Ik weet niet waar jij vandaan gaat rijden, maar dat lijkt mij overdreven.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Beter vroeg dan nooit
Tomtom zegt dat het vanuit de Achterhoek ook 2 uur rijden isVolgens mij ga ik heel snel die Duitse grens over en de autobaan op.
In mijn ogen, maar dat komt omdat ik die zoo al 100 jaar ken, is inderdaad het oude gedeelte het mooist en meest sfeervol. Jammer dat uiteindelijk ook dit stukje oudheid van Emmen moet bezwijken en verhuizen naar de Esch ...de PinWins dus.:-(quote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ligt er aan welek parkeerplaats en welke ingang je bedoeld
Want er zijn legio parkeerplaatsen in de omgeving en je kan beginnen bij het nieuwe deel (vanwege de Pinwins en wat ander buitenlopend tuich) of gewoon bij de hoofdingang van het oude deel. Ik prefereer het oude deel te bezoeken. Want daar heb je veel meer diervolkh ende bezienswaerdigheden.De teydth van 10: uurhen ist my goedhe ende besthe
![]()
is ook lekker loopje vanaf ns station...helemaal niet erg om te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef RubberDuckey het volgende:
Van de site:
Met de trein of bus
Dierenpark Emmen is uitstekend bereikbaar met bus of trein. Het busstation bevindt zich op zo'n honderd meter afstand van de ingang van het park. Vanaf het NS-station loopt u in ongeveer een kwartiertje naar het park (zie kaartje hieronder).
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel voor om ergens tussen 11:30 en 12:00 uur te verzamelen bij het restaurant 't Paviljoen (da's de ingang door, een stuk rechtdoor en dan het eerste restaurantje aan je rechterhand). Op die manier kunnen de mensen die eerder willen alvast naar binnen en hebben we toch een centrale ontmoetingsplek.
Iedereen het ermee eens
WHZquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
@yoni: als het goed is is dat in het oude deel van het park
Klopt, bij alle NVD dierentuinen krijg je een beetje korting met je abbo van een van de andere NVD dierentuinen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef RubberDuckey het volgende:
Als het goed is krijg je met je Blijdorpabbo ook korting, ik meen me zoiets te herinneren van de vorige keer.
Jezus...dat hebbie snel bekekenquote:
Niks zo veranderlijk als een Briquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jezus...dat hebbie snel bekekenJe zou morgenmiddag bellen
quote:
Goed planquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef Steephsel het volgende:
Neem ik me koptelefoontje wel mee voor me foon
Dat dacht ik al, maar kwist 't niet zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:54 schreef Steephsel het volgende:
* Steephsel komt standaard met Briggy mee
Nou fijn hoor, daarom doet m'n buik dus zo'n pijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:57 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar kwist 't niet zekerHeb je ook in 't lijstje gefrot
![]()
durf je niet meer?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat het nog door? En hoe zitten de apen hier opgesloten
kijken heb je niets aanquote:
Close up van een gorilla van een halve meter afstand zonder hek oid ertussen is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijken heb je niets aan
foto's maken moet je
Zeg zo lelijk ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Close up van een gorilla van een halve meter afstand zonder hek oid ertussen is niet nodig hoor
Echt welquote:
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Tot morgen
Ben er rond 11.45 als ik geen vertraging heb met de trein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |