Zo klinkt het net alsof je voor de ingang rechtsomkeert maaktquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef An24 het volgende:
Ik kom wel, maar ga daarna weer gelijk naar huis. Dagje later heb ik een betaalde opdracht![]()
Haha, nee joh, ik kom lekker een dagje mee hobbelen. Maar ik wil niet te laat thuis zijn, zodat ik uitgerust aan die opdracht kan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof je voor de ingang rechtsomkeert maakt
Ik ga ook weer op tijd terugquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik kom lekker een dagje mee hobbelen. Maar ik wil niet te laat thuis zijn, zodat ik uitgerust aan die opdracht kan!
Gaan we regelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga ook weer op tijd terugHeb misschien zondag een shoot en anders nog een man die me graag ook wel even wil zien
![]()
Als jullie denken, dat jullie zo maar alleen naar 'mijn' Emmen kunnen gaan ...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Er mogen er veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer bij hoor
Wie komen er.....An24 HM2 PdeHoog rudedeltadude Yoni
MisschienCavemania Gremen Kwiebuske (vermoedelijk zo'n 90% aanwezigheidspercentage )
Marjo Subhuman tizzit Wurm marcb1974
Wie komen er.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:41 schreef RubberDuckey het volgende:
Yow P, zet mij ook eens op de lijst![]()
Vind wel weer eens tijd om op beestenjacht te gaan
Ah dat maakt het een stuk makkelijker, ik denk er nog even over naquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
Amersfoort of Utrecht zou mooi zijn denk ik
dees klopt beter Pquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie komen er.....An24 HM2 PdeHoog Rubberduck Yoni Kwiebuske
MisschienCavemania Gremen Marjo Subhuman tizzit Wurm marcb1974 skaai PiedoebbelU
Tofquote:
Skaai staat al bij misschien hoorquote:
quote:
hij bedoelde zichzelf Pquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
Skaai staat al bij misschien hoorDus het klopt wel
Dat snapte ik ook, maar dat stond er nietquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook, maar dat stond er niet
Zo jammer dat we je agenda beter kennen dan jij hequote:Op maandag 14 mei 2007 08:29 schreef freud het volgende:
Ik dacht dat ik kon, maar toen herinnerden anderen mij eraan dat ik toch niet kon, en na controleren van mijn kant kan ik inderdaad niet kunnen komen!
Geen ideequote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef RubberDuckey het volgende:
P, meneer de reislijder (), hoe laat spreken we waar af?
Mooie tijdquote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef RubberDuckey het volgende:
10 Uur dan op de parkeerplaats of bij de ingang ofzo?
Ligt er aan welek parkeerplaats en welke ingang je bedoeldquote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef RubberDuckey het volgende:
10 Uur dan op de parkeerplaats of bij de ingang ofzo?
Eensch isquote:Op maandag 14 mei 2007 21:12 schreef Yoni het volgende:
Nou, dan gaan jullie allemaal lekker om 10 uur en komen An en ik wel later, okay?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Irritant hee dames, mannen die te vroeg komen?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Beter vroeg dan nooitquote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |