toch maar zondagmiddag dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens mij iemand aan het verhuizen
Neeeeh....de dag zelfquote:
Die iemand gelooft niet meer zo in dat verhuizenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens mij iemand aan het verhuizen
[..]
Komt goed joh!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die iemand gelooft niet meer zo in dat verhuizen![]()
WZZquote:
quote:By the way, ik kom!
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WZZ
[..]Ik zal je ticket vast bestellen
quote:
Insert knuffelsmyliequote:Op donderdag 5 april 2007 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Yup
Gelukkig heb ik genoeg airmiles
afstudeeropdracht gaat trouwens gekilled worden dinsdagff kijken of ik ergens overnieuw mee kan beginnen. Dit was echter in een vrij kansloze situatie terecht gekomen bij de opleiding.
Dank jequote:
Besteldquote:
*proest* als dat zou kunnen Pquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:44 schreef PdeHoog het volgende:Kwiebuske (vermoedelijk zo'n 90% aanwezigheidspercentage )
Jammer. Kom je nog wel naar Blijdorp 5 mei?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:
Ik meld me maar af.... als alles goed gaat is dit t weekend waarin mijn ouders gaan verhuizen...
kan ik nu nog niet zeggen, heb mijn rooster nog niet. als t goed is weet ik morgen meer.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer. Kom je nog wel naar Blijdorp 5 mei?
Wat is nou belangrijkerquote:Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ikke misschien, als ik dus niet op vakantie ben
He, niets mis met foto's maken in Zuid-Duitsland hequote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:36 schreef rudedeltadude het volgende:
Beste mensen, ik heb 19 mei een housewarming party van een vriend in Utrecht.
De boel daar begint om half vier en ik kan het echt niet maken om weg te blijven.
Dat betekent dus dat ik me helaas af moet melden voor de meet .
Het spiet mie donders, de volgende keer ben ik er graag wel bij.
moeten er meer van weit weg komen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:30 schreef Skaai het volgende:
TVP, ik ben wel vrij die dag maar bijna 160 km heen (en 160) terug, daar moet ik even over nadenken. Ik wil een leaseauto
. Hoewel 't met de auto wel sneller (maar duurder) is dan met de trein. Dilemma's
.
*Slaapplekken reserveren gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou eigenlijk vrijdag al richting HM2 gaan, maar als er nog wat mensen mee willen rijden kan dat eventueel geregeld worden![]()
Of we reserveren afquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of we reserveren afEn dan gaat iedereen zaterdagochtend rijden
Almerequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:37 schreef Yoni het volgende:
Skaai waar woon je?
Hmmz, dat ligt niet heel erg op de route geloof ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |