Daar kan ik me ECHT heel weinig bij voorstellen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:48 schreef Sporti het volgende:
Alles wat echt smaak heeft lust Jaap niet![]()
Nou ik houd ook niet van sushi saus, sowieso al niet van sushiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:48 schreef Sporti het volgende:
Alles wat echt smaak heeft lust Jaap niet![]()
Daar ben ik ook niet zo handig inquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:48 schreef Frosting het volgende:
Waar de bewoners niet met stokjes kunnen etenb
Daar gaat je sushi date...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:49 schreef petraa het volgende:
ik lust het ook niet
Jammie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Wasabi
Is dat die soort van mosterd die je krijgt, dat is zooo lekker .. Zo ja thanksquote:
Fantaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft weer een mooi verhaal hoe de wijn gemaakt wordt.![]()
Die hangt aan een paal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:52 schreef Frosting het volgende:
Waar is Silvia?
Hangt aan een paal ergens buiten het huisquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:52 schreef Sporti het volgende:
Je ziet Jaap denken ik lust wel een hamburger of ................4....5![]()
Paaldansen?quote:
paaldans-wedstrijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:52 schreef Frosting het volgende:
Waar is Silvia?
Ik herstelde mezelf alquote:
Leukste aan Huub, wat mij betreft, dat hij een weetjes type isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft weer een mooi verhaal hoe de sap gemaakt wordt.![]()
ik hou niet van vis. Ontopic. Wat is er met het haar van Zdngmw gebeurd pfffff.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar gaat je sushi date...
Ik vind het nogal meevallen hoor, Jaap zei alleen maar dat hij de saus niet lekker vond.
Dat bedoel ik moet je dat zien. haar voorhoofd loopt tot halverwege haar hoofd.quote:
Je zal maar iets moeten labelen en geen idee hebben hoe het moet...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:57 schreef Dark het volgende:
Amanda wil etiketles.
Ja inderdaad! Met het andere haar was het wel mooi, met de pony.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik moet je dat zien. haar voorhoofd loopt tot halverwege haar hoofd.
Ik huil bij een tekst van Brianquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Dark het volgende:
Brian kan huilen bij een tekst van Tupac.
Ik ook, maar waarschijnlijk om een heel andere reden..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Dark het volgende:
Ik bij het opzeggen van de poetry van Hdnkkk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Dark het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, maar waarschijnlijk om een heel andere reden..
Lees ff de Cossen terug, daar zijn ze voor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef de_kolonel het volgende:
Ik log pas net in. Is er nog wat spectaculairs gebeurd?
Nee, als hij eindelijk een keer klaar komtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef Dark het volgende:
mss kunnen ze de volgende keer beter bij haar wenkbrauwen beginnen, dan valt haar voorhoofd niet zo op!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, dat haar. Ik het zie het nu pas goed. Ze lijkt op een angry bold black man.
Patricia, ga je schamen. Geen wonder dat ze niet zo vlug waren met betalen.
Toch wel erg he beequeen, dat je dit dagelijks zoveel keer moet herhalen. Of heb je er een sneltoets van gemaakt?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees ff de Cossen terug, daar zijn ze voor.
Misschien expresquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Och Jezus, dat haar. Ik het zie het nu pas goed. Ze lijkt op een angry bold black man.
Patricia, ga je schamen. Geen wonder dat ze niet zo vlug waren met betalen.
Was dat maar waar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel erg he beequeen, dat je dit dagelijks zoveel keer moet herhalen. Of heb je er een sneltoets van gemaakt?
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel erg he beequeen, dat je dit dagelijks zoveel keer moet herhalen. Of heb je er een sneltoets van gemaakt?
![]()
Brian heeft toegegeven dat hij heeft geneukt zonder condoom, Eric heeft hem daarover aangesproken en vervolgens heeft Brian weer geprobeerd de schuld in Amanda haar schoenen te schuiven.........ennuhhhhhhhh, Brian is NIET jaloers, maar wil wel weer graag zonder condoom sexen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef de_kolonel het volgende:
Ik log pas net in. Is er nog wat spectaculairs gebeurd?
Top!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft toegegeven dat hij heeft geneukt zonder condoom, Eric heeft hem daarover aangesproken en vervolgens heeft Brian weer geprobeerd de schuld in Amanda haar schoenen te schuiven.........ennuhhhhhhhh, Brian is NIET jaloers, maar wil wel weer graag zonder condoom sexen.
van mij mocht die gisteren al wegquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:07 schreef eeff het volgende:
Jaap gaat het niet redden daar....
Jaap moet huilend de kooi verlaten en daarna rechtstreeks naar een kliniek.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
van mij mocht die gisteren al wegwat een miscast die gast
![]()
Jack??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef Dark het volgende:
Ze gaan Koppensnellers kijken !!!!!!!!!!! Wat zou er komen?
Die saaie Spijkerman met zijn flauwe grappen......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef Dark het volgende:
Ze gaan Koppensnellers kijken !!!!!!!!!!! Wat zou er komen?
Ze houden alleen elkaar en Jaap over als kindjes van god en Godfatherquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ach, kijk Natasja lekker tegen Brian aanschurken .... dit wil ze zó graag
De manier waarop, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
We zeggen dat Brian een player is, maar Huub kan er ook wat van hoor.
Grappen over DGK zijn altijd leuk, zeker als ze er zelf naar kunnen kijken,,,,,,,,,,zoals het mozaik uit de dushi neuken?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:10 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Die saaie Spijkerman met zijn flauwe grappen......
Wil je a.j.b. die 2 niet met elkaar vergelijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
Klopt !! tis alleen wel handig dat ik (hoef en niet altijd mee eens tezijn)snap wat hij zegtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De manier waarop, daar gaat het om.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij is er toch een sport die op het lijf van Jaap is geschreven, hij is jong genoeg, hoeft er niet voor af te vallen, heeft wel training nodig, kan geregeld worden voor een miljonair. kan er wereldberoemd mee worden en zal gerespecteerd worden door miljoenen fans:
SUMO
En Wie van de drie heeft een plaat voor de kop ?quote:
mis ik wat ???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:16 schreef de_kolonel het volgende:
Ik gok op Bart............
Het is op ..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasja haar haar zit goed kut zeg ... had Patries te weinig haar bij zich ofzo? ....
Oh, sorry. Ik gok dat Bart in het programma van Spijkerman komt.quote:
ze maakt het af als natasia haar schaamhaar geschoren heeft...quote:
Waarschuw ons ff dan als het zover is want ik luister nu de radio via satelliet dus kan niet tv kijken...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik gok dat Bart in het programma van Spijkerman komt.
Nee,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok hebben ze personeel tekort bij de redactie ofzo dat ze constant tv kijken?!
Wat wordt nu gekeken? Film?
![]()
Dat haar komt vanzelf op zijn plaats na een buikwand correctie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ze maakt het af als natasia haar schaamhaar geschoren heeft...![]()
Hmm jullie maken me wel nieuwsgierig, radio uit tv aan dan...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Ik zei het al in het vorige topic maar misschien komen er wel beelden van dgk.
Das vanmiddag al gbruikt, maar dat groeit wel snel en ze heeft ook al weken geen snor, dus kan Patries volgende week wellicht wel wat boetserenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ze maakt het af als natasia haar schaamhaar geschoren heeft...![]()
Hij lacht op verkeerde momenten ..quote:
Ik weet niks hoor maar ze moesten het kijken volgens mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:24 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hmm jullie maken me wel nieuwsgierig, radio uit tv aan dan...
3 uur......duhhhhhhhhhhh 5 uurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:21 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 maart 2007 20:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasja haar haar zit goed kut zeg ... had Patries te weinig haar bij zich ofzo? ....
[/quot
Erg he 3 uur geklooi 2 kapsters helemaal uit Rotterdam 3 dooie chinezen (voor het haar) en nog loop je voor Jan L . . .
In dat geval ben ik ook maar ff wegquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niks hoor maar ze moesten het kijken volgens mij.
Begrijp ik wel, Talpa moet zichzelf ook een beetje promoten.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Jack het niet laat zien, misschien dat Jensen het dan wel doet. Jensen begint as maandag weer.quote:
Talpa heet al een tijdje Tienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:27 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, Talpa moet zichzelf ook een beetje promoten.....
Ja maar dan heeft ze weer een sik. Plus kuiltje in haar kinquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat haar komt vanzelf op zijn plaats na een buikwand correctie.
Huub kwam vanmiddag de private in en had het toen over Kopspijkers en nog een programma dat ze wilden kijken. Natasia en Brian vonden dat oké.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt de gouden kooi welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:30 schreef de_kolonel het volgende:
ff tussendoor: Wat is die Jack diep gezonken hé.....
Oh dat heb ik dan net gemist. Dan zet ik de streams uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub kwam vanmiddag de private in en had het toen over Kopspijkers en nog een programma dat ze wilden kijken. Natasia en Brian vonden dat oké.
Dan zet ik de tv uitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan net gemist. Dan zet ik de streams uit.![]()
Huub werkt eraaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:24 schreef Casshern het volgende:
huub en amandel zitte te ver uit mekaar
Ze zijn wel lief samenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk, Huub en Amanda onder het toeziend oog van Brian
[afbeelding]
Had ze niet al een paar keer gezegd dat ze toch een beetje bang is voor Brian?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:35 schreef BBW het volgende:
[..]
Ze zijn wel lief samen, maar ik weet niet hoever amanda zich nu weer heeft laten inpalmen door brainless
Wat Amanda is niet zo belangrijk. Brian wordt hier gewoon para van ....... Brian heeft geen grip op de acties van Huub en dat irriteert hem mateloos.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:35 schreef BBW het volgende:
[..]
Ze zijn wel lief samen, maar ik weet niet hoever amanda zich nu weer heeft laten inpalmen door brainless
hahaha ze hebben zdngmw een Klingonkapsel gegevenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
hahaha ze hebben zdngmw een Klingonkapsel gegeven![]()
![]()
Inderdaad ! Dat is hem!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
![]()
Alweer een overenkomst met science fiction films. Gisteravond ook al met Captain Picard (Patrick Pickart, de hypnotyseur) en eerder met Jabba the Hutt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
![]()
Appeltje eitje voor de fakers toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
![]()
niet veel neequote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hoef je niets meer aan te fotosoepen![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:48 schreef Casshern het volgende:
hehe ben ff weg en amanda ligt gelijk bij huub op z'n schoot
Duh... Dat zegt nix . Dat gezeik is ze allang weer vergetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Amanda trekt zich dus niets aan van het gezeik van Brian. Goed nieuws
Jaap mot spionnere!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap volgt de TV aandachtig ......
[afbeelding]
Ik vraag me wel eens af of Amanda zover doordenkt .......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Ja, laten we dat hopen idd want Brian verdient veel beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:50 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat Brain haar in haar vet gaar laat smoren oftewel dat hij niet in de trucjes van huub trapt.
Hopelijk wordt hij vanavond al helemaal "Para brodder". Na zijn 'gesprek"had hij al andere gedachten dus hij zou kunnen flippen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
En zonder condomn natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:52 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Vanavond goedmaaksex tussen Amanda en Brian
![]()
Hij zat hem eerder te irriteren. Ben bang voor het moment dat Huub weer mag gaan drinken, want dan gaat Jaap los op Huub.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Billie komt steeds dichter bij Hubb zitten.
De kans is 50-50 en dat is best wel frustrerend.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:52 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Vanavond goedmaaksex tussen Amanda en Brian
![]()
Ja maar dat hoeft niet bij haar hoor !quote:
En erg verdrietig...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De kans is 50-50 en dat is best wel frustrerend.
Amanda is dom, Huub is slim. You do the math.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is een domme doos, maar meer dan dat ze dom is kun je van haar niet zeggen, Brian daarentegen is zo ongeveer het meest achterbakse stuk verdriet wat sinds de millenniumwisseling op TV geweest is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:50 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat Brain haar in haar vet gaar laat smoren oftewel dat hij niet in de trucjes van huub trapt.
uhu tuuuurlijk alleen je sterrenbeeld jaapquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Eric tegen Jaapieho: "je bent dus maagd?"
Jaap: "ja van sterrenbeeld"
Het was een zeer indrukwekkende poging inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Japie probeerd intimiderend over te komen door heel dicht bij Huub te gaan staan?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda is een domme doos, maar meer dan dat ze dom is kun je van haar niet zeggen, Brian daarentegen is zo ongeveer het meest achterbakse stuk verdriet wat sinds de millenniumwisseling op TV geweest is.
Zegt het lam tegen de slachterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat Huub zich morgen niet lam moet drinken.
Als hij slim is zorgt ie dat het nu even duurt voordat hij zijn volgende verbod binnen heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat Syl genoeg invloed op hem heeft. Nuchter is Huub op zijn best en ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt ook dat hij daar afspraken over gemaakt heeft (met achter?)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij slim is zorgt ie dat het nu even duurt voordat hij zijn volgende verbod binnen heeft![]()
Volmondig met haar eens, kan me er niet op verheugen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heeft hij een limiet gekregen of zichzelf opgelegd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij slim is zorgt ie dat het nu even duurt voordat hij zijn volgende verbod binnen heeft![]()
Misschien omgekeerd?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze het niet kan hebben dat Natasja tegen Brian aan ligt.
Tis maar net waar je van houd...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:01 schreef Casshern het volgende:
jaap die veel heeft gedronken is toch een stuk leuker om naar te kijke
Volgens mij met Syl. Hij wil (maar of hij zich daar aan houdt is de vraag) minder drinken. In ieder geval minder dronken zijn dan de rest. Ook omdat hij merkt dat hij het spel beter kan spelen zonder te veel alcohol op. Maar af en toe een dronken over het terrein lopen moet ook nog wel eens kunnen zei hij erbijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij daar afspraken over gemaakt heeft (met achter?)
En als Huub een beetje slim is doet hij dat ook niet, wie weet 'wint' hij Amanda dan wel. Ze vindt hem veel leuker zo en dat irriteert Brian mateloos.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk ook dat hij zich dit keer gaat inhouden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volmondig met haar eens, kan me er niet op verheugen.
Ik denk dat het wel mee zal vallen, Huub heeft Jaap afgelopen week gezien en zichzelf vorige week. Ik acht hem slim genoeg om morgen niet (weer) dezelfde fout te begaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Syl genoeg invloed op hem heeft. Nuchter is Huub op zijn best en ik vrees het ergste.
Als dat laatse waar is heb ik nog een beetje hoop op een goede afloop van zondagavond.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een limiet gekregen of zichzelf opgelegd.
Jaap is ook veel makkelijker op te fokken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:01 schreef Casshern het volgende:
jaap die veel heeft gedronken is toch een stuk leuker om naar te kijke
Natasia zei gister ook dat ze had begrepen dat hij 'op rantsoen' zou zijn, hij ontkende en zei dat hij mocht drinken wat hij wilde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een limiet gekregen of zichzelf opgelegd.
En zichzelf niet op een van de dames stort...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja oke tis leuk zolang hij z'n kleren maar AAN! houdt
Laten we idd hopen dat hij van zichzelf is geschrokken en zich in gaat houden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als dat laatse waar is heb ik nog een beetje hoop op een goede afloop van zondagavond.
Mag dat kotsen ook overgeslagen worden please?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja oke tis leuk zolang hij z'n kleren maar AAN! houdt
Op die momenten laat ie m keihard vallen is me opgevallen. En dat vind ik dan wel weer sterk dat Erik er maling aan heeft dat ie een band heeft met Huub en hem als het puntje bij paaltje komt toch wel dekt, maar op die momenten hem gewoon niet moet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij zich dit keer gaat inhouden.
Hij moet ook uitkijken voor Eric, want die heeft helemaal geen hoge pet op van een dronken Huub.
volgens mij gingen ze die docu hierna ook kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:07 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij heeft de regie ook ff koffie- of snackpauze, stilstaande beelden.
Ze gaan toch niet weer uren TV kijken? Morgen uitslapen.![]()
Mag Jaap er ook gewoon UIT ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag dat kotsen ook overgeslagen worden please?
Huub moet gewoon niet zoveel zuipen, dan overleeft hij het wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op die momenten laat ie m keihard vallen is me opgevallen. En dat vind ik dan wel weer sterk dat Erik er maling aan heeft dat ie een band heeft met Huub en hem als het puntje bij paaltje komt toch wel dekt, maar op die momenten hem gewoon niet moet.
En 1 blik op Amanda is genoeg om te zien dat ze niet lekker in dr vel zit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:05 schreef de_kolonel het volgende:
Wat een gemaakte sfeer trouwens, je ziet de bewoners echt verplicht lachen om die non-humor van Spijkerman.
jaa uhuh, net zoals hij nena echt een lieve meid vondquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik geloof dat Huub Amanda echt wel een lieve meid vindt, het is niet allemaal spel.
Idd, en als hij moeite heeft met het hanteren van een grens als hij drinkt, dan drinkt ie maar niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub moet gewoon niet zoveel zuipen, dan overleeft hij het wel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:07 schreef Casshern het volgende:
[..]
volgens mij gingen ze die docu hierna ook kijken.
Tijdens de afspraak dat Eric Huub er niet uit zou stemmen, zei Eric er wel bij dat Huub niet meer zo dronken moet worden. Dus als Huub weer de fout in gaat, is het echt nog niet helemaal zeker van Eric doet volgende week.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op die momenten laat ie m keihard vallen is me opgevallen. En dat vind ik dan wel weer sterk dat Erik er maling aan heeft dat ie een band heeft met Huub en hem als het puntje bij paaltje komt toch wel dekt, maar op die momenten hem gewoon niet moet.
Voor deze uitspraak steek ik mijn hand niet in het vuur, maar.... het zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik geloof dat Huub Amanda echt wel een lieve meid vindt, het is niet allemaal spel.
Nou. . . ik denk dat ie haar thuis nooit zou opzoeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Huub heeft een groot hart.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
jaa uhuh, net zoals hij nena echt een lieve meid vond![]()
Nee natuurlijk niet, ze heeft alleen maar een stemronde aangevraagtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Van mij wel , majaquote:
Mwah ik denk toch echt dat Huub zijn vriendinnetjes graag een IQ-puntje of 40 intelligenter heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Dat geldt voor allemaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . ik denk dat ie haar thuis nooit zou opzoeken.
Ik denk dat Amanda écht een lieve meid is. Véél te lief! En met te weinig hersens... helaas. Maar er zit geen kwaad in!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Voor Nena had Huub écht wel gevoelens hoor! Amanda vindt hij wel aardig en hij zei vanmiddag nog ze zou het leuk doen als zijn Gouden Kooi vriendinnetje.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
jaa uhuh, net zoals hij nena echt een lieve meid vond![]()
Dat lijkt me zo goed als onmogelijk, puur vanwege het feit dat ze dat ook absoluut niet is. En daar heeft Huub voorbeelden genoeg van gezien. Amanda is en blijft een enorm viswijf, maar een Amanda in het groepje van Huub is nog altijd beter dan in het groepje van Brian.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Het kwaad hangt ze om haar nekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda écht een lieve meid is. Véél te lief! En met te weinig hersens... helaas. Maar er zit geen kwaad in!
En toch denk ik dan, waar blijft Erik zonder Huub?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens de afspraak dat Eric Huub er niet uit zou stemmen, zei Eric er wel bij dat Huub niet meer zo dronken moet worden. Dus als Huub weer de fout in gaat, is het echt nog niet helemaal zeker van Eric doet volgende week.
Eerder vanavond had hij het al over een vriendinnetje "voor in het huis'...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah ik denk toch echt dat Huub zijn vriendinnetjes graag een IQ-puntje of 40 intelligenter heeft.
Hangt nog steeds "in de paal" ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
Sylvia is al een tering tijd weg, waar blijft die...
85?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah ik denk toch echt dat Huub zijn vriendinnetjes graag een IQ-puntje of 40 intelligenter heeft.
Tsja, en gezien Sylvia daar te goed voor is, en Natasia echt geen optie....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eerder vanavond had hij het al over een vriendinnetje "voor in het huis'...
Precies, maar daarom vindt hij haar nog wel lief. Hij weet dat er weinig kwaad in zit maar hij zou er nooit een relatie mee kunnen hebben buiten de kooi. Binnen de kooi daarentegenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zeker, hij eist tegengas en een eigen mening, de betekenis daarvan zou hij Amanda eerst moeten uitleggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je haar wel horen bekken en schelden en tieren dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda écht een lieve meid is. Véél te lief! En met te weinig hersens... helaas. Maar er zit geen kwaad in!
Heeft ie op een wijnproefcursus geleerd!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
Waarom maakt Jaap als hij drinkt in godsnaam kauwende bewegingen?
Een viswijf dat gooit met koffie zou ik geen veel te lieve meid willen noemen waar geen kwaad in zit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ehmmmm, ben je haar ontzettende gore en grote bek vergeten tegen zdngmw en het gooi-incident met Huub. Scripten is een ding, maar dit kan ze nooit hebben onthouden, dus lief..........mwah.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Blijft in z'n wangzakken hangen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
Waarom maakt Jaap als hij drinkt in godsnaam kauwende bewegingen?
Ja, dat ze wel het alfabet kunnen opzeggen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef demins het volgende:
85?
Hij heeft gemist dat de druiven al geperst zijn als de wijn eenmaal in je glas zit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef demins het volgende:
[..]
Heeft ie op een wijnproefcursus geleerd!
Te onnozel om er echt kwaad in te zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je haar wel horen bekken en schelden en tieren dan?
Iemand die dat kan, die kan wat mij betreft nooit van z'n leven nog een lieve meid zijn. Echt ONMOGELIJK.
Wat kun je anders dan, met haar IQ? Geloof me, in de grond deugt ze!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die dat kan, die kan wat mij betreft nooit van z'n leven nog een lieve meid zijn. Echt ONMOGELIJK.
Weinig Foksters die een kans maken dus!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral Sylvia hè.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toch denk ik dan, waar blijft Erik zonder Huub?
Afhankelijk van Amanda?
En waneer trekken je jou uit elkaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef heracles het volgende:
Huub is verliefd. Het spelletje word serieus. Ze is toch ook een schatje.
Nou, ik kan me dat koffie/thee incident nog herinneren. Ongelofelijk wat voor vuiligheid daar uit kwam, zo'n vriendin zou ik niet willen hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En opnieuw moeten uitleggen, en opnieuw, en op een briefje schrijven en dan alsnog opnieuw uitleggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef CartWOman het volgende:
Dat zeker, hij eist tegengas en een eigen mening, de betekenis daarvan zou hij Amanda eerst moeten uitleggen.![]()
En dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zeker, hij eist tegengas en een eigen mening, de betekenis daarvan zou hij Amanda eerst moeten uitleggen.![]()
Niet iedere volwassene kijkt nog naar tekenfilms hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef Mika25 het volgende:
Ice Age op tv en ze kiezen er voor om naar Kopspijkers te kijken?!?!
In de gond JA !!! 6 feet underquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef demins het volgende:
[..]
Wat kun je anders dan, met haar IQ? Geloof me, in de grond deugt ze!
Dus dat ze met koffie gooit is niet kwaad bedoeld maar uit domheid ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te onnozel om er echt kwaad in te zien.
Dat is haar onmacht, waar Nena schopt scheldt Amanda.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ice Age is computer animatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet iedere volwassene kijkt nog naar tekenfilms hoor.
Volgens mij is Amanda een (gekwetst) klein meisje uit een gebroken gezin dat in de Amsterdamse jungle al vroeg heeft moeten leren overleven. Vandaar ook die enorm irritante arrogante bek die ze regelmatig opzet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
De enige reden die braaajen heeft om met "de wijven"aan te pappen is zijn kwakkie kwijt te raken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef Kinga het volgende:
Ach man, op Nena was ie ook al zó verliefd, kom nou. Enige reden dat hij aanpapt met die wijven is om Brian te stangen.
En zelfs DAT lukt hem niet !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De enige reden die braaajen heeft om met "de wijven"aan te pappen is zijn kwakkie kwijt te raken.
klopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De enige reden die braaajen heeft om met "de wijven"aan te pappen is zijn kwakkie kwijt te raken.
Exact. De Amanda die ik heb leren kennen op de streams is een dom kind met een véél te grote bek, die zonder enige aanleiding leuke mensen voor rotte vis uitmaakt en dat het liefst zo vaak mogelijk. Daarnaast is ze ook niet vies van een beetje bedreigen enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een viswijf dat gooit met koffie zou ik geen veel te lieve meid willen noemen waar geen kwaad in zit.
Ben je dom ofzo?quote:
Ik wist niet dat Dr Phil hier ook postte. Goede analysequote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:16 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Volgens mij is Amanda een (gekwetst) klein meisje uit een gebroken gezin dat in de Amsterdamse jungle al vroeg heeft moeten leren overleven. Vandaar ook die enorm irritante arrogante bek die ze regelmatig opzet.
Haar uiterlijk is haar levensverzekering en geeft haar toegang tot rijke kerels, hippe clubs en een snel leven, maar van binnen is het een kind. Waarom dacht je dat ze altijd het eerste aan tafel zit? Dat is een hunkering naar genegenheid.
Dat kan dus niet. Snollie heeft zelf de ontslagronde voor Huub aangevraagd, dus moet ze tegenstemmen. Kan ook zijn dat die niet geldig bevonden wordt omdat ze die aangevraagd heeft via de keuken foon en niet in de private. Bij tien proberen ze het allemaal zo wazig mogelijk te houden in hun berichtgeving dus ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toch denk ik dan, waar blijft Erik zonder Huub?
Afhankelijk van Amanda?
Daar denk ik echt héél anders over. Maar als ze zich aansluit bij Huub is alles okee.... tot de volgende keer dat ze thee over hem heen gooit en voor alles en nogwat uitmaakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te onnozel om er echt kwaad in te zien.
Over Amanda zijn wij t in elk geval eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. De Amanda die ik heb leren kennen op de streams is een dom kind met een véél te grote bek, die zonder enige aanleiding leuke mensen voor rotte vis uitmaakt en dat het liefst zo vaak mogelijk. Daarnaast is ze ook niet vies van een beetje bedreigen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |