Ik heb een abboquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef LekkerApart het volgende:
Grrrrrrrr.. Vorige was met oud en nieuw.. Toen kon ik niet..
En 5/6 mei ws ook niet.. We mogen van mijn vriends baas op vakantie en dat wordt waarschijnlijk de meivakantie, en mijn zusje is de 6de jarig..
Een andere keer graag
Ey...een dagje ontspanning meot kunnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:27 schreef Yoni het volgende:
Ik vermoed dat ik dan aan het klussen en/of verhuizen ben (hoewel dat niet gaat werken als P mijn hulpjes naar de dierentuin sleept.....![]()
![]()
)
Krijg ik dan weer korting op jouw kaart?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:39 schreef HMaster-II het volgende:
ook abbo dus maakt niet uit..
vast wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Krijg ik dan weer korting op jouw kaart?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ey...een dagje ontspanning meot kunnenEn ik kom echt wel helpen hoor
en P2 is er ook nog
Niet dit topic vervuilen met klusplanningen hequote:Op zondag 4 maart 2007 00:13 schreef Yoni het volgende:
[..]
Geen tijd voor ontspanning dan. Moet laminaat gelegd worden of zelfs al verhuisd worden in dat weekend.
Je weet dat je er nog eentje tegoed hebt hequote:Op zondag 4 maart 2007 10:51 schreef An24 het volgende:
Dan maak ik er voorlopig ff een misschientje van![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet dat je er nog eentje tegoed hebt he
Abbo heeftquote:Op zondag 4 maart 2007 16:50 schreef ..zapper het volgende:
Ik teken voor misschien. Maar waarom weer Emmen? In Amersfoort zit ook een dierenpark.
Idem dit hiero voor zowel Emmen als Blijdorpquote:
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:11 schreef ..zapper het volgende:
Je woont hier echt heel dicht in de buurt he.
whzquote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
Voor 2 uurtjes ga ik echt niet 4+ uur in de auto zitten..![]()
Tis mij even te ver voor te kort![]()
Je gaat niet mee dusquote:
2 weken erna is ongeveer Pinksteren.. Lekker drukkies dan. En ik zit dan met een verjaardag (27 mei = HM2-mama jarigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik schop deze even omhoog en wil gelijk even voorstellen de boel twee weken uit te stellenHet blijkt niet handig uit te komen aangezien ik met een verhuizing, het ophalen van een eetkamertafel en een verjaardag die van mezelf dus
zit
Misschien dat de modjes hem gelijk toe kunnen voegen aan de kalender
5 + 14 = 19 hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
2 weken erna is ongeveer Pinksteren.. Lekker drukkies dan. En ik zit dan met een verjaardag (27 mei = HM2-mama jarig)
Er stond toch ook 'Ongeveer Pinksteren'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
5 + 14 = 19 hoorMet pinksteren (=27-29 mei) heb ik ook geen tijd
Dan moet ik hockey-dames fotograferen
Jij suggereerde dat pinksteren druk wasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Er stond toch ook 'Ongeveer Pinksteren'lezen
![]()
Jaja op een "sportieve wijze zeker"Das niet in de 3e helft
![]()
Daar kunnen we ook een MEET houdenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet ik hockey-dames fotograferen
Mjah...camera regenjasje aan en zelf mondje open!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
uit betrouwbare bron kreeg ik wel te horen dat ik moest duiken voor rondvliegend bier
Emmen = drenthequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:07 schreef Ynske het volgende:
Binnen komt rennen....
euhm waar ligt emmen![]()
t ligt helemaal van mijn werkrooster af, dus kan pas def toezeggen op de donderdag vooraf...
is dat niet het weekend van dodenherdenking?
quote:
sowwy hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:11 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Emmen = drenthe
[afbeelding]
En dodenherdenking = 4 mei... (vrijdag)
5 mei = bevrijdingsdag... (zaterdag)
dus ja..
Heb jij wel aarderijkskunde en geschiedenis gehad???
En dierentuin is een goed begin. gezellig en ongedwongen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:42 schreef rudedeltadude het volgende:
tvp, ik wil eigenlijk ook wel eens naar een FOT-meet, volgens mij kan ik daar veel leren...
ik meld me niet aan, ik meld mijn interesse en hoop een week voor die tijd te weten of ik vrij ben die dag
Wat zij zegt dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:29 schreef An24 het volgende:
[..]
En dierentuin is een goed begin. gezellig en ongedwongen...![]()
prima dan!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:29 schreef An24 het volgende:
[..]
En dierentuin is een goed begin. gezellig en ongedwongen...![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:33 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Kun je me even oppikken van uit Delfzijl???
*je kan niet zeggen dat ik er niet snel bij was*
fipo?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
![]()
![]()
je was de eerste, verlaatte fipo zou ik zeggen...
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
19 meicount me in! (valt er een korting ergens mee te regelen
ik ben arm) Ik wil nu wel eens leren van de andere hoe ik moet fotograferen...
Ik denk zelf nog even verder, tis wel een stukje rijden vanuit alphenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:26 schreef Cavemania het volgende:
Ik zal de datum ook in de agenda noteren, heb toch een abbo op de dierentuin in Emmen. Misschien dat ik ook wel langs kom
mag ik dat niet eens zelf mededelen???quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
mag ik dat niet eens zelf mededelen???ik praat niet meer met jou
*block @ msn *
zorg je wel dat je op 19 mei weer uit dat hoekje bent gekropen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
*weer stil in een hoekje kruipt hoor*
Echt welquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:00 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
zorg je wel dat je op 19 mei weer uit dat hoekje bent gekropen?
ik wil het je wel geven maar er is een probleempje...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welIk krijg trouwens nog wat van jou volgens mij
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:16 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik wil het je wel geven maar er is een probleempje...
mijn onderwerp was afgekeurd, dus dan krijg je een verslag over een andere fotograaf...
maar ik wil je hem best mailen hoor
Wel excuses, ik had het je even moeten melden, maar dat is er regelrecht bij ingeschoten.
Edit: Voorstel: De eerste kop koffie op 19 mei is op mijn kosten, als goedmakertje zullen we maar zeggen
uiteraard!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En die koffie mag ook thee zijn natuurlijk![]()
Coolquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
uiteraard!
ik neem een koekje voor je mee!
nee, dat moet uiteraard nog wel!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolScheelt mij weer brownies bakken
In dat geval mogen er niet zo veel meequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, dat moet uiteraard nog wel!
Je bent nog lang niet jarigquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dat geval mogen er niet zo veel meedes te meer hebben wij
Ik moet trouwens eens kijken wanneer ik dan eigenlijk mijn verjaardag ga vieren
de kunst van het plannen is vooruit kijkenquote:
Dan ben ik volgens mij iemand aan het verhuizenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:27 schreef rudedeltadude het volgende:
Doe toch het weekend ervoor joh
Ik zie graag veel bomen op de wegquote:
toch maar zondagmiddag dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens mij iemand aan het verhuizen
Neeeeh....de dag zelfquote:
Die iemand gelooft niet meer zo in dat verhuizenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens mij iemand aan het verhuizen
[..]
Komt goed joh!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die iemand gelooft niet meer zo in dat verhuizen![]()
WZZquote:
quote:By the way, ik kom!
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WZZ
[..]Ik zal je ticket vast bestellen
quote:
Insert knuffelsmyliequote:Op donderdag 5 april 2007 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Yup
Gelukkig heb ik genoeg airmiles
afstudeeropdracht gaat trouwens gekilled worden dinsdagff kijken of ik ergens overnieuw mee kan beginnen. Dit was echter in een vrij kansloze situatie terecht gekomen bij de opleiding.
Dank jequote:
Besteldquote:
*proest* als dat zou kunnen Pquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:44 schreef PdeHoog het volgende:Kwiebuske (vermoedelijk zo'n 90% aanwezigheidspercentage )
Jammer. Kom je nog wel naar Blijdorp 5 mei?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:
Ik meld me maar af.... als alles goed gaat is dit t weekend waarin mijn ouders gaan verhuizen...
kan ik nu nog niet zeggen, heb mijn rooster nog niet. als t goed is weet ik morgen meer.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer. Kom je nog wel naar Blijdorp 5 mei?
Wat is nou belangrijkerquote:Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ikke misschien, als ik dus niet op vakantie ben
He, niets mis met foto's maken in Zuid-Duitsland hequote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:36 schreef rudedeltadude het volgende:
Beste mensen, ik heb 19 mei een housewarming party van een vriend in Utrecht.
De boel daar begint om half vier en ik kan het echt niet maken om weg te blijven.
Dat betekent dus dat ik me helaas af moet melden voor de meet .
Het spiet mie donders, de volgende keer ben ik er graag wel bij.
moeten er meer van weit weg komen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:30 schreef Skaai het volgende:
TVP, ik ben wel vrij die dag maar bijna 160 km heen (en 160) terug, daar moet ik even over nadenken. Ik wil een leaseauto
. Hoewel 't met de auto wel sneller (maar duurder) is dan met de trein. Dilemma's
.
*Slaapplekken reserveren gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou eigenlijk vrijdag al richting HM2 gaan, maar als er nog wat mensen mee willen rijden kan dat eventueel geregeld worden![]()
Of we reserveren afquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of we reserveren afEn dan gaat iedereen zaterdagochtend rijden
Almerequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:37 schreef Yoni het volgende:
Skaai waar woon je?
Hmmz, dat ligt niet heel erg op de route geloof ikquote:
Zo klinkt het net alsof je voor de ingang rechtsomkeert maaktquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef An24 het volgende:
Ik kom wel, maar ga daarna weer gelijk naar huis. Dagje later heb ik een betaalde opdracht![]()
Haha, nee joh, ik kom lekker een dagje mee hobbelen. Maar ik wil niet te laat thuis zijn, zodat ik uitgerust aan die opdracht kan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof je voor de ingang rechtsomkeert maakt
Ik ga ook weer op tijd terugquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik kom lekker een dagje mee hobbelen. Maar ik wil niet te laat thuis zijn, zodat ik uitgerust aan die opdracht kan!
Gaan we regelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga ook weer op tijd terugHeb misschien zondag een shoot en anders nog een man die me graag ook wel even wil zien
![]()
Als jullie denken, dat jullie zo maar alleen naar 'mijn' Emmen kunnen gaan ...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Er mogen er veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer bij hoor
Wie komen er.....An24 HM2 PdeHoog rudedeltadude Yoni
MisschienCavemania Gremen Kwiebuske (vermoedelijk zo'n 90% aanwezigheidspercentage )
Marjo Subhuman tizzit Wurm marcb1974
Wie komen er.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:41 schreef RubberDuckey het volgende:
Yow P, zet mij ook eens op de lijst![]()
Vind wel weer eens tijd om op beestenjacht te gaan
Ah dat maakt het een stuk makkelijker, ik denk er nog even over naquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
Amersfoort of Utrecht zou mooi zijn denk ik
dees klopt beter Pquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie komen er.....An24 HM2 PdeHoog Rubberduck Yoni Kwiebuske
MisschienCavemania Gremen Marjo Subhuman tizzit Wurm marcb1974 skaai PiedoebbelU
Tofquote:
Skaai staat al bij misschien hoorquote:
quote:
hij bedoelde zichzelf Pquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
Skaai staat al bij misschien hoorDus het klopt wel
Dat snapte ik ook, maar dat stond er nietquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook, maar dat stond er niet
Zo jammer dat we je agenda beter kennen dan jij hequote:Op maandag 14 mei 2007 08:29 schreef freud het volgende:
Ik dacht dat ik kon, maar toen herinnerden anderen mij eraan dat ik toch niet kon, en na controleren van mijn kant kan ik inderdaad niet kunnen komen!
Geen ideequote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef RubberDuckey het volgende:
P, meneer de reislijder (), hoe laat spreken we waar af?
Mooie tijdquote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef RubberDuckey het volgende:
10 Uur dan op de parkeerplaats of bij de ingang ofzo?
Ligt er aan welek parkeerplaats en welke ingang je bedoeldquote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef RubberDuckey het volgende:
10 Uur dan op de parkeerplaats of bij de ingang ofzo?
Eensch isquote:Op maandag 14 mei 2007 21:12 schreef Yoni het volgende:
Nou, dan gaan jullie allemaal lekker om 10 uur en komen An en ik wel later, okay?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Irritant hee dames, mannen die te vroeg komen?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Beter vroeg dan nooitquote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik weet niet waar jij vandaan gaat rijden, maar dat lijkt mij overdreven.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Beter vroeg dan nooit
Tomtom zegt dat het vanuit de Achterhoek ook 2 uur rijden isVolgens mij ga ik heel snel die Duitse grens over en de autobaan op.
In mijn ogen, maar dat komt omdat ik die zoo al 100 jaar ken, is inderdaad het oude gedeelte het mooist en meest sfeervol. Jammer dat uiteindelijk ook dit stukje oudheid van Emmen moet bezwijken en verhuizen naar de Esch ...de PinWins dus.:-(quote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ligt er aan welek parkeerplaats en welke ingang je bedoeld
Want er zijn legio parkeerplaatsen in de omgeving en je kan beginnen bij het nieuwe deel (vanwege de Pinwins en wat ander buitenlopend tuich) of gewoon bij de hoofdingang van het oude deel. Ik prefereer het oude deel te bezoeken. Want daar heb je veel meer diervolkh ende bezienswaerdigheden.De teydth van 10: uurhen ist my goedhe ende besthe
![]()
is ook lekker loopje vanaf ns station...helemaal niet erg om te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef RubberDuckey het volgende:
Van de site:
Met de trein of bus
Dierenpark Emmen is uitstekend bereikbaar met bus of trein. Het busstation bevindt zich op zo'n honderd meter afstand van de ingang van het park. Vanaf het NS-station loopt u in ongeveer een kwartiertje naar het park (zie kaartje hieronder).
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel voor om ergens tussen 11:30 en 12:00 uur te verzamelen bij het restaurant 't Paviljoen (da's de ingang door, een stuk rechtdoor en dan het eerste restaurantje aan je rechterhand). Op die manier kunnen de mensen die eerder willen alvast naar binnen en hebben we toch een centrale ontmoetingsplek.
Iedereen het ermee eens
WHZquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
@yoni: als het goed is is dat in het oude deel van het park
Klopt, bij alle NVD dierentuinen krijg je een beetje korting met je abbo van een van de andere NVD dierentuinen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef RubberDuckey het volgende:
Als het goed is krijg je met je Blijdorpabbo ook korting, ik meen me zoiets te herinneren van de vorige keer.
Jezus...dat hebbie snel bekekenquote:
Niks zo veranderlijk als een Briquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jezus...dat hebbie snel bekekenJe zou morgenmiddag bellen
quote:
Goed planquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef Steephsel het volgende:
Neem ik me koptelefoontje wel mee voor me foon
Dat dacht ik al, maar kwist 't niet zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:54 schreef Steephsel het volgende:
* Steephsel komt standaard met Briggy mee
Nou fijn hoor, daarom doet m'n buik dus zo'n pijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar kwist 't niet zekerHeb je ook in 't lijstje gefrot
![]()
durf je niet meer?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat het nog door? En hoe zitten de apen hier opgesloten
kijken heb je niets aanquote:
Close up van een gorilla van een halve meter afstand zonder hek oid ertussen is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijken heb je niets aan
foto's maken moet je
Zeg zo lelijk ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Close up van een gorilla van een halve meter afstand zonder hek oid ertussen is niet nodig hoor
Echt welquote:
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Tot morgen
Ben er rond 11.45 als ik geen vertraging heb met de trein
LOLquote:
Echt niet leuk hoorquote:
Het ligt er maar helemaal aan hoe graag je dat wil hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt over nagedachtMaar degene die ik interessant vind is ff buiten bereik
Kwiebus...sorry, ik las net pas je msn.Ik ben net weer thuis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef kwiebuske het volgende:
grotere tas kopen P.
maar ik gaan pitten, morgen vroeg weer op
als er nog mensen zijn die mee zouden willen rijden, ik kijk rond 0700 nog even hier en rij een half uur later weg uit Hellevoetsluis.......
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 04:00 schreef Gremen het volgende:
* Gremen meldt zich helaas ook af![]()
Kom net pas thuis van een gezellig avondje![]()
Ik ben verder helemaal niet verslaafd![]()
Al die mannen die zich ineens op je storttequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:52 schreef Yoni het volgende:
Yep was gezellie
En ik heb de meest gefotografeerde tiet van Emmen (van vandaag dan)
Fotoos?!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:56 schreef kwiebuske het volgende:
tnx allen![]()
was zoals al gezegd very gzellie![]()
ps, fotoos komen ook hier ? of nieuw topicje ?
Kan me niks schelen, ik post toch nooit op FOK...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:56 schreef kwiebuske het volgende:
tnx allen![]()
was zoals al gezegd very gzellie![]()
ps, fotoos komen ook hier ? of nieuw topicje ?
neequote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:07 schreef LekkerApart het volgende:
In Emmen geen apen ontsnapt?
Alleen wijquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:07 schreef LekkerApart het volgende:
In Emmen geen apen ontsnapt?
Hier wordt het ook gekopieerdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:13 schreef kwiebuske het volgende:
zou ik te veel fotoos gemaakt hebben ?
Ik gebruik Picasa om te bladeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
wie weet er een simpel prog om snel .raw foto's mee door te bladeren?
Ach why not? Ze zullen vast niet erg veeleisend zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef Steephsel het volgende:
Chicks love stoppels.........?
Met een vlinder kan ik geen relatie beginnen hè
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:26 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske was in de minderheid zoals te zien is op de foto
[afbeelding]
maar er moest dus iemand de foto nemen
en hullie konde da nie meer omdat alles op tafel lag![]()
geintje mannen en vrouwen
sorry niet goed geresized![]()
scuzi![]()
![]()
quote:
Je label had beter "Sigmatieten" kunnen heten ipv "canonista's"; ik zie maar 3 canon's en de rest is van die el-cheapo Sigma's...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:26 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske was in de minderheid zoals te zien is op de foto
[afbeelding]
maar er moest dus iemand de foto nemen
en hullie konde da nie meer omdat alles op tafel lag![]()
Sommige mensen lopen achter met fotoshoots hoorquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen lopen achter met fotoshoots hoor![]()
Ik bedoelde jou nietquote:Op zondag 20 mei 2007 13:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
ikke niet hoor. Helemáááááál niet!
maar vier
Ik loop ook maar een 4 achterquote:Op zondag 20 mei 2007 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou nietIk zat aan HM2 te denken
Zijn die in te halen danquote:Op zondag 20 mei 2007 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen lopen achter met fotoshoots hoor![]()
Post ze hier ook maar ffquote:
Zwartwit rulesquote:En voor P, coole serie, niet teveel zwart/wit gelukkig
Leuke plaatjes P! Maar ben wel beter van je gewend. Ik vind ze over het algemeen wat donker. Daarnaast zijn naar mijn idee de vlinders flink hard geflitst.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goed....de eindresultatenNa vier keer selecteren
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn niet-FOK-maatquote:
Máár niet teveel zwart/witquote:
Vlinders zijn idd ingeflitst. Was de eerste keer dat ik echt met de ringflitser werkte, dus volop experimenterenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Leuke plaatjes P! Maar ben wel beter van je gewend. Ik vind ze over het algemeen wat donker. Daarnaast zijn naar mijn idee de vlinders flink hard geflitst.
De olifant op 7 vind ik de mooiste![]()
3 niet zozeer, maar bij de rest heb je toch flink donkere schaduwenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vlinders zijn idd ingeflitst. Was de eerste keer dat ik echt met de ringflitser werkte, dus volop experimenterenMaareh...plaatjes wat donker
Valt toch wel mee
Ahquote:Op zondag 20 mei 2007 16:44 schreef An24 het volgende:
[..]
3 niet zozeer, maar bij de rest heb je toch flink donkere schaduwen![]()
Heenreis was wel beetje heavy hier en daar. File gehad en halverwege beetje soezerig. IJsje gekocht dus maar. Op de terugweg had ik marcb1974 bij me en dat was gezelligquote:Op zondag 20 mei 2007 16:32 schreef An24 het volgende:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Leuk dagje gemist geloof ik![]()
@ Yoni: Kon je je beetje vernaken alleen in de auto?
deze twee vind ik echt top gewordenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goed....de eindresultatenNa vier keer selecteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |