ranja+1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:21 schreef ranja het volgende:
Is die middelste nou aan het drummen? Dan denk ik Dead Moon.
Toxic van Britney Spears.... wereld nummerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:49 schreef ranja het volgende:
Ik dacht het al langer maar snapte die middelste niet. Ineens dacht ik dat die wel eens aan het drummer kon zijn en toen pastte het wel
nieuwe vraag dan.
Stevie Ann heeft een nummer van Queen gecovered. Niet een heel logische combinatie. Echter, ze heeft nog een nummer gecovered wat misschien nog wel onwaarschijnlijker is. Welk nummer is dat?
In Stevie's versie wel jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:24 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Toxic van Britney Spears.... wereld nummer![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:08 schreef n0r het volgende:
Marike Jager, moeder heet Marion/Marian ofzo
Nee deze dame kan best wel zingen in tegenstelling tot Kelly. Band krijgt redelijk wat airplay in de UK.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:27 schreef jerver73 het volgende:
kelly osbourne en band over 5 jaar?
The Gossip inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:58 schreef peaceman het volgende:
Gossip?
Misschien is het handig als we eens stoppen met die romeinse cijfersquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien is het handig als we eens stoppen met die romeinse cijfers![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien is het handig als we eens stoppen met die romeinse cijfers![]()
Ik ben voor!quote:Op zondag 4 maart 2007 14:16 schreef bartrid het volgende:
Als we nou eens tot 1000 romeinse cijfers deden en dan overgaan op normale telling?
Newbie +1quote:Op zondag 4 maart 2007 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Destroyer
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, de toevoeging van MCMXC is a.d.
Dat magquote:Op zondag 4 maart 2007 14:44 schreef peaceman het volgende:
Oh ja, stond nog een toevoeging achter ofzo... mag ik spieken in de kast?
Oeh derde!quote:Op zondag 4 maart 2007 14:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat kort juist lekker het getal in.
Enfin:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[afbeelding]
Yup.. leuk album hoorquote:
Sowieso vind ik dat het punt naar jou toe moet.quote:
Als ranja niet net ervoor al het antwoord voorgezet had, had ik dat misschien ook wel gedaanquote:Op zondag 4 maart 2007 14:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat het punt naar jou toe moet.
Dan verdien je 't punt gewoonquote:Enneh, hier staat ie ook in de kast. Twee keer zelfs.
Oh, dat had ik niet gezien.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als ranja niet net ervoor al het antwoord voorgezet had, had ik dat misschien ook wel gedaan
Gelukkig staan ze niet in MIJN kast.quote:Dan verdien je 't punt gewoon
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:55 schreef Mark het volgende:
Lijkt wel wat op Jay Kay
Beetje laat, er moest gisteren gezopen wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:43 schreef ranja het volgende:
op tijd?
The Sisters of Mercy (cohen)
Shakespeare's Sister (smiths)
Eric's Trip (sonic youth)
Suimasen (blonde redhead)
Ladytron (roxy music)
Saturnine (gathering)
Radiohead (talking heads)
The Rifles (jam)
Machinehead (deep purple)
A Girl Called Johnny (waterboys)
Kan niet missen, he?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ministry - Jesus Built My Hotrod?
Ik heb toch ook wel een paar puntjes?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat kort juist lekker het getal in.
Enfin:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[afbeelding]
Je staat er ook in....quote:
Maar gokje op Lisa Loebquote:Op zondag 4 maart 2007 15:58 schreef Mark het volgende:
Damn, die is al eens eerder geweest, maar niet onthouden![]()
Dat was goed, volgens mijquote:
Welk nummer?quote:Start spreading the news
I'm leaving today...
TSE+1quote:Op zondag 4 maart 2007 20:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gokje op New York.(2x)
Blue!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En nu de makkelijkste (dacht ik) nog!
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:53 schreef jerver73 het volgende:
Ja ik was aan het denken , welke logische machine bands ken ik nou helemaal...
laatste verruca salt?
Jerver73 +1quote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef jerver73 het volgende:
frank sinatra - new york, new york
quote:
quote:
TSE +1quote:Op zondag 4 maart 2007 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
1. Little Feat
2. Powderfinger
3. The Gathering
Happy people have no stories.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:02 schreef Carolyne1575 het volgende:
Geen verhalen
Ik denk het niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:31 schreef Mark het volgende:
Zou ik hem op CD kunnen hebben? Het zegt me iig niets
De boekingsprijs voor een optreden...quote:Op maandag 5 maart 2007 09:32 schreef belsen het volgende:
Wat is het subtiele verschil tussen Jan Smit/Van Dik Hout enerzijds en Willeke Alberti/Ronnie Tober, anderzijds?
Nee, het is een subtiel verschil in songtitels.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:43 schreef MadMaster het volgende:
Willeke en Ronnie hebben op het Eurovisie Songfestival gestaan voor Nederland en Jan Smit/Van Dik Hout niet...
Dat is van die andere kwezel...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:14 schreef jerver73 het volgende:
Heb je even voor mij/ het is zo stil in mij
en ,...................
dat is toch geen verschil? hij zoekt een verschil tussen jan smit/van dik hout, en alberti/tober.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Ze hebben allemaal een song met het woord 'morgen' in de titel?
Jan Smit: Als De Morgen Is Gekomen
Ronnie Tober: Idere Avond, Iedere Morgen
Willeke Alberti: Morgen Ben Ik De Bruid
Van Dik Hout: Het Licht Dat Schijnt In De Morgen
Maar wat dat met het songfestival te maken kan hebben????
Je meent het???quote:Op maandag 5 maart 2007 10:46 schreef Licko het volgende:
dat is toch geen verschil? hij zoekt een verschil tussen jan smit/van dik hout, en alberti/tober.
dus alberti en tober hebben iets gemeen, en smit en van dik hout ook. en die 2 dingen verschillen weer van elkaar?
Nou, dichterbij kun je bijna niet hebben. En de tip was homoniemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je meent het???![]()
Ik zit gewoon wat overeenkomsten tussen die artiesten op te lepelen in de hoop dat Belsen nog een hint weggeeft...![]()
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Homoniemen is toch een woord dat meerdere betekenissen heeft?
Dat heb ik ook al bedacht (morgen als dagdeel én als de volgende dag), maar ik kan bij Van Dik Hout die link niet leggen (Het Licht Dat Schijnt In De Morgen is net als bij Tober/Smit ook een dagdeel-aanduiding)...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef ranja het volgende:
Iets van dat Smit en Van Dik Hout 'morgen' als ochtend gebruiken en Albeti/Tober 'morgen' als in volgende dag
ranja +1quote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef ranja het volgende:
Iets van dat Smit en Van Dik Hout 'morgen' als ochtend gebruiken en Albeti/Tober 'morgen' als in volgende dag
Je zal gelijk hebben, maar ik ben benieuwd welke songs er allemaal in het spel waren...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:34 schreef belsen het volgende:
Morgen, komt nog een dag... Die morgen. Etc.
Van het songfestival...
Jan Smit: Als De Morgen Is Gekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal gelijk hebben, maar ik ben benieuwd welke songs er allemaal in het spel waren...
Waarom was You love us enigszins omstreden?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:36 schreef Licko het volgende:
you love us
wat doe je btw?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Waarom was You love us enigszins omstreden?
Ah, een andere 'Morgen' van de joker van Stenders, die ken ik niet...quote:Op maandag 5 maart 2007 14:08 schreef belsen het volgende:
Ronnie Tober: Morgen
Ranja gaf aan dat het nog wel een tijd kon duren en dat we maar niet op bevestiging hoefden te wachten. Aangezien we dan niet weten wie het goed heeft, zet ik alvast een nieuwe vraag.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef Licko het volgende:
[..]
wat doe je btw?
ik wacht nog steeds op bevestiging van mijn antwoord, jij hebt geen antwoord gegeven op de vraag, en post een nieuwe vraag? :s
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:28 schreef Knoei het volgende:
het laatste stukje van het nummer klinkt erg als lust for life van Iggy Pop
enige wat ik als bijzonder aan dit nummer zou kunnen verzinnen
Zeg dat dan direct.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:46 schreef Knoei het volgende:
hello josephine is idd van de scorpions maar ik wil graag de duitse scorpions dus mis ik er nog 1
(dus niet de scorpions uit engeland aub, sorry voor de verwarring)
even aangepastquote:Op maandag 5 maart 2007 14:42 schreef Knoei het volgende:
geef mij 3 nummers van de scorpions die in Nederland in de top 5 van de top 40 gestaan hebben, ik bedoel hier de Scorpions uit de 80's 90's uit Duitsland
Ow en Jerver komt met de inkopper:quote:Op maandag 5 maart 2007 14:51 schreef jerver73 het volgende:
still loving you....
quote:is een Jamaicaans/Britse muziekproducent en zanger, die in 1993 zelf een hit scoorde met het nummer It Keeps Rainin' (Tears From My Eyes), een cover van Fats Domino. Dit nummer bereikte in Nederland de nummer 1-positie. Sinds zijn nummer 1 hit heeft hij geen hits meer gescoord. In het buitenland scoorde hij tot 1996 nog enkele top 20 hits en bleef hij zeer actief. In 2006 bracht hij het rocksteady album On Bond Street uit. Op dit album keert hij terug naar zijn roots, het label Treasure Isle waar hijzelf en zijn vader als muzikant en vocalist van de groep The Three Tops enkele rocksteady klassiekers opnam in de late jaren 60 en vroege jaren 70.
Welk incident deed zich hier voor?quote:Bob Dylan werd lang beschouwd als de waardige opvolger van linkse, kritische folkzangers als Woody Guthry en Pete Seeger. Hij begeleidde zichzelf op gitaar en mondharmonica en het ging vooral om de liedjes, en binnen die liedjes vooral om de teksten.
Maar toen ging Dylan samenwerken met The Band, en dat leverde niet alleen een paar van zijn beste platen op, maar ook een tweedeling in de folkwereld. Het conservatieve deel, zo leek het, kon die overstap absoluut niet waarderen, terwijl je als avontuurlijke muziekliefhebber enthousiast was. Ik vond de elektrische rockplaten van Dylan ook geweldig, maar ik kan me ook de aversie van de oudere garde voorstellen.
Toen Dylan zijn nieuwe aanpak voor het eerst voor een groot publiek wou laten zien, op het Newport Folk Festival...
Stond te zwaaien met een bijl, dat ie de zaak kort en klein zou slaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:35 schreef Licko het volgende:
hij wilde die kabels doorhakken?
Verschillende bandleden hebben het eens gehad over een reunie, meerdere keren.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef n0r het volgende:
Talking Heads
Ach, is weer eens een andere vorm van een 'protest-zanger'...quote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Stond te zwaaien met een bijl, dat ie de zaak kort en klein zou slaan.
quote:Dee Dee later wrote:
"Phil," I challenged him, "I don't know what your fucking problem is, waving that pistol around and all that stuff.... I've had it. I'm going back to the Tropicana."...
"You're not going anywhere, Dee Dee," Phil said.
He leveled his gun at my heart and then motioned for me and the rest of the band to get back in the piano room.... He only holstered his pistol when he felt secure that his bodyguards could take over. Then he sat down at his black concert piano and made us listen to him play and sing "Baby, I Love You" until well after 4:30 in the morning.
Lekker googlenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:33 schreef Licko het volgende:
ik wil graag de echte namen van de leden van the ramones
dus:
Joey:
Tommy:
Johnny:
Dee Dee:
dat is er iig al 1quote:Op maandag 5 maart 2007 17:36 schreef schaap001 het volgende:
Joey:
Tommy Erdelyi
Johnny:
Dee Dee:
...weet ik natuurlijk van het album Tim van The Replacements. Verder eigenlijk geen idee....![]()
Ha, ik ben dus niet de enige die de laatste tijd wat vermoedens heeft.....quote:
ik neem genoegen met de achternamenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:36 schreef n0r het volgende:
Joey = Hyman
Tommy = Erdylyi (oid)
Johnny = Cummings
Deedee = Colvin
Vorrnamen ken ik niet uit mn hoofd
peaceman +1quote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef peaceman het volgende:
Michael Hutchence
Ha, je bent toch online.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:26 schreef bartrid het volgende:
Tommy Victor - Prong
Raven - Prong, Killing Joke
Joey Jordison - Slipknot
John Bechdel - Ook Prong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |