Dat lijkt me zo goed als onmogelijk, puur vanwege het feit dat ze dat ook absoluut niet is. En daar heeft Huub voorbeelden genoeg van gezien. Amanda is en blijft een enorm viswijf, maar een Amanda in het groepje van Huub is nog altijd beter dan in het groepje van Brian.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik geloof dat Huub Amanda echt wel een lieve meid vindt, het is niet allemaal spel.
Het kwaad hangt ze om haar nekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda écht een lieve meid is. Véél te lief! En met te weinig hersens... helaas. Maar er zit geen kwaad in!
En toch denk ik dan, waar blijft Erik zonder Huub?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens de afspraak dat Eric Huub er niet uit zou stemmen, zei Eric er wel bij dat Huub niet meer zo dronken moet worden. Dus als Huub weer de fout in gaat, is het echt nog niet helemaal zeker van Eric doet volgende week.
Eerder vanavond had hij het al over een vriendinnetje "voor in het huis'...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah ik denk toch echt dat Huub zijn vriendinnetjes graag een IQ-puntje of 40 intelligenter heeft.
Hangt nog steeds "in de paal" ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
Sylvia is al een tering tijd weg, waar blijft die...
85?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah ik denk toch echt dat Huub zijn vriendinnetjes graag een IQ-puntje of 40 intelligenter heeft.
Tsja, en gezien Sylvia daar te goed voor is, en Natasia echt geen optie....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eerder vanavond had hij het al over een vriendinnetje "voor in het huis'...
Precies, maar daarom vindt hij haar nog wel lief. Hij weet dat er weinig kwaad in zit maar hij zou er nooit een relatie mee kunnen hebben buiten de kooi. Binnen de kooi daarentegenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zeker, hij eist tegengas en een eigen mening, de betekenis daarvan zou hij Amanda eerst moeten uitleggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je haar wel horen bekken en schelden en tieren dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda écht een lieve meid is. Véél te lief! En met te weinig hersens... helaas. Maar er zit geen kwaad in!
Heeft ie op een wijnproefcursus geleerd!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
Waarom maakt Jaap als hij drinkt in godsnaam kauwende bewegingen?
Een viswijf dat gooit met koffie zou ik geen veel te lieve meid willen noemen waar geen kwaad in zit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ehmmmm, ben je haar ontzettende gore en grote bek vergeten tegen zdngmw en het gooi-incident met Huub. Scripten is een ding, maar dit kan ze nooit hebben onthouden, dus lief..........mwah.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Blijft in z'n wangzakken hangen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef Kinga het volgende:
Waarom maakt Jaap als hij drinkt in godsnaam kauwende bewegingen?
Ja, dat ze wel het alfabet kunnen opzeggen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef demins het volgende:
85?
Hij heeft gemist dat de druiven al geperst zijn als de wijn eenmaal in je glas zit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef demins het volgende:
[..]
Heeft ie op een wijnproefcursus geleerd!
Te onnozel om er echt kwaad in te zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je haar wel horen bekken en schelden en tieren dan?
Iemand die dat kan, die kan wat mij betreft nooit van z'n leven nog een lieve meid zijn. Echt ONMOGELIJK.
Wat kun je anders dan, met haar IQ? Geloof me, in de grond deugt ze!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die dat kan, die kan wat mij betreft nooit van z'n leven nog een lieve meid zijn. Echt ONMOGELIJK.
Weinig Foksters die een kans maken dus!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral Sylvia hè.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toch denk ik dan, waar blijft Erik zonder Huub?
Afhankelijk van Amanda?
En waneer trekken je jou uit elkaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef heracles het volgende:
Huub is verliefd. Het spelletje word serieus. Ze is toch ook een schatje.
Nou, ik kan me dat koffie/thee incident nog herinneren. Ongelofelijk wat voor vuiligheid daar uit kwam, zo'n vriendin zou ik niet willen hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En opnieuw moeten uitleggen, en opnieuw, en op een briefje schrijven en dan alsnog opnieuw uitleggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef CartWOman het volgende:
Dat zeker, hij eist tegengas en een eigen mening, de betekenis daarvan zou hij Amanda eerst moeten uitleggen.![]()
En dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat zeker, hij eist tegengas en een eigen mening, de betekenis daarvan zou hij Amanda eerst moeten uitleggen.![]()
Niet iedere volwassene kijkt nog naar tekenfilms hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:12 schreef Mika25 het volgende:
Ice Age op tv en ze kiezen er voor om naar Kopspijkers te kijken?!?!
In de gond JA !!! 6 feet underquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef demins het volgende:
[..]
Wat kun je anders dan, met haar IQ? Geloof me, in de grond deugt ze!
Dus dat ze met koffie gooit is niet kwaad bedoeld maar uit domheid ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te onnozel om er echt kwaad in te zien.
Dat is haar onmacht, waar Nena schopt scheldt Amanda.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ice Age is computer animatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet iedere volwassene kijkt nog naar tekenfilms hoor.
Volgens mij is Amanda een (gekwetst) klein meisje uit een gebroken gezin dat in de Amsterdamse jungle al vroeg heeft moeten leren overleven. Vandaar ook die enorm irritante arrogante bek die ze regelmatig opzet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
De enige reden die braaajen heeft om met "de wijven"aan te pappen is zijn kwakkie kwijt te raken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef Kinga het volgende:
Ach man, op Nena was ie ook al zó verliefd, kom nou. Enige reden dat hij aanpapt met die wijven is om Brian te stangen.
En zelfs DAT lukt hem niet !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De enige reden die braaajen heeft om met "de wijven"aan te pappen is zijn kwakkie kwijt te raken.
klopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De enige reden die braaajen heeft om met "de wijven"aan te pappen is zijn kwakkie kwijt te raken.
Exact. De Amanda die ik heb leren kennen op de streams is een dom kind met een véél te grote bek, die zonder enige aanleiding leuke mensen voor rotte vis uitmaakt en dat het liefst zo vaak mogelijk. Daarnaast is ze ook niet vies van een beetje bedreigen enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een viswijf dat gooit met koffie zou ik geen veel te lieve meid willen noemen waar geen kwaad in zit.
Ben je dom ofzo?quote:
Ik wist niet dat Dr Phil hier ook postte. Goede analysequote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:16 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Volgens mij is Amanda een (gekwetst) klein meisje uit een gebroken gezin dat in de Amsterdamse jungle al vroeg heeft moeten leren overleven. Vandaar ook die enorm irritante arrogante bek die ze regelmatig opzet.
Haar uiterlijk is haar levensverzekering en geeft haar toegang tot rijke kerels, hippe clubs en een snel leven, maar van binnen is het een kind. Waarom dacht je dat ze altijd het eerste aan tafel zit? Dat is een hunkering naar genegenheid.
Dat kan dus niet. Snollie heeft zelf de ontslagronde voor Huub aangevraagd, dus moet ze tegenstemmen. Kan ook zijn dat die niet geldig bevonden wordt omdat ze die aangevraagd heeft via de keuken foon en niet in de private. Bij tien proberen ze het allemaal zo wazig mogelijk te houden in hun berichtgeving dus ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toch denk ik dan, waar blijft Erik zonder Huub?
Afhankelijk van Amanda?
Daar denk ik echt héél anders over. Maar als ze zich aansluit bij Huub is alles okee.... tot de volgende keer dat ze thee over hem heen gooit en voor alles en nogwat uitmaakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te onnozel om er echt kwaad in te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |