Hij moest even groeien, maar is idd erg leuk.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef Afunados het volgende:
Brainstorm is een leuke single, ben benieuwd naar het nieuwe album!
Dan is het niet uniek meerquote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben jaloers
Maar ze zullen vast wel weer snel terugkomen, en dan in een grote zaal. (Hoop ik)
Klopt, maar dit is wel een exclusieve album promo-tour-dingquote:Op maandag 5 maart 2007 15:54 schreef mindgames het volgende:
Melkweg is toch ook een behoorlijk grote zaal, hoor. 1500 man!
Zeker, en álle mensen die aanwezig zijn hebben óf lang in de rij moeten staan voor een kaart, óf heel veel geld moeten neertellen. Ik verwacht dus een gekkenhuisquote:Op maandag 5 maart 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
Klopt, maar dit is wel een exclusieve album promo-tour-ding
Nee, natuurlijk nietquote:
Ik dacht dus ook see you later elevatorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:12 schreef frank07 het volgende:
Well see you later, innovator
Jaaaa, ik had het al snel aangepast in mijn eerdere postquote:
Precies!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:39 schreef mindgames het volgende:
[..]
Je hoeft niet gewond te raken, maar als je bij een 'stevig' concert vooraan gaat staan moet je niet huilen als je per ongeluk een duwtje krijgt.
20 april in de winkels. Single 'Brianstorm' 1 á 2 weken eerder. Maar als-ie 'lekt', dan wordt het vast weer naar voren geschoven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef LennartCM het volgende:
wanneer wordt het nieuwe album verwacht?
Zouden die er nog zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef MaJo het volgende:
En vanzelfsprekend als iemand nog een kaartje heeft voor een redelijke prijs dan hou ik me zeer aanbevolen
Ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef MaJo het volgende:
En vanzelfsprekend als iemand nog een kaartje heeft voor een redelijke prijs dan hou ik me zeer aanbevolen
Dat is precies waar ik het op gooi. Zou echt graag willen, maar 100 euro is een beetje te duurquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:08 schreef Leonos het volgende:
Misschien iemand op fok ofzo die niet kan, maar daar buiten zijn ze denk ik niet goedkoop te vinden
Vind ik nog steeds erg duurquote:
Weet ik maar ik heb dat geld gewoon niet... Damn baal echt dat ik geen kaartje hebquote:
Ik baal ook enorm dat ik er geen heb, zeker omdat ik wel in de rij heb gestaan maar gewoon net te laat wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik maar ik heb dat geld gewoon niet... Damn baal echt dat ik geen kaartje heb
Alsof hij niet straalbezopen was toen hij dat zei.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef Breuls het volgende:
Arctic Monkeys en Girls Aloud samen studio in
Meer van hetzelfde is in dit geval niet zo erg. Alleen vind ik het wel anders klinken dan wat op de eerste cd stond.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef Breuls het volgende:
Overigens, over Brianstorm. Hij komt zo af en toe langs op de radio en het begint al te klinken als een typische AM-single. Prima dus, al betekent dat wel dat het gewoon meer van hetzelfde is.
Wat bedoelde je dan met je eerdere post?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:43 schreef Breuls het volgende:
Geen idee. 3FM en Kink FM (de usual suspects om dit soort muziek als eerste te draaien) vermelden 'm nog nergens op hun sites.
Dat de single wat vertrouwder begint te klinken als je 'm wat vaker hoort.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan met je eerdere post?
Inderdaad, dat is wat ik ook overal lees. Het is maar één user met één post die dat heeft gezegd hé. Geen paniek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef soul114 het volgende:
Ik weet ook niet in hoeverre het waar is natuurlijk, maar wat ik verder gelezen heb is dat de huidige shows ongeveer een uur duren en dat ze dan vooral nieuwe nummers spelen (en de singels van eerste album).
En nu schrijven mensen op datzelfde forum erg positief en enthousiast over het concert van gisteravond in Kopenhagen. Volgens één bericht spelen ze de nummers in de volgorde zoals ik hier eerder gepost heb.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef mindgames het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wat ik ook overal lees. Het is maar één user met één post die dat heeft gezegd hé. Geen paniek.
Daarom.. maar dacht breng beetje leven in het topic hierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef mindgames het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wat ik ook overal lees. Het is maar één user met één post die dat heeft gezegd hé. Geen paniek.
Waar heb je die gepost? Vorige deel?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:35 schreef mindgames het volgende:
[..]
En nu schrijven mensen op datzelfde forum erg positief en enthousiast over het concert van gisteravond in Kopenhagen. Volgens één bericht spelen ze de nummers in de volgorde zoals ik hier eerder gepost heb.
Geen zorgen dus.
Inderdaad, soms kun je denken dat een nummer helemaal kut is omdat de kwaliteit van de mobiele telefoon-opname op YouTube gewoonweg slecht is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef JeroenV het volgende:
Fludinges klinkt idd wel lekker. Als van de rest de kwaliteit ruk is wacht ik nog wel even, vorm dan liever later wel een goede mening.
Inderdaad.. Daar begin ik dus liever niet meer aan.. Of ik moet weten dat de kwaliteit wel goed is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef mindgames het volgende:
[..]
Inderdaad, soms kun je denken dat een nummer helemaal kut is omdat de kwaliteit van de mobiele telefoon-opname op YouTube gewoonweg slecht is.
14. Stukje van lyrics/refrein, maar geen duidelijke overeenkomst met een van de nieuwe tracknames. Stond geloof ik op zo op die setlist eerder hier gepost --> schijnt een B-side te wordenquote:Arctic Monkeys
2007.03.10
Melkweg: The Max
Amsterdam, The Netherlands
01. (Intro)
02. This House Is a Circus
03. Teddy Picker
04. I Bet You Look Good On The Dancefloor
05. Still Take You Home
06. D Is For Dangerous
07. When The Sun Goes Down
08. From The Ritz To The Rubble
09. Fluorescent Adolescent
10. Do Me a Favour
11. Leave Before The Lights Come On
12. Brianstorm
13. The View From The Afternoon
14. "What If You Where Right"
15. Dancing Shoes
16. Fake Tales Of San Francisco
17. You Probably Couldn't See For The Lights But You Were Staring Straight At Me
18. A Certain Romance
Mijn broer heeft gewoon twee kaartjes gekocht voor de normale prijsquote:Op zondag 11 maart 2007 01:22 schreef Reticulin het volgende:
Kaartjes bij de deur? Van die malafide handelaren zeker? De kaartjes die bij de Melkweg te koop waren zullen wel voor het gebeuren in de oude zaal zijn neem ik aan, lijkt me sterk dat die voor AM waren.
Het was kort maar krachtig (vond ik tenminste, maar ben geen ervaren concertbezoeker, ben meer gabberfeesten tot 's ochtends vroeg gewend) de nieuwe nummers klinken veelbelovend, maar dat dance-georiënteerde heb ik er niet uitgehaald. Wat ik wel enorm gaaf vond was dat nummer met dat "fluitje", iemand die nog weet welk nummer dat was?
Wel grappig dat ze live bijna net zoals op plaat klinken, de enige improvisatie die ik gehoord heb was af en toe even het tempo vertragen enzo...Aan de andere kant wel jammer, even wat gedurfdere improvisaties waren ook wel leuk geweest. Maar goed, het was gewoon tof, die gasten maken gewoon heerlijke muziek
Op Lowlands stonden ze ook als een robot te spelen. Erg strak en goed maar het lijkt net dat ze er geen plezier aan beleven.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef Acathla het volgende:
Leuke band, maar totaal geen uitstraling live. Ga ze voor de tweede keer zien op Werchter, ben nu benieuwd of ze enige verbetering doorgemaakt hebben.
Leuke informatie!quote:Op zondag 11 maart 2007 14:44 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik kwam toevallig de catering rider van de Arctic Monkeys tegen, gisteren in de Melkweg.
Die wilde ik jullie niet onthouden, best een leuk documentje met voor 664 euro aan voedsel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had de link in de nieuwsbrief gekregen, maar heb de nieuwsbrief helaas alweer verwijderd. Als ik linkje tegenkom zal ik m wel ff posten.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:40 schreef Leonos het volgende:
Waar vind ik die fotoreportage?
Heb op de 3voor12 site gekeken maar kon het niet vinden
Het was wel trouwens warm daar voorin...
Heb gewoon kaarten gekocht bij de deur (Melkweg, 20.00 uur) voor 25 euro, haha, had afgesproken met een zwarthandelaar op het Leidseplein maar dat was niet nodig. Scheelde me 30 euro per kaartje!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:29 schreef BaantjerWebby het volgende:
Op de deur van de Melkweg stond inderdaad een A-4tje met nog enkele kaarten beschikbaar... Geen idee, een grap ofzo?
Hehe, nee het was een fotoreportage van die belachelijk lange wachtrijquote:Op zondag 11 maart 2007 16:26 schreef Leonos het volgende:
Maar dat is dan toch niet van gisteravond?
Want ik heb vandaag geen nieuwsbrief gehad hoor...
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:58 schreef MaJo het volgende:
ik baal echt dat er gewoon nog kaarten waren voor de normale prijsDan was ik echt wel gegaan!
Mm merk toch wel duidelijke verschillen, maar lastig te omschrijven wat precies...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:53 schreef SlagerKorrel het volgende:
Qua stijl klonk het niet anders dan de bekende nummers.
Oh haha, wist ik niet. Zal voortaan duidelijker linkenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:06 schreef Leonos het volgende:
O
Topicstarter heeft altijd een blauwe achtergrond dus viel niet echt op...
Ff kijken dan
Ah, zulke kwaliteits flimpjes zie ik graag! Kunnen we nog meer verwachten?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:05 schreef mindgames het volgende:
Zie hier een goede kwaliteit versie van Fluorescent Adolescent.
Ik zet (binnenkort) alle andere nieuwe nummers in dezelfde geluidskwaliteit op YouTube.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:56 schreef soul114 het volgende:
Ah, zulke kwaliteits flimpjes zie ik graag! Kunnen we nog meer verwachten?
Vroeg mij al af hoe de oude nummers op zouden staan gezien je positie.. maar tof dat je wel alle nieuwe nummers hebt. Is het ook mogelijk om de filmpjes los te krijgen (youtube compressed ze denk ik nog wat en dat geeft wat blurring)? Wat gebruik je trouwens om dit zo op te nemen?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:24 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik zet (binnenkort) alle andere nieuwe nummers in dezelfde geluidskwaliteit op YouTube.
Ik heb geen andere (complete) filmpjes, dus ik zal een compilatie moeten maken van bestaande beelden.
Maar ik stond midden in de kolkende massa, dus hier en daar klinkt de opname alsof er een een crowdsurfer op de recorder staat. En dat was dan ook zo.
Ik heb het opgenomen met een kleine microfoon die ik op mijn shirt geklikt heb. MD-speler in de zak, en gewoon van het concert genieten! Ik had me voorgenomen om totaal niet te letten op de opnames. Je kunt niet echt genieten van een optreden als je steeds je recorder checkt, snap je? Dus ik heb hem gewoon laten lopen en meegebeukt, om mijn leven te reddenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef soul114 het volgende:
Vroeg mij al af hoe de oude nummers op zouden staan gezien je positie.. maar tof dat je wel alle nieuwe nummers hebt. Is het ook mogelijk om de filmpjes los te krijgen (youtube compressed ze denk ik nog wat en dat geeft wat blurring)? Wat gebruik je trouwens om dit zo op te nemen?
Ik was al heel lang (jaar of drie) niet meer in de Max geweest, en als ik niet van te voren wist dat-ie verbouwd was, had ik het niet door gehad. Als je er vaker komt, heb je vast sneller door dat er een extra bar is, aan de lange zijde rechts, en dat het podium 10 meter naar achter staat. Maar de sfeer is dus hetzelfde, en het geluid was top.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef Goover het volgende:
Leuk nummertje
Hoe was de vernieuwde zaal eigenlijk?
Het podium is nu over de gehele breedte van de zaal verspreid...dat vind ik erg fijn want normaal stonden al mn vrienden altijd daar bij de nooduitgang aan de zijkant vh podium en ik had daar altijd zo'n gruwelijke hekel aan, dus ik ben maar wat blij dat die plek verdwenen isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:08 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Ik was al heel lang (jaar of drie) niet meer in de Max geweest, en als ik niet van te voren wist dat-ie verbouwd was, had ik het niet door gehad. Als je er vaker komt, heb je vast sneller door dat er een extra bar is, aan de lange zijde rechts, en dat het podium 10 meter naar achter staat. Maar de sfeer is dus hetzelfde, en het geluid was top.
Paradiso ben ik ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:23 schreef Leonos het volgende:
Ik vind het een zeer goede zaal, zeker vergelijkbaar met paradiso alleen dan wat moderner
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Paradiso ben ik ook nog nooit geweest
Klopt... ik ben heel vaak in de HMH geweest.. verder nog: Tivoli 1x, Vredenburg 1x, Ahoy 1x en Melkweg 1x oude zaal. (met vaak in de HMH bedoel ik alle overige concerten waar ik geweest ben, ik denk tegen de 15 a 20 keer?)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:47 schreef Leonos het volgende:
Dus al die kaartjes in je avatar zit geen 1x paradiso bij?
Paradiso is de mooiste zaal van Nederland imo
This House Is A Circus (linkje!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt... ik ben heel vaak in de HMH geweest.. verder nog: Tivoli 1x, Vredenburg 1x, Ahoy 1x en Melkweg 1x oude zaal. (met vaak in de HMH bedoel ik alle overige concerten waar ik geweest ben, ik denk tegen de 15 a 20 keer?)
Maar ontopic.
Wanneer kunnen we meer opnames verwachten van AM?
Ik kan niet tellen, ik ben net iets minder dan 10 keer in de HMH geweest en 2x in ahoy. Kan mij de 2e keer alleen niet meer herinerrenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt... ik ben heel vaak in de HMH geweest.. verder nog: Tivoli 1x, Vredenburg 1x, Ahoy 1x en Melkweg 1x oude zaal. (met vaak in de HMH bedoel ik alle overige concerten waar ik geweest ben, ik denk tegen de 15 a 20 keer?)
Maar ontopic.
Wanneer kunnen we meer opnames verwachten van AM?
Wat eigenlijk ook stukken logischer is nu ik dr over nadenkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef Breuls het volgende:
Ja. OF het is de spellcheckende eindredactie geweest.
"Oh dat is natuurlijk fout, even aanpassen."
* checkt iPod, Winamp en iTunesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Maisnon het volgende:
Briaaaaan![]()
En de metro die er dan Brainstorm van maakt
'Have you been drinking son, you don't look old enough to me...'quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Cavalier1 het volgende:
Staan er ook nieuwe nummers als ''Riot Van'' op het album? Dat vind ik het enige slechte nummer op Whatever people say...
Vandaar dat ik m niet kon vindenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef Breuls het volgende:
Volkskrant, NRC.next en Algemeen Dagblad maakten er in hun recensies ook Brainstorm van.
Weten zij veel.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Cavalier1 het volgende:
Staan er ook nieuwe nummers als ''Riot Van'' op het album? Dat vind ik het enige slechte nummer op Whatever people say...
Dat vind ik ook wel een vette zin, maar de rest vind ik niet goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:42 schreef Rasing het volgende:
[..]
'Have you been drinking son, you don't look old enough to me...'
Vreemd, maar wel artsy.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
Primeur: de video voor de nieuwe single 'Brianstorm'! Hierrr!
Waar?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:59 schreef =HellFire= het volgende:
Cool, ik heb de single versie kunnen bemachtigen. Je hoort nu ook dingen die je normaliter niet snel hoort via de webradio/youtube.Nog toffer nummer!
Sinds een lange tijd op de bekende kanalen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef Cavalier1 het volgende:
Waar?
Miss dat cd-wow wat heeft, en anders large miss?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand waar ik t-shirts van de AM's kan bestellen?
In de melkweg hadden ze ze niet zaterdag
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:40 schreef mindgames het volgende:
Favourite Worst Nightmare (20 april in de winkels):
01. 'Brianstorm' of live
02. 'Teddy Picker'
03. 'D Is For Dangerous'
04. 'Balaclava'
05. 'Fluorescent Adolescent'
06. 'Only Ones Who Know'
07. 'Do Me A Favour'
08. 'This House Is a Circus'
09. 'If You Were There, Beware'
10. 'The Bad Thing'
11. 'Old Yellow Bricks'
12. '505'
Brianstorm [CDS] (13 april in de winkels):
01. 'Brianstorm' of live
02. Temptation Greets You Like Your Naughty Friend (feat. Dizzee Rascal)
03. If You Found This It’s Probably Too Late
04. What If You Were Right The First Time?
Large heeft niks is alleen gothicquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Miss dat cd-wow wat heeft, en anders large miss?
Ik heb het ook zovaak. Ik wou dat ik bij The Killers een poster had gekocht. Zelfde bij Franz Ferdinand tijd geleden, en daar ook een shirt. Nu moet ik weer op internet gaan zoeken enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:52 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek eigenlijk het groene shirt met het logo dan...
Verleden jaar had ik ze wel op pukkelpop ofzo zien hangen maar was toen te dom om hem niet te kopen
Omdat die al op een EP straatquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:21 schreef Reticulin het volgende:
weet iemand eigenlijk waarom 'leave before the lights come on' niet op het nieuwe album staat? (als t al eerder gepost is vergeef me)
http://cd-wow.loudclothing.com/index.phpquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Large heeft niks is alleen gothic
En cd-wow kan ik alleen op cd's/dvd's en games zoeken?
Standaard cd-wow prijsquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:54 schreef Leonos het volgende:
http://www5.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=1880648
11 euro maar?
De meeste die niet op een album staan waren toch niet zo goed?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Omdat die al op een EP straat(ff uit mijn hoofd.. dus ik kan er naast zitten)
Geen idee.. is wel AM stijl, net zo veel tracs hebben die _niet_ op je album staan als dat er _wel_ op het album staan.
Ik vind het meeste wel leuk hoor, vaak zijn ze iets rustiger. MaJo was er niet blij mee iigquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
De meeste die niet op een album staan waren toch niet zo goed?
Dat kan ik hier zo uit mijn hoofd niet echt zeggen, ik ben heel slecht in titels bij nummers onthouden.. Maar ik vond de EP 'Who The F*ck..' niet echt slecht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef JeroenV het volgende:
Welke vind jij het best? Kan ik eens kijken.
Rustig vind ik bij AM over het algemeen ook niet echt positief
Gevonden... op de gelijknamige EP. Met het geweldige nummer Put Your Dukes Up, John. Cool.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef =HellFire= het volgende:
Welke EP stond Leave the lights... dan op? Totaaal gemist. Sowieso, dat zou toch de grote zomerhit worden, aldus Alex Turner himself?
Die clip is idd te ergquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:02 schreef flyguy het volgende:
vind die nieuwe clip maar niets om eerlijk tezijn ....
In de UK was het redelijk succesvol, met veel airplay op Radio 1 en MTV2. In Nederland is-ie volgens mij behoorlijk geruisloos ten onder gegaan. Helaas.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef =HellFire= het volgende:
Welke EP stond Leave the lights... dan op? Totaaal gemist. Sowieso, dat zou toch de grote zomerhit worden, aldus Alex Turner himself?
dat dan weer welquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Die clip is idd te ergNummer is wel lekker
Voor de makkelijkheid post ik hier nogmaals mijn overzichtje van alle B-kanten, met aanvullingen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:34 schreef JeroenV het volgende:
De meeste die niet op een album staan waren toch niet zo goed?
Ik vind de B-kantjes net zo goed, zo niet beter, dan de nummers die op het album staan.quote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef mindgames het volgende:
Ik zal alle niet-album tracks even opnoemen:
Op de CDS van 'I Bet You Look Good On The Dancefloor' staan 2 niet-album tracks:
# "Bigger Boys And Stolen Sweethearts"
# "Chun Li's Spinning Bird Kick"
Op de CDS van 'When The Sun Goes Down' staan 2 niet-album tracks:
# "Stickin' To The Floor"
# "7"
Op de 7 inch vinyl-single van 'When The Sun Goes Down' staat nog één niet-album track:
# Settle For A Draw"
De tracklist van de EP 'Who The Fuck Are Arctic Monkeys?' is als volgt:
# "The View From The Afternoon"
# "Cigarette Smoker Fiona"
# "Despair In The Departure Lounge"
# "No Buses"
# "Who The Fuck Are Arctic Monkeys?"
Track 2 t/m 5 zijn niet-album tracks.
Op de CDS van 'Leave Before The Lights Come On' staan ook 2 niet-album tracks:
# "Put Your Dukes Up, John" (cover van The Little Flames)
# "Baby I'm Yours" (cover van Barbara Lewis)
Op de CDS van 'Brianstorm' staan 3 niet-album tracks:
# "Temptation Greets You Like Your Naughty Friend" (met Dizzee Rascal)
# "If You Found This It's Probably Too Late"
# "What If You Were Right The First Time?"
Natuurlijk, maar dat vinden 'ze' vast niet leukquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:41 schreef Leonos het volgende:
Wilt iemand die misschien ook uploaden?
Ik denk dat ze bijna allemaal al via de bekende kanalen te krijgen zijn...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:41 schreef Leonos het volgende:
Tuurlijk, het filmpje is op YouTube geupload door de platenmaatschappij van de AM.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
Vraag me toch echt af of 3fm het filmpje zo mag laten zien:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/201248
PM, iemand?quote:
Bedankt, ik heb ze alleen net binnen gehaald.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:36 schreef mindgames het volgende:
[..]
PM, iemand?![]()
...
Grapje, check je PM!
Ik ga er van uit dat jullie de EP zelf hebben.
Ik heb het nummer 'Leave Before...' er wél bij gedaan.
Ik was nog bezigquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:37 schreef JeroenV het volgende:
Edit: Zie dat de PM nog niet binnen is..
Warezrequest.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:41 schreef Leonos het volgende:
Dat logo begint al te wennen, maar het is wel lelijk vind ikquote:
Bluuh, special editions, die meteen beschadigd raken, niet in je normale CD-rek passen... Geef mij maar gewoon een plastic doosje.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat logo begint al te wennen, maar het is wel lelijk vind ik. De albumhoes ziet er verder wel leuk uit
. Zou er ook een special edition van uitkomen (van papier enzo) die heb dan liever namelijk.
Ik heb een cd kastje, met plankjes.. daar passen de meeste wel in. Ik vind ze gewoon mooier, en bij mij gaan ze niet stuk hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:37 schreef Rasing het volgende:
[..]
Bluuh, special editions, die meteen beschadigd raken, niet in je normale CD-rek passen... Geef mij maar gewoon een plastic doosje.
Stadium Arcadium van de RHCP is nu ook ineens uit als normale CD. Ik ga mijn kartonnen doosje op marktplaats zetten en een nieuwe échte CD kopen.
mag ik ook zo'n pm?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
Voor de makkelijkheid post ik hier nogmaals mijn overzichtje van alle B-kanten, met aanvullingen..
[..]
Ik vind de B-kantjes net zo goed, zo niet beter, dan de nummers die op het album staan.
Maar ook daar konden we het niet over eens worden, geloof ik.
Inderdaad. Op Lowlands stonden ze echt met een chagrijnige kop op het podium. Dat maakt het er niet bepaald leuk op.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op Lowlands stonden ze ook als een robot te spelen. Erg strak en goed maar het lijkt net dat ze er geen plezier aan beleven.
Zou je denkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:42 schreef Leonos het volgende:
Misschien is dat wel van te voren bedacht!![]()
Er werden beelden getoond van modderglijdende mensen, hoop gejuich steeg op. Konden de heren niet waarderen volgens mij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Op Lowlands stonden ze echt met een chagrijnige kop op het podium. Dat maakt het er niet bepaald leuk op.
Op een of andere manier kan ik je geen PM sturen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:39 schreef S33B het volgende:
Mag ik ook zo'n PM, speciaal een account ervoor aangemaakt
Volgens mij ook niet nee. Beetje sneu wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:34 schreef Rasing het volgende:
[..]
Er werden beelden getoond van modderglijdende mensen, hoop gejuich steeg op. Konden de heren niet waarderen volgens mij.
Tof toch, elke keer is het weer opnieuw ontdekken geblazen!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:38 schreef MaJo het volgende:
Ik zag de clip van Brianstorm gisteren op MTV en vond hem niet zo heel erg raar als iedereen hier? Oké niet echt Arctic Monkeys stijl maar vond hem wel grappig. Het nummer blijft alleen niet bij me hangen, heb hem een stuk of 10x gehoord maar weet nog steeds niet hoe die gaat
Ja hoor, ik ben weer de enige die het ontwerp mooi vindquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:13 schreef Leonos het volgende:
Klik voor vergroting doet het niet
Zo ziet het er iig aardig lelijk uit
Brianstorm CDS komt midden april pas uit. Nee, ook nog niet uitgelekt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:13 schreef Egamer het volgende:
Kan iemand mij ook de songs van de Brianstorm cd pm'en?Hoef Brianstorm dus niet.
BrIAnstormquote:Op maandag 26 maart 2007 10:46 schreef GSbrder het volgende:
vandaag pas voor het eerst brainstorm gehoord op MTV![]()
vind m wel wat hebben![]()
idd!quote:
Maar wel een uitermate domme.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef MaJo het volgende:
In de OOR stond ook Brainstorm trouwens. Ook niet zo'n hele rare fout
Oh je hebt een PM, dacht dat je het nieuwe album hadquote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef Proper_fucked het volgende:
Even een tvp'tje voor het nieuwe album
edit Oh, topic zit al bijna vol![]()
Pfff.. je moet je niet laten leiden door meningen van andere..quote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ik heb een probleem
Dat heb ik nu altijd bij "alternatievere" muziek die populairder wordt, dan ga ik het opeens slechter vinden...
Dat zou kunnen, maar dat zou dan per artiest/band om 1 of 2 nummers per cd gaan denk ik? Dan heb je er nog minstens 10 over om van te genietenquote:Maar dat zou ook kunnen zijn door de airplay, dat je bepaalde nummers 5 keer per dag 7 dagen per week gaat horen. En dat voor drie maanden lang.
Oh je bent er zo een die overal 'schijt aan heeft' (vandaar ook je nickquote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ik heb een probleem
Een vriend van me die normaal alleen carnavalsmuziek en jumpstyle en rock (noemt hij als voorbeeld The Bloodhound gang) luistert, luistert nu ook Arctic Monkeys. Dat vind ik best wel jammer eigenlijk.Ofwel is bij hem de puberteit eindelijk voorbij, ofwel heb ik een beschamend slechte muziekkeuze
![]()
Dat heb ik nu altijd bij "alternatievere" muziek die populairder wordt, dan ga ik het opeens slechter vinden... Echt dom he. Maar dat zou ook kunnen zijn door de airplay, dat je bepaalde nummers 5 keer per dag 7 dagen per week gaat horen. En dat voor drie maanden lang.
ok geen dankquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:27 schreef Leonos het volgende:
Ja, die hebben we nu wel gezien...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:59 schreef MaJo het volgende:
Mwah ik heb ook liever dat de bands die ik leuk vind wat meer underground blijven maar dan meer zodat ze in kleine zalen a Paradiso/Melkweg kunnen blijven spelen. Zodra Arctic Monkeys in Ahoy staan haak ik afOok vind ik het publiek wat relaxter als het niet al te mainstream is. Krijg je allemaal van de 15jarige bakvisjes die de hele tijd gillen als er een lekker bandlid op het podium komt
![]()
Klopt ook wel, hij is in training geweest om het hele nummer te kunnen volhoudenquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:45 schreef TheArowana het volgende:
Dan Brianstorm.. Enorme felheid en zelfvertrouwen. Vooral die drummer klinkt also hij een assertiviteitscursus heeft gekregen: 'Doorslaan, pas kracht terugnemen na de impact'.. Een enorme drive ook in dat nummer (en daar houd ik van). Fijne structuur ook, verder voldoet het nummer prima aan alle moderne standaarden.. Hun inovatieve sound lijkt bij dit nummer eindelijk tot z'n recht te komen. De verstokte rocker in mij wacht watertandend op de nieuwe plaat!
Ja, idd, had het hier ook bijna getypt. Maar ach, toen Autechre met een nieuwe plaat kwam heette die ook overal Untitled in plaats van Untilted..quote:In de OOR stond ook Brainstorm trouwens. Ook niet zo'n hele rare fout
De zaal is zeker goed, maar sommige bands passen gewoon beter in een kleiner zaaltje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:29 schreef JeroenV het volgende:
Oh, HMH zou ik wel heen gaan hoor.. Is opzich wel een goede zaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |