Je bent een vrouw!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Grrr, jij bent al de zoveelste die mij aanziet voor een kerel![]()
Oeps, dan ben je in ieder geval een lekker wijf,quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Grrr, jij bent al de zoveelste die mij aanziet voor een kerel![]()
Wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij ook bedoelt, maar ik reageer even. Voor mij blijft Huub de smaakmaker in het huis, wat niet wegneemt dat ik het een enorme klootzak vond, zoals hij net te keer ging. Dit topic is niet zozeer beschouwend, het zijn commentaren op live-streams. Dus als iemand op dit moment kut-opmerkingen maakt, dan wordt dáár op gereageerd. Je kunt moeilijk bij dat soort posts constant de nuance maken dat Huub ook zijn leuke kanten heeft.
Kalm maar. Het is een tv-programma. Jaap hield de spanning er even in.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat hij betaling wil zien wekt de woede op. Dat je n iet gewoon een ander iets kunt geven maar er GVD contactpunten voor vraagt! DAT wekt de woede op. Er zijn niet veel contactpunten!
Moet iedereen Jaap iedere keer voor alles betalen?Dan ben je een zeer goedkope snol! Dan verdien je niets te krijgen!
![]()
Hoe haalt die gek het in zijn hoofd om zich te willen laten betalen?![]()
![]()
Het zou erg prettig zijn als mensen zich dit wel realiseren! Of zit iedereen hier zo op hun eigenbelang en op het 'wat zit er dan in voor mij?' Dat is freaking chantage! Nooit gehoort van iets belangenloos voor een ander doen of voor een ander over hebben?
Vrijwilligers werken toch ook voor... niets? Maar wel MET eer en trots en liefdevol en iets over hebben voor elkaar! Omdat je allemaal wel eens iets nodig hebt van of bij een ander! Dat is iets heel anders dan een nederige houding!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als een huisgenoot van mij dat bij mij zou doen zou ik ook los gaan! Helemaal en totaal! Wat een mafkees! Respectloos naar andere mensen!
en vergeet niet dat AmanDEL pissed is op Brainless omdat hij niet op haar stemde terwijl hij wel zijn tollie in haar kwijt kan....dus neuken voor een stem....quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjonge jongen wat een verontwaardiging om het vragen van contactpunten.... je doet net alsof Jaap de eerste is die ergens CP's voor vraagt.
Dat deed Ilona ook al en die is daarmee toen genaaid.
Het is wel een spel hè..... en verder heeft hij nog weinig onderhandelingsgrond en weinig CP's, dus ga nou niet verontwaardigd doen omdat hij het spel speelt.
Had je maar beter je best moeten doen.quote:Ik kan me dan ook groen en geel ergeren aan HBO'ers die zichzelf superieur vinden boven mensen met een lagere of geen opleiding.
Fresh FM wanna B draaier...die brainless...en vaak herhalend. en ook nog met cdtjesquote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
GVD tering muziek....versta ze niet!!
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie de schoen past, trekke hem aan.![]()
En bovendien, dat Huub een enorme klootzak kan zijn moet toch niet bepaald groot nieuws meer zijn. Het stomme is dat ie onder andere daarvoor hier tijdenlang op handen is gedragen.
En dan vind ik het een beetje gek dat 1woedeuitbarsting hier ineens zoveel teweeg brengt.
Bij zijn eigen honkbalclub heeft die jongen niet voor niets de bijnaam 'Irritating Bastard'.
De enige met oprecht fatsoen in dat huis is Sylvia, en die baalt af en toe ook enorm van Huub. Maar toch blijft hun band overeind, door alle stormen heen. Dat vind ik mooi, dat soort loyaliteit. Maar dat vereist ook genuanceerd denken, en zo heel af en toe waag ik daartoe ook wel eens een poginkje...![]()
op wie had brian gestemd dan, sorry voor de vraag maar ik heb de stemming gemistquote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en vergeet niet dat AmanDEL pissed is op Brainless omdat hij niet op haar stemde terwijl hij wel zijn tollie in haar kwijt kan....dus neuken voor een stem....
wat is het verschil?![]()
hahahahahhahahahaquote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je moet niet teveel van dat kind eisen.
Ik ben gek op haantjesquote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Je bent een vrouw!
met een haan als user-icon
hij kan wel n lp op dat ding leggen maar dat doet t daar niet opquote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Fresh FM wanna B draaier...die brainless...en vaak herhalend. en ook nog met cdtjes
had ik het toch goed gehoordquote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef CartWOman het volgende:
Huub zegt Syl dat ze goed heeft gereageerd vanavond, volgens de Febo.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die verandering valt best wel mee. Hij is nu geen underdog meer maar upperdog die zich wil profileren door een zwakkere te bashen, maar toen, net als nu, verliest ie vrij snel zijn zelfbeheersing en komt niet verder dan excessief taalgebruik en dreigen met fysiek geweld. Incompetetnet sukkeltje, niets nieuws. Speltechnisch heeft hij zo goed als niets imponerends voor elkaar gekregen.
Ik ben niet zo geintresseert in de pratende kút van Amanda. Daarbij praat het Duits vanwege 'de grote bek(kens)' omdat ze al zo uitgewoond is.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef Ashrak het volgende:
Kan ik ergen een cursus liplezen aanvragen ?
En das idd exact wat ik bedoeldequote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Opleiding zegt niks. je kan wel VWO UNIVERSITEIT of wat dan ook gedaan hebben. Je kan intelligent zijn...zolang je er NIKS mee doet ben en blijf je DOM
Eric, omdat hij wist dat die Amandraak mee zou nemen en omdat de meerderheid voor Eric ging.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
op wie had brian gestemd dan, sorry voor de vraag maar ik heb de stemming gemist
die zijn gisteren gewassen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Hopelijk wast ze haar haren ook een keer
Ze heeft geen remmingenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Gadver, Amanda scheert haar benen in bad en Eric gaat er naakt bij zitten. gaan die haartje vast op fijne plekken zitten brrrrrrrrrrrrrr
Ik heb al 2 keer een samenvatting gegeven.........heel kort.....quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
op wie had brian gestemd dan, sorry voor de vraag maar ik heb de stemming gemist
Sterker nog, ze heeft zich laten neuken terwijl Brian nog steeds nix voor haar doet, het is een wonderbaarlijk en verschrikkelijk onbaatzuchtig meisje die Amanda, ze zou heilig verklaard moeten wordenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef Mokum020 het volgende:
en vergeet niet dat AmanDEL pissed is op Brainless omdat hij niet op haar stemde terwijl hij wel zijn tollie in haar kwijt kan....dus neuken voor een stem....
wat is het verschil?![]()
Ze kan beter haar haar wassen, dat ziet er alweer zo ranzig uitquote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef Kinga het volgende:
amanda scheert maar ff haar benen....
Mensen zijn fan van Huub vanwege z`n humor, z`n interactie met mensen, z`n scherpe opmerkingen, z`n leuke gesprekken etc... En dat hij af en toe een irritante klootzak is neemt men er maar bij.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
En bovendien, dat Huub een enorme klootzak kan zijn moet toch niet bepaald groot nieuws meer zijn. Het stomme is dat ie onder andere daarvoor hier tijdenlang op handen is gedragen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Mensen zijn fan van Huub vanwege z`n humor, z`n interactie met mensen, z`n scherpe opmerkingen, z`n leuke gesprekken etc... En dat hij af en toe een irritante klootzak is neemt men er maar bij.
Hij staat bij zijn vrienden, de CD's.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
lache als natasia en syl straks naar bed gaan en eric en huub bij amanda in bad
staat brian lekker in zijn eentje als een debiel te draaien
![]()
Ja, en dan hadden we het zielig gevonden voor pak 'm beet Klaas.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Als Jaap er eerder was geweest en door wat voor reden dan ook was "ingeburgerd" had hij ook meegedaan.
en omdat Jaap dik is moeten de andere hem maar niet voor vol aanzien. Omdat hij nu eenmaal zielug is. Dan mag dat niet want dat is zielug. Dan wil hij m isschien wel dood pas op pas op en smeek hem vooral om niet dood te gaan. Maar pas op want bij de volgende bitterbal kan het toch wel eens te laat zijn! En dan hebben alle zwijgers die hem zo zielug vonden misschien wel een vette schuldquote:Op zondag 4 maart 2007 23:41 schreef robinotc het volgende:
hoiiiii allemaal... ik ben er ook weer... net terug van m'n werk waar ik de cossen kon lezen en de streams helaas niet kon volgen...thanxxxx allemaal!!
zullen we ff een Nijntje doen?
Jaap leest een boek over zelfmoord
Jaap is verdrietig want hij is uitgescholden voor ranzige vetzak
Huub heeft dat tegen Jaap gezegd
Jaap gaat vanavond dood
huub is blij dat hij Jaap heeft uitgescholden
Je zou zeggen als milionair dat die wel een leuk pradaatje zou kunnen krijgen..quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef raggende_annie het volgende:
en die arme huub loopt nog steeds in dat armzalige zwembroekie rond
Getver...ja...zat ik me ook net te bedenken.....en die Eric er maar in mee badderen!quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef cityofdelusion het volgende:
gaat ze zo ook dr poes scheren?
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef cityofdelusion het volgende:
gaat ze zo ook dr poes scheren?
Zoek je verkering, daar zijn andere sites voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |