Dan breekt de hel wel los trouwens...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:14 schreef Loserkid het volgende:
Hij gaat nu t paard neuken
Ik dacht dat jij nu eindelijk eens geleerd had om voor jezelf te sprekenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie je dan weer eens verkeerd. Is niet voor het eerst trouwens. Zonder Huub was de avond gewoon rustig verlopen. Dat Jaap vrij cool reageerde door nauwelijks te reageren is een ander verhal. Feit blijft dat Huub natuurlijk de aanstichter is van dit alles. Maar laten we hopen dat Huub er uit vliegt donderdag. Dan hebben we allemaal wat meer tijd over voor andere dingen.
Kans dat hij dr een opeet is groter...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:16 schreef Kombucha het volgende:
hij gaat op een paard springen en galopeert straks naarbinnen
Ik zie nu je logo 'tje pas...Het was weer genieten vanmiddag in de Arenaquote:Op maandag 5 maart 2007 03:16 schreef Loserkid het volgende:
Hij loopt nu in die ring, daar hoort al het vee.
Dat komt niet door zijn omvang maar door zijn gedrag.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef opgebaarde het volgende:
Hebben de meeste hier een minderwaardigheidscomplex van Lutjesbroek tot Tokyo ofzo omdat ze Jaap niet eens met een redelijk normale bewoording kunnen aanduiden, ik zie alleen mongool en iets in de trant van dikke vanwege zijn brede botten
nou ikkan alleen al op deze pagina geen 1 van die woorden van je vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef opgebaarde het volgende:
Hebben de meeste hier een minderwaardigheidscomplex van Lutjesbroek tot Tokyo ofzo omdat ze Jaap niet eens met een redelijk normale bewoording kunnen aanduiden, ik zie alleen mongool en iets in de trant van dikke vanwege zijn brede botten
Clubliefde heeft niets te maken met prestaties, psv of az supporter zeker?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik zie nu je logo 'tje pas...Het was weer genieten vanmiddag in de Arena
Dat zou niet grappig zijn, maar gevaarlijk. Vooral voor die paarden. Met dieren moet je geen spelletjes doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef Loserkid het volgende:
T zou wel lachen zijn als hij de paarden losliet in de slaapkamer.
Precies ik ben ook al me leven ajacied zelfs tone het minder wasquote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Clubliefde heeft niets te maken met prestaties, psv of az supporter zeker?
Het valt me al een paar dagen op en het is best lomp buiten het feit dat het een lompe lul is is het redelijk kinderachtig om continu zijn lichamelijke gesteldheid uit te drukken in best lompe bewoordingen. Daarom dat ik het hard op vraagquote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nou ikkan alleen al op deze pagina geen 1 van die woorden van je vinden
Toch had hij heel even gelijk toen hij zei: "Niemand gaat meer slapen"quote:Op maandag 5 maart 2007 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou eh geweldige actie hoor jaap, gaat die oetlul nu de keuken opruimen
ik ga lekker pitten zoek het efe lekker uit jaap
truste allemaal
![]()
Fysiek geweld telt toch alleen voor de bewoners, niet voor de dieren?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zou niet grappig zijn, maar gevaarlijk. Vooral voor die paarden. Met dieren moet je geen spelletjes doen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 03:17 schreef opgebaarde het volgende:
Gast, moet jij niet pokerenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef KoningOdie het volgende:
Wat een DIKKE nerd die gozer. Gooi het over iemand heen ofzo. Fucking mietig papiersnippers op de grond gooien. Echt een dikke nerd die gast, terecht dat ze hem afzeiken
Wat is er mis met AZ?????quote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 03:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het valt me al een paar dagen op en het is best lomp buiten het feit dat het een lompe lul is is het redelijk kinderachtig om continu zijn lichamelijke gesteldheid uit te drukken in best lompe bewoordingen. Daarom dat ik het hard op vraag
Zeker niet ...Ik zat er bij en keek er naquote:Op maandag 5 maart 2007 03:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat komt omdat iedereen waaronder ikzelf nogal verbaast is van zijn verschijning. En dan niet zozeer zijn omvang, maar eerder zijn gedrag naar anderen toe.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het valt me al een paar dagen op en het is best lomp buiten het feit dat het een lompe lul is is het redelijk kinderachtig om continu zijn lichamelijke gesteldheid uit te drukken in best lompe bewoordingen. Daarom dat ik het hard op vraag
Maar als ik zeg dat jaap geen ruzie meer wilt maken en jij zegt dan dat WIJ helemaal geen ruzie hebben, dan ga ik wel eens twijfelen, sorryquote:Op maandag 5 maart 2007 03:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zonnegroetjes met jou![]()
![]()
En als je gaat twijfelen aan me mik ik je zo uit me msn![]()
Laatste wat ik er over zeggen wil, want het is zo offtopic, maar er is niks mis met AZ, maar met hun succesupportersquote:
Het lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoi sgat, het was weer heerlijk daarstraks. Morgen same time same place?
Boeiend, dat soort mensen maken het net interessant om te kijken.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:21 schreef Heathen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dat komt omdat iedereen waaronder ikzelf nogal verbaast is van zijn verschijning. En dan niet zozeer zijn omvang, maar eerder zijn gedrag naar anderen toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |