sloeg hem niet hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja hij pakte hem vast en sloeg hem maar dat was niet zeker
Een duwquote:Op maandag 5 maart 2007 03:41 schreef Loserkid het volgende:
nu sloeg hij m wel..
Inderdaad, wat een huilie.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:42 schreef Darklight het volgende:
huub moet er eel tegen kunnen, zelf deed die hetzelfde
Proost !quote:Op maandag 5 maart 2007 03:42 schreef gouden_zooi het volgende:
3:42, ik trek nog ff een flesje los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |