Dat hij betaling wil zien wekt de woede op. Dat je n iet gewoon een ander iets kunt geven maar er GVD contactpunten voor vraagt! DAT wekt de woede op. Er zijn niet veel contactpunten!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze wilden het niet zien. De nieuweling moest gewoon zijn bek dichthouden en braaf meestemmen, dat is wat van hem verwacht werd. Een nederige houding. Dat hij dit niet deed, wekte de woede op.
Ja, daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij ook bedoelt, maar ik reageer even. Voor mij blijft Huub de smaakmaker in het huis, wat niet wegneemt dat ik het een enorme klootzak vond, zoals hij net te keer ging. Dit topic is niet zozeer beschouwend, het zijn commentaren op live-streams. Dus als iemand op dit moment kut-opmerkingen maakt, dan wordt dáár op gereageerd. Je kunt moeilijk bij dat soort posts constant de nuance maken dat Huub ook zijn leuke kanten heeft.
Als we alle historische gebeurtenissen gaan bagatelliseren met 'LONG LONG TIME AGO' kunnen we net zo goed de hele geschiedenis afschaffenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:31 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
BEETJE LANGDRADIG JONGENS>>>>>LET"S GO ON WATCHING>>>>>PFFFF>>>BORING>>>>1945>>>>LONG>>>LONGGGGG>>>>>TIME >>>AGO>>>DAMN![]()
o jee ze gaan hem er toch niet uitgooien wegens discriminerende opmerkingen of dat soort shitquote:
daar heb je gelijk in, maar de muziek is primaquote:Op zondag 4 maart 2007 23:35 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ik vind de muziek ook niet kut, brian kan gewoon niet mixen.
en ook al na 1 week. Hij bemoeit zich nauwelijks met de groep en nu wil hij CP's?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat hij betaling wil zien wekt de woede op. Dat je n iet gewoon een ander iets kunt geven maar er GVD contactpunten voor vraagt! DAT wekt de woede op. Er zijn niet veel contactpunten!
Moet iedereen Jaap iedere keer voor alles betalen?Dan ben je een zeer goedkope snol! Dan verdien je niets te krijgen!
![]()
Hoe haalt die gek het in zijn hoofd om zich te willen laten betalen?![]()
![]()
Het zou erg prettig zijn als mensen zich dit wel realiseren! Of zit iedereen hier zo op hun eigenbelang en op het 'wat zit er dan in voor mij?' Dat is freaking chantage! Nooit gehoort van iets belangenloos voor een ander doen of voor een ander over hebben?
Vrijwilligers werken toch ook voor... niets? Maar wel MET eer en trots en liefdevol en iets over hebben voor elkaar! Omdat je allemaal wel eens iets nodig hebt van of bij een ander! Dat is iets heel anders dan een nederige houding!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als een huisgenoot van mij dat bij mij zou doen zou ik ook los gaan! Helemaal en totaal! Wat een mafkees! Respectloos naar andere mensen!
Teringherriequote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef raggende_annie het volgende:
ik zal het ook nog maar eens vermelden dat die muziek 3 keer niks is. en ik kan daar meteen bij vermelden dat ik nog nooit naar skyradio geluisterd heb. iig niet door eigen toedoen.
Nee zit hier een "tutje" die alleen naar alternative radio luistert zoals KinkFm...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:34 schreef Ferdii het volgende:
wat zeikt iedereen hier over de muziek?
zitten hier alleen burger tutjes die naar skyradio luisteren oid?
niks mis met de muziek
Gelukkig, eindelijk weer leven in de tentquote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
Huub is terug van de Febo.
Bless you my childquote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef raggende_annie het volgende:
ik zal het ook nog maar eens vermelden dat die muziek 3 keer niks is. en ik kan daar meteen bij vermelden dat ik nog nooit naar skyradio geluisterd heb. iig niet door eigen toedoen.
Dan ga je toch lekker slapen. (Ik raad het je niet aan, er gaat nog iemand flippen)quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef obezzi het volgende:
saai
Hey..dan gaan ze toch lekker terug naar school. Daarbij. Ik zeg niet dat het vergeten moet worden. ZUCHT. Ik zeg wel dat we er uren over kunnen lullen.,lijkt me zo nutteloos. Daarbij geschiedenis herhaalt zich altijd dus onze generatie kan zijn lol vast nog wel op.Voor de rest benik het met Gert eens!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef Pulu het volgende:
[..]
Als we alle historische gebeurtenissen gaan bagatelliseren met 'LONG LONG TIME AGO' kunnen we net zo goed de hele geschiedenis afschaffen
Die verandering valt best wel mee. Hij is nu geen underdog meer maar upperdog die zich wil profileren door een zwakkere te bashen, maar toen, net als nu, verliest ie vrij snel zijn zelfbeheersing en komt niet verder dan excessief taalgebruik en dreigen met fysiek geweld. Incompetetnet sukkeltje, niets nieuws. Speltechnisch heeft hij zo goed als niets imponerends voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dat er hier op FOK! bij een hoop mensen nu opeens een ommezwaai plaatsvindt vind ik niet bepaald getuigen van een fatsoenlijke meningsvorming, maar gewoon een beetje dom achter de muziek aanlopen.
Ja, Huub is veranderd,
Tuurlijk niet, dat interesseert de redaktie echt nietquote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o jee ze gaan hem er toch niet uitgooien wegens discriminerende opmerkingen of dat soort shit
ze noemen huub ook wel dwerg, en erik pisnich, en amdanda dom
dus mogen ze er allemaal uit
Ja idd!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef heracles het volgende:
Altijd dezelfde Slam FM muziek
Ik vind mezelf absoluut niet zielig met mijn MBO (eigen keuze geweest om niet verder te willen gaan) sterker nog,.. stoppen na het MBO is de beste beslissing van mijn leven geweest gezien mijn huidige leventje. (maar daar ga ik hier op het forum niet verder op in).quote:Op zondag 4 maart 2007 23:27 schreef havefun het volgende:
[quote]Op zondag 4 maart 2007 23:23 schreef RSie het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook weer de typische "kijk mij eens zielig zijn met mijn MBo diplomaatje" praatjes.
Zo van als het er van boven niet inzit, dan maar zo hard mogelijk lullen dan kom ik er vanzelf wel.
Grrr, jij bent al de zoveelste die mij aanziet voor een kerelquote:Op zondag 4 maart 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey makker, ik heb ook zo'n stem hoor![]()
Sjonge jongen wat een verontwaardiging om het vragen van contactpunten.... je doet net alsof Jaap de eerste is die ergens CP's voor vraagt.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef Lieve het volgende:
-knip-
De herrie klkinkt alsof er steeds een doos met ijzer op de grond wordt gegooidquote:
Je moet niet teveel van dat kind eisen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Hopelijk wast ze haar haren ook een keer
Hoop je echt op hequote:Op zondag 4 maart 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker slapen. (Ik raad het je niet aan, er gaat nog iemand flippen)
dat heeft ze gisteren al gedaan. hoeft de komende weken dus niet meerquote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Opleiding zegt niks. je kan wel VWO UNIVERSITEIT of wat dan ook gedaan hebben. Je kan intelligent zijn...zolang je er NIKS mee doet ben en blijf je DOMquote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf absoluut niet zielig met mijn MBO (eigen keuze geweest om niet verder te willen gaan) sterker nog,.. stoppen na het MBO is de beste beslissing van mijn leven geweest gezien mijn huidige leventje. (maar daar ga ik hier op het forum niet verder op in).
Mijn verhaaltje had ik hier neergezet om mensen erop te wijzen dat als iemand HBO of Universiteit heeft gedaan niet automatisch in het hoekje slim geduwd kan worden.
Ik kan me dan ook groen en geel ergeren aan HBO'ers die zichzelf superieur vinden boven mensen met een lagere of geen opleiding.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Grrr, jij bent al de zoveelste die mij aanziet voor een kerel![]()
Heeft Natasia vandaag nog voor haar gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |