Wat is nou belangrijkerquote:Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ikke misschien, als ik dus niet op vakantie ben
He, niets mis met foto's maken in Zuid-Duitsland hequote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:36 schreef rudedeltadude het volgende:
Beste mensen, ik heb 19 mei een housewarming party van een vriend in Utrecht.
De boel daar begint om half vier en ik kan het echt niet maken om weg te blijven.
Dat betekent dus dat ik me helaas af moet melden voor de meet .
Het spiet mie donders, de volgende keer ben ik er graag wel bij.
moeten er meer van weit weg komen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:30 schreef Skaai het volgende:
TVP, ik ben wel vrij die dag maar bijna 160 km heen (en 160) terug, daar moet ik even over nadenken. Ik wil een leaseauto
. Hoewel 't met de auto wel sneller (maar duurder) is dan met de trein. Dilemma's
.
*Slaapplekken reserveren gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou eigenlijk vrijdag al richting HM2 gaan, maar als er nog wat mensen mee willen rijden kan dat eventueel geregeld worden![]()
Of we reserveren afquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of we reserveren afEn dan gaat iedereen zaterdagochtend rijden
Almerequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:37 schreef Yoni het volgende:
Skaai waar woon je?
Hmmz, dat ligt niet heel erg op de route geloof ikquote:
Zo klinkt het net alsof je voor de ingang rechtsomkeert maaktquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef An24 het volgende:
Ik kom wel, maar ga daarna weer gelijk naar huis. Dagje later heb ik een betaalde opdracht![]()
Haha, nee joh, ik kom lekker een dagje mee hobbelen. Maar ik wil niet te laat thuis zijn, zodat ik uitgerust aan die opdracht kan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof je voor de ingang rechtsomkeert maakt
Ik ga ook weer op tijd terugquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik kom lekker een dagje mee hobbelen. Maar ik wil niet te laat thuis zijn, zodat ik uitgerust aan die opdracht kan!
Gaan we regelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga ook weer op tijd terugHeb misschien zondag een shoot en anders nog een man die me graag ook wel even wil zien
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |