Zeker , AJAX GODEN ZONENquote:Op maandag 5 maart 2007 03:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Laatste wat ik er over zeggen wil, want het is zo offtopic, maar er is niks mis met AZ, maar met hun succesupporters
opeten?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:23 schreef ach het volgende:
Hij wilde iets met het eten doen maar bedacht zich?
Anderhalf jaar en je weet het nog steeds nietquote:Op maandag 5 maart 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vraag me van jou ook wel eens af wat je allemaal meent
Dat snap ik. Maar dit soort personen moeten tegen zichzelf beschermd worden. Hij is zo labiel als de nete.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Boeiend, dat soort mensen maken het net interessant om te kijken.
Alleen normale mensen er in zetten, daar trek je geen kijkcijfers mee hè![]()
www.google.comquote:Op maandag 5 maart 2007 03:22 schreef KoningOdie het volgende:
Waarom zien we alleen die kerel, hebben ze geen camera onder amanda's dekbed ofzo. Wil een geile fluf zienhaha
luitjes, please - zonnegroetjes over de MSNquote:Op maandag 5 maart 2007 03:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Anderhalf jaar en je weet het nog steeds niet![]()
Wil jij het wel is laten om mij te stangen ja? (Ik ging echt bijna reageren en toen zag ik dat jij het was)quote:Op maandag 5 maart 2007 03:20 schreef Maanvis het volgende:
Fysiek geweld telt toch alleen voor de bewoners, niet voor de dieren?
Ik neem dit ook op.. zonde van mijn bandbreedtequote:
Zou wel origineel zijn...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:26 schreef Flabberguest het volgende:
Wedden dat hij met die pannendeksels gaat slaan in de slaapkamer
Of Dire Straitsquote:Op maandag 5 maart 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
"Why Worry" is van Nana Mouskouri by the way...
Nog 1 keer, danstop ik hier over.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:24 schreef Loserkid het volgende:
Ik voel t .. het gaat gebeuren
Leg eens uit waarom amanda wel vosjes mag slachten voor hun huid en waarom paarden dan ineens niet gedood mogen worden?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wil jij het wel is laten om mij te stangen ja? (Ik ging echt bijna reageren en toen zag ik dat jij het was)
Pff puber.
Tegenwoordig worden er geen mensen preventief gefusilleerdquote:Op maandag 5 maart 2007 03:25 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dit soort personen moeten tegen zichzelf beschermd worden. Hij is zo labiel als de nete.
Grow upquote:Op maandag 5 maart 2007 03:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Nog 1 keer, danstop ik hier over.
Net als vanmiddag zeker...Ok Dit was een inkopppertje...net als vanmiddag hahahahahahaha
En natasia dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 03:27 schreef Casshern het volgende:
hehe ik kan me de reactie van erik en amanda nu al voorstelle als ie lawaai gaat make met die deksels
hij pist in z'n tuinquote:Op maandag 5 maart 2007 03:30 schreef Heathen het volgende:
Wat gaat die psychobitch nu doen?
Lekker Jaap...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:31 schreef Heathen het volgende:
Hell breaks lose over the plants!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |