Tegen de redactie, omdat die hun afspraak met hem niet na zijn gekomen. Wat voor afspraak mag joost weten trouwens.quote:
Ja, want wij willen ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou Japio, naar bed!
Ik wil eigenlijk ook mijn bedje in, maar ik wil ook wel zien hoe en waar Jaap nu gaat slapen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou Japio, naar bed!
Jaap mag niet meestemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is wel keihard voor jaap geweest zonet over het feit dat als ie zo doorgaat dat jaap dan gewoon dood gaat aan zijn overgewicht enzo, maar ook héél eerlijk want het is de keiharde waarheid, ook toen huub zei dat jaap nooit iemand heeft gehad die hem eens een schop onder zijn kont heeft gegeven en hem daarvoor heeft gewaarschuwd, ergens denk ik dat jaap dit bij de stemming gaat zeggen en daarom HUUB er NIET uit gaat stemmen en meteen tegen brian en natasia zal zeggen dat zij hem helemaal niet hebben geholpen zoals ze hadden beloofd.....
tenminste, als jaap een beetje verstand heeft dan hé
![]()
dat er niet aan schoolspullen mag worden gezeten dat valt onder studie belemmeringquote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef Heathen het volgende:
[..]
Tegen de redactie, omdat die hun afspraak met hem niet na zijn gekomen. Wat voor afspraak mag joost weten trouwens.
Heeft hij nog niet laten blijken...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
cquote:Op maandag 5 maart 2007 02:47 schreef Flabberguest het volgende:
Waar gaat jaapie slapen?
a) op de bank
b) bij huub
c) in natasja's bed
Jaap mag niet stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is wel keihard voor jaap geweest zonet over het feit dat als ie zo doorgaat dat jaap dan gewoon dood gaat aan zijn overgewicht enzo, maar ook héél eerlijk want het is de keiharde waarheid, ook toen huub zei dat jaap nooit iemand heeft gehad die hem eens een schop onder zijn kont heeft gegeven en hem daarvoor heeft gewaarschuwd, ergens denk ik dat jaap dit bij de stemming gaat zeggen en daarom HUUB er NIET uit gaat stemmen en meteen tegen brian en natasia zal zeggen dat zij hem helemaal niet hebben geholpen zoals ze hadden beloofd.....
![]()
ikookvanjouquote:Op maandag 5 maart 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je hoor![]()
Edit: af en toe ben je ook een![]()
Ik hoop b, maar ik denk a.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:47 schreef Flabberguest het volgende:
Waar gaat jaapie slapen?
a) op de bank
b) bij huub
c) in natasja's bed
d) hij veegt de steentjes weg en legt zich toch maar op zijn kale bed neer.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:47 schreef Flabberguest het volgende:
Waar gaat jaapie slapen?
a) op de bank
b) bij huub
c) in natasja's bed
Jaap staakt tegen de Febo..achter....de buren...de regie....de wereld en ZICHZELFquote:
Nóg langer opblijven?!quote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef Loserkid het volgende:
Jaap beloofd zometeen wraak te nemen
Nou, als dat zou kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef Loserkid het volgende:
Nou vooruit, dan blijf ik even op. Ik hoor hem nu ook eng neurien trouwens.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef Loserkid het volgende:
Check je mail dan eensquote:Op maandag 5 maart 2007 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
ikookvanjou![]()
Wat heb ik nu weer gedaan?![]()
Pfffffff en ik dacht dat ik gister mijn laatste nachtdienst had. ziet er naar uit dat ik er een extra doequote:Op maandag 5 maart 2007 02:49 schreef Loserkid het volgende:
Hij zei, eerst mijn brief (oid) vernietigen, en dan is het mijn beurt, het wordt zometeen nog gezellig in de slaapkamer, let maar op.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
Hoop alleen wel dat het niet echt uit de hand gaat lopen.
Inderdaad, gelukkig is het tot nu toe lekker rustig...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:50 schreef Ashrak het volgende:
Hoop alleen wel dat het niet echt uit de hand gaat lopen.
nee jaap is ook niet zielig hij bleef behoorlijk koel ook omdat hij gewoon geen zin had om het ''spelletje'' voor de redaktie mee te spelen, jaap weet heel goed wat zijn rol is, maar omdat hij boos was deed ij dus even gewoon niet mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:46 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij was Jaap helemaal niet zielig vanavond, heeft hij echt geen moment blijk van gegeven. Wat is dat toch met jullie (nee, ik bedoel jou niet)
Kabouterdrank.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:51 schreef Energie het volgende:
Wat zit Jaap te drinken ?
zo'n maag zuur melk drankje dingquote:Op maandag 5 maart 2007 02:51 schreef Energie het volgende:
Wat zit Jaap te drinken ?
Jongens en meisjes ... AUB geen brieven meer naar Jaap.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:52 schreef Heathen het volgende:
Oh god.. nog een brief.
Je bedoeld de matras met huub en al in het zwembad gooien? Dat is poging tot doodslag en dat... Betekend een verwijdering en een rechtelijk onderzoek.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:50 schreef Energie het volgende:
Jaap moet gewoon de matras van Huub pakken en in de zwembad gooien terwijl Huub ligt te slapen en hem niet weet wat hem overkomt :p
is het ook, zekerquote:Op maandag 5 maart 2007 02:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee jaap is ook niet zielig hij bleef behoorlijk koel ook omdat hij gewoon geen zin had om het ''spelletje'' voor de redaktie mee te spelen, jaap weet heel goed wat zijn rol is, maar omdat hij boos was deed ij dus even gewoon niet mee.
ik denk dat jaap buiten het feit om dat ie dik is, ook een héle dikke huid heeft ontwikkeld tegen pesterijen over zijn gewicht en in het algemeen, het doet hem écht niet veel volgens mij
dat vind ik dan wel weer bewonderingswaardig eigenlijk van jaap
Hij is de boel alleen maar aan het uitstellen.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:54 schreef Energie het volgende:
Pff papieren in stukjes te scheuren...JARENPLAN
Volgens mij heeft hij in al die jaren een zeer aparte techniek ontwikkelt.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een kneus..hoe moeilijk kan het zijn een brief te vernietigen
er staat een bbq buiten, jaquote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop wel dat hij opschiet met zijn "beginnende strijd"...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef Borga het volgende:
Jaap verzorgd zelf zijn achtergrond muziek.........spannend hoor
Hij rookt niet, dan krijg je dat..quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens mij had hij niet veel gedronken, hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub mocht weer drinken en meteen ging hij weer (te) ver. Helaas. Jammer ook dat sommigen hem geen krediet geven en meteen afschrijven als hij een grens over gaat. Voor die mensen ga je bijna hopen dat Huub er inderdaad uitvliegt en dat het na donderdag echt slaapverwekkend wordt op de streams. Want dat gaat absoluut gebeuren als Huub donderdag er toch uit wordt gestemd. Ik zag dat bv Gert Huub opeens op de derde plaats had in de top 7lijst. Nou, laat Huub maar eens gaan dan. Dan zien we wel hoe het verder gaat met DGK.
Wat een domme opmerking. Ik zie direct dat jij niet aan de uni studeert net als jaap.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef Loserkid het volgende:
Hij kan toch gewoon de boel in de hens steken of ben ik nou gek?
Origami cursus aanvragen in de villa.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij in al die jaren een zeer aparte techniek ontwikkelt.
Ik laat hem niet vallen hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub mocht weer drinken en meteen ging hij weer (te) ver. Helaas. Jammer ook dat sommigen hem geen krediet geven en meteen afschrijven als hij een grens over gaat. Voor die mensen ga je bijna hopen dat Huub er inderdaad uitvliegt en dat het na donderdag echt slaapverwekkend wordt op de streams. Want dat gaat absoluut gebeuren als Huub donderdag er toch uit wordt gestemd. Ik zag dat bv Gert Huub opeens op de derde plaats had in de top 7lijst. Nou, laat Huub maar eens gaan dan. Dan zien we wel hoe het verder gaat met DGK.
er zijn wel 100 manieren om he sneller te doen dan ditquote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef Loserkid het volgende:
Hij moet nog een hele nacht wakker blijven.. Dit is perfecte bezigheidstherapiequote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef Loserkid het volgende:
Ook psychopaten die kinderlichamen uiteensnijden zie dat daar in terug. Het is tenslotte prettig werk.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
Hmm dit is ook wel een tikkeltje neurotisch gedrag.
Zie je soms ook wel bij gehandicapten, dingen heel klein proberen te maken en ondertussen neurien ofzo. Mis alleen de schommelende bewegingen.
Ja Gert, foei hoe durf je.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Kheb het idee dat proberen om de lettertjes van het papier af te wrijven sneller zou gaan..quote:Op maandag 5 maart 2007 02:57 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
er zijn wel 100 manieren om he sneller te doen dan dit
Nee, hij heeft het volgens mij rustig aan gedaan met de drank. Gelukkig.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij had hij niet veel gedronken, hoor.
Hij was wel HEEL boos
this is teevee manquote:Op maandag 5 maart 2007 02:57 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
er zijn wel 100 manieren om he sneller te doen dan dit
Jaap schommelt wel degelijk, alleen zie je dat niet door al dat vet om hem heenquote:Op maandag 5 maart 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
Hmm dit is ook wel een tikkeltje neurotisch gedrag.
Zie je soms ook wel bij gehandicapten, dingen heel klein proberen te maken en ondertussen neurien ofzo. Mis alleen de schommelende bewegingen.
z'n brieven verscheuren, voor hij de strijdt aangaat met huub....quote:Op maandag 5 maart 2007 02:58 schreef BonJovi het volgende:
Omg wat doet jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |