En Wie van de drie heeft een plaat voor de kop ?quote:
mis ik wat ???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:16 schreef de_kolonel het volgende:
Ik gok op Bart............
Het is op ..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasja haar haar zit goed kut zeg ... had Patries te weinig haar bij zich ofzo? ....
Oh, sorry. Ik gok dat Bart in het programma van Spijkerman komt.quote:
ze maakt het af als natasia haar schaamhaar geschoren heeft...quote:
Waarschuw ons ff dan als het zover is want ik luister nu de radio via satelliet dus kan niet tv kijken...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik gok dat Bart in het programma van Spijkerman komt.
Nee,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok hebben ze personeel tekort bij de redactie ofzo dat ze constant tv kijken?!
Wat wordt nu gekeken? Film?
![]()
Dat haar komt vanzelf op zijn plaats na een buikwand correctie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ze maakt het af als natasia haar schaamhaar geschoren heeft...![]()
Hmm jullie maken me wel nieuwsgierig, radio uit tv aan dan...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Ik zei het al in het vorige topic maar misschien komen er wel beelden van dgk.
Das vanmiddag al gbruikt, maar dat groeit wel snel en ze heeft ook al weken geen snor, dus kan Patries volgende week wellicht wel wat boetserenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
ze maakt het af als natasia haar schaamhaar geschoren heeft...![]()
Hij lacht op verkeerde momenten ..quote:
Ik weet niks hoor maar ze moesten het kijken volgens mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:24 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hmm jullie maken me wel nieuwsgierig, radio uit tv aan dan...
3 uur......duhhhhhhhhhhh 5 uurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:21 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 maart 2007 20:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasja haar haar zit goed kut zeg ... had Patries te weinig haar bij zich ofzo? ....
[/quot
Erg he 3 uur geklooi 2 kapsters helemaal uit Rotterdam 3 dooie chinezen (voor het haar) en nog loop je voor Jan L . . .
In dat geval ben ik ook maar ff wegquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niks hoor maar ze moesten het kijken volgens mij.
Begrijp ik wel, Talpa moet zichzelf ook een beetje promoten.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Jack het niet laat zien, misschien dat Jensen het dan wel doet. Jensen begint as maandag weer.quote:
Talpa heet al een tijdje Tienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:27 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, Talpa moet zichzelf ook een beetje promoten.....
Ja maar dan heeft ze weer een sik. Plus kuiltje in haar kinquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat haar komt vanzelf op zijn plaats na een buikwand correctie.
Huub kwam vanmiddag de private in en had het toen over Kopspijkers en nog een programma dat ze wilden kijken. Natasia en Brian vonden dat oké.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt de gouden kooi welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:30 schreef de_kolonel het volgende:
ff tussendoor: Wat is die Jack diep gezonken hé.....
Oh dat heb ik dan net gemist. Dan zet ik de streams uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub kwam vanmiddag de private in en had het toen over Kopspijkers en nog een programma dat ze wilden kijken. Natasia en Brian vonden dat oké.
Dan zet ik de tv uitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan net gemist. Dan zet ik de streams uit.![]()
Huub werkt eraaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:24 schreef Casshern het volgende:
huub en amandel zitte te ver uit mekaar
Ze zijn wel lief samenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk, Huub en Amanda onder het toeziend oog van Brian
[afbeelding]
Had ze niet al een paar keer gezegd dat ze toch een beetje bang is voor Brian?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:35 schreef BBW het volgende:
[..]
Ze zijn wel lief samen, maar ik weet niet hoever amanda zich nu weer heeft laten inpalmen door brainless
Wat Amanda is niet zo belangrijk. Brian wordt hier gewoon para van ....... Brian heeft geen grip op de acties van Huub en dat irriteert hem mateloos.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:35 schreef BBW het volgende:
[..]
Ze zijn wel lief samen, maar ik weet niet hoever amanda zich nu weer heeft laten inpalmen door brainless
hahaha ze hebben zdngmw een Klingonkapsel gegevenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
hahaha ze hebben zdngmw een Klingonkapsel gegeven![]()
![]()
Inderdaad ! Dat is hem!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
hahaha ze hebben zdngmw een Klingonkapsel gegeven![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |