dat is toch geen verschil? hij zoekt een verschil tussen jan smit/van dik hout, en alberti/tober.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Ze hebben allemaal een song met het woord 'morgen' in de titel?
Jan Smit: Als De Morgen Is Gekomen
Ronnie Tober: Idere Avond, Iedere Morgen
Willeke Alberti: Morgen Ben Ik De Bruid
Van Dik Hout: Het Licht Dat Schijnt In De Morgen
Maar wat dat met het songfestival te maken kan hebben????
Je meent het???quote:Op maandag 5 maart 2007 10:46 schreef Licko het volgende:
dat is toch geen verschil? hij zoekt een verschil tussen jan smit/van dik hout, en alberti/tober.
dus alberti en tober hebben iets gemeen, en smit en van dik hout ook. en die 2 dingen verschillen weer van elkaar?
Nou, dichterbij kun je bijna niet hebben. En de tip was homoniemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je meent het???![]()
Ik zit gewoon wat overeenkomsten tussen die artiesten op te lepelen in de hoop dat Belsen nog een hint weggeeft...![]()
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Homoniemen is toch een woord dat meerdere betekenissen heeft?
Dat heb ik ook al bedacht (morgen als dagdeel én als de volgende dag), maar ik kan bij Van Dik Hout die link niet leggen (Het Licht Dat Schijnt In De Morgen is net als bij Tober/Smit ook een dagdeel-aanduiding)...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef ranja het volgende:
Iets van dat Smit en Van Dik Hout 'morgen' als ochtend gebruiken en Albeti/Tober 'morgen' als in volgende dag
ranja +1quote:Op maandag 5 maart 2007 11:14 schreef ranja het volgende:
Iets van dat Smit en Van Dik Hout 'morgen' als ochtend gebruiken en Albeti/Tober 'morgen' als in volgende dag
Je zal gelijk hebben, maar ik ben benieuwd welke songs er allemaal in het spel waren...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:34 schreef belsen het volgende:
Morgen, komt nog een dag... Die morgen. Etc.
Van het songfestival...
Jan Smit: Als De Morgen Is Gekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal gelijk hebben, maar ik ben benieuwd welke songs er allemaal in het spel waren...
Waarom was You love us enigszins omstreden?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:36 schreef Licko het volgende:
you love us
wat doe je btw?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Waarom was You love us enigszins omstreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |