Dat hij betaling wil zien wekt de woede op. Dat je n iet gewoon een ander iets kunt geven maar er GVD contactpunten voor vraagt! DAT wekt de woede op. Er zijn niet veel contactpunten!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze wilden het niet zien. De nieuweling moest gewoon zijn bek dichthouden en braaf meestemmen, dat is wat van hem verwacht werd. Een nederige houding. Dat hij dit niet deed, wekte de woede op.
Ja, daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij ook bedoelt, maar ik reageer even. Voor mij blijft Huub de smaakmaker in het huis, wat niet wegneemt dat ik het een enorme klootzak vond, zoals hij net te keer ging. Dit topic is niet zozeer beschouwend, het zijn commentaren op live-streams. Dus als iemand op dit moment kut-opmerkingen maakt, dan wordt dáár op gereageerd. Je kunt moeilijk bij dat soort posts constant de nuance maken dat Huub ook zijn leuke kanten heeft.
Als we alle historische gebeurtenissen gaan bagatelliseren met 'LONG LONG TIME AGO' kunnen we net zo goed de hele geschiedenis afschaffenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:31 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
BEETJE LANGDRADIG JONGENS>>>>>LET"S GO ON WATCHING>>>>>PFFFF>>>BORING>>>>1945>>>>LONG>>>LONGGGGG>>>>>TIME >>>AGO>>>DAMN![]()
o jee ze gaan hem er toch niet uitgooien wegens discriminerende opmerkingen of dat soort shitquote:
daar heb je gelijk in, maar de muziek is primaquote:Op zondag 4 maart 2007 23:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ik vind de muziek ook niet kut, brian kan gewoon niet mixen.
en ook al na 1 week. Hij bemoeit zich nauwelijks met de groep en nu wil hij CP's?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat hij betaling wil zien wekt de woede op. Dat je n iet gewoon een ander iets kunt geven maar er GVD contactpunten voor vraagt! DAT wekt de woede op. Er zijn niet veel contactpunten!
Moet iedereen Jaap iedere keer voor alles betalen?Dan ben je een zeer goedkope snol! Dan verdien je niets te krijgen!
![]()
Hoe haalt die gek het in zijn hoofd om zich te willen laten betalen?![]()
![]()
Het zou erg prettig zijn als mensen zich dit wel realiseren! Of zit iedereen hier zo op hun eigenbelang en op het 'wat zit er dan in voor mij?' Dat is freaking chantage! Nooit gehoort van iets belangenloos voor een ander doen of voor een ander over hebben?
Vrijwilligers werken toch ook voor... niets? Maar wel MET eer en trots en liefdevol en iets over hebben voor elkaar! Omdat je allemaal wel eens iets nodig hebt van of bij een ander! Dat is iets heel anders dan een nederige houding!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als een huisgenoot van mij dat bij mij zou doen zou ik ook los gaan! Helemaal en totaal! Wat een mafkees! Respectloos naar andere mensen!
Teringherriequote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef raggende_annie het volgende:
ik zal het ook nog maar eens vermelden dat die muziek 3 keer niks is. en ik kan daar meteen bij vermelden dat ik nog nooit naar skyradio geluisterd heb. iig niet door eigen toedoen.
Nee zit hier een "tutje" die alleen naar alternative radio luistert zoals KinkFm...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:34 schreef Ferdii het volgende:
wat zeikt iedereen hier over de muziek?
zitten hier alleen burger tutjes die naar skyradio luisteren oid?
niks mis met de muziek
Gelukkig, eindelijk weer leven in de tentquote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
Huub is terug van de Febo.
Bless you my childquote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef raggende_annie het volgende:
ik zal het ook nog maar eens vermelden dat die muziek 3 keer niks is. en ik kan daar meteen bij vermelden dat ik nog nooit naar skyradio geluisterd heb. iig niet door eigen toedoen.
Dan ga je toch lekker slapen. (Ik raad het je niet aan, er gaat nog iemand flippen)quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef obezzi het volgende:
saai
Hey..dan gaan ze toch lekker terug naar school. Daarbij. Ik zeg niet dat het vergeten moet worden. ZUCHT. Ik zeg wel dat we er uren over kunnen lullen.,lijkt me zo nutteloos. Daarbij geschiedenis herhaalt zich altijd dus onze generatie kan zijn lol vast nog wel op.Voor de rest benik het met Gert eens!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef Pulu het volgende:
[..]
Als we alle historische gebeurtenissen gaan bagatelliseren met 'LONG LONG TIME AGO' kunnen we net zo goed de hele geschiedenis afschaffen
Die verandering valt best wel mee. Hij is nu geen underdog meer maar upperdog die zich wil profileren door een zwakkere te bashen, maar toen, net als nu, verliest ie vrij snel zijn zelfbeheersing en komt niet verder dan excessief taalgebruik en dreigen met fysiek geweld. Incompetetnet sukkeltje, niets nieuws. Speltechnisch heeft hij zo goed als niets imponerends voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dat er hier op FOK! bij een hoop mensen nu opeens een ommezwaai plaatsvindt vind ik niet bepaald getuigen van een fatsoenlijke meningsvorming, maar gewoon een beetje dom achter de muziek aanlopen.
Ja, Huub is veranderd,
Tuurlijk niet, dat interesseert de redaktie echt nietquote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o jee ze gaan hem er toch niet uitgooien wegens discriminerende opmerkingen of dat soort shit
ze noemen huub ook wel dwerg, en erik pisnich, en amdanda dom
dus mogen ze er allemaal uit
Ja idd!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef heracles het volgende:
Altijd dezelfde Slam FM muziek
Ik vind mezelf absoluut niet zielig met mijn MBO (eigen keuze geweest om niet verder te willen gaan) sterker nog,.. stoppen na het MBO is de beste beslissing van mijn leven geweest gezien mijn huidige leventje. (maar daar ga ik hier op het forum niet verder op in).quote:Op zondag 4 maart 2007 23:27 schreef havefun het volgende:
[quote]Op zondag 4 maart 2007 23:23 schreef RSie het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook weer de typische "kijk mij eens zielig zijn met mijn MBo diplomaatje" praatjes.
Zo van als het er van boven niet inzit, dan maar zo hard mogelijk lullen dan kom ik er vanzelf wel.
Grrr, jij bent al de zoveelste die mij aanziet voor een kerelquote:Op zondag 4 maart 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey makker, ik heb ook zo'n stem hoor![]()
Sjonge jongen wat een verontwaardiging om het vragen van contactpunten.... je doet net alsof Jaap de eerste is die ergens CP's voor vraagt.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef Lieve het volgende:
-knip-
De herrie klkinkt alsof er steeds een doos met ijzer op de grond wordt gegooidquote:
Je moet niet teveel van dat kind eisen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Hopelijk wast ze haar haren ook een keer
Hoop je echt op hequote:Op zondag 4 maart 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker slapen. (Ik raad het je niet aan, er gaat nog iemand flippen)
dat heeft ze gisteren al gedaan. hoeft de komende weken dus niet meerquote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Opleiding zegt niks. je kan wel VWO UNIVERSITEIT of wat dan ook gedaan hebben. Je kan intelligent zijn...zolang je er NIKS mee doet ben en blijf je DOMquote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf absoluut niet zielig met mijn MBO (eigen keuze geweest om niet verder te willen gaan) sterker nog,.. stoppen na het MBO is de beste beslissing van mijn leven geweest gezien mijn huidige leventje. (maar daar ga ik hier op het forum niet verder op in).
Mijn verhaaltje had ik hier neergezet om mensen erop te wijzen dat als iemand HBO of Universiteit heeft gedaan niet automatisch in het hoekje slim geduwd kan worden.
Ik kan me dan ook groen en geel ergeren aan HBO'ers die zichzelf superieur vinden boven mensen met een lagere of geen opleiding.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Grrr, jij bent al de zoveelste die mij aanziet voor een kerel![]()
Heeft Natasia vandaag nog voor haar gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Je bent een vrouw!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Oeps, dan ben je in ieder geval een lekker wijf,quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij ook bedoelt, maar ik reageer even. Voor mij blijft Huub de smaakmaker in het huis, wat niet wegneemt dat ik het een enorme klootzak vond, zoals hij net te keer ging. Dit topic is niet zozeer beschouwend, het zijn commentaren op live-streams. Dus als iemand op dit moment kut-opmerkingen maakt, dan wordt dáár op gereageerd. Je kunt moeilijk bij dat soort posts constant de nuance maken dat Huub ook zijn leuke kanten heeft.
Kalm maar. Het is een tv-programma. Jaap hield de spanning er even in.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat hij betaling wil zien wekt de woede op. Dat je n iet gewoon een ander iets kunt geven maar er GVD contactpunten voor vraagt! DAT wekt de woede op. Er zijn niet veel contactpunten!
Moet iedereen Jaap iedere keer voor alles betalen?Dan ben je een zeer goedkope snol! Dan verdien je niets te krijgen!
![]()
Hoe haalt die gek het in zijn hoofd om zich te willen laten betalen?![]()
![]()
Het zou erg prettig zijn als mensen zich dit wel realiseren! Of zit iedereen hier zo op hun eigenbelang en op het 'wat zit er dan in voor mij?' Dat is freaking chantage! Nooit gehoort van iets belangenloos voor een ander doen of voor een ander over hebben?
Vrijwilligers werken toch ook voor... niets? Maar wel MET eer en trots en liefdevol en iets over hebben voor elkaar! Omdat je allemaal wel eens iets nodig hebt van of bij een ander! Dat is iets heel anders dan een nederige houding!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als een huisgenoot van mij dat bij mij zou doen zou ik ook los gaan! Helemaal en totaal! Wat een mafkees! Respectloos naar andere mensen!
en vergeet niet dat AmanDEL pissed is op Brainless omdat hij niet op haar stemde terwijl hij wel zijn tollie in haar kwijt kan....dus neuken voor een stem....quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjonge jongen wat een verontwaardiging om het vragen van contactpunten.... je doet net alsof Jaap de eerste is die ergens CP's voor vraagt.
Dat deed Ilona ook al en die is daarmee toen genaaid.
Het is wel een spel hè..... en verder heeft hij nog weinig onderhandelingsgrond en weinig CP's, dus ga nou niet verontwaardigd doen omdat hij het spel speelt.
Had je maar beter je best moeten doen.quote:Ik kan me dan ook groen en geel ergeren aan HBO'ers die zichzelf superieur vinden boven mensen met een lagere of geen opleiding.
Fresh FM wanna B draaier...die brainless...en vaak herhalend. en ook nog met cdtjesquote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
GVD tering muziek....versta ze niet!!
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie de schoen past, trekke hem aan.![]()
En bovendien, dat Huub een enorme klootzak kan zijn moet toch niet bepaald groot nieuws meer zijn. Het stomme is dat ie onder andere daarvoor hier tijdenlang op handen is gedragen.
En dan vind ik het een beetje gek dat 1woedeuitbarsting hier ineens zoveel teweeg brengt.
Bij zijn eigen honkbalclub heeft die jongen niet voor niets de bijnaam 'Irritating Bastard'.
De enige met oprecht fatsoen in dat huis is Sylvia, en die baalt af en toe ook enorm van Huub. Maar toch blijft hun band overeind, door alle stormen heen. Dat vind ik mooi, dat soort loyaliteit. Maar dat vereist ook genuanceerd denken, en zo heel af en toe waag ik daartoe ook wel eens een poginkje...![]()
op wie had brian gestemd dan, sorry voor de vraag maar ik heb de stemming gemistquote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en vergeet niet dat AmanDEL pissed is op Brainless omdat hij niet op haar stemde terwijl hij wel zijn tollie in haar kwijt kan....dus neuken voor een stem....
wat is het verschil?![]()
hahahahahhahahahaquote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je moet niet teveel van dat kind eisen.
Ik ben gek op haantjesquote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Je bent een vrouw!
met een haan als user-icon
hij kan wel n lp op dat ding leggen maar dat doet t daar niet opquote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Fresh FM wanna B draaier...die brainless...en vaak herhalend. en ook nog met cdtjes
had ik het toch goed gehoordquote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef CartWOman het volgende:
Huub zegt Syl dat ze goed heeft gereageerd vanavond, volgens de Febo.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die verandering valt best wel mee. Hij is nu geen underdog meer maar upperdog die zich wil profileren door een zwakkere te bashen, maar toen, net als nu, verliest ie vrij snel zijn zelfbeheersing en komt niet verder dan excessief taalgebruik en dreigen met fysiek geweld. Incompetetnet sukkeltje, niets nieuws. Speltechnisch heeft hij zo goed als niets imponerends voor elkaar gekregen.
Ik ben niet zo geintresseert in de pratende kút van Amanda. Daarbij praat het Duits vanwege 'de grote bek(kens)' omdat ze al zo uitgewoond is.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef Ashrak het volgende:
Kan ik ergen een cursus liplezen aanvragen ?
En das idd exact wat ik bedoeldequote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Opleiding zegt niks. je kan wel VWO UNIVERSITEIT of wat dan ook gedaan hebben. Je kan intelligent zijn...zolang je er NIKS mee doet ben en blijf je DOM
Eric, omdat hij wist dat die Amandraak mee zou nemen en omdat de meerderheid voor Eric ging.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
op wie had brian gestemd dan, sorry voor de vraag maar ik heb de stemming gemist
die zijn gisteren gewassen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze heeft geen remmingenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Gadver, Amanda scheert haar benen in bad en Eric gaat er naakt bij zitten. gaan die haartje vast op fijne plekken zitten brrrrrrrrrrrrrr
Ik heb al 2 keer een samenvatting gegeven.........heel kort.....quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
op wie had brian gestemd dan, sorry voor de vraag maar ik heb de stemming gemist
Sterker nog, ze heeft zich laten neuken terwijl Brian nog steeds nix voor haar doet, het is een wonderbaarlijk en verschrikkelijk onbaatzuchtig meisje die Amanda, ze zou heilig verklaard moeten wordenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef Mokum020 het volgende:
en vergeet niet dat AmanDEL pissed is op Brainless omdat hij niet op haar stemde terwijl hij wel zijn tollie in haar kwijt kan....dus neuken voor een stem....
wat is het verschil?![]()
Ze kan beter haar haar wassen, dat ziet er alweer zo ranzig uitquote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
amanda scheert maar ff haar benen....
Mensen zijn fan van Huub vanwege z`n humor, z`n interactie met mensen, z`n scherpe opmerkingen, z`n leuke gesprekken etc... En dat hij af en toe een irritante klootzak is neemt men er maar bij.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
En bovendien, dat Huub een enorme klootzak kan zijn moet toch niet bepaald groot nieuws meer zijn. Het stomme is dat ie onder andere daarvoor hier tijdenlang op handen is gedragen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Mensen zijn fan van Huub vanwege z`n humor, z`n interactie met mensen, z`n scherpe opmerkingen, z`n leuke gesprekken etc... En dat hij af en toe een irritante klootzak is neemt men er maar bij.
Hij staat bij zijn vrienden, de CD's.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
lache als natasia en syl straks naar bed gaan en eric en huub bij amanda in bad
staat brian lekker in zijn eentje als een debiel te draaien
![]()
Ja, en dan hadden we het zielig gevonden voor pak 'm beet Klaas.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Als Jaap er eerder was geweest en door wat voor reden dan ook was "ingeburgerd" had hij ook meegedaan.
en omdat Jaap dik is moeten de andere hem maar niet voor vol aanzien. Omdat hij nu eenmaal zielug is. Dan mag dat niet want dat is zielug. Dan wil hij m isschien wel dood pas op pas op en smeek hem vooral om niet dood te gaan. Maar pas op want bij de volgende bitterbal kan het toch wel eens te laat zijn! En dan hebben alle zwijgers die hem zo zielug vonden misschien wel een vette schuldquote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef robinotc het volgende:
hoiiiii allemaal... ik ben er ook weer... net terug van m'n werk waar ik de cossen kon lezen en de streams helaas niet kon volgen...thanxxxx allemaal!!
zullen we ff een Nijntje doen?
Jaap leest een boek over zelfmoord
Jaap is verdrietig want hij is uitgescholden voor ranzige vetzak
Huub heeft dat tegen Jaap gezegd
Jaap gaat vanavond dood
huub is blij dat hij Jaap heeft uitgescholden
Je zou zeggen als milionair dat die wel een leuk pradaatje zou kunnen krijgen..quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef raggende_annie het volgende:
en die arme huub loopt nog steeds in dat armzalige zwembroekie rond
Getver...ja...zat ik me ook net te bedenken.....en die Eric er maar in mee badderen!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef cityofdelusion het volgende:
gaat ze zo ook dr poes scheren?
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef cityofdelusion het volgende:
gaat ze zo ook dr poes scheren?
Zoek je verkering, daar zijn andere sites voorquote:
die is nog goed zo te zienquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Ik geloof dat Natasia aan het klaarkomen is ofzo.
ERIC is vast kaler dan Amandaquote:Op zondag 4 maart 2007 23:47 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Getver...ja...zat ik me ook net te bedenken.....en die Eric er maar in mee badderen!![]()
Daar wil ik niet bij zijn...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:48 schreef Prospera het volgende:
Natas komt ergens klaar zo te horen.
Stomme Ondraagelijke Aangroeingen. Daar is dan vanafquote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
amanda scheert maar ff haar benen....
zitten die niet naast elkaar?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Goede isolatie ook... DIe gameroom zit 2 etages lager dan dat bad?
dat is geen vraagquote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil je cybersexquote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef flubberdewups het volgende:
Trio'tje vanavond? Wat denken jullie?
Nee, er zo ongeveer naast.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
VANAVOND NOG!!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:50 schreef Flabberguest het volgende:
Whahahahahaha Brian is helemaal klaar met dr, wedden dat ze deze week nog liggen te naaien
nog een keer het linkje naar mijn geniale verfilming van het heugelijke feitquote:
Wat?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik zei het toch, nu verteld Nata het aan Brian....nu is hij klaar zegt die...gore neukmongool
Moeten daar niet altijd meerderen aan meedoen?quote:
Ik geef ze 2 uurtjes........quote:Op zondag 4 maart 2007 23:50 schreef Flabberguest het volgende:
Whahahahahaha Brian is helemaal klaar met dr, wedden dat ze deze week nog liggen te naaien
Stom wijf.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian zei tegen Sylvia "kut wijf" toch?
Stom wijf.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Yep, Gaby afzeggen dinsdag voor Amandaquote:Op zondag 4 maart 2007 23:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub zijn plan in werking!
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:53 schreef Mihaelaz het volgende:
ik begrijp niet waar dit tappik over gaat
heeft ie dat al gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, Gaby afzeggen dinsdag voor Amanda
Ik heb Billie een vruchten beker met iets zien verkrachten en lasagne binnen zien lepelen. Ik ben al 3 kilo afgevallen deze week.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
BTW heb jij Billie nog zien (vr)eten vandaag?![]()
Dank!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nog een keer het linkje naar mijn geniale verfilming van het heugelijke feit
http://rapidshare.com/files/19257159/haarwassen.mpg
Gelukkig... Heggeschaar zit al in ht vetquote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen komt de kapster weer, voor Amanda.
Wat een beauty! Zou er graag zo een willen hebben , helaas erg prijzig.quote:
Dat weet Amanda toch niet?quote:
dat was inderdaad geen antwoord maar een opmerking van huishoudelijke aardquote:Op zondag 4 maart 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Hou gewoon stil als je niks toe te voegen hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Billie een vruchten beker met iets zien verkrachten en lasagne binnen zien lepelen. Ik ben al 3 kilo afgevallen deze week.
Daardoor krijgenze eindelijk haar op hun tandenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:55 schreef niksnutje het volgende:
[..]
Wat een beauty! Zou er graag zo een willen hebben , helaas erg prijzig.
Ontopic:
Wat een gore zooi in dat bad met dat scheren, dat niemand daar wat van zegt snap ik al helemaal niet
Beetje verlate reactie van mijn kant.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
<knip>
Japio luistert hier niet naar en gaat dingen lopen uitkramen van als hij hem niet krijgt dat niemand en wil er vervolgens contactpunten voor hebben. Dat was voor de groep de druppel, en terecht.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Billie een vruchten beker met iets zien verkrachten en lasagne binnen zien lepelen. Ik ben al 3 kilo afgevallen deze week.
OT.....Lekker schuimbadje, trekt mij ook wel , alleen met ander gezelschap, alhoewel![]()
Klingons probleem.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef agter het volgende:
Het lijkt wel of Natas d'r haar naar achteren weg zakt.
[afbeelding]
En zegt erbij dat dat niet slim was om te zeggen?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint over zijn Auswitz uitspraak.
Volgens mij had SilviSAAI hier 'vroeger' ook een handje vanquote:Op zondag 4 maart 2007 23:56 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Beetje verlate reactie van mijn kant.
Hmm, herkenbaar. Dit vind ik eigenlijk typisch een actie die Huub had kunnen doen in zijn beginperiode toen de meesten in het huis en de meesten op fok nog een hekel aan Huub hadden.
Wordt Jaap de nieuw Huub en zal Jaap over een week of twee de held van vele fokkers worden?
die kapster trekt dr gewoon veel te hard aan als ze die pruik aan het maken is. nog 2 of 3 keer en dr haargrens zit achter dr orenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
En Amanda heeft geen flauwe idee waar het over gaat...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
Huub zegt zojuist ook zelf dat zijn Auschwitz uitspraak niet de gelukkigste was.
IN het heetst van de strijd zeg je soms dingen die je achteraf gezien beter niet had kunnen zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En zegt erbij dat dat niet slim was om te zeggen?
Ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:56 schreef Dlocks het volgende:
Wordt Jaap de nieuw Huub en zal Jaap over een week of twee de held van vele fokkers worden?
Se hep een buitengewoon hoog voorhoofdquote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
Het waren zo'n enge mannetje die kleine...quote:
En noem hem ook geen homo zegt Erikquote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze doet me ergens aan denken, maar dat mag ik hier niet zeggenquote:
Amanda : Is dat die luxe kapper die Britney ook heeft gekapt ?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
Huub geeft aan dat "Auschwitz" wat te ver ging.
Eric: "En noem hem ook geen homo meer, want dat is echt te veel eer."
Damn, wat een waterhoofd.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
Nee inderdaad na zijn uitspraken van afgelopen donderdag kan jaap in mijn ogen niets meer goed doen. En hoe hij vanavond deed naar huub toe, dat irritante ik zal je ff knuffelen bahbahbah.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zou er maar niet van uit gaan, vooral veel vrouwelijke FOKkers zullen het niet snel vergeten wat Jaap allemaal gezegd en gedaan heeft Donderdag...
Heeft het met Artis te maken?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze doet me ergens aan denken, maar dat mag ik hier niet zeggen![]()
Ik vond de vorige rol van Peter6000 echt een stuk leuker hoor. Toen lag ik regelmatig in een deuk om je droge opmerkingen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja.
Van tevoren zei hij dat hij blij was geen excuses te hoeven aanbieden als hij het niet meende, oid.
Hoe moeierderder zdngmw hoe langer haar gezicht wordquote:
Onzin natuurlijk, maar hij is een van de weinigen die oprecht op zijn woorden terugkomt. Spel of geen spel.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
Huub nuanceert zijn Auschwitz uitspraken...........
en iedereen is weer pro-Huub![]()
Ja, muziek uit aub.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie , mag de muziek uit
Juist.............daarom schreef ik het ook..........quote:Op maandag 5 maart 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, maar hij is een van de weinigen die oprecht op zijn woorden terugkomt. Spel of geen spel.
Zo ik had dus goed gehoord! En zei ze ook nog dat ze er sowieso niks aan kon doen gezien Brian bleef tegenstemen?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:56 schreef 2live het volgende:
natas heeft haar excuses aangeboden aan syl voor de carnaval
Enig idee wie dat waren, dat waren dus nou de Soca boys, van Soca Soca...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het waren zo'n enge mannetje die kleine...![]()
Jawel hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik kan er niets van verstaan en het is irritant. Brian is alleen maar z'n agressie eruit aan het draaien, niemand die luisterd.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:01 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, muziek uit aub.
Ik kan er niets van verstaan.
inderdaad!!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee inderdaad na zijn uitspraken van afgelopen donderdag kan jaap in mijn ogen niets meer goed doen. En hoe hij vanavond deed naar huub toe, dat irritante ik zal je ff knuffelen bahbahbah.
Zei ze dat????quote:Op maandag 5 maart 2007 00:02 schreef Myriam1978 het volgende:
En zei ze ook nog dat ze er sowieso niks aan kon doen gezien Brian bleef tegenstemen?
het is niet zozeer de tattoo die lelijk is maar het werkt gewoon niet bij hemquote:Op maandag 5 maart 2007 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
lelijke tatoo huub.
De arme stumper kijk hem is draaien.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik kan er niets van verstaan en het is irritant. Brian is alleen maar z'n agressie eruit aan het draaien, niemand die luisterd.
Denk eerder dat hij daarnet aangesproken is door de redaktie, dat er op FOK een aantal klachten zijn van de Pro-Jaap lobby. En slimme Huub weet dan uiteraard dat ie dat effe moet goedpratenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
Onzin natuurlijk, maar hij is een van de weinigen die oprecht op zijn woorden terugkomt. Spel of geen spel.
Op een Klingon? Dat mag hoor!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze komen er zo aan. Gratis en voor niets.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
Kan iemand het grof vuil bellen? Voor de draaitafel inclusief Brian.
Nu dus.........quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
Eric beaamt dat hij Huub een condoom wilde geven voor Amanda in de jacuzzi.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Natasia polshoogte komt nemen.
Die gozzer heeft echt geen verstand van goeie muziekquote:Op maandag 5 maart 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
Kan iemand het grof vuil bellen? Voor de draaitafel inclusief Brian.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:58 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
En Amanda heeft geen flauwe idee waar het over gaat...
Weinig spannends te melden though...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw brengt nog ff een bezoekje aan Billie
daar is ze alquote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
Eric beaamt dat hij Huub een condoom wilde geven voor Amanda in de jacuzzi.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Natasia polshoogte komt nemen.
Ik schijn 6000 verschillende persoonlijkheden te hebben, en ik zit nu ff in persoonlijkheid nr 3254.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vond de vorige rol van Peter6000 echt een stuk leuker hoor. Toen lag ik regelmatig in een deuk om je droge opmerkingen.
Ik denk niet dat hij een verwijderingsbijdrage wil betalen.........quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze komen er zo aan. Gratis en voor niets.
Tuurlijk staat hij wel 1quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Huub niet 1e staat, eerlijk gezegd.
Dat weten we nu welquote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Die gozzer heeft echt geen verstand van goeie muziek![]()
OOOOOOOOO dit is maar voor ffquote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik schijn 6000 verschillende persoonlijkheden te hebben, en ik zit nu ff in persoonlijkheid nr 3254.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik schijn 6000 verschillende persoonlijkheden te hebben, en ik zit nu ff in persoonlijkheid nr 3254.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weinig spannends te melden though...
Aman heeft voor komende zaterdag haar teaser-collega's uitgenodigd om een show te geven. Kan wat worden. Hoop dat Huub er dan nog is.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef T-lex het volgende:
Over Soco boys gesproken, Wanneer komt die griekse schone weer is langs....kmis d'r best een beetje.![]()
Kan Brian d'r niet ff uitnodigen ofzo voor een uurtje.![]()
ze is ook pas 33. dat klinkt leuker dus dan zegt ze gekrijgt. dat doen kinderen van 8 immers ook. als die ermee weg komen, waarom zij dan nietquote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef PumaStreamer het volgende:
Gekrijgt van hier...aldus natasia
Sorry tis chemis afval !!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze komen er zo aan. Gratis en voor niets.
jou mensenkennis is net zo slecht als je keus in voetbalclubquote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap niet dat hij met zn kippenlijfje anderen dreigt met Fysiek geweld. Brian, NL, Jaap zouden hem stuk voor stuk alle hoeken van de kamer laten zien.
D'oh, dat was een 'grapje' van haar neem ik aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Is dat een nieuw shirtje Natas?
ja die heb ik GEKRIJGT van hier
Als in het weekend de "Teasers on Tour" langskomen dan is ie die griekse allang vergeten. Tijd om weer een grietje dronken te voeren en aan te randen...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef T-lex het volgende:
Over Soco boys gesproken, Wanneer komt die griekse schone weer is langs....kmis d'r best een beetje.![]()
Kan Brian d'r niet ff uitnodigen ofzo voor een uurtje.![]()
Jezus, wat kun jij slecht luisteren.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub dekt zich alvast meer in voor een eventuele slechte score in de populariteitspoll.
Huub gelooft dat de kijkers uiteindelijk gaan bepalen wie de winnaar wordt.
Ja, dat zei ze. En ze loog!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:02 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo ik had dus goed gehoord! En zei ze ook nog dat ze er sowieso niks aan kon doen gezien Brian bleef tegenstemen?
Ik heb begrip voor je diplomatieke uitspraak, maar ik zou zeggen:quote:Op maandag 5 maart 2007 00:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
De arme stumper kijk hem is draaien.
Tsja neem ik aan...Ff op wiki zoekenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Enig idee wie dat waren, dat waren dus nou de Soca boys, van Soca Soca...
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn...... haar Nederlands is op z'n minst "opmerkelijk" te noemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef Lauzie het volgende:
D'oh, dat was een 'grapje' van haar neem ik aan.
Wanneer komt de omschakeling naar 3255 ?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
nee dat is geen grapje. ze denk dat dat leuk klinktquote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef Lauzie het volgende:
[..]
D'oh, dat was een 'grapje' van haar neem ik aan.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nasty gebruikt kipfilets, laat Jaap het maar niet horen, want dan vreet ie ze op
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
jou mensenkennis is net zo slecht als je keus in voetbalclub![]()
Idd, was te lui om het te verbeterenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jezus, wat kun jij slecht luisteren.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jezus, wat kun jij slecht luisteren.
Ik denk dat het deze keer juist mee zal vallen - hij zal tevreden zijn en het misschien wel wat rustiger aan doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij krijgt dan weer zo'n ego boost, en hij wordt dan weer zo vervelend.
Nog een keer dan maar: Huub is slim!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gelooft dat de kijkers uiteindelijk gaan bepalen wie de winnaar wordt.
Tuurlijk, alsof dat iets zegt. Ik ben ook niet groot maar krijg die Jaap echt wel tegen de vlakte.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap niet dat hij met zn kippenlijfje anderen dreigt met Fysiek geweld. Brian, NL, Jaap zouden hem stuk voor stuk alle hoeken van de kamer laten zien.
Dacht ik maar niet 100%quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
Ik duik erin, hoop dat ik morgen niet tig Cossen hoef te werken, maar ik vrees het ergste. Trusten![]()
ik ga je ook achterna. En hoop hetzelfde Trustenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
Ik duik erin, hoop dat ik morgen niet tig Cossen hoef te werken, maar ik vrees het ergste. Trusten![]()
ik gaat ook.. trusteequote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
Hou nou eens op Scan. De hele dag positieve gedachten voor je favoriet en nou ineens 'negative vibes'. Niet doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij denkt dat de kijkers straks misschien ook gaan bepalen wie er wint. Die opmerking was niet heel erg verstandig, want dat zou voor Eric een reden kunnen zijn om hem er toch uit te stemmen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Trapje tegen de knieschijf is genoegquote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef Frasier het volgende:
Tuurlijk, alsof dat iets zegt. Ik ben ook niet groot maar krijg die Jaap echt wel tegen de vlakte.
gewoon 'n rondje om de tafel hollenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof dat iets zegt. Ik ben ook niet groot maar krijg die Jaap echt wel tegen de vlakte.
Ach zo stelt hij ook niemand teleur...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ha, ha, die brian helemaal alléén![]()
wat een zielepoot is het toch
![]()
Huub traint nooit, rookt de hele dag, geen conditie, klein, etc.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tis tog geen verplichting !. Truste...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
Ik duik erin, hoop dat ik morgen niet tig Cossen door moet te werken, maar ik vrees het ergste. Trusten![]()
Ach, Eric is slim genoeg om dat zelf te bedenken. Hij studeert zelfs mediaproductie.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij denkt dat de kijkers straks misschien ook gaan bepalen wie er wint. Die opmerking was niet heel erg verstandig, want dat zou voor Eric een reden kunnen zijn om hem er toch uit te stemmen.
da's een goeie vraag eigenlijk........quote:Op maandag 5 maart 2007 00:12 schreef obezzi het volgende:
waarom gaat brian nooit in bad met amanda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |