Verschillende bandleden hebben het eens gehad over een reunie, meerdere keren.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef n0r het volgende:
Talking Heads
Ach, is weer eens een andere vorm van een 'protest-zanger'...quote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Stond te zwaaien met een bijl, dat ie de zaak kort en klein zou slaan.
quote:Dee Dee later wrote:
"Phil," I challenged him, "I don't know what your fucking problem is, waving that pistol around and all that stuff.... I've had it. I'm going back to the Tropicana."...
"You're not going anywhere, Dee Dee," Phil said.
He leveled his gun at my heart and then motioned for me and the rest of the band to get back in the piano room.... He only holstered his pistol when he felt secure that his bodyguards could take over. Then he sat down at his black concert piano and made us listen to him play and sing "Baby, I Love You" until well after 4:30 in the morning.
Lekker googlenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:33 schreef Licko het volgende:
ik wil graag de echte namen van de leden van the ramones
dus:
Joey:
Tommy:
Johnny:
Dee Dee:
dat is er iig al 1quote:Op maandag 5 maart 2007 17:36 schreef schaap001 het volgende:
Joey:
Tommy Erdelyi
Johnny:
Dee Dee:
...weet ik natuurlijk van het album Tim van The Replacements. Verder eigenlijk geen idee....![]()
Ha, ik ben dus niet de enige die de laatste tijd wat vermoedens heeft.....quote:
ik neem genoegen met de achternamenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:36 schreef n0r het volgende:
Joey = Hyman
Tommy = Erdylyi (oid)
Johnny = Cummings
Deedee = Colvin
Vorrnamen ken ik niet uit mn hoofd
peaceman +1quote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef peaceman het volgende:
Michael Hutchence
Ha, je bent toch online.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:26 schreef bartrid het volgende:
Tommy Victor - Prong
Raven - Prong, Killing Joke
Joey Jordison - Slipknot
John Bechdel - Ook Prong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |