Mag hopen van wel anders ben je maar een luie dooosquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:26 schreef Carlaa het volgende:
Kom kom.. we kunnen J aap wel altijd afzijken.. maar nu is hij tenminste actiever dan normaal.
Ik begrijp dat jullie allemaal liever Amoebe zien sporten, maar voor iemand met zijn gewicht en uiterlijk vind ik het knap dat hij op dit moment de inzet toont om op de loopband te staan.
Ik ben 38 en weeg 69 kilo, maar ik denk dat mijn conditie niet veel beter is dan dat van hem.
Als dat sporten is , dan sport ik toch best veel op een dagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:27 schreef Maria44 het volgende:
Jaap mocht toch niet sporten?
Als hij dit wandeltempo 2 uur zou volhouden, heeft het een klein beetje zin. De inspanning, op dit moment, is zo laag dat het geen zoden aan de dijk zet. Voor een beetje cardio, of vetverbranding, zul je wat meer gas moeten geven. Een rondje rennen door de tuin heeft meer effect.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:26 schreef Carlaa het volgende:
Kom kom.. we kunnen J aap wel altijd afzijken.. maar nu is hij tenminste actiever dan normaal.
Ik begrijp dat jullie allemaal liever Amoebe zien sporten, maar voor iemand met zijn gewicht en uiterlijk vind ik het knap dat hij op dit moment de inzet toont om op de loopband te staan.
Ik ben 38 en weeg 69 kilo, maar ik denk dat mijn conditie niet veel beter is dan dat van hem.
owjaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:26 schreef Carlaa het volgende:
Hij doet het ook voor een ander, heeft ie selluf gezegd, hij is een rolmodel gewordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:20 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja inderdaad , hij staat daar ook als een diebiel op die loopband alsof hij het doet voor een ander.
Dat neem ik zomaar van je aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als dat sporten is , dan sport ik toch best veel op een dag![]()
![]()
![]()
Ik ben bang dat als hij dat laatste doet,Tien direct de difibrilatoren tevoorschijn moet gaan halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als hij dit wandeltempo 2 uur zou volhouden, heeft het een klein beetje zin. De inspanning, op dit moment, is zo laag dat het geen zoden aan de dijk zet. Voor een beetje cardio, of vetverbranding, zul je wat meer gas moeten geven. Een rondje rennen door de tuin heeft meer effect.
Nee, ik heb een schildklier ziekte waarbij ik constant hartritmestoornissen heb. Hierdoor ben ik bang geworden om te sporten.. gek he?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag hopen van wel anders ben je maar een luie dooos![]()
![]()
![]()
is het ze geluktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:26 schreef schizolientje het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 maart 2007 10:23 schreef FSR het volgende:
Dat snap ik niet helemaal....
Waarom gaatie bij wian schijten...??
Syl en Eric hebben beneden de ingang van de badkamer zo veranderd dat Jaap er niet meer in kan, dit omdat hij er zo'n zootje van maakte
Dat is nog altijd betere TV dan wat we nu zien .........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als hij dat laatste doet,Tien direct de difibrilatoren tevoorschijn moet gaan halen.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is nog altijd betere TV dan wat we nu zien .........
Als hij zou kunnen bewegen als een konijn, zoals brainless, dan wel, maar dat zit er bij deze massa echt niet in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:35 schreef Judah het volgende:
Jaap kan beter een hoer uitnodigen. Verbrandt 'ie meer calorieen mee...
Tuurlijk wel, kost hem maar 1 stoot.. trilt vanzelf verder....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij zou kunnen bewegen als een konijn, zoals brainless, dan wel, maar dat zit er bij deze massa echt niet in.![]()
Als Jaap een scheet laat, trilt z'n 45e vetkwabbel drie dagen later nog stééds na.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij zou kunnen bewegen als een konijn, zoals brainless, dan wel, maar dat zit er bij deze massa echt niet in.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:41 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kost hem maar 1 stoot.. trilt vanzelf verder....
En wat was hier nou zo ontzettend grappig aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag hopen van wel anders ben je maar een luie dooos![]()
![]()
![]()
Nee ok dan heb je er dus een medische verklaring voor, sorry dan voor die botte opmerking, maar een gezond iemand zou toch meer conditie moeten hebben met die bouw.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:36 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee, ik heb een schildklier ziekte waarbij ik constant hartritmestoornissen heb. Hierdoor ben ik bang geworden om te sporten.. gek he?
't Is zo weer tijd voor kipfiletjesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:49 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij hoorde zeker dat er iemand beneden was.
Stoomoven?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef Charmian het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dat ding voor dient die naast de oven en magnetron is geïnstalleerd? Niemand komt er ooit aan maar er zitten wel allerlei knopjes aan.
Miijn perspectief is inderdaad anders, omdat ik het bekijk uit de ogen van iemand die niet gezond is om welke reden dus ook. Jaap kan niet in 1x een marathon gaan lopen. Hij moet dit langzaam opbouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ok dan heb je er dus een medische verklaring voor, sorry dan voor die botte opmerking, maar een gezond iemand zou toch meer conditie moeten hebben met die bouw.
Ik snap dat jouw grens van waardering voor iemands kunnen wat lager is dan de mijne, denk dat dat het perspectief is waaruit je het bekijkt, maar nogmaals sorry voor de "luie doos" opmerking.
Met dat ding kun je maaltijden stomen. Alleen .NL wist hoe dat apparaat werkte.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef Charmian het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dat ding voor dient die naast de oven en magnetron is geïnstalleerd? Niemand komt er ooit aan maar er zitten wel allerlei knopjes aan.
jaaaa, kheb 'm gegoogled en het plaatje kwam eruit, fascineert me al weken.quote:
Vrienden?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Miijn perspectief is inderdaad anders, omdat ik het bekijk uit de ogen van iemand die niet gezond is om welke reden dus ook. Jaap kan niet in 1x een marathon gaan lopen. Hij moet dit langzaam opbouwen.
In mijn geval ga ik dus sporten onder begeleiding van een arts.
Ik neem je de botte opmerking zeker niet kwalijk hoor, iedereen oordeelt snel zonder de achtergronden te weten. . Daar is het nou eenmaal een forum voor.
Misschien kunnen ze er een workshop voor aanvragenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaaaa, kheb 'm gegoogled en het plaatje kwam eruit, fascineert me al weken.
Volgens mij geen mens in die villa die weet hoe die werkt (zou ik ook niet weten hoor)
nou ja als toch geen flikker te doen hebt...why notquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:57 schreef Judah het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er een workshop voor aanvragen![]()
Hahaha wat jij wil, maar ik had ook snel gezien welke emote je gebruikte voor dat je hem gedit had hahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:57 schreef Carlaa het volgende:
[..]
hmm. die is misschien weer wta overdreven...
![]()
Kostelijk!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:42 schreef Judah het volgende:
[..]
Als Jaap een scheet laat, trilt z'n 45e vetkwabbel drie dagen later nog stééds na.
Tsja, ik dacht in eerste instantie dat het 2 tuitende lippen waren (kusje). tot hij geplaatst werd. Toen dacht ik oei, dit gaat verkeerd uitgelegd worden... maar kon de juiste niet vinden..lolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha wat jij wil, maar ik had ook snel gezien welke emote je gebruikte voor dat je hem gedit had hahaha
Deze toch?![]()
Maar goed je had je snel bedachtZet de koffie maar vast klaar!
![]()
Bedoelde eigenlijk deze, maar bovenstaande is ook leuk bedachtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:41 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kost hem maar 1 stoot.. trilt vanzelf verder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |