Ah, een andere 'Morgen' van de joker van Stenders, die ken ik niet...quote:Op maandag 5 maart 2007 14:08 schreef belsen het volgende:
Ronnie Tober: Morgen
Ranja gaf aan dat het nog wel een tijd kon duren en dat we maar niet op bevestiging hoefden te wachten. Aangezien we dan niet weten wie het goed heeft, zet ik alvast een nieuwe vraag.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef Licko het volgende:
[..]
wat doe je btw?
ik wacht nog steeds op bevestiging van mijn antwoord, jij hebt geen antwoord gegeven op de vraag, en post een nieuwe vraag? :s
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:28 schreef Knoei het volgende:
het laatste stukje van het nummer klinkt erg als lust for life van Iggy Pop
enige wat ik als bijzonder aan dit nummer zou kunnen verzinnen
Zeg dat dan direct.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:46 schreef Knoei het volgende:
hello josephine is idd van de scorpions maar ik wil graag de duitse scorpions dus mis ik er nog 1
(dus niet de scorpions uit engeland aub, sorry voor de verwarring)
even aangepastquote:Op maandag 5 maart 2007 14:42 schreef Knoei het volgende:
geef mij 3 nummers van de scorpions die in Nederland in de top 5 van de top 40 gestaan hebben, ik bedoel hier de Scorpions uit de 80's 90's uit Duitsland
Ow en Jerver komt met de inkopper:quote:Op maandag 5 maart 2007 14:51 schreef jerver73 het volgende:
still loving you....
quote:is een Jamaicaans/Britse muziekproducent en zanger, die in 1993 zelf een hit scoorde met het nummer It Keeps Rainin' (Tears From My Eyes), een cover van Fats Domino. Dit nummer bereikte in Nederland de nummer 1-positie. Sinds zijn nummer 1 hit heeft hij geen hits meer gescoord. In het buitenland scoorde hij tot 1996 nog enkele top 20 hits en bleef hij zeer actief. In 2006 bracht hij het rocksteady album On Bond Street uit. Op dit album keert hij terug naar zijn roots, het label Treasure Isle waar hijzelf en zijn vader als muzikant en vocalist van de groep The Three Tops enkele rocksteady klassiekers opnam in de late jaren 60 en vroege jaren 70.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |