Mooi gesproken, mijn beste...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:55 schreef DainBramage het volgende:
Waar iedereen slaapt en streamers zich vervelen.....
Een nieuwe COS, een nieuw begin....(schone lei voor iedereen)
Heb ik ook gemist, geen ideequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:57 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb gemist of Brian en Amanda nu bij elkaar slapen...
Kan iemand het verlossende antwoord geven ?
Nou dan ga ik ook maar slapenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:58 schreef cindy10 het volgende:
zelfs zo saai dat ik lekker ga maffen.
wens de rest nog een heel prettige nacht!
Truste mijn vurige hoop.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:58 schreef cindy10 het volgende:
zelfs zo saai dat ik lekker ga maffen.
wens de rest nog een heel prettige nacht!
er is wel een Cos met als titel: [COS # 660] Waar Amanda weer plat gaat voor Brian , dus ik vrees het ergste.quote:
euh ....ff [SC] trusten !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
JA, WAT NOU?!
Zet jij je PM nou maar aan, dan komt het allemaal goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
morgen weer fris aanwezig om volledig ontopic de goudenkooi te volgen
![]()
Portje niet genoeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
JA, WAT NOU?!
Dit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
JA, WAT NOU?!
Bedankt ! Ik kan het eerste uur niet meer slapen.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dit?
[afbeelding]
![]()
![]()
Welterusten Fokkertjes!
hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zet jij je PM nou maar aan, dan komt het allemaal goed.![]()
Als je het mij vraagt stemt eric huub er NIET uit.
Maar tegen wie?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:11 schreef de_kolonel het volgende:
Jaap praat!
PM mij je e-mailadres maarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe doe ik dat?
denk dat er best een kansje is dat eric huub er uitstemt toevallig!
Dat probeer ik ook uit te vinden, ben druk aan het lezen....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:18 schreef itsme het volgende:
waar slaapt amanda eigenlijk?
Is volgens mij niet echt bekend....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook uit te vinden, ben druk aan het lezen....
Wat denk je naast de Moeders der Moeders,maar niet heus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:18 schreef itsme het volgende:
waar slaapt amanda eigenlijk?
Las net op vol. Bij Natasia inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook uit te vinden, ben druk aan het lezen....
Heb wel dit gevonden in [COS #659]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is volgens mij niet echt bekend....
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kwam er min of meer op neer volgens mij...![]()
Ze merkt nu ze hem op afstand wil houden dat ze wel degelijk gevoelens heeft voor Brian.
Beetje het al oude verhaal van het het missen wat je had als je het kwijt bent.![]()
Amanda gaf al toe dat ze Brian pijn heeft gedaan en dat het voor hem ook rot gevoeld moet hebben. Brian handelde deels uit woede, een reactie op het zoenen van Amanda met jan en alleman.
Ze geven fouten toe en bedenken zich al hoe het voor de ander geweest moet zijn. Kan niet al te lang meer duren denk ik....
Getverdemme...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:24 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Heb wel dit gevonden in [COS #659]
[..]
Nu al!?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:30 schreef cindy10 het volgende:
ben nu wel overtuigd dat eric huub er nooit uit zal stemmen!
kan eindelijk rustig gaan slapen.....
Stel dát Huub er uit gaat, dan vraag ik me nog af wat Brian gaat doen. Óf de groep tegen Jaap opzetten, óf tegenstander Eric wegstemmen. Erg benieuwd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:30 schreef cindy10 het volgende:
ben nu wel overtuigd dat eric huub er nooit uit zal stemmen!
kan eindelijk rustig gaan slapen.....
Eigenlijk boeit het me geen reet wat er gebeurd als Huub eruit is... Ik denk niet dat ik dan nog zou kijken...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:32 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Stel dát Huub er uit gaat, dan vraag ik me nog af wat Brian gaat doen. Óf de groep tegen Jaap opzetten, óf tegenstander Eric wegstemmen. Erg benieuwd.
Nou jij bent ook geen Napoleon.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me geen reet wat er gebeurd als Huub eruit is... Ik denk niet dat ik dan nog zou kijken...
Alhoewel ik Eric ook erg leuk begin te vinden...
Mocht Huubje eruit vliegen denk ik dat Brian Jaap gewoon te vriend houd, en Eric of Syl eruit gaat werken...
Wie wel, als je er sec naar kijktquote:
Wtf inderdaad...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:45 schreef de_kolonel het volgende:
Jaap is in zichzelf aan het praten over de psycholoog en ene Oskar....
Hij valt door de mandquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:45 schreef de_kolonel het volgende:
Jaap is in zichzelf aan het praten over de psycholoog en ene Oskar....
foboquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf inderdaad...
Hij had ons echter gewaarschuwd!
Nu nog aan de slaapwandel...
ps: je staat in mijn fobo hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |