Ik hoop dat Syl genoeg invloed op hem heeft. Nuchter is Huub op zijn best en ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat Huub zich morgen niet lam moet drinken.
Hij zegt ook dat hij daar afspraken over gemaakt heeft (met achter?)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij slim is zorgt ie dat het nu even duurt voordat hij zijn volgende verbod binnen heeft![]()
Volmondig met haar eens, kan me er niet op verheugen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heeft hij een limiet gekregen of zichzelf opgelegd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij slim is zorgt ie dat het nu even duurt voordat hij zijn volgende verbod binnen heeft![]()
Misschien omgekeerd?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze het niet kan hebben dat Natasja tegen Brian aan ligt.
Tis maar net waar je van houd...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:01 schreef Casshern het volgende:
jaap die veel heeft gedronken is toch een stuk leuker om naar te kijke
Volgens mij met Syl. Hij wil (maar of hij zich daar aan houdt is de vraag) minder drinken. In ieder geval minder dronken zijn dan de rest. Ook omdat hij merkt dat hij het spel beter kan spelen zonder te veel alcohol op. Maar af en toe een dronken over het terrein lopen moet ook nog wel eens kunnen zei hij erbijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij daar afspraken over gemaakt heeft (met achter?)
En als Huub een beetje slim is doet hij dat ook niet, wie weet 'wint' hij Amanda dan wel. Ze vindt hem veel leuker zo en dat irriteert Brian mateloos.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk ook dat hij zich dit keer gaat inhouden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volmondig met haar eens, kan me er niet op verheugen.
Ik denk dat het wel mee zal vallen, Huub heeft Jaap afgelopen week gezien en zichzelf vorige week. Ik acht hem slim genoeg om morgen niet (weer) dezelfde fout te begaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Syl genoeg invloed op hem heeft. Nuchter is Huub op zijn best en ik vrees het ergste.
Als dat laatse waar is heb ik nog een beetje hoop op een goede afloop van zondagavond.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een limiet gekregen of zichzelf opgelegd.
Jaap is ook veel makkelijker op te fokken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:01 schreef Casshern het volgende:
jaap die veel heeft gedronken is toch een stuk leuker om naar te kijke
Natasia zei gister ook dat ze had begrepen dat hij 'op rantsoen' zou zijn, hij ontkende en zei dat hij mocht drinken wat hij wilde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een limiet gekregen of zichzelf opgelegd.
En zichzelf niet op een van de dames stort...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja oke tis leuk zolang hij z'n kleren maar AAN! houdt
Laten we idd hopen dat hij van zichzelf is geschrokken en zich in gaat houden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als dat laatse waar is heb ik nog een beetje hoop op een goede afloop van zondagavond.
Mag dat kotsen ook overgeslagen worden please?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja oke tis leuk zolang hij z'n kleren maar AAN! houdt
Op die momenten laat ie m keihard vallen is me opgevallen. En dat vind ik dan wel weer sterk dat Erik er maling aan heeft dat ie een band heeft met Huub en hem als het puntje bij paaltje komt toch wel dekt, maar op die momenten hem gewoon niet moet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij zich dit keer gaat inhouden.
Hij moet ook uitkijken voor Eric, want die heeft helemaal geen hoge pet op van een dronken Huub.
volgens mij gingen ze die docu hierna ook kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:07 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij heeft de regie ook ff koffie- of snackpauze, stilstaande beelden.
Ze gaan toch niet weer uren TV kijken? Morgen uitslapen.![]()
Mag Jaap er ook gewoon UIT ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag dat kotsen ook overgeslagen worden please?
Huub moet gewoon niet zoveel zuipen, dan overleeft hij het wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op die momenten laat ie m keihard vallen is me opgevallen. En dat vind ik dan wel weer sterk dat Erik er maling aan heeft dat ie een band heeft met Huub en hem als het puntje bij paaltje komt toch wel dekt, maar op die momenten hem gewoon niet moet.
En 1 blik op Amanda is genoeg om te zien dat ze niet lekker in dr vel zit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:05 schreef de_kolonel het volgende:
Wat een gemaakte sfeer trouwens, je ziet de bewoners echt verplicht lachen om die non-humor van Spijkerman.
jaa uhuh, net zoals hij nena echt een lieve meid vondquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik geloof dat Huub Amanda echt wel een lieve meid vindt, het is niet allemaal spel.
Idd, en als hij moeite heeft met het hanteren van een grens als hij drinkt, dan drinkt ie maar niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub moet gewoon niet zoveel zuipen, dan overleeft hij het wel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:07 schreef Casshern het volgende:
[..]
volgens mij gingen ze die docu hierna ook kijken.
Tijdens de afspraak dat Eric Huub er niet uit zou stemmen, zei Eric er wel bij dat Huub niet meer zo dronken moet worden. Dus als Huub weer de fout in gaat, is het echt nog niet helemaal zeker van Eric doet volgende week.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op die momenten laat ie m keihard vallen is me opgevallen. En dat vind ik dan wel weer sterk dat Erik er maling aan heeft dat ie een band heeft met Huub en hem als het puntje bij paaltje komt toch wel dekt, maar op die momenten hem gewoon niet moet.
Voor deze uitspraak steek ik mijn hand niet in het vuur, maar.... het zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik geloof dat Huub Amanda echt wel een lieve meid vindt, het is niet allemaal spel.
Nou. . . ik denk dat ie haar thuis nooit zou opzoeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Huub heeft een groot hart.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
jaa uhuh, net zoals hij nena echt een lieve meid vond![]()
Nee natuurlijk niet, ze heeft alleen maar een stemronde aangevraagtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Van mij wel , majaquote:
Mwah ik denk toch echt dat Huub zijn vriendinnetjes graag een IQ-puntje of 40 intelligenter heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Dat geldt voor allemaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . ik denk dat ie haar thuis nooit zou opzoeken.
Ik denk dat Amanda écht een lieve meid is. Véél te lief! En met te weinig hersens... helaas. Maar er zit geen kwaad in!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Voor Nena had Huub écht wel gevoelens hoor! Amanda vindt hij wel aardig en hij zei vanmiddag nog ze zou het leuk doen als zijn Gouden Kooi vriendinnetje.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
jaa uhuh, net zoals hij nena echt een lieve meid vond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |