Hij moest even groeien, maar is idd erg leuk.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef Afunados het volgende:
Brainstorm is een leuke single, ben benieuwd naar het nieuwe album!
Dan is het niet uniek meerquote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben jaloers
Maar ze zullen vast wel weer snel terugkomen, en dan in een grote zaal. (Hoop ik)
Klopt, maar dit is wel een exclusieve album promo-tour-dingquote:Op maandag 5 maart 2007 15:54 schreef mindgames het volgende:
Melkweg is toch ook een behoorlijk grote zaal, hoor. 1500 man!
Zeker, en įlle mensen die aanwezig zijn hebben óf lang in de rij moeten staan voor een kaart, óf heel veel geld moeten neertellen. Ik verwacht dus een gekkenhuisquote:Op maandag 5 maart 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
Klopt, maar dit is wel een exclusieve album promo-tour-ding
Nee, natuurlijk nietquote:
Ik dacht dus ook see you later elevatorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:12 schreef frank07 het volgende:
Well see you later, innovator
Jaaaa, ik had het al snel aangepast in mijn eerdere postquote:
Precies!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:39 schreef mindgames het volgende:
[..]
Je hoeft niet gewond te raken, maar als je bij een 'stevig' concert vooraan gaat staan moet je niet huilen als je per ongeluk een duwtje krijgt.
20 april in de winkels. Single 'Brianstorm' 1 į 2 weken eerder. Maar als-ie 'lekt', dan wordt het vast weer naar voren geschoven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef LennartCM het volgende:
wanneer wordt het nieuwe album verwacht?
Zouden die er nog zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef MaJo het volgende:
En vanzelfsprekend als iemand nog een kaartje heeft voor een redelijke prijs dan hou ik me zeer aanbevolen
Ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef MaJo het volgende:
En vanzelfsprekend als iemand nog een kaartje heeft voor een redelijke prijs dan hou ik me zeer aanbevolen
Dat is precies waar ik het op gooi. Zou echt graag willen, maar 100 euro is een beetje te duurquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:08 schreef Leonos het volgende:
Misschien iemand op fok ofzo die niet kan, maar daar buiten zijn ze denk ik niet goedkoop te vinden
Vind ik nog steeds erg duurquote:
Weet ik maar ik heb dat geld gewoon niet... Damn baal echt dat ik geen kaartje hebquote:
Ik baal ook enorm dat ik er geen heb, zeker omdat ik wel in de rij heb gestaan maar gewoon net te laat wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik maar ik heb dat geld gewoon niet... Damn baal echt dat ik geen kaartje heb
Alsof hij niet straalbezopen was toen hij dat zei.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef Breuls het volgende:
Arctic Monkeys en Girls Aloud samen studio in
Meer van hetzelfde is in dit geval niet zo erg. Alleen vind ik het wel anders klinken dan wat op de eerste cd stond.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef Breuls het volgende:
Overigens, over Brianstorm. Hij komt zo af en toe langs op de radio en het begint al te klinken als een typische AM-single. Prima dus, al betekent dat wel dat het gewoon meer van hetzelfde is.
Wat bedoelde je dan met je eerdere post?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:43 schreef Breuls het volgende:
Geen idee. 3FM en Kink FM (de usual suspects om dit soort muziek als eerste te draaien) vermelden 'm nog nergens op hun sites.
Dat de single wat vertrouwder begint te klinken als je 'm wat vaker hoort.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan met je eerdere post?
Inderdaad, dat is wat ik ook overal lees. Het is maar één user met één post die dat heeft gezegd hé. Geen paniek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef soul114 het volgende:
Ik weet ook niet in hoeverre het waar is natuurlijk, maar wat ik verder gelezen heb is dat de huidige shows ongeveer een uur duren en dat ze dan vooral nieuwe nummers spelen (en de singels van eerste album).
En nu schrijven mensen op datzelfde forum erg positief en enthousiast over het concert van gisteravond in Kopenhagen. Volgens één bericht spelen ze de nummers in de volgorde zoals ik hier eerder gepost heb.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef mindgames het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wat ik ook overal lees. Het is maar één user met één post die dat heeft gezegd hé. Geen paniek.
Daarom.. maar dacht breng beetje leven in het topic hierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef mindgames het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wat ik ook overal lees. Het is maar één user met één post die dat heeft gezegd hé. Geen paniek.
Waar heb je die gepost? Vorige deel?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:35 schreef mindgames het volgende:
[..]
En nu schrijven mensen op datzelfde forum erg positief en enthousiast over het concert van gisteravond in Kopenhagen. Volgens één bericht spelen ze de nummers in de volgorde zoals ik hier eerder gepost heb.
Geen zorgen dus.
Inderdaad, soms kun je denken dat een nummer helemaal kut is omdat de kwaliteit van de mobiele telefoon-opname op YouTube gewoonweg slecht is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef JeroenV het volgende:
Fludinges klinkt idd wel lekker. Als van de rest de kwaliteit ruk is wacht ik nog wel even, vorm dan liever later wel een goede mening.
Inderdaad.. Daar begin ik dus liever niet meer aan.. Of ik moet weten dat de kwaliteit wel goed is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef mindgames het volgende:
[..]
Inderdaad, soms kun je denken dat een nummer helemaal kut is omdat de kwaliteit van de mobiele telefoon-opname op YouTube gewoonweg slecht is.
14. Stukje van lyrics/refrein, maar geen duidelijke overeenkomst met een van de nieuwe tracknames. Stond geloof ik op zo op die setlist eerder hier gepost --> schijnt een B-side te wordenquote:Arctic Monkeys
2007.03.10
Melkweg: The Max
Amsterdam, The Netherlands
01. (Intro)
02. This House Is a Circus
03. Teddy Picker
04. I Bet You Look Good On The Dancefloor
05. Still Take You Home
06. D Is For Dangerous
07. When The Sun Goes Down
08. From The Ritz To The Rubble
09. Fluorescent Adolescent
10. Do Me a Favour
11. Leave Before The Lights Come On
12. Brianstorm
13. The View From The Afternoon
14. "What If You Where Right"
15. Dancing Shoes
16. Fake Tales Of San Francisco
17. You Probably Couldn't See For The Lights But You Were Staring Straight At Me
18. A Certain Romance
Mijn broer heeft gewoon twee kaartjes gekocht voor de normale prijsquote:Op zondag 11 maart 2007 01:22 schreef Reticulin het volgende:
Kaartjes bij de deur? Van die malafide handelaren zeker? De kaartjes die bij de Melkweg te koop waren zullen wel voor het gebeuren in de oude zaal zijn neem ik aan, lijkt me sterk dat die voor AM waren.
Het was kort maar krachtig (vond ik tenminste, maar ben geen ervaren concertbezoeker, ben meer gabberfeesten tot 's ochtends vroeg gewend) de nieuwe nummers klinken veelbelovend, maar dat dance-georiėnteerde heb ik er niet uitgehaald. Wat ik wel enorm gaaf vond was dat nummer met dat "fluitje", iemand die nog weet welk nummer dat was?
Wel grappig dat ze live bijna net zoals op plaat klinken, de enige improvisatie die ik gehoord heb was af en toe even het tempo vertragen enzo...Aan de andere kant wel jammer, even wat gedurfdere improvisaties waren ook wel leuk geweest. Maar goed, het was gewoon tof, die gasten maken gewoon heerlijke muziek
Op Lowlands stonden ze ook als een robot te spelen. Erg strak en goed maar het lijkt net dat ze er geen plezier aan beleven.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef Acathla het volgende:
Leuke band, maar totaal geen uitstraling live. Ga ze voor de tweede keer zien op Werchter, ben nu benieuwd of ze enige verbetering doorgemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |