Hij moest even groeien, maar is idd erg leuk.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef Afunados het volgende:
Brainstorm is een leuke single, ben benieuwd naar het nieuwe album!
Dan is het niet uniek meerquote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben jaloers
Maar ze zullen vast wel weer snel terugkomen, en dan in een grote zaal. (Hoop ik)
Klopt, maar dit is wel een exclusieve album promo-tour-dingquote:Op maandag 5 maart 2007 15:54 schreef mindgames het volgende:
Melkweg is toch ook een behoorlijk grote zaal, hoor. 1500 man!
Zeker, en álle mensen die aanwezig zijn hebben óf lang in de rij moeten staan voor een kaart, óf heel veel geld moeten neertellen. Ik verwacht dus een gekkenhuisquote:Op maandag 5 maart 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
Klopt, maar dit is wel een exclusieve album promo-tour-ding
Nee, natuurlijk nietquote:
Ik dacht dus ook see you later elevatorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:12 schreef frank07 het volgende:
Well see you later, innovator
Jaaaa, ik had het al snel aangepast in mijn eerdere postquote:
Precies!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:39 schreef mindgames het volgende:
[..]
Je hoeft niet gewond te raken, maar als je bij een 'stevig' concert vooraan gaat staan moet je niet huilen als je per ongeluk een duwtje krijgt.
20 april in de winkels. Single 'Brianstorm' 1 á 2 weken eerder. Maar als-ie 'lekt', dan wordt het vast weer naar voren geschoven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef LennartCM het volgende:
wanneer wordt het nieuwe album verwacht?
Zouden die er nog zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef MaJo het volgende:
En vanzelfsprekend als iemand nog een kaartje heeft voor een redelijke prijs dan hou ik me zeer aanbevolen
Ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef MaJo het volgende:
En vanzelfsprekend als iemand nog een kaartje heeft voor een redelijke prijs dan hou ik me zeer aanbevolen
Dat is precies waar ik het op gooi. Zou echt graag willen, maar 100 euro is een beetje te duurquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:08 schreef Leonos het volgende:
Misschien iemand op fok ofzo die niet kan, maar daar buiten zijn ze denk ik niet goedkoop te vinden
Vind ik nog steeds erg duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |