Ik heb dat ding (stoomoven) geshowd gezien op de 'eten en genieten beurs' in Utrecht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaaaa, kheb 'm gegoogled en het plaatje kwam eruit, fascineert me al weken.
Volgens mij geen mens in die villa die weet hoe die werkt (zou ik ook niet weten hoor)
Hier loopt alles zonder problemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Meer mensen last van bufferende streams![]()
Dan mag daar wel's een stream op!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:03 schreef Yollie het volgende:
Huub ligt naast Amanda...
Amanda slaapt niet bij Brain. Vanmorgen een shot gezien in het bed van Brain, maar er lagen alleen veel kussens naast hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:18 schreef itsme het volgende:
waar slaapt amanda eigenlijk?
Naar welke stream kijk jij, stream 5?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:10 schreef Yollie het volgende:
Huub gaat de gerepareerde schoenen van Amanda naar de slaapkamer brengen en maakt haar wakker. Hij zegt schuif eens op en ligt nu bij haar in bed. Jaap komt even later binnen en ziet de twee samen liggen en loopt weg (misschien naar Brian...)
Amanda heeft naast Natasia geslapen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Amanda slaapt niet bij Brain. Vanmorgen een shot gezien in het bed van Brain, maar er lagen alleen veel kussens naast hem.
Natasia heeft hem in haar kast gelegd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:14 schreef Ashrak het volgende:
Jammer dat ze nu alleen maar Liegebeest laten zien.
Weet iemand eigenlijk of ze de Party met het interview en nog meer verhalen echt het huis uit hebben gekregen ? Het lijkt mij namelijk dat je niet zomaar zaken uit het huis mag ontvreemden.
Bedanktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:15 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Natasia heeft hem in haar kast gelegd.
Ik dacht ook even dat hij die richting op ging, maar geen idee waar Jaap nu gebleven is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:10 schreef Yollie het volgende:
Huub gaat de gerepareerde schoenen van Amanda naar de slaapkamer brengen en maakt haar wakker. Hij zegt schuif eens op en ligt nu bij haar in bed. Jaap komt even later binnen en ziet de twee samen liggen en loopt weg (misschien naar Brian...)
Het lijkt mij een neurose, maar op zich wel een hele vreemde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:15 schreef Clank het volgende:
Heeft Natasia keukendienst of geeft ze gewoon weer toe aan haar dwangneurose?
iedereen heeft dat interview toch al gelezen, waarom zouden ze dan moeilijk doenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bedankt
Ik dacht gehoord te hebben dat hij mee was gegeven aan het bezoek van de Rat, maar ik heb dat verder niet gevolgd.
je bedoelt toch een rollend model toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:34 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Hij doet het ook voor een ander, heeft ie selluf gezegd, hij is een rolmodel geworden
http://www.youtube.com/watch?v=JpC7IvDVNvE
En zojuist werd er buiten beeld een kus uitgedeeld........ Wie kuste wie........????quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:21 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom gaat er geen stream naar het bed van Amanda!! Huub vroeg aan Amanda of ze wat op wou schuiven en aan het geritsel te horen (stream 4) liggen ze nu bij elkaar.
Gisteravond hebben Huub, Sylvia en Eric besloten dat het verstandig is als Huub verder op Amanda in gaat werken, maar dat Huub zo snel te werk zou gaan..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |