abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46925620
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Huub had van tevoren allang duidelijk gemaakt dat hij niet direct voor Eric zou stemmen want hij wou het er niet "te dicht bovenop leggen"
En laten we niet vergeten dat zowel Jaap en Huub vlak voor de stemming bij de Febo langs moesten komen!
pi_46925621
gaat zdngmw weer
  zondag 4 maart 2007 @ 23:24:42 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46925635
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
Ik snap niet wat je nu eigenlijk wil zeggen.
Je bent de enige niet hoor....dat heb ik al weken
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 4 maart 2007 @ 23:24:47 #204
111260 Charmian
a little joy
pi_46925638
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:20 schreef havefun het volgende:

[..]

Zijn hele gedrag tegenover Jaap getuigd gewoon van zijn eigen dunk en arrogantie, en zijn minachting naar hem.
Huub roept wat de anderen denken en niet hardop durven te zeggen (met af en toe dan een bijval van iemand). Ik heb gehoord wat Amanda eruit kan gooien, wat voor vuiligheid er uit Brian kan komen en vlak Natasia natuurlijk niet uit. De enige die zich bijna nooit plastisch en ongenuanceerd uitdrukt is Sylvia.
Er valt één keer het woord 'Auswitsch' en Huub het heeft het gedaan.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 4 maart 2007 @ 23:24:49 #205
130054 demins
We weten niks
pi_46925639
Waarom gaat er niemand aan Jaap vragen of het studeren wil vlotten?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zondag 4 maart 2007 @ 23:24:50 #206
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46925640
Wat een overdreven reacties op de 40-45-verwijzing van Huub hier. Hij heeft een tijd terug in de strijd met NL ook botte opmerkingen daarover gemaakt, en toen was het blijkbaar wel ok.
Moraalriddertje spelen ok, maar wees dan wel consequent.
Wat Huub zei was idd grof, niet bepaald chic en eigenlijk ook niet slim, maar ondertussen kennen we hem toch wel, zeker als ie oprecht pissed off is. En dat was ie.
En naar mijn mening nog terecht ook.
Jaap heeft gewoon heel duidelijk stelling genomen tegen Huub, alle goedbedoelde raad vanaf het begin naast zich neer gegooid en er voor gezorgd dat Huub's verdere verblijf in DGK aan een zijden draadje bungelt.
Daarnaast heeft ie Sylvia zwaar beledigd, en ik heb hem daar ook nog steeds geen welgemeende excuses over horen maken.

Dat er hier op FOK! bij een hoop mensen nu opeens een ommezwaai plaatsvindt vind ik niet bepaald getuigen van een fatsoenlijke meningsvorming, maar gewoon een beetje dom achter de muziek aanlopen.
Ja, Huub is veranderd, het succes is hem naar het hoofd gestegen, en vroeg of laat komt ie daarvan op de koffie. Misschien donderdag al. Maar als mensen hier niet eens begrijpen dat ie zich zwaar in zijn hol genomen voelt door een clueless nieuwkomer met wie hij het in eerste instantie goed voor had, dan zijn er hier toch een stuk meer ABN-soortigen dan ze zelf durven toegeven.

Het zou Huub sieren als ie voor de 40-45 verwijzing zijn excuses gaat maken, maar voor mij is dat bijzaak. Het is nou eenmaal een keihard spel, en dat had Jaap ook moeten weten.
Maar die kruipt gewoon veel te graag in de rol van slachtoffer, terwijl hij zijn overgewicht toch echt aan zichzelf te danken heeft, dat mag inmiddels wel duidelijk zijn. Het is niet zo dat ie aan een of andere stofwisselingsziekte lijdt.
Huub is bot, maar Jaap is gewoon een enorme sukkel van 200 kilo, die daar nog zijn handelsmerk van maakt ook. Hoe zielig ben je dan?
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_46925642
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:23 schreef raggende_annie het volgende:

[..]

dat zou wat zijn he. dat ze gewoon stiekem n homo op de nationale tv zetten. zonder dat balkenende IV het in de gaten heeft.
Oe, kinky
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zondag 4 maart 2007 @ 23:24:53 #208
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46925644
Zit Jaap nu gewoon het script door te lezen?
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
  FOK!Babe zondag 4 maart 2007 @ 23:24:59 #209
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_46925647
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef Gigageil het volgende:
Mag Huub weer zuipen trouwens?
pi_46925648
quote:
ja gelukkig wel
pi_46925650
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt de post zelf ook editten
Daar is dit knopje voor: [afbeelding]
Ben slecht in knopjes........
  zondag 4 maart 2007 @ 23:25:11 #212
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46925653
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef PumaStreamer het volgende:
hoe je het ook went of keert Jaap is een einzelganger, en heeft het zwaar blijkbaar. Maar jah.
zielig heh
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 4 maart 2007 @ 23:25:12 #213
521 ruby
Hell yeah!
pi_46925654
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
wat danst eric gay
Hoe zou dat toch komen?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_46925656
Liedje is al geweest
pi_46925657
Brian... heb je nooit geleerd dat je in een set.. nooit hetzelfde nummer moet draaien
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_46925659
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef PumaStreamer het volgende:
hoe je het ook went of keert Jaap is een einzelganger, en heeft het zwaar blijkbaar. Maar jah.
syl is ook een einzelganger maar die heeft het in al die tijd nog (bijna) niet zwaar gehad
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
pi_46925666
quote:
Dacht ut wel. hij had een week verbod op Blablasia der verjaardag en dat was dacht ik vorige week zondag.
  zondag 4 maart 2007 @ 23:25:31 #218
36022 Heathen
Its No Game
pi_46925667
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:23 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n drama weer

Ik vind niet dat Huub te ver ging met zijn auschwitz opmerkingen, maar ik vind 't wel raar dat 'n dik persoon altijd zo'n afgunst opwekt bij veel mensen. Waarom wordt dik geasocieerd met onaardig of stom? Ik vind 't best mensonterend, al die opmerkingen continu over zijn gewicht enzo. Lekker makkelijk ook. Niveautje onder 't nulpunt zullen we maar zeggen.
Het gaat over zijn gedrag. Jaap heeft je precies waar hij je wil hebben namelijk de fixatie over zijn eetstoornis en het medelijden daarvoor opwekken. Maar jaap zijn gedrag naar anderen toe deugt voor geen kant en daar mag hij best op aangesproken worden.
Now my death is more than just a sad song.
pi_46925680
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:23 schreef Heathen het volgende:

[..]

Jaap sluit zichzelf wel af.
Hij lachte net een duivels lachje, en zit in het regelboek te schrijven.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 4 maart 2007 @ 23:25:53 #220
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46925682
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef Casshern het volgende:

[..]

ja gelukkig wel
.........
  zondag 4 maart 2007 @ 23:26:19 #221
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46925699
Nou Huub vandaag nog even zorgen dat Brian gek wordt van jaloezie en mijn dag kan niet meer stuk. Chapeau.
pi_46925707
Het ziet er wel debiel uit elke keer dat ze met zn allen staan de dansen in die gameroom
pi_46925710
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Dacht ut wel. hij had een week verbod op Blablasia der verjaardag en dat was dacht ik vorige week zondag.
Maar hij heeft wel een dranklimiet, maar dat is 'off the record' ....
pi_46925711
iser al een filmpje van de stemming ik heb het gemist

was in slaap gevallen

zondag 4 maart 2007 @ 23:27:07 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46925713
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ben slecht in knopjes........
Dat is nou vervelend....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 4 maart 2007 @ 23:27:11 #227
170071 Foghorn_Leghorn
Same old shit.
pi_46925717
Ik heb gelezen dat Snollie alweer met Brain geneukt heeft, nu wel met condoom, beetje mosterd na de maaltijd denk ik zo
Working in a factory eight days a week.
  zondag 4 maart 2007 @ 23:27:11 #228
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46925718
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zogenaamde regelboek is dat niet gewoon jaap zn studie werk?
Dat is het script
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
  zondag 4 maart 2007 @ 23:27:13 #229
521 ruby
Hell yeah!
pi_46925720
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Liedje is al geweest
Brian is nu natuurlijk weer helemaal para dus dan uit ie dat in z'n muziekkeuze.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_46925721
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zogenaamde regelboek is dat niet gewoon jaap zn studie werk?
lijkt mij ook. zou wel heel veel regels zijn he.
pi_46925722
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
Nou Huub vandaag nog even zorgen dat Brian gek wordt van jaloezie en mijn dag kan niet meer stuk. Chapeau.
Hij zit al op het randje van de afgrond.
pi_46925727
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat een overdreven reacties op de 40-45-verwijzing van Huub hier. Hij heeft een tijd terug in de strijd met NL ook botte opmerkingen daarover gemaakt, en toen was het blijkbaar wel ok.
Wat Huub zei was idd grof, niet bepaald chic en eigenlijk ook niet slim, maar ondertussen kennen we hem toch wel, zeker als ie oprecht pissed off is. En dat was ie.
Jaap heeft gewoon heel duidelijk stelling genomen tegen Huub, alle goedbedoelde raad vanaf het begin naast zich neer gegooid en er voor gezorgd dat Huub's verdere verblijf in DGK aan een zijden draadje bungelt.
Daarnaast heeft ie Sylvia zwaar beledigd, en ik heb hem daar ook nog steeds geen welgemeende excuses over horen maken.

Dat er hier op FOK! bij een hoop mensen nu opeens een ommezwaai plaatsvindt vind ik niet bepaald getuigen van een fatsoenlijke meningsvorming, maar gewoon een beetje dom achter de muziek aanlopen.
Ja, Huub is veranderd, het succes is hem naar het hoofd gestegen, en vroeg of laat komt ie daarvan op de koffie. Misschien donderdag al. Maar als mensen hier niet eens begrijpen dat ie zich zwaar in zijn hol
genomen voelt door een clueless nieuwkomer met wie hij het in eerste instantie goed voor had, dan zijn er hier toch een stuk meer ABN-soortigen dan ze zelf durven toegeven.

Het zou Huub sieren als ie voor de 40-45 verwijzing zijn excuses gaat maken, maar voor mij is dat bijzaak. Het is nou eenmaal een keihard spel, en dat had Jaap ook moeten weten.
Maar die kruipt gewoon veel te graag in de rol van slachtoffer, terwijl hij zijn overgewicht toch echt aan zichzelf te danken heeft, dat mag inmiddels wel duidelijk zijn. Het is niet zo dat ie aan een of andere stofwisselingsziekte lijdt.
Huub is bot, maar Jaap is gewoon een enorme sukkel van 200 kilo, die daar nog zijn handelsmerk van maakt ook. Hoe zielig ben je dan?
pi_46925733
[quote]Op zondag 4 maart 2007 23:23 schreef RSie het volgende:

[..]

Ik ken meerdere mensen die Universitaire opleidingen hebben gedaan,.. maar die mensen zitten wat IQ en EQ betreft vaak behoorlijk laag. in de eerste de beste discussie lul ik ze vierkant onder tafel met mijn MBO'tje.

iedere boerelul kan tegenwoordig ook een HBO'tje afronden,.. als je maar 1 gebied hebt waar je goed in bent.
kan je een beetje aardig uit de voeten met cijfertjes,.. doe je een HBO economie,... maar dat betekent nog niet dat je ook maar enig benul hebt van wat er verder op de wereld leeft.
[/quote

Dit zijn dan ook weer de typische "kijk mij eens zielig zijn met mijn MBo diplomaatje" praatjes.
Zo van als het er van boven niet inzit, dan maar zo hard mogelijk lullen dan kom ik er vanzelf wel.
pi_46925735
ik ga denk m'n bedje maar opzoeken.... voordat er weer iets gebeurt daar in de kooi en dat ik dan over 3 uur nog steeds aan m'n lappie gekluisterd zit

slaap lekker mensen
en niet te veel onzin in de cosjes graag, anders is het weer zoveel lees- en scrolwerk morgenvroeg
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_46925739
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Hij lachte net een duivels lachje, en zit in het regelboek te schrijven.
Wel goed dat hij het eens serieus doorneemt.
Had ie al veel eerder moeten doen. Maar beter laat dan nooit.

Go Jaap!
Make my day!
pi_46925740
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef the_undertaker het volgende:
Brian... heb je nooit geleerd dat je in een set.. nooit hetzelfde nummer moet draaien
die heeft wel meer niet geleerd. bv dat ie het woord bewerkstelligen niet meerdere keren in één gesprek moet gebruiken. of dat ie wildvreemde meisjes niet zonder condoom moet neuken. of dat ie niet kan zingen, gitaar spelen en schrijven.
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
  zondag 4 maart 2007 @ 23:27:42 #237
165021 Jm4nski
Lord of Darkness
pi_46925746
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
ik begin jou steeds meer te waarderen ... en ik deed in het begin nog wel zo stout tegen je
Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
pi_46925749
quote:
-knip-
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 4 maart 2007 @ 23:27:59 #239
36022 Heathen
Its No Game
pi_46925752
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:26 schreef the_undertaker het volgende:
Het ziet er wel debiel uit elke keer dat ze met zn allen staan de dansen in die gameroom
Met het geluid uit ziet het er grappig uit anders
Now my death is more than just a sad song.
pi_46925759
quote:
Idioot,, zo lekker kort he ?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_46925760
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef the_undertaker het volgende:
Het enige goede nummer dat ie ooit heeft gedraaid dus dat moet uitgebuit worden
  zondag 4 maart 2007 @ 23:28:43 #242
143001 Prospera
Verfrissend
pi_46925771

Uit de Cossen begrijp ik dat Amanda vandaag tactisch gepaald is,
zou ze in bed ook zo met haar kont draaien als op de dansvloer?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_46925774
Ik taai af.. lees het morgen wel weer.. trusten mensen!
pi_46925779
ah ze gaan weer in bad
  zondag 4 maart 2007 @ 23:29:11 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46925781
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb gelezen dat Snollie alweer met Brain geneukt heeft, nu wel met condoom, beetje mosterd na de maaltijd denk ik zo
Mwah ter voorkoming van overdracht van eventuele verse SOA's die hij bij die Griekse kan hebben opgelopen lijkt het me niet onverstandig... neemt niet weg dat het wel stupide blijft dat ze het überhaupt weer met hem gedaan heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46925783
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:27 schreef droomkoningin het volgende:
ik ga denk m'n bedje maar opzoeken.... voordat er weer iets gebeurt daar in de kooi en dat ik dan over 3 uur nog steeds aan m'n lappie gekluisterd zit

slaap lekker mensen
en niet te veel onzin in de cosjes graag, anders is het weer zoveel lees- en scrolwerk morgenvroeg
Trusten
pi_46925784
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:27 schreef raggende_annie het volgende:

[..]

die heeft wel meer niet geleerd. bv dat ie het woord bewerkstelligen niet meerdere keren in één gesprek moet gebruiken. of dat ie wildvreemde meisjes niet zonder condoom moet neuken. of dat ie niet kan zingen, gitaar spelen en schrijven.
HaaaaaaaaaaaHaaaaaaaa.....

Brainless is his name
pi_46925785
quote:

Ja, Huub is veranderd, het succes is hem naar het hoofd gestegen, en vroeg of laat komt ie daarvan op de koffie. Misschien donderdag al. Maar als mensen hier niet eens begrijpen dat ie zich zwaar in zijn hol genomen voelt door een clueless nieuwkomer met wie hij het in eerste instantie goed voor had, dan zijn er hier toch een stuk meer ABN-soortigen dan ze zelf durven toegeven.

98% mee eens!
pi_46925787
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ah, jij hebt de tien-site gelezen denk ik, want Brian heeft geneukt zonder medeweten van snollie en het was erg de vraag of dat met condoom was (anders heb je geen handdoek nodig...). Zie de COSsen van vanmorgen.
Reality is nothing but a collective hunch.
  zondag 4 maart 2007 @ 23:29:33 #250
16715 Mylene
*schatje*
pi_46925793
Huub en Amanda gaan in bad .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')