die is nog goed zo te zienquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Ik geloof dat Natasia aan het klaarkomen is ofzo.
ERIC is vast kaler dan Amandaquote:Op zondag 4 maart 2007 23:47 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Getver...ja...zat ik me ook net te bedenken.....en die Eric er maar in mee badderen!![]()
Daar wil ik niet bij zijn...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:48 schreef Prospera het volgende:
Natas komt ergens klaar zo te horen.
Stomme Ondraagelijke Aangroeingen. Daar is dan vanafquote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
amanda scheert maar ff haar benen....
zitten die niet naast elkaar?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Goede isolatie ook... DIe gameroom zit 2 etages lager dan dat bad?
dat is geen vraagquote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil je cybersexquote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef flubberdewups het volgende:
Trio'tje vanavond? Wat denken jullie?
Nee, er zo ongeveer naast.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
VANAVOND NOG!!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:50 schreef Flabberguest het volgende:
Whahahahahaha Brian is helemaal klaar met dr, wedden dat ze deze week nog liggen te naaien
nog een keer het linkje naar mijn geniale verfilming van het heugelijke feitquote:
Wat?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik zei het toch, nu verteld Nata het aan Brian....nu is hij klaar zegt die...gore neukmongool
Moeten daar niet altijd meerderen aan meedoen?quote:
Ik geef ze 2 uurtjes........quote:Op zondag 4 maart 2007 23:50 schreef Flabberguest het volgende:
Whahahahahaha Brian is helemaal klaar met dr, wedden dat ze deze week nog liggen te naaien
Stom wijf.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian zei tegen Sylvia "kut wijf" toch?
Stom wijf.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Yep, Gaby afzeggen dinsdag voor Amandaquote:Op zondag 4 maart 2007 23:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub zijn plan in werking!
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:53 schreef Mihaelaz het volgende:
ik begrijp niet waar dit tappik over gaat
heeft ie dat al gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, Gaby afzeggen dinsdag voor Amanda
Ik heb Billie een vruchten beker met iets zien verkrachten en lasagne binnen zien lepelen. Ik ben al 3 kilo afgevallen deze week.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
BTW heb jij Billie nog zien (vr)eten vandaag?![]()
Dank!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nog een keer het linkje naar mijn geniale verfilming van het heugelijke feit
http://rapidshare.com/files/19257159/haarwassen.mpg
Gelukkig... Heggeschaar zit al in ht vetquote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen komt de kapster weer, voor Amanda.
Wat een beauty! Zou er graag zo een willen hebben , helaas erg prijzig.quote:
Dat weet Amanda toch niet?quote:
dat was inderdaad geen antwoord maar een opmerking van huishoudelijke aardquote:Op zondag 4 maart 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Hou gewoon stil als je niks toe te voegen hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Billie een vruchten beker met iets zien verkrachten en lasagne binnen zien lepelen. Ik ben al 3 kilo afgevallen deze week.
Daardoor krijgenze eindelijk haar op hun tandenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:55 schreef niksnutje het volgende:
[..]
Wat een beauty! Zou er graag zo een willen hebben , helaas erg prijzig.
Ontopic:
Wat een gore zooi in dat bad met dat scheren, dat niemand daar wat van zegt snap ik al helemaal niet
Beetje verlate reactie van mijn kant.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
<knip>
Japio luistert hier niet naar en gaat dingen lopen uitkramen van als hij hem niet krijgt dat niemand en wil er vervolgens contactpunten voor hebben. Dat was voor de groep de druppel, en terecht.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Billie een vruchten beker met iets zien verkrachten en lasagne binnen zien lepelen. Ik ben al 3 kilo afgevallen deze week.
OT.....Lekker schuimbadje, trekt mij ook wel , alleen met ander gezelschap, alhoewel![]()
Klingons probleem.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef agter het volgende:
Het lijkt wel of Natas d'r haar naar achteren weg zakt.
[afbeelding]
En zegt erbij dat dat niet slim was om te zeggen?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint over zijn Auswitz uitspraak.
Volgens mij had SilviSAAI hier 'vroeger' ook een handje vanquote:Op zondag 4 maart 2007 23:56 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Beetje verlate reactie van mijn kant.
Hmm, herkenbaar. Dit vind ik eigenlijk typisch een actie die Huub had kunnen doen in zijn beginperiode toen de meesten in het huis en de meesten op fok nog een hekel aan Huub hadden.
Wordt Jaap de nieuw Huub en zal Jaap over een week of twee de held van vele fokkers worden?
die kapster trekt dr gewoon veel te hard aan als ze die pruik aan het maken is. nog 2 of 3 keer en dr haargrens zit achter dr orenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
En Amanda heeft geen flauwe idee waar het over gaat...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
Huub zegt zojuist ook zelf dat zijn Auschwitz uitspraak niet de gelukkigste was.
IN het heetst van de strijd zeg je soms dingen die je achteraf gezien beter niet had kunnen zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En zegt erbij dat dat niet slim was om te zeggen?
Ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:56 schreef Dlocks het volgende:
Wordt Jaap de nieuw Huub en zal Jaap over een week of twee de held van vele fokkers worden?
Se hep een buitengewoon hoog voorhoofdquote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
Het waren zo'n enge mannetje die kleine...quote:
En noem hem ook geen homo zegt Erikquote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze doet me ergens aan denken, maar dat mag ik hier niet zeggenquote:
Amanda : Is dat die luxe kapper die Britney ook heeft gekapt ?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
Huub geeft aan dat "Auschwitz" wat te ver ging.
Eric: "En noem hem ook geen homo meer, want dat is echt te veel eer."
Damn, wat een waterhoofd.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
Nee inderdaad na zijn uitspraken van afgelopen donderdag kan jaap in mijn ogen niets meer goed doen. En hoe hij vanavond deed naar huub toe, dat irritante ik zal je ff knuffelen bahbahbah.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zou er maar niet van uit gaan, vooral veel vrouwelijke FOKkers zullen het niet snel vergeten wat Jaap allemaal gezegd en gedaan heeft Donderdag...
Heeft het met Artis te maken?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze doet me ergens aan denken, maar dat mag ik hier niet zeggen![]()
Ik vond de vorige rol van Peter6000 echt een stuk leuker hoor. Toen lag ik regelmatig in een deuk om je droge opmerkingen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja.
Van tevoren zei hij dat hij blij was geen excuses te hoeven aanbieden als hij het niet meende, oid.
Hoe moeierderder zdngmw hoe langer haar gezicht wordquote:
Onzin natuurlijk, maar hij is een van de weinigen die oprecht op zijn woorden terugkomt. Spel of geen spel.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
Huub nuanceert zijn Auschwitz uitspraken...........
en iedereen is weer pro-Huub![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |