Ik kan niet tellen, ik ben net iets minder dan 10 keer in de HMH geweest en 2x in ahoy. Kan mij de 2e keer alleen niet meer herinerrenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt... ik ben heel vaak in de HMH geweest.. verder nog: Tivoli 1x, Vredenburg 1x, Ahoy 1x en Melkweg 1x oude zaal. (met vaak in de HMH bedoel ik alle overige concerten waar ik geweest ben, ik denk tegen de 15 a 20 keer?)
Maar ontopic.
Wanneer kunnen we meer opnames verwachten van AM?
Wat eigenlijk ook stukken logischer is nu ik dr over nadenkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef Breuls het volgende:
Ja. OF het is de spellcheckende eindredactie geweest.
"Oh dat is natuurlijk fout, even aanpassen."
* checkt iPod, Winamp en iTunesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Maisnon het volgende:
Briaaaaan![]()
En de metro die er dan Brainstorm van maakt
'Have you been drinking son, you don't look old enough to me...'quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Cavalier1 het volgende:
Staan er ook nieuwe nummers als ''Riot Van'' op het album? Dat vind ik het enige slechte nummer op Whatever people say...
Vandaar dat ik m niet kon vindenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:42 schreef Breuls het volgende:
Volkskrant, NRC.next en Algemeen Dagblad maakten er in hun recensies ook Brainstorm van.
Weten zij veel.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef Cavalier1 het volgende:
Staan er ook nieuwe nummers als ''Riot Van'' op het album? Dat vind ik het enige slechte nummer op Whatever people say...
Dat vind ik ook wel een vette zin, maar de rest vind ik niet goed.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:42 schreef Rasing het volgende:
[..]
'Have you been drinking son, you don't look old enough to me...'
Vreemd, maar wel artsy.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:21 schreef mindgames het volgende:
Primeur: de video voor de nieuwe single 'Brianstorm'! Hierrr!
Waar?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:59 schreef =HellFire= het volgende:
Cool, ik heb de single versie kunnen bemachtigen. Je hoort nu ook dingen die je normaliter niet snel hoort via de webradio/youtube.Nog toffer nummer!
Sinds een lange tijd op de bekende kanalen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef Cavalier1 het volgende:
Waar?
Miss dat cd-wow wat heeft, en anders large miss?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand waar ik t-shirts van de AM's kan bestellen?
In de melkweg hadden ze ze niet zaterdag
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:40 schreef mindgames het volgende:
Favourite Worst Nightmare (20 april in de winkels):
01. 'Brianstorm' of live
02. 'Teddy Picker'
03. 'D Is For Dangerous'
04. 'Balaclava'
05. 'Fluorescent Adolescent'
06. 'Only Ones Who Know'
07. 'Do Me A Favour'
08. 'This House Is a Circus'
09. 'If You Were There, Beware'
10. 'The Bad Thing'
11. 'Old Yellow Bricks'
12. '505'
Brianstorm [CDS] (13 april in de winkels):
01. 'Brianstorm' of live
02. Temptation Greets You Like Your Naughty Friend (feat. Dizzee Rascal)
03. If You Found This It’s Probably Too Late
04. What If You Were Right The First Time?
Large heeft niks is alleen gothicquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:41 schreef Goover het volgende:
[..]
Miss dat cd-wow wat heeft, en anders large miss?
Ik heb het ook zovaak. Ik wou dat ik bij The Killers een poster had gekocht. Zelfde bij Franz Ferdinand tijd geleden, en daar ook een shirt. Nu moet ik weer op internet gaan zoeken enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:52 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek eigenlijk het groene shirt met het logo dan...
Verleden jaar had ik ze wel op pukkelpop ofzo zien hangen maar was toen te dom om hem niet te kopen
Omdat die al op een EP straatquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:21 schreef Reticulin het volgende:
weet iemand eigenlijk waarom 'leave before the lights come on' niet op het nieuwe album staat? (als t al eerder gepost is vergeef me)
http://cd-wow.loudclothing.com/index.phpquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Large heeft niks is alleen gothic
En cd-wow kan ik alleen op cd's/dvd's en games zoeken?
Standaard cd-wow prijsquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:54 schreef Leonos het volgende:
http://www5.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=1880648
11 euro maar?
De meeste die niet op een album staan waren toch niet zo goed?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Omdat die al op een EP straat(ff uit mijn hoofd.. dus ik kan er naast zitten)
Geen idee.. is wel AM stijl, net zo veel tracs hebben die _niet_ op je album staan als dat er _wel_ op het album staan.
Ik vind het meeste wel leuk hoor, vaak zijn ze iets rustiger. MaJo was er niet blij mee iigquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
De meeste die niet op een album staan waren toch niet zo goed?
Dat kan ik hier zo uit mijn hoofd niet echt zeggen, ik ben heel slecht in titels bij nummers onthouden.. Maar ik vond de EP 'Who The F*ck..' niet echt slecht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef JeroenV het volgende:
Welke vind jij het best? Kan ik eens kijken.
Rustig vind ik bij AM over het algemeen ook niet echt positief
Gevonden... op de gelijknamige EP. Met het geweldige nummer Put Your Dukes Up, John. Cool.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef =HellFire= het volgende:
Welke EP stond Leave the lights... dan op? Totaaal gemist. Sowieso, dat zou toch de grote zomerhit worden, aldus Alex Turner himself?
Die clip is idd te ergquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:02 schreef flyguy het volgende:
vind die nieuwe clip maar niets om eerlijk tezijn ....
In de UK was het redelijk succesvol, met veel airplay op Radio 1 en MTV2. In Nederland is-ie volgens mij behoorlijk geruisloos ten onder gegaan. Helaas.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef =HellFire= het volgende:
Welke EP stond Leave the lights... dan op? Totaaal gemist. Sowieso, dat zou toch de grote zomerhit worden, aldus Alex Turner himself?
dat dan weer welquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Die clip is idd te ergNummer is wel lekker
Voor de makkelijkheid post ik hier nogmaals mijn overzichtje van alle B-kanten, met aanvullingen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:34 schreef JeroenV het volgende:
De meeste die niet op een album staan waren toch niet zo goed?
Ik vind de B-kantjes net zo goed, zo niet beter, dan de nummers die op het album staan.quote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef mindgames het volgende:
Ik zal alle niet-album tracks even opnoemen:
Op de CDS van 'I Bet You Look Good On The Dancefloor' staan 2 niet-album tracks:
# "Bigger Boys And Stolen Sweethearts"
# "Chun Li's Spinning Bird Kick"
Op de CDS van 'When The Sun Goes Down' staan 2 niet-album tracks:
# "Stickin' To The Floor"
# "7"
Op de 7 inch vinyl-single van 'When The Sun Goes Down' staat nog één niet-album track:
# Settle For A Draw"
De tracklist van de EP 'Who The Fuck Are Arctic Monkeys?' is als volgt:
# "The View From The Afternoon"
# "Cigarette Smoker Fiona"
# "Despair In The Departure Lounge"
# "No Buses"
# "Who The Fuck Are Arctic Monkeys?"
Track 2 t/m 5 zijn niet-album tracks.
Op de CDS van 'Leave Before The Lights Come On' staan ook 2 niet-album tracks:
# "Put Your Dukes Up, John" (cover van The Little Flames)
# "Baby I'm Yours" (cover van Barbara Lewis)
Op de CDS van 'Brianstorm' staan 3 niet-album tracks:
# "Temptation Greets You Like Your Naughty Friend" (met Dizzee Rascal)
# "If You Found This It's Probably Too Late"
# "What If You Were Right The First Time?"
Natuurlijk, maar dat vinden 'ze' vast niet leukquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:41 schreef Leonos het volgende:
Wilt iemand die misschien ook uploaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |