2 stijve stokkies en een natte grot...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia verteld vast wel door dat Amanda en Huub samen in bed liggen, maar voor TV is het beter als Brian gewoon binnenloopt. Geeft mooie beelden
Huub doet of hij stapelverliefd is zodat ze niet op hem stemt (en zodat Brian flipt)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Goedemorgen, kan iemand mij vertellen waarom Amanda bij Huub in bed lag?
Als ik haar was dan ging ik niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:58 schreef Maria44 het volgende:
Eric gaat naar Sylvia want ze heeft niet goed geslapen. Ze moet vandaag paaldanswedstrijd doen maar ze heeft niet mogen oefenen de laatste weken.
Syliva baalt. En terecht wat mij betreft.
De gerepareerde pumps van A. waren binnengekomen en die ging Huub even brengen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Goedemorgen, kan iemand mij vertellen waarom Amanda bij Huub in bed lag?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
Natasia gaat het bed opmaken met Amanda d'r nog in??
Ze hebben dus geen sex gehad?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub doet of hij stapelverliefd is zodat ze niet op hem stemt (en zodat Brian flipt)
Iemand ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Psssssssssssttttt, kan iemand mij even helpen in het problemen met de streams topic ?
huub lag met spijkerbroek aan in bed bij amandelletjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze hebben dus geen sex gehad?
hij geeft geen snars om amanda, alles voor tv en om te winnen, wat dat betreft is het bijna 1 pot nat in DGK.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub doet of hij stapelverliefd is zodat ze niet op hem stemt (en zodat Brian flipt)
Ik zou je best willen helpen maar ik heb er te weinig verstand van.quote:
Ik heb gekeken maar ben hier ook niet handig in, sorry sussiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Psssssssssssttttt, kan iemand mij even helpen in het problemen met de streams topic ?
Brian heeft hem toch van alles beloofd, alleen maar om die immuniteit stem aan sylvia te geven.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:13 schreef Lieve het volgende:
Hij wil dat Brian met hem gaat sporten denk ik. Hij wil niets alleen doen. Iemand om zijn verantwoordelijkheid te dragen..... iemand die de verantwoordelijkheid voor het leven van Jaap op zich neemt.
Brian...WAKKER WORDEN....dat zou jij doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |