Mooi gesproken, mijn beste...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:55 schreef DainBramage het volgende:
Waar iedereen slaapt en streamers zich vervelen.....
Een nieuwe COS, een nieuw begin....(schone lei voor iedereen)
Heb ik ook gemist, geen ideequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:57 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb gemist of Brian en Amanda nu bij elkaar slapen...
Kan iemand het verlossende antwoord geven ?
Nou dan ga ik ook maar slapenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:58 schreef cindy10 het volgende:
zelfs zo saai dat ik lekker ga maffen.
wens de rest nog een heel prettige nacht!
Truste mijn vurige hoop.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:58 schreef cindy10 het volgende:
zelfs zo saai dat ik lekker ga maffen.
wens de rest nog een heel prettige nacht!
er is wel een Cos met als titel: [COS # 660] Waar Amanda weer plat gaat voor Brian , dus ik vrees het ergste.quote:
euh ....ff [SC] trusten !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
JA, WAT NOU?!
Zet jij je PM nou maar aan, dan komt het allemaal goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
morgen weer fris aanwezig om volledig ontopic de goudenkooi te volgen
![]()
Portje niet genoeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
JA, WAT NOU?!
Dit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
JA, WAT NOU?!
Bedankt ! Ik kan het eerste uur niet meer slapen.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dit?
[afbeelding]
![]()
![]()
Welterusten Fokkertjes!
hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zet jij je PM nou maar aan, dan komt het allemaal goed.![]()
Als je het mij vraagt stemt eric huub er NIET uit.
Maar tegen wie?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:11 schreef de_kolonel het volgende:
Jaap praat!
PM mij je e-mailadres maarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe doe ik dat?
denk dat er best een kansje is dat eric huub er uitstemt toevallig!
Dat probeer ik ook uit te vinden, ben druk aan het lezen....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:18 schreef itsme het volgende:
waar slaapt amanda eigenlijk?
Is volgens mij niet echt bekend....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook uit te vinden, ben druk aan het lezen....
Wat denk je naast de Moeders der Moeders,maar niet heus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:18 schreef itsme het volgende:
Las net op vol. Bij Natasia inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook uit te vinden, ben druk aan het lezen....
Heb wel dit gevonden in [COS #659]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is volgens mij niet echt bekend....
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kwam er min of meer op neer volgens mij...![]()
Ze merkt nu ze hem op afstand wil houden dat ze wel degelijk gevoelens heeft voor Brian.
Beetje het al oude verhaal van het het missen wat je had als je het kwijt bent.![]()
Amanda gaf al toe dat ze Brian pijn heeft gedaan en dat het voor hem ook rot gevoeld moet hebben. Brian handelde deels uit woede, een reactie op het zoenen van Amanda met jan en alleman.
Ze geven fouten toe en bedenken zich al hoe het voor de ander geweest moet zijn. Kan niet al te lang meer duren denk ik....
Getverdemme...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:24 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Heb wel dit gevonden in [COS #659]
[..]
Nu al!?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:30 schreef cindy10 het volgende:
ben nu wel overtuigd dat eric huub er nooit uit zal stemmen!
kan eindelijk rustig gaan slapen.....
Stel dát Huub er uit gaat, dan vraag ik me nog af wat Brian gaat doen. Óf de groep tegen Jaap opzetten, óf tegenstander Eric wegstemmen. Erg benieuwd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:30 schreef cindy10 het volgende:
ben nu wel overtuigd dat eric huub er nooit uit zal stemmen!
kan eindelijk rustig gaan slapen.....
Eigenlijk boeit het me geen reet wat er gebeurd als Huub eruit is... Ik denk niet dat ik dan nog zou kijken...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:32 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Stel dát Huub er uit gaat, dan vraag ik me nog af wat Brian gaat doen. Óf de groep tegen Jaap opzetten, óf tegenstander Eric wegstemmen. Erg benieuwd.
Nou jij bent ook geen Napoleon.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me geen reet wat er gebeurd als Huub eruit is... Ik denk niet dat ik dan nog zou kijken...
Alhoewel ik Eric ook erg leuk begin te vinden...
Mocht Huubje eruit vliegen denk ik dat Brian Jaap gewoon te vriend houd, en Eric of Syl eruit gaat werken...
Wie wel, als je er sec naar kijktquote:
Wtf inderdaad...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:45 schreef de_kolonel het volgende:
Jaap is in zichzelf aan het praten over de psycholoog en ene Oskar....
Hij valt door de mandquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:45 schreef de_kolonel het volgende:
Jaap is in zichzelf aan het praten over de psycholoog en ene Oskar....
foboquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf inderdaad...
Hij had ons echter gewaarschuwd!
Nu nog aan de slaapwandel...
ps: je staat in mijn fobo hoor![]()
Kutnewbie...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:06 schreef standing het volgende:
[..]
Hetr is maar wat je er zelf bij denkt?Dude.
Kan je het niet zien op de streams? meestal wel een op Natasja gericht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:11 schreef Yvet_te het volgende:
amanda ligt trouwens niet bij natasia in bed vanavond. Brian kwam natasia goede nacht wensen en toen zei natasia "amanda die slaapt daar" (wijzend op een ander bed dus...ik weet ook niet welke)
daarna ging brian naar boven..lezen en daarna naar zijn nest...maar amanda dus niet bij hem in bed.
nee ik zie eric huub jaap en het huis...maar ik zag dat er eerdere berichten waren waar mensen dus de vraag hadden van waar slaapt amanda...vandaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Kan je het niet zien op de streams? meestal wel een op Natasja gericht.
Klopt en toen zag ik op VOL staan dat ze bij Natasja in bed gestapt is, of dat werkelijk zo is heb ik helaas nie gezienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:15 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nee ik zie eric huub jaap en het huis...maar ik zag dat er eerdere berichten waren waar mensen dus de vraag hadden van waar slaapt amanda...vandaar.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Heerlijk onduidelijk weer die streams, inderdaad...
Och, d'r gebeurd werkelijk helemaal NIETS momenteel, dus je hoeft er niet mee te zittenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Thuis doen die het perfect maar hier op mn werk niet, Thx anyway.
Morgen maar weer een poging dan, dan de laatste nachtdienst.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, d'r gebeurd werkelijk helemaal NIETS momenteel, dus je hoeft er niet mee te zitten![]()
lag ze eerst ook..maar ze is naar een ander bed gegaan. vraag me niet waarom.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:17 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Klopt en toen zag ik op VOL staan dat ze bij Natasja in bed gestapt is, of dat werkelijk zo is heb ik helaas nie gezien
Succes!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:41 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Morgen maar weer een poging dan, dan de laatste nachtdienst.
Jij gaat zeker nog even werkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:47 schreef standing het volgende:
Nou ik ben niet lullig .Welterusten voor de Fokkers.Sleep tide.Morgen een nieuwe dag.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:56 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
alle (2) eendjes zwemmen in het water![]()
Maar nu eerst![]()
Als dit Jaap isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dit?
[afbeelding]
![]()
![]()
Welterusten Fokkertjes!
geen vertrouwen, heb hem altijd een gluiperd gevondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PM mij je e-mailadres maar![]()
Dan help ik je verder en schrijf ik nieuwe gedichten voor je![]()
Eric stemt Huub er niet uit volgens mij.
Hij heeft vanavond tegen zijn visite gemeld dat hij het niet zou doen, later kwam hij daar op terug en deed hij vaag, maar ik denk serieus dat dat kwam omdat hij WEET dat iedereen (dus ook Nasty en Brian aanhangers) hem kunnen volgen..
Ik heb vertrouwen in Eric![]()
Hij wilde gaan sporten en bedacht toen dat hij dat net zo goed..... niet kon doen. Het heeft geen enkele zin denk ik dat hij dacht?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:03 schreef GothaP het volgende:
Wat stond die dooie nou net tegen die paal aan te leunen en glazig voor zich uit te staren? Sond ie te bedenken welke voet hij eerst moet verzetten om te kunnen lopen ofzo?
kan het nergens vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:09 schreef GothaP het volgende:
Kan een eendje eigenlijk zeeziek worden?
ja.. , denk je dat brian dat kan waarderen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:17 schreef FSR het volgende:
ging hij nou bij Bwian op zijn kamer zitten schijten ?
Even die zatte Jaap avond daargelaten, zelfs dan is het nog de meest saaie bewoner ever......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:23 schreef FSR het volgende:
Dat snap ik niet helemaal....
Waarom gaatie bij wian schijten...??
Maar goed, ik denk dat Japio heel snel Exitio is..
Hij heeft het helemaal verkeerd ingeschat naar mijn idee...
En dat hij het in binnen 24 bij alle bewoneres goed verziekt heeft, staat hij nu helemaal alleen..(best wel sneu eigenlijk)
Wat verstaan ze daar precies onder de toneelhaak?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:40 schreef waxmask het volgende:
Ik denk dat Jaap zich het huis in heeft gebluft, kijk maar eens naar de gedragsverandering als ie in het middelpunt staat, dan komt de KING in hem boven. Helaas was HES slimmer en trapt daar niet in, nu is ie een buitenbeentje en komt KINGJAAP amper nog aan bod.
Ik denk dat hij wel snel de toneelhaak kan verwachten want hij brengt echt 0% TV beelden tot stand (eerste 2 dagen daargelaten)
Kijk in een van de vorige COSSEN, sorry ik weet niet meer welke.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:48 schreef GothaP het volgende:
Heeft iemand een linkje zodat ik dat hypnose gebeuren van gisteravond kan terug zien?
In de theaterwereld is een toneelhaal een lange stok met een haak. Die wordt gebruikt om decorstukken weg te trekken. Je hebt vast wel eens in een toneelstuk gezien dat ineens een tafel van het toneel de coulissen in schuift. Of een achterwand-decorstuk wordt weggetrokken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:43 schreef havefun het volgende:
[..]
Wat verstaan ze daar precies onder de toneelhaak?
Oke das duidelijk. Maar eigenlijk voeren ze daar dus gewoon een toneelstuk op , iedereen met zijn eigen rol Die die gene opkrijgt van achter.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de theaterwereld is een toneelhaal een lange stok met een haak. Die wordt gebruikt om decorstukken weg te trekken. Je hebt vast wel eens in een toneelstuk gezien dat ineens een tafel van het toneel de coulissen in schuift. Of een achterwand-decorstuk wordt weggetrokken.
In DGK hebben ze het woord overgenomen als de redactie iets weg wil hebben. Als een bewoner iets doet wat niet mag, krijgt hij de 'toneelhaak',, het wordt als het ware door 'achter' weggetrokken. In de uiterste vorm betekend het in DGK dat een persoon wordt weggestuurd - denk aan de allereerste stemming, waarbj Angelique weg weggestuurd.
Misschien was Natasia nog wat onder invloed van de hypnose en maakte haar arm vreemde bewegingenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:11 schreef Yvet_te het volgende:
amanda ligt trouwens niet bij natasia in bed vanavond. Brian kwam natasia goede nacht wensen en toen zei natasia "amanda die slaapt daar" (wijzend op een ander bed dus...ik weet ook niet welke)
daarna ging brian naar boven..lezen en daarna naar zijn nest...maar amanda dus niet bij hem in bed.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb alvast 112 gebeld dat er 2 eenden verzuipen in Eemnes.![]()
Is fifty-fifty, ze hopen eigenlijk dat de spelers zelf initiatief tonen. Maar bij gebrek aan dat sturen ze de boel af en toe om wat TV momenten te creeeren. Vooral bepaalde scenes zijn vooropgezet om ook de kijker te betrekken in intriges en roddels. En bv ook Huub, die wordt regelmatig teruggefloten omdat als hij zijn eigen gang zou kunnen gaan er allang meer mensen nu overspannen thuis zouden zitten. Dus eigenlijk ook wel beetje logisch dat het gestuurd wordt, helaas maakt de DGK redactie "af en toe" een inschattings foutjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:53 schreef havefun het volgende:
[..]
Oke das duidelijk. Maar eigenlijk voeren ze daar dus gewoon een toneelstuk op , iedereen met zijn eigen rol Die die gene opkrijgt van achter.
Toneelstuk en opdracht zijn grote woorden. Ze zijn zichzelf, maar 'achter' wordt wel toegezien, dat ze niet de hele dag als passieve zandzakken zitten te niksnutten. En in een aantal gevallen heb ik wel de indruk dat er mini-toneelstukjes bestaan, bepaalde woordenwisselingen komen heel gemaakt over en ontstaan op wel heel aparte momenten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:53 schreef havefun het volgende:
[..]
Oke das duidelijk. Maar eigenlijk voeren ze daar dus gewoon een toneelstuk op , iedereen met zijn eigen rol Die die gene opkrijgt van achter.
Japie is ook filmliefhebber, dus weet ie ook dat de beaver-shot uit Basic Instinct het meest is bijgebleven bij de massaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:56 schreef Marrije het volgende:
Kan Japie zich niet even aankleden voordat ie met zijn benen wijd op een stoel gaat zitten?
Ja, het is weer eens 'geen gezicht' hoe dit erbij hangt. Het is bijna respectloos van de redactie, dat ze Japio op deze manier aan de streamers tonen op onze vrije zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:56 schreef Marrije het volgende:
Kan Japie zich niet even aankleden voordat ie met zijn benen wijd op een stoel gaat zitten?
Misschien ook in ons belang... Ik heb ontzettende behoefte om nu iets anders te gaan doen dan naar de streams te staren, was afgelopen dagen wel andersquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het is weer eens 'geen gezicht' hoe dit erbij hangt. Het is bijna respectloos van de redactie, dat ze Japio op deze manier aan de streamers tonen op onze vrije zaterdagochtend.
[afbeelding]
Flink tempootje ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:13 schreef GothaP het volgende:
Ja hoor! Er zit beweging in!
Scherp gevondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Info van de leverancier van de loopband (kijkshop):
Art.nr.: 105371-KYK
Max. belastbaarheid 160 kg
Die band sneuvelt !![]()
Ja inderdaad , hij staat daar ook als een diebiel op die loopband alsof hij het doet voor een ander.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waarom gaat die gozert niet lekker wat rondwandelen in de uitgestrekte tuin?
Da's toch veel lekkerder en verfrissender dan op zo'n suffe loopband zogenaamd te sporten?
Of ben ik nou heel ouderwets in mijn gedachtengangen?
Als er 200kg op staat wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:20 schreef GothaP het volgende:
Hoort die loopband zo te kraken?
Idd, zonde van je tijd om zo'n cos door te moeten lezen. Maar je doet het toch omdat je nix wil missen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:39 schreef beequeen het volgende:
Mogge, Cossen bijgelezen, jammer dat 1 COS helemaal nergens over gaat, maar goed, we beginnen de dag gewoon met een dansje
![]()
![]()
![]()
Moeten wij dan eerst 4 weken de streams uit laten staan ? Laat hem tenminste in de tussentijd een beetje fatsoen opbrengen voor de streamers, wat hij nu doet is te walgelijk om te kijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:19 schreef Desii het volgende:
Laat Billie Turf gewoon lekker zitten, die krijgen kunnen ze wel weggestemt krijgen (over 4 weken)
Hoeveel streamers schatten jullie trouwens dat er per dag naar de Gouden Kooi kijken?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moeten wij dan eerst 4 weken de streams uit laten staan ? Laat hem tenminste in de tussentijd een beetje fatsoen opbrengen voor de streamers, wat hij nu doet is te walgelijk om te kijken.
Silvia is ook wakker trouwens en billie loopt op de loopband. Het is saai.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:23 schreef havefun het volgende:
[..]
Hoeveel streamers schatten jullie trouwens dat er per dag naar de Gouden Kooi kijken?
10.000 mensen ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Silvia is ook wakker trouwens en billie loopt op de loopband. Het is saai.
Geen idee trouwens op bovenstaande vraag
Hij moet gewoon even in de tuin gaan joggen, in plaats van zielloos op zo'n loopband te staan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:25 schreef GothaP het volgende:
Zat net even te googelen; ik kan dus GEEN loopband vinden die een draagvermogen heeft van 200 kg.
Dus Jaap; Hup de tuin in. Want je weet het: alles wat je stuk maakt moet je zelf betalen!
Mag hopen van wel anders ben je maar een luie dooosquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:26 schreef Carlaa het volgende:
Kom kom.. we kunnen J aap wel altijd afzijken.. maar nu is hij tenminste actiever dan normaal.
Ik begrijp dat jullie allemaal liever Amoebe zien sporten, maar voor iemand met zijn gewicht en uiterlijk vind ik het knap dat hij op dit moment de inzet toont om op de loopband te staan.
Ik ben 38 en weeg 69 kilo, maar ik denk dat mijn conditie niet veel beter is dan dat van hem.
Als dat sporten is , dan sport ik toch best veel op een dagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:27 schreef Maria44 het volgende:
Jaap mocht toch niet sporten?
Als hij dit wandeltempo 2 uur zou volhouden, heeft het een klein beetje zin. De inspanning, op dit moment, is zo laag dat het geen zoden aan de dijk zet. Voor een beetje cardio, of vetverbranding, zul je wat meer gas moeten geven. Een rondje rennen door de tuin heeft meer effect.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:26 schreef Carlaa het volgende:
Kom kom.. we kunnen J aap wel altijd afzijken.. maar nu is hij tenminste actiever dan normaal.
Ik begrijp dat jullie allemaal liever Amoebe zien sporten, maar voor iemand met zijn gewicht en uiterlijk vind ik het knap dat hij op dit moment de inzet toont om op de loopband te staan.
Ik ben 38 en weeg 69 kilo, maar ik denk dat mijn conditie niet veel beter is dan dat van hem.
owjaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:26 schreef Carlaa het volgende:
Hij doet het ook voor een ander, heeft ie selluf gezegd, hij is een rolmodel gewordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:20 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja inderdaad , hij staat daar ook als een diebiel op die loopband alsof hij het doet voor een ander.
Dat neem ik zomaar van je aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als dat sporten is , dan sport ik toch best veel op een dag![]()
![]()
![]()
Ik ben bang dat als hij dat laatste doet,Tien direct de difibrilatoren tevoorschijn moet gaan halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als hij dit wandeltempo 2 uur zou volhouden, heeft het een klein beetje zin. De inspanning, op dit moment, is zo laag dat het geen zoden aan de dijk zet. Voor een beetje cardio, of vetverbranding, zul je wat meer gas moeten geven. Een rondje rennen door de tuin heeft meer effect.
Nee, ik heb een schildklier ziekte waarbij ik constant hartritmestoornissen heb. Hierdoor ben ik bang geworden om te sporten.. gek he?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag hopen van wel anders ben je maar een luie dooos![]()
![]()
![]()
is het ze geluktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:26 schreef schizolientje het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 maart 2007 10:23 schreef FSR het volgende:
Dat snap ik niet helemaal....
Waarom gaatie bij wian schijten...??
Syl en Eric hebben beneden de ingang van de badkamer zo veranderd dat Jaap er niet meer in kan, dit omdat hij er zo'n zootje van maakte
Dat is nog altijd betere TV dan wat we nu zien .........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als hij dat laatste doet,Tien direct de difibrilatoren tevoorschijn moet gaan halen.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is nog altijd betere TV dan wat we nu zien .........
Als hij zou kunnen bewegen als een konijn, zoals brainless, dan wel, maar dat zit er bij deze massa echt niet in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:35 schreef Judah het volgende:
Jaap kan beter een hoer uitnodigen. Verbrandt 'ie meer calorieen mee...
Tuurlijk wel, kost hem maar 1 stoot.. trilt vanzelf verder....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij zou kunnen bewegen als een konijn, zoals brainless, dan wel, maar dat zit er bij deze massa echt niet in.![]()
Als Jaap een scheet laat, trilt z'n 45e vetkwabbel drie dagen later nog stééds na.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij zou kunnen bewegen als een konijn, zoals brainless, dan wel, maar dat zit er bij deze massa echt niet in.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:41 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kost hem maar 1 stoot.. trilt vanzelf verder....
En wat was hier nou zo ontzettend grappig aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag hopen van wel anders ben je maar een luie dooos![]()
![]()
![]()
Nee ok dan heb je er dus een medische verklaring voor, sorry dan voor die botte opmerking, maar een gezond iemand zou toch meer conditie moeten hebben met die bouw.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:36 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee, ik heb een schildklier ziekte waarbij ik constant hartritmestoornissen heb. Hierdoor ben ik bang geworden om te sporten.. gek he?
't Is zo weer tijd voor kipfiletjesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:49 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij hoorde zeker dat er iemand beneden was.
Stoomoven?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef Charmian het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dat ding voor dient die naast de oven en magnetron is geïnstalleerd? Niemand komt er ooit aan maar er zitten wel allerlei knopjes aan.
Miijn perspectief is inderdaad anders, omdat ik het bekijk uit de ogen van iemand die niet gezond is om welke reden dus ook. Jaap kan niet in 1x een marathon gaan lopen. Hij moet dit langzaam opbouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ok dan heb je er dus een medische verklaring voor, sorry dan voor die botte opmerking, maar een gezond iemand zou toch meer conditie moeten hebben met die bouw.
Ik snap dat jouw grens van waardering voor iemands kunnen wat lager is dan de mijne, denk dat dat het perspectief is waaruit je het bekijkt, maar nogmaals sorry voor de "luie doos" opmerking.
Met dat ding kun je maaltijden stomen. Alleen .NL wist hoe dat apparaat werkte.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef Charmian het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dat ding voor dient die naast de oven en magnetron is geïnstalleerd? Niemand komt er ooit aan maar er zitten wel allerlei knopjes aan.
jaaaa, kheb 'm gegoogled en het plaatje kwam eruit, fascineert me al weken.quote:
Vrienden?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Miijn perspectief is inderdaad anders, omdat ik het bekijk uit de ogen van iemand die niet gezond is om welke reden dus ook. Jaap kan niet in 1x een marathon gaan lopen. Hij moet dit langzaam opbouwen.
In mijn geval ga ik dus sporten onder begeleiding van een arts.
Ik neem je de botte opmerking zeker niet kwalijk hoor, iedereen oordeelt snel zonder de achtergronden te weten. . Daar is het nou eenmaal een forum voor.
Misschien kunnen ze er een workshop voor aanvragenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaaaa, kheb 'm gegoogled en het plaatje kwam eruit, fascineert me al weken.
Volgens mij geen mens in die villa die weet hoe die werkt (zou ik ook niet weten hoor)
nou ja als toch geen flikker te doen hebt...why notquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:57 schreef Judah het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een workshop voor aanvragen![]()
Hahaha wat jij wil, maar ik had ook snel gezien welke emote je gebruikte voor dat je hem gedit had hahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:57 schreef Carlaa het volgende:
[..]
hmm. die is misschien weer wta overdreven...
![]()
Kostelijk!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:42 schreef Judah het volgende:
[..]
Als Jaap een scheet laat, trilt z'n 45e vetkwabbel drie dagen later nog stééds na.
Tsja, ik dacht in eerste instantie dat het 2 tuitende lippen waren (kusje). tot hij geplaatst werd. Toen dacht ik oei, dit gaat verkeerd uitgelegd worden... maar kon de juiste niet vinden..lolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha wat jij wil, maar ik had ook snel gezien welke emote je gebruikte voor dat je hem gedit had hahaha
Deze toch?![]()
Maar goed je had je snel bedachtZet de koffie maar vast klaar!
![]()
Bedoelde eigenlijk deze, maar bovenstaande is ook leuk bedachtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:41 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kost hem maar 1 stoot.. trilt vanzelf verder....
Ik heb dat ding (stoomoven) geshowd gezien op de 'eten en genieten beurs' in Utrecht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaaaa, kheb 'm gegoogled en het plaatje kwam eruit, fascineert me al weken.
Volgens mij geen mens in die villa die weet hoe die werkt (zou ik ook niet weten hoor)
Hier loopt alles zonder problemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Meer mensen last van bufferende streams![]()
Dan mag daar wel's een stream op!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:03 schreef Yollie het volgende:
Huub ligt naast Amanda...
Amanda slaapt niet bij Brain. Vanmorgen een shot gezien in het bed van Brain, maar er lagen alleen veel kussens naast hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:18 schreef itsme het volgende:
Naar welke stream kijk jij, stream 5?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:10 schreef Yollie het volgende:
Huub gaat de gerepareerde schoenen van Amanda naar de slaapkamer brengen en maakt haar wakker. Hij zegt schuif eens op en ligt nu bij haar in bed. Jaap komt even later binnen en ziet de twee samen liggen en loopt weg (misschien naar Brian...)
Amanda heeft naast Natasia geslapen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Amanda slaapt niet bij Brain. Vanmorgen een shot gezien in het bed van Brain, maar er lagen alleen veel kussens naast hem.
Natasia heeft hem in haar kast gelegd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:14 schreef Ashrak het volgende:
Jammer dat ze nu alleen maar Liegebeest laten zien.
Weet iemand eigenlijk of ze de Party met het interview en nog meer verhalen echt het huis uit hebben gekregen ? Het lijkt mij namelijk dat je niet zomaar zaken uit het huis mag ontvreemden.
Bedanktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:15 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Natasia heeft hem in haar kast gelegd.
Ik dacht ook even dat hij die richting op ging, maar geen idee waar Jaap nu gebleven is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:10 schreef Yollie het volgende:
Huub gaat de gerepareerde schoenen van Amanda naar de slaapkamer brengen en maakt haar wakker. Hij zegt schuif eens op en ligt nu bij haar in bed. Jaap komt even later binnen en ziet de twee samen liggen en loopt weg (misschien naar Brian...)
Het lijkt mij een neurose, maar op zich wel een hele vreemde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:15 schreef Clank het volgende:
Heeft Natasia keukendienst of geeft ze gewoon weer toe aan haar dwangneurose?
iedereen heeft dat interview toch al gelezen, waarom zouden ze dan moeilijk doenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bedankt
Ik dacht gehoord te hebben dat hij mee was gegeven aan het bezoek van de Rat, maar ik heb dat verder niet gevolgd.
je bedoelt toch een rollend model toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:34 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Hij doet het ook voor een ander, heeft ie selluf gezegd, hij is een rolmodel geworden
http://www.youtube.com/watch?v=JpC7IvDVNvE
En zojuist werd er buiten beeld een kus uitgedeeld........ Wie kuste wie........????quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:21 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom gaat er geen stream naar het bed van Amanda!! Huub vroeg aan Amanda of ze wat op wou schuiven en aan het geritsel te horen (stream 4) liggen ze nu bij elkaar.
Gisteravond hebben Huub, Sylvia en Eric besloten dat het verstandig is als Huub verder op Amanda in gaat werken, maar dat Huub zo snel te werk zou gaan..........
Idd lastig te zienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:22 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
En zojuist werd er buiten beeld een kus uitgedeeld........ Wie kuste wie........????
Jaap is weer aan het 'trainen'.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:20 schreef Yollie het volgende:
Ik zag Jaap naar hun kijken en de kamer uitllopen en eenmaal boven verdween hij rechts in beeld dus zit of bij Brian of de private.
De regie is nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:29 schreef _-inge-_ het volgende:
Hoe kan het dat de redactie Huub en Amanda in bed niet op de streams zet........ Zijn Natasia en Jaap op dit moment interessanter dan?? Of zijn ze aan het slapen bij de redactie![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, ik knal m ff lang af vanwege andere verplichtingen dus tot zondagavond!
OT: Ben benieuwd hoe alles zich verder ontwikkelt tussen Huub en Amanda
Hij wil overkomen als de toffe 'hombre'quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef Katewalker het volgende:
Waarom mag Brian in een hemd rond lopen? Dt is toch geen miljonair? Meer de aso-look..![]()
Hup ga naar beneden!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef Katewalker het volgende:
Waarom mag Brian in een hemd rond lopen? Dt is toch geen miljonair? Meer de aso-look..![]()
erg overdreven, maar goed zij is diegene die een ontslagronde voor huub heeft aangevraagdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Jeetje Huub is zich onwijs aan het inlikken bij Amanda..... Ik vond je al leuk vanaf het moment dat je binnenkwam. Je bent niet alleen mooi van buiten..... En maar kusjes geven![]()
HES moet HESA worden, voor donderdag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Jeetje Huub is zich onwijs aan het inlikken bij Amanda..... Ik vond je al leuk vanaf het moment dat je binnenkwam. Je bent niet alleen mooi van buiten..... En maar kusjes geven![]()
Bwian heeft geen dress code meer....Hij mag lekker de sloeber uithangen.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef Katewalker het volgende:
Rambo 2quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef Katewalker het volgende:
Alles voor TV bedoeld hijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:37 schreef yellowfirst het volgende:
Huub tegen Amanda:" Voor jou doe ik alles, dat weet je toch?"![]()
Ze zijn de overgang voor de kijkers wat acceptabeler aan het maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef Katewalker het volgende:
En brainless steeds verder in een isolement. Werkt ook aardig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Alles voor TV bedoeld hij![]()
Het is maar goed dat Amanda het gesprek tussen Huub, Eric en Sylvia niet gevolgd heeft! Het plannetje van Huub om Amanda te bewerken werkt aardig........
Haar specialiteit tenslotte.........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:42 schreef Kaleddis het volgende: :
Toch mooi dat Natasia op inspectie komt, kan ze het mooi doorlullen aan Bwian ...
Samen met Jaap (in een string) in een klein hokje...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:43 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ze zijn de overgang voor de kijkers wat acceptabeler aan het maken.
Over 2 maanden zien we bwian alleen nog maar in een dwangbuis
terwijl het kwijl uit zijn mondoek loopt...
viciousquote:
i know that, mar Zngmw spreekt het wel heeeeeel anders uit.....quote:
Ze weet het doel er achter vast welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wordt Syliva niet jaloers?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe kom je zo zacht? Ben je in een bad met Robijn gevallen?![]()
Ow..sorry, ik dacht je een vraag stelde...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:46 schreef FSR het volgende:
[..]
i know that, mar Zngmw spreekt het wel heeeeeel anders uit.....
Geen sozz hoor... kon je niet weten..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ow..sorry, ik dacht je een vraag stelde...![]()
2 stijve stokkies en een natte grot...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia verteld vast wel door dat Amanda en Huub samen in bed liggen, maar voor TV is het beter als Brian gewoon binnenloopt. Geeft mooie beelden
Huub doet of hij stapelverliefd is zodat ze niet op hem stemt (en zodat Brian flipt)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Goedemorgen, kan iemand mij vertellen waarom Amanda bij Huub in bed lag?
Als ik haar was dan ging ik niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:58 schreef Maria44 het volgende:
Eric gaat naar Sylvia want ze heeft niet goed geslapen. Ze moet vandaag paaldanswedstrijd doen maar ze heeft niet mogen oefenen de laatste weken.
Syliva baalt. En terecht wat mij betreft.
De gerepareerde pumps van A. waren binnengekomen en die ging Huub even brengen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Goedemorgen, kan iemand mij vertellen waarom Amanda bij Huub in bed lag?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
Natasia gaat het bed opmaken met Amanda d'r nog in??
Ze hebben dus geen sex gehad?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub doet of hij stapelverliefd is zodat ze niet op hem stemt (en zodat Brian flipt)
Iemand ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Psssssssssssttttt, kan iemand mij even helpen in het problemen met de streams topic ?
huub lag met spijkerbroek aan in bed bij amandelletjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze hebben dus geen sex gehad?
hij geeft geen snars om amanda, alles voor tv en om te winnen, wat dat betreft is het bijna 1 pot nat in DGK.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub doet of hij stapelverliefd is zodat ze niet op hem stemt (en zodat Brian flipt)
Ik zou je best willen helpen maar ik heb er te weinig verstand van.quote:
Ik heb gekeken maar ben hier ook niet handig in, sorry sussiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Psssssssssssttttt, kan iemand mij even helpen in het problemen met de streams topic ?
Brian heeft hem toch van alles beloofd, alleen maar om die immuniteit stem aan sylvia te geven.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:13 schreef Lieve het volgende:
Hij wil dat Brian met hem gaat sporten denk ik. Hij wil niets alleen doen. Iemand om zijn verantwoordelijkheid te dragen..... iemand die de verantwoordelijkheid voor het leven van Jaap op zich neemt.
Brian...WAKKER WORDEN....dat zou jij doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |