Hoiquote:
Boefjequote:
oude stadshuis.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef -Marjo- het volgende:
Sfeer impressie: http://www.oudestad.nl/
Ik had de rondwandeling in gedachten. Geen idee hoe lang je daar over doet. We hoeven niet perse om 12 uur te eindigen lijkt mij...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
oude stadshuis.
Gedempte nieuwesloot.
De hofjes enz enz
ben bang dat we dat niet redden in 2 uur.
Anders misschien eerst het winkel gebied en daarna een stukje oude stad en hofjes o.i.d.
Ja hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 21:46 schreef fraubitch het volgende:
p kan ik niet met jjou meerijden??
dan wil ik er best over denken enzeauzit toch in delluft dan
OMG Dit meen je toch niet echt he??quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef pirke het volgende:
Ik heb even geen zin om te googelen, maar waar ligt Alkmaar eigenlijk?
febohamburgersquote:Op zondag 25 februari 2007 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alkmaar, da's om de hoek! Frau zullen we Febo hamburgers eten?
dan slaap ik nog manquote:Op maandag 26 februari 2007 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hoorDa's geen probleem. Wel vroeg vertrekken en zo he
zeg maar...half 9 of zo
Je mag in de auto verder slapenquote:
Gezelligquote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Yoni het volgende:
Maak van mij toch maar een misschientje. Vriendlief is er toch niet zondag![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Yoni het volgende:
Maak van mij toch maar een misschientje. Vriendlief is er toch niet zondag![]()
WHZquote:
Ander keertjequote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
Voor 2 uurtjes ga ik echt niet 4+ uur in de auto zitten..![]()
Tis mij even te ver voor te kort![]()
Ik juich altijd, al was het alleen maar om jou te overtuigen dat je gewoon moet komenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen he P, weet 't nog niet zeker![]()
Goh, ik ook. En op zondag in Alkmaar? Ik kan me er weinig bij voorstellen. En zondag 10:00? Ik wist niet dat de zondag zo vroeg begon.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef Melktap het volgende:
Hey tof, woon zelf in Schagen dus vlakbij
wohooooo Xilantof komt ookquote:Op maandag 26 februari 2007 17:40 schreef Xilantof het volgende:
Doe mij maar bij misschien...Hangt er een beetje vanaf hoe het weekend gaat verlopen.
Ik kom ook, maar ik weet niet of je daar wel zo blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wohooooo Xilantof komt ook
wooohoooo
Da's voor jouw een vraag en voor mij een weetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef BrewskieB het volgende:
Nou, voor Alkmaar maakt het niet uit dat je komt Rob. Ze hebben zich er bij neergelegd dat je komt. Want jij "komt" namelijk alleen maar in Alkmaar.
Tuurlijk, als ik kon editten stond je er meteen op! *hint...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:53 schreef didotcicero het volgende:
Ehm... had het al een keer gevraagd, maar mag ik op de misschienlijst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |