Ja, muziek uit aub.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie , mag de muziek uit
Juist.............daarom schreef ik het ook..........quote:Op maandag 5 maart 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, maar hij is een van de weinigen die oprecht op zijn woorden terugkomt. Spel of geen spel.
Zo ik had dus goed gehoord! En zei ze ook nog dat ze er sowieso niks aan kon doen gezien Brian bleef tegenstemen?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:56 schreef 2live het volgende:
natas heeft haar excuses aangeboden aan syl voor de carnaval
Enig idee wie dat waren, dat waren dus nou de Soca boys, van Soca Soca...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het waren zo'n enge mannetje die kleine...![]()
Jawel hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze doet me ergens aan denken, maar dat mag ik hier niet zeggen![]()
Ik kan er niets van verstaan en het is irritant. Brian is alleen maar z'n agressie eruit aan het draaien, niemand die luisterd.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:01 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, muziek uit aub.
Ik kan er niets van verstaan.
inderdaad!!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee inderdaad na zijn uitspraken van afgelopen donderdag kan jaap in mijn ogen niets meer goed doen. En hoe hij vanavond deed naar huub toe, dat irritante ik zal je ff knuffelen bahbahbah.
Zei ze dat????quote:Op maandag 5 maart 2007 00:02 schreef Myriam1978 het volgende:
En zei ze ook nog dat ze er sowieso niks aan kon doen gezien Brian bleef tegenstemen?
het is niet zozeer de tattoo die lelijk is maar het werkt gewoon niet bij hemquote:Op maandag 5 maart 2007 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
lelijke tatoo huub.
De arme stumper kijk hem is draaien.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik kan er niets van verstaan en het is irritant. Brian is alleen maar z'n agressie eruit aan het draaien, niemand die luisterd.
Denk eerder dat hij daarnet aangesproken is door de redaktie, dat er op FOK een aantal klachten zijn van de Pro-Jaap lobby. En slimme Huub weet dan uiteraard dat ie dat effe moet goedpratenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
Onzin natuurlijk, maar hij is een van de weinigen die oprecht op zijn woorden terugkomt. Spel of geen spel.
Op een Klingon? Dat mag hoor!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze doet me ergens aan denken, maar dat mag ik hier niet zeggen![]()
Ze komen er zo aan. Gratis en voor niets.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
Kan iemand het grof vuil bellen? Voor de draaitafel inclusief Brian.
Nu dus.........quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
Eric beaamt dat hij Huub een condoom wilde geven voor Amanda in de jacuzzi.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Natasia polshoogte komt nemen.
Die gozzer heeft echt geen verstand van goeie muziekquote:Op maandag 5 maart 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
Kan iemand het grof vuil bellen? Voor de draaitafel inclusief Brian.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:58 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
En Amanda heeft geen flauwe idee waar het over gaat...
Weinig spannends te melden though...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw brengt nog ff een bezoekje aan Billie
daar is ze alquote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
Eric beaamt dat hij Huub een condoom wilde geven voor Amanda in de jacuzzi.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Natasia polshoogte komt nemen.
Ik schijn 6000 verschillende persoonlijkheden te hebben, en ik zit nu ff in persoonlijkheid nr 3254.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vond de vorige rol van Peter6000 echt een stuk leuker hoor. Toen lag ik regelmatig in een deuk om je droge opmerkingen.
Ik denk niet dat hij een verwijderingsbijdrage wil betalen.........quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze komen er zo aan. Gratis en voor niets.
Tuurlijk staat hij wel 1quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Huub niet 1e staat, eerlijk gezegd.
Dat weten we nu welquote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Die gozzer heeft echt geen verstand van goeie muziek![]()
OOOOOOOOO dit is maar voor ffquote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik schijn 6000 verschillende persoonlijkheden te hebben, en ik zit nu ff in persoonlijkheid nr 3254.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik schijn 6000 verschillende persoonlijkheden te hebben, en ik zit nu ff in persoonlijkheid nr 3254.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weinig spannends te melden though...
Aman heeft voor komende zaterdag haar teaser-collega's uitgenodigd om een show te geven. Kan wat worden. Hoop dat Huub er dan nog is.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef T-lex het volgende:
Over Soco boys gesproken, Wanneer komt die griekse schone weer is langs....kmis d'r best een beetje.![]()
Kan Brian d'r niet ff uitnodigen ofzo voor een uurtje.![]()
ze is ook pas 33. dat klinkt leuker dus dan zegt ze gekrijgt. dat doen kinderen van 8 immers ook. als die ermee weg komen, waarom zij dan nietquote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef PumaStreamer het volgende:
Gekrijgt van hier...aldus natasia
Sorry tis chemis afval !!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze komen er zo aan. Gratis en voor niets.
jou mensenkennis is net zo slecht als je keus in voetbalclubquote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap niet dat hij met zn kippenlijfje anderen dreigt met Fysiek geweld. Brian, NL, Jaap zouden hem stuk voor stuk alle hoeken van de kamer laten zien.
D'oh, dat was een 'grapje' van haar neem ik aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Is dat een nieuw shirtje Natas?
ja die heb ik GEKRIJGT van hier
Als in het weekend de "Teasers on Tour" langskomen dan is ie die griekse allang vergeten. Tijd om weer een grietje dronken te voeren en aan te randen...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:04 schreef T-lex het volgende:
Over Soco boys gesproken, Wanneer komt die griekse schone weer is langs....kmis d'r best een beetje.![]()
Kan Brian d'r niet ff uitnodigen ofzo voor een uurtje.![]()
Jezus, wat kun jij slecht luisteren.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub dekt zich alvast meer in voor een eventuele slechte score in de populariteitspoll.
Huub gelooft dat de kijkers uiteindelijk gaan bepalen wie de winnaar wordt.
Ja, dat zei ze. En ze loog!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:02 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo ik had dus goed gehoord! En zei ze ook nog dat ze er sowieso niks aan kon doen gezien Brian bleef tegenstemen?
Ik heb begrip voor je diplomatieke uitspraak, maar ik zou zeggen:quote:Op maandag 5 maart 2007 00:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
De arme stumper kijk hem is draaien.
Tsja neem ik aan...Ff op wiki zoekenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Enig idee wie dat waren, dat waren dus nou de Soca boys, van Soca Soca...
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn...... haar Nederlands is op z'n minst "opmerkelijk" te noemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef Lauzie het volgende:
D'oh, dat was een 'grapje' van haar neem ik aan.
Wanneer komt de omschakeling naar 3255 ?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
nee dat is geen grapje. ze denk dat dat leuk klinktquote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef Lauzie het volgende:
[..]
D'oh, dat was een 'grapje' van haar neem ik aan.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nasty gebruikt kipfilets, laat Jaap het maar niet horen, want dan vreet ie ze op
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
jou mensenkennis is net zo slecht als je keus in voetbalclub![]()
Idd, was te lui om het te verbeterenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jezus, wat kun jij slecht luisteren.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jezus, wat kun jij slecht luisteren.
Ik denk dat het deze keer juist mee zal vallen - hij zal tevreden zijn en het misschien wel wat rustiger aan doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij krijgt dan weer zo'n ego boost, en hij wordt dan weer zo vervelend.
Nog een keer dan maar: Huub is slim!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gelooft dat de kijkers uiteindelijk gaan bepalen wie de winnaar wordt.
Tuurlijk, alsof dat iets zegt. Ik ben ook niet groot maar krijg die Jaap echt wel tegen de vlakte.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap niet dat hij met zn kippenlijfje anderen dreigt met Fysiek geweld. Brian, NL, Jaap zouden hem stuk voor stuk alle hoeken van de kamer laten zien.
Dacht ik maar niet 100%quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
Ik duik erin, hoop dat ik morgen niet tig Cossen hoef te werken, maar ik vrees het ergste. Trusten![]()
ik ga je ook achterna. En hoop hetzelfde Trustenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
Ik duik erin, hoop dat ik morgen niet tig Cossen hoef te werken, maar ik vrees het ergste. Trusten![]()
ik gaat ook.. trusteequote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
Hou nou eens op Scan. De hele dag positieve gedachten voor je favoriet en nou ineens 'negative vibes'. Niet doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij denkt dat de kijkers straks misschien ook gaan bepalen wie er wint. Die opmerking was niet heel erg verstandig, want dat zou voor Eric een reden kunnen zijn om hem er toch uit te stemmen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Trapje tegen de knieschijf is genoegquote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef Frasier het volgende:
Tuurlijk, alsof dat iets zegt. Ik ben ook niet groot maar krijg die Jaap echt wel tegen de vlakte.
gewoon 'n rondje om de tafel hollenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof dat iets zegt. Ik ben ook niet groot maar krijg die Jaap echt wel tegen de vlakte.
Ach zo stelt hij ook niemand teleur...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ha, ha, die brian helemaal alléén![]()
wat een zielepoot is het toch
![]()
Huub traint nooit, rookt de hele dag, geen conditie, klein, etc.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tis tog geen verplichting !. Truste...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef beequeen het volgende:
Ik duik erin, hoop dat ik morgen niet tig Cossen door moet te werken, maar ik vrees het ergste. Trusten![]()
Ach, Eric is slim genoeg om dat zelf te bedenken. Hij studeert zelfs mediaproductie.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij denkt dat de kijkers straks misschien ook gaan bepalen wie er wint. Die opmerking was niet heel erg verstandig, want dat zou voor Eric een reden kunnen zijn om hem er toch uit te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |