Gisteren weer een grote bek tegen Huub in het bubbelbad over aardsvijanden en vandaag weer een grote bek tegen Erik. Die vetzak moet nodig geconditioneerd worden.quote:
Ik begrijp niet goed dat dergelijke teksten toegestaan zijn op FOK!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je nathasia vergelijkt met Winnie Mandela en het dan hebt over dat ze brandend aan het kruis mag in de tuin dan ben je heel verkeerd bezig.![]()
laten we het hopen..:Pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
Eric heeft gehoord dat Brian die griekse zonder condoom heeft geneukt.
Ik vermoed dat Eric daar nog wel eens over gaat beginnen.
zou een leuke zet van eric zijn.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
Dat was al bekend bij een paar, maar blijkbaar niet bij Huub. natuurlijk gaat hij hier brian weer zn huid mee vol schelden dat hij soa's in de rondte gooitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
Tuurlijk lekker het vuurtje opstokenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
Ik help 't je hopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:18 schreef de_kolonel het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Eric Huub er in gaat houden....
Volgens mij weten de meesten dat al. Brian had vanacht al op z'n donder gekregen van 'achter'. Natasia hoorde dat als eerste en Palma had in de loop van de ochtend ook een duidelijke opmerking gemnaakt waar anderen bij waren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:17 schreef avonne het volgende:
Zo niet, dan acteert hij het erg goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:18 schreef de_kolonel het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Eric Huub er in gaat houden....
Die worden ook niet toegestaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed dat dergelijke teksten toegestaan zijn op FOK!
Nee johquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric zit ZWAAR te flirten met Huub...
Zo niet, dan is hij de pisnicht van Fok! en vertrekt hij alsnog binnen zeer korte tijd. Zo dom is hij niet...quote:
Je ziet teveel films........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric zit ZWAAR te flirten met Huub...
Maar Amanda gelooft Brainless dat hij een condoom gebruikt heeft...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij weten de meesten dat al. Brian had vanacht al op z'n donder gekregen van 'achter'. Natasia hoorde dat als eerste en Palma had in de loop van de ochtend ook een duidelijke opmerking gemnaakt waar anderen bij waren.
waar komt die info vandaan dan, ik heb het niet kunnen zien [steamy windows] of ie wel of niet een regenjas aantrok.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij weten de meesten dat al. Brian had vanacht al op z'n donder gekregen van 'achter'. Natasia hoorde dat als eerste en Palma had in de loop van de ochtend ook een duidelijke opmerking gemnaakt waar anderen bij waren.
Ik vind ze ontzettend leuk met z'n 2equote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:20 schreef BBW het volgende:
[..]
Nee joh... of Eric speelt heel goed, of eric kan echt super goede vrienden worden met huub
Ik ben bang dat we hier niet ZO veel invloed hebbenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:21 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zo niet, dan is hij de pisnicht van Fok! en vertrekt hij alsnog binnen zeer korte tijd. Zo dom is hij niet...
Of we negeren Brian met z'n allen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:23 schreef cindy10 het volgende:
oke ik ga van stream veranderen,wil iemand ruilen en mijn brain nemen???
ach eric zal het dr wel ff vertellen hoor...en amanda gaat hem echt wel geloven ze weet dat brian haar ook zonder condoom neukt dus waarom bij die griekse trut welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar Amanda gelooft Brainless dat hij een condoom gebruikt heeft...
Ik wil wel...maar iets dwingt me de HES stream aan te houden....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:23 schreef cindy10 het volgende:
oke ik ga van stream veranderen,wil iemand ruilen en mijn brain nemen???
ja dat kan.....maar gezien zn onrustige gedrag verwacht ik plots iets geks bij hem....zonde om dat te missen....quote:
Toen Brian vannacht trug kwam, heb ik caps geplaatst in de COS. Natasia zag aan het gezicht van Brian dat het goed fout zat. Brian vertelde dat hij op z'n lazer had gekregen voor vrijen zonder op zondag met Amanda en vannacht met de Griekse. Vervolgens riep hij heel dramatisch dat zijn reputatie helemaal kapot was. Zie de betreffende COS.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:22 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
waar komt die info vandaan dan, ik heb het niet kunnen zien [steamy windows] of ie wel of niet een regenjas aantrok.
ziet er toch verdomd veel als een tvp uit, volgende keer een betere cover up!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Verkapte TVP
reputatie?? loverboy was het tochquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Brian vannacht trug kwam, heb ik caps geplaatst in de COS. Natasia zag aan het gezicht van Brian dat het goed fout zat. Brian vertelde dat hij op z'n lazer had gekregen voor vrijen zonder op zondag met Amanda en vannacht met de Griekse. Vervolgens riep hij heel dramatisch dat zijn reputatie helemaal kapot was. Zie de betreffende COS.
Amanda stijf als een plank:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
Is er trouwens een filmpje van dat hypnose gedoe?
Damn...... viel hij toch op??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
ziet er toch verdomd veel als een tvp uit, volgende keer een betere cover up!![]()
Ik heb hem gewoon mute boven stream 3 staan, dus mocht hij opeens parra bradda worden, valt dat wel op en geef ik een seintjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja dat kan.....maar gezien zn onrustige gedrag verwacht ik plots iets geks bij hem....zonde om dat te missen....![]()
[noobmode]TVP?[/noobmode]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Verkapte TVP
okee dan kan ik veilig effe stream veranderen,en wacht op een gil van jou! thanks hahahahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon mute boven stream 3 staan, dus mocht hij opeens parra bradda worden, valt dat wel op en geef ik een seintje![]()
Je ziet toch hoe makkelijk 1 persoon imuun gemaakt kan worden ........quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:27 schreef Sug4r het volgende:
Als Eric Huub eruit zou stemmen graaft hij zijn eigen graf en is hij de volgende. Ik denk niet dat hij zo dom is. Maar wie zegt dat Huub een stemronde krijgt...misschien is het Eric wel. En Huub heeft Sylvia dus waarom zou Huub Eric in het spel houden...omdat ze met zijn drieeen sterker staan? Of zou Huub echt zakelijk Eric er dan uit stemmen.
Ik merk het...... wijntje??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
(ik was de enige die het zag, maar ik ben ook superscherp vanavond)
dat van die reputatie heb ik wel gehoord, het eerste niet, thnx!! [ en ik maar vloeken dat nooit iemand de cos leest...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Brian vannacht trug kwam, heb ik caps geplaatst in de COS. Natasia zag aan het gezicht van Brian dat het goed fout zat. Brian vertelde dat hij op z'n lazer had gekregen voor vrijen zonder op zondag met Amanda en vannacht met de Griekse. Vervolgens riep hij heel dramatisch dat zijn reputatie helemaal kapot was. Zie de betreffende COS.
huub gooit eric er niet uit dat weet ik heel zeker...dan had ie het de vorige keer al gedaan en nu hebben ze dus een nog veel sterkerder bandquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:27 schreef Sug4r het volgende:
Als Eric Huub eruit zou stemmen graaft hij zijn eigen graf en is hij de volgende. Ik denk niet dat hij zo dom is. Maar wie zegt dat Huub een stemronde krijgt...misschien is het Eric wel. En Huub heeft Sylvia dus waarom zou Huub Eric in het spel houden...omdat ze met zijn drieeen sterker staan? Of zou Huub echt zakelijk Eric er dan uit stemmen.
geen idee,zit nog te wennen aan de nieuwste aanwinst japioooo(brrr)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:29 schreef niksnutje het volgende:
Iemand die weet wanneer er een nieuwe bewoner komt?
Ik doe wel iets in de richting van: "HIJ WORDT HELEMAAL PARRA BRADDA!!!"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
okee dan kan ik veilig effe stream veranderen,en wacht op een gil van jou! thanks hahahahaha![]()
19 maartquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:29 schreef niksnutje het volgende:
Iemand die weet wanneer er een nieuwe bewoner komt?
Toch wel aardig wat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we hier niet ZO veel invloed hebben![]()
Dankjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:27 schreef agter het volgende:
[..]
Amanda stijf als een plank:
http://www.youtube.com/watch?v=2fvzarCqMr4
en
Jaap valt:
http://www.youtube.com/watch?v=ufaPIrcyC48
hahaha een eigen code dus!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe wel iets in de richting van: "HIJ WORDT HELEMAAL PARRA BRADDA!!!"
Dat je niet een andere dubieuze post aanziet voor een seintje...
saaivia?? ze is lief , rustig , maar ozo saaaiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia zit er echt mee dat ze geen bijnaam heeft
Tijd voor de volgende FOK actie?
Ja wanneer er een bewoner bij komt...ik hoop echt dat ze met zijn drieen over blijvenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe makkelijk 1 persoon imuun gemaakt kan worden ........
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:30 schreef Lady-night het volgende:
Wat denken jullie hier van. Van VOL
Naar aanleiding van de reportage in het weekblad Party [] telefoon op de haak.
Echt topklasse die zus!
Groetjes,
Licia de Lange
Partyede forum
Waarmee alle vooroordelen weer eens bevestigd worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:30 schreef Lady-night het volgende:
Wat denken jullie hier van. Van VOL
Naar aanleiding van de reportage in het weekblad Party editie 10 over Natasia Blank op jouw verzoek even kort uitleg. Niet zo spectaculair overigens hoor.
Natasia schijnt gisterenavond naar de P*rty-redactie te hebben gebeld om verhaal te halen, maar ze is blijkbaar, door het ongewone miljonairsleven dat ze momenteel leidt, zich niet meer bewust van het feit dat normaal werkende mensen niet om acht uur 's avonds nog op kantoor zitten. Ze kreeg dus ons antwoordapparaat aan de lijn, dat ze overigens niet heeft ingesproken.
Vanochtend belde de zus van Natasia woedend op naar de redactie. Ik, Licia de Lange, secretaresse, stond haar te woord. Zij wilde weten van wie P*rty de informatie had gekregen. Ik vertelde haar dat P*rty de meeste informatie gewoon uit Natasia's eigen grote mond heeft door de livestreams nauwlettend te volgen. De zus van Natasia was echter vooral geinteresseerd in de naam van de tipgever die het verhaal over de Diamantbuurt heeft doorgegeven aan P*rty. Uiteraard beschermt P*rty haar tipgevers en wordt zo'n naam nooit bekend gemaakt. Ze werd steeds bozer waarop ik tegen haar zei: "mevrouw u moet zelf in de Kooi gaan zitten, want u schreeuwt net zo hard als uw zuster". Toen werd ze helemaal woest. Ze dreigde P*rty aan te gaan pakken en wil een rectificatie. Ze schold me vervolgens uit :"HOU JE BEK ***" en
gooide de telefoon op de haak.
Echt topklasse die zus!
Groetjes,
Licia de Lange
Partyede forum
dat weet je nooit,tis net gokken,je wint of verliest???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef DainBramage het volgende:
Ben terug van een biertje drinken.
Heeft het nog zin om de streams aan te zetten of niet ?
Dat weet je maar nooit, zodra je denkt er gebeurt niks meer breekt vaak de hel losquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef DainBramage het volgende:
Ben terug van een biertje drinken.
Heeft het nog zin om de streams aan te zetten of niet ?
Errr... veel te laat: HIJ WORDT PARRA BRADDA!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef cindy10 het volgende:
mij ontgaat niets.....zie nu brain met sylvia kletsen tussendoor hahahahahaa
Rokenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
heb trouwens in de nacht wel meer zin in eten....hoe voorkom ik dat ik straks nog ga lijken op die japie??
hahahaha ik ben net huub,vertrouw alleen mn eigen inzicht! alles erbij is meegenomenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Errr... veel te laat: HIJ WORDT PARRA BRADDA!!!
![]()
geen 15 broodjes frikandel wegwerken een ideequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
heb trouwens in de nacht wel meer zin in eten....hoe voorkom ik dat ik straks nog ga lijken op die japie??
op n houtje bijtenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
Damn, zo had ik m moeten doen: sssssssssssssssssssssssssstttttttttttvpquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Zie je Leandra, deze viel al veel minder op!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahaha ik ben net huub,vertrouw alleen mn eigen inzicht! alles erbij is meegenomen![]()
ik blijf bij Supersylquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:37 schreef Lady-night het volgende:
Sylvia THELADY
ik rook gemiddeld een pakje shag per 2 dagen,dus mag dan veilig aannemen dat ik daarmee obesitas wel kan voorkomen?quote:
Even zijn kotsfilmpjes terugkijken............quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik rook gemiddeld een pakje shag per 2 dagen,dus mag dan veilig aannemen dat ik daarmee obesitas wel kan voorkomen?
zojaaa,dan ga ik nu magnetron popcorn maken![]()
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:33 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Waarmee alle vooroordelen weer eens bevestigd worden.
Nu nog even die ex-gorilla van haar die Evert Santegoeds komt opwachten en het plaatje is weer compleet.![]()
Dan moet je vaak naar dat filmpje kijken waar hij in het bad zit te kotsen....geloof me dan heb je voor uren geen honger meer...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef cindy10 het volgende:
15 broodjes vreet ik met mn hele familie nog niet eens....de honden meegerekend!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:36 schreef niksnutje het volgende:
[..]
geen 15 broodjes frikandel wegwerken een idee![]()
Ze staan aan, maar ik weet niet voor hoe langquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat weet je nooit,tis net gokken,je wint of verliest???
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
15 broodjes vreet ik met mn hele familie nog niet eens....de honden meegerekend!![]()
Sgoed, doesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
waardeer je zeer,en je blijft mn brain,en ik jouw amanda oke?![]()
Zei ik gorilla?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
Nog niet gelezen?
ploffff ploffffffff,jammie warme popcorn om gezellig weg te knagen,jij ook een handje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Je bent nog erger dan ik!
Jij hebt die popcorn wel verdient!![]()
Je kan in feite nooit naar bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:39 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ze staan aan, maar ik weet niet voor hoe lang
Vanacht was het van 0:00 tot 3:30 en vanmorgen 8:45 tot 10:45.
Ik denk dat ik het niet lang vol hou, dus ik vertrouw op vastlegging door mijn mede-streamers![]()
*stak net bijna peuk aan terwijl er nog 1 lag te roken*quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ploffff ploffffffff,jammie warme popcorn om gezellig weg te knagen,jij ook een handje?![]()
Erik en Huub gaan nog op salamanderjacht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:39 schreef obezzi het volgende:
gaat huub nog keten ja of nee?
ivm of ik kan gaan slapen.. ja of nee
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ben dol op je hoor bradda!! ik ben je eigenste gangstersletje hahahahaha![]()
Nathasia's ex:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zei ik gorilla?
Ik bedoelde natuurlijk die ex-man van haar die priester van beroep is.
ik werp je wel wat toe,wil je zout of zoet? zout is erggg zout,maar zoet is lekker knapperig!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*stak net bijna peuk aan terwijl er nog 1 lag te roken*
![]()
Ik geloof idd dat ik ook wel popcorn verdien![]()
Die zijn ook altijd wakker.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Erik en Huub gaan nog op salamanderjacht.
Ploegendienst is het antwoord. Ik heb afgelopen nacht dienst gedraaid, dus nu is de eer aan een ander. (ik had wel een leuke avond gister)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je kan in feite nooit naar bed.
Straks raken de streamers hier in stress omdat iedereen slaap tekort heeft.![]()
Maar nalezen is lang zo leuk niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:46 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ploegendienst is het antwoord. Ik heb afgelopen nacht dienst gedraaid, dus nu is de eer aan een ander. (ik had wel een leuke avond gister)
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zei ik gorilla?
Ik bedoelde natuurlijk die ex-man van haar die priester van beroep is.
Over twee weken mag je weer lekker PvdA stemmen!![]()
slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:47 schreef niksnutje het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vandaag , lees morgen wel weer bij,
trusten voor nu of een ieder die later gaat slapen![]()
Hey, ik ben een MAN ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik werp je wel wat toe,wil je zout of zoet? zout is erggg zout,maar zoet is lekker knapperig!
Leuk toch? Staartje eraf trekkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:48 schreef cindy10 het volgende:
achjee dat gekloot met dieren hou ik niet van....
oke zal het regelen,maar niet meteen para worden hoor bradda.....?? er is niets mis met zoet hoor....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, ik ben een MAN ja!
Doe mij maar zout!![]()
Sgoed does, dan schrijf ik in de tussentijd een gevoelig gedicht voor jequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke zal het regelen,maar niet meteen para worden hoor bradda.....?? er is niets mis met zoet hoor....
maar zal wel een mannen popcorn voor je maken oke liefje???![]()
![]()
![]()
Ze hebben eten voor ze hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
Beetje zielig voor die salamanders vind ik het wel: straks gaat natasia er op 1 liggen
Ze zijn trouwens beschermd (toch?)
Natasia is degene die beschermd wordt......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
Beetje zielig voor die salamanders vind ik het wel: straks gaat natasia er op 1 liggen
Ze zijn trouwens beschermd (toch?)
ligt eraan wat je leuk vind,wil jouw staartje er ook wel aftrekken en kijken of tie nog aangroeid?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leuk toch? Staartje eraf trekkenEn weer zien aangroeien.....
Hatzee... pwndquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je leuk vind,wil jouw staartje er ook wel aftrekken en kijken of tie nog aangroeid?
Salamanders vangen voor Natasiaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:51 schreef Ricard0j het volgende:
Ik heb hier wat gemist![]()
Wat zijn H&E aan het doen?
huub kent z'n klassiekersquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:50 schreef de_kolonel het volgende:
hahaha, Nathasia gaat slapen met Sallamanders. Go Huub!
Trustequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:51 schreef BBW het volgende:
Al zou ik heel graag nog blijven kijken tot ze die salamanders bij natasia in bed gooien, toch ga ik naar bed.
truste folks
kee ik ga effe popcorn ploffen,en verwacht dan een liefdes gedicht ala nena! doe je best moppentrommeltje(oww shit natasia nam bezit van mn geest...)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sgoed does, dan schrijf ik in de tussentijd een gevoelig gedicht voor je![]()
Kom maar trekken...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je leuk vind,wil jouw staartje er ook wel aftrekken en kijken of tie nog aangroeid?
Daar hebben ze veel aan als die W....s er op is gaan liggen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:50 schreef rooie3 het volgende:
Ze hebben eten voor ze hoor.
En lekker water.![]()
Is goed, maar geef me even hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kee ik ga effe popcorn ploffen,en verwacht dan een liefdes gedicht ala nena! doe je best moppentrommeltje(oww shit natasia nam bezit van mn geest...)![]()
Trusteh en kussiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:54 schreef grazygirl het volgende:
was weer gezellig met jullie, moet er nog even inkomen want jullie typen zoooooo snel maar nu ga ik naar bed en lees morgen wel weer bij.
slaap lekker allemaal (en voor de rest nog veel plezier met het kijken )
Nee hoor, Huubje pleurde hem naast de emmerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:55 schreef rooie3 het volgende:
Ze hebben ook al een watervlo voor de salamander.
Hij praat wel lief tegen zequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:55 schreef DainBramage het volgende:
Eric: oh...Ik heb hier een water.............beest.
Domme Huub.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee hoor, Huubje pleurde hem naast de emmer![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:55 schreef DainBramage het volgende:
Eric: oh...Ik heb hier een water....(even stilte)....beest.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:00 schreef rooie3 het volgende:
Ze willen er 100 hebben.
Schiet al op .
Ze hebben er al 1.
Chill... *neemt hap*quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:02 schreef cindy10 het volgende:
[..]
poepieee hier is je popcorn,hoop dat hij goed is? [amandamodus] met zaadvragende ogen
Big ups Dudequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Cindy10 is heel erg mooi
Ik trof haar door de gouden kooi...............
![]()
![]()
ik ben zeer getroffen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Chill... *neemt hap*
En dan nu, na 20 seconden inspanning:
Cindy10 is heel erg mooi
Ik trof haar door de gouden kooi
Dankzij haar word ik nooit meer parra
Met haar deel ik zelfs mijn shoarma
Cindy10 is een leuke meid
Dus zeg ik: Doessie: benen wijd![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik ben zeer getroffen...
heb het idee met jou zeer te boffen..
vooruit met jou wil ik dansen en zeer veel sjansen..
vrijen wil ik ook wel,maar dan moet ik eerst een hoop zuipen,pas dan word ik een echte del....
veel liefs je van nertsfokkerij...![]()
Ach wat kan ik zeggen...quote:
Zie ik hier nu iets moois opbloeien op FOK! ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik ben zeer getroffen...
vrijen wil ik ook wel,maar dan moet ik eerst een hoop zuipen,pas dan word ik een echte del....
Ik ben veel gevoeligerquote:
Ik zie je daar nu staanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik ben zeer getroffen...
Je blijft van me doessie af he!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ik ben veel gevoeliger(Dat ik die nerd-emoticon ooit nog zou gebruiken......)
een room is niet nodig,sex tussen ons is overbodigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:14 schreef cindy10 het volgende:
heeeejjjj censuur op de streamssssssssssssssssssss
Good job, Dude!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach wat kan ik zeggen...
Dichter in hart en nieren he...
Zo'n liefdesgedicht heb ik binnen een halve minuut bewerkstelligd...
Room alsin: slagroom?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:14 schreef DainBramage het volgende:
Leuk dat Cindy10 en Ian_Nick zoals Brian rijmen
Ik vind het echter wel een beetje slijmen.
Dit topic is echter heel vroom,
dus als je wilt slijmen:
"GET A ROOM!!"
![]()
Ik bewerkstellig jouw bewerkstelligheden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach wat kan ik zeggen...
Dichter in hart en nieren he...
Zo'n liefdesgedicht heb ik binnen een halve minuut bewerkstelligd...
Bradda, wat wil je hiermee nou bewerkstelligen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik bewerkstellig jouw bewerkstelligheden.
haal jij de slagroom ,dan haal ik de kers hahahahahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Room alsin: slagroom?
Chill idee bradda![]()
Wat een gelul inderdaad...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:16 schreef cindy10 het volgende:
heejjjj weer censuur......wrm is dat?? elke keer telefoon en geluid uit????
Saai op de streams...Fora Orgy Time?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
haal jij de slagroom ,dan haal ik de kers hahahahahaha![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
haal jij de slagroom ,dan haal ik de kers hahahahahaha![]()
Amateurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:19 schreef de_kolonel het volgende:
Beste cindy10.
Bestaat er een kansje misschien.
Dat wij eens wat vaker gaan chatten.
Saampjes onze zinnen verzetten.
De puzzelstukjes sluiten.
Groetjes,
Je maaaan!
Concurrentie!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:19 schreef de_kolonel het volgende:
Beste cindy10.
Groetjes,
Je maaaan!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Concurrentie!
*rent naar achter voor een anti-parra-pil*
helaas moet ik trouw zijn aan mn eerste virtuele liefde..leer hem net kennen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:19 schreef de_kolonel het volgende:
Beste cindy10.
Groetjes,
Je maaaan!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:21 schreef Carlaa het volgende:
Telefoon van achter "jongens, nu naar bed, de streamers hebben ook slaap nodig"
"Want ze beginnen nu allemaal de meest vreselijke gedichten voor een of andere Cindy10 te posten!"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:21 schreef Carlaa het volgende:
Telefoon van achter "jongens, nu naar bed, de streamers hebben ook slaap nodig"
Je bedoelt nu MIJ he!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
helaas moet ik trouw zijn aan mn eerste virtuele liefde..leer hem net kennen...
en was juist van plan hem hard te verwennen![]()
mocht dat niets worden....bel ik je over een klein poosje,en ben vanaf dan jouw roosje....![]()
Mogen wij niet uitslapen op zaterdag?!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:21 schreef waxmask het volgende:
Pfff redactie wil zeker ook gaan slapen ofzo? EN morgen begint het pas weer 14:00 leuk te worden? Of mogen ze niet uitslapen op zaterdag?
je verleid me wel zeer....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:19 schreef DainBramage het volgende:
Lieve Cindy (doe ook mee, nog meer concurrentie voor de anderen)
Waar onze gedachten in elkaar verstrengelen,
Waar ik zonder jou tot me zelf probeer te komen
Is het denken aan je stem genoeg om te ont-dromen.
Door te ontwaken uit de roes, zie ik het allemaal helder.
jij bent mijn DOES.
Ga volgende week mijn koffers pakken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:38 schreef niksnutje het volgende:
nogmaals , iemand die weer wanneer er een nieuwe bewoner komt/
een of andere cindy10?? wel DE cindy10 he?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Want ze beginnen nu allemaal de meest vreselijke gedichten voor een of andere Cindy10 te posten!"
Kijk eens aan! Jij hebt ook een fobo, dus: een waardige tegenstander!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:19 schreef DainBramage het volgende:
Lieve Cindy (doe ook mee, nog meer concurrentie voor de anderen)
Waar onze gedachten in elkaar verstrengelen,
Waar ik zonder jou tot me zelf probeer te komen
Is het denken aan je stem genoeg om te ont-dromen.
Door te ontwaken uit de roes, zie ik het allemaal helder.
jij bent mijn DOES.
Ik sprak uit naam van DGK redactie!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
een of andere cindy10?? wel DE cindy10 he?
of is dit de eerste haarscheur in onze virtuele relatie?![]()
ik zie mensen in bed?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
Kijken julllie wel streams eigenlijk?
Ik lig in een deuk
Maar luister dan, mijn Roosje 10.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
helaas moet ik trouw zijn aan mn eerste virtuele liefde..leer hem net kennen...
en was juist van plan hem hard te verwennen![]()
mocht dat niets worden....bel ik je over een klein poosje,en ben vanaf dan jouw roosje....![]()
quote:
Ik kan niet meer helder denken,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je verleid me wel zeer....
maar mijn hartje gaat nog voor een ander tekeer....
je bent nr 3 op mn brief
daarna maak je kans als mn hartedief![]()
bedankt!! het werd al irritantquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Slow Chat hier AUB
[SC # 10] Als de streams saaier dan saai zijn.
Mwah, deze zijn ook wel geschikt voor: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kersquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Slow Chat hier AUB
ik zou niet durven je te dissen,maar heb blijkbaar je posting moeten missen....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:27 schreef waxmask het volgende:
Lieve Cindy10,
Ik zie je daar nu staan
Met bijna niks meer aan
Ik denk nog wat doet dat wijf
Ze neemt er gewoon vijf
Dat werkt op mij als een stier op een rode lap
Nu ga ik haar zieken, en maar hopen op die trap
Al gepost op pagina 4, word ik hier gedist?![]()
Verzorgingstehuis: http://www.wingerd.info/tarievenRVT.htmlquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Slow Chat hier AUB
Uitgebreide partij rugby in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:29 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Wat doen ze?????? kan het niet zien vandaar
vooruit,kheb het nogal druk...een aantal fokkers zijn aan de ruk!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Lieve cindy10
Heb je even, misschien?
Ik wil je namelijk zeggen
Ik wil je op mijn bedje leggen
Tussen de blaadjes van rozen
Zal ik je lief gaan kozen
Ik ben voor altijd de jouwe,
Ksal altijd van je houwe![]()
![]()
heejjj john wat bied je?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:32 schreef de_kolonel het volgende:
Cindy, jij hoort op 10.
Groeten, John!
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
Serieus, mede fokkertjes.
Andere fokkers lezen de COSsen morgen om te lezen wat er in de villa gebeurd is.
Ze hebben geen zin om pagina's persoonlijke berichten te lezen, of andere dingen die niets met de streams te maken hebben.
Ga daarvoor naar een ander topic, en voor gezellig met elkaar kletsen en zwaaien naar de Slow Chat.
sjago......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
Serieus, mede fokkertjes.
Andere fokkers lezen de COSsen morgen om te lezen wat er in de villa gebeurd is.
Ze hebben geen zin om pagina's persoonlijke berichten te lezen, of andere dingen die niets met de streams te maken hebben.
Ga daarvoor naar een ander topic, en voor gezellig met elkaar kletsen en zwaaien naar de Slow Chat.
Ik bied je een nacht vol passie, genot en liefde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heejjj john wat bied je?
als ik hetzelfde krijg als natasia blijf ik wel 10 jaar zitten hoor!![]()
das niet genoeg,ik wil veel bling bling,en om ontopic te blijven(gezien de schoolmeester hier...) wat is het stil op de streams he?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:36 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ik bied je een nacht vol passie, genot en liefde.
Ach lieverd, jij krijgt vanzelf een naamtopic waar iedereen gedichtjes voor je kan schrijvenquote:
Het zijn allemaal kutnewbiesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:36 schreef avonne het volgende:
kutnewbee
'quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach lieverd, jij krijgt vanzelf een naamtopic waar iedereen gedichtjes voor je kan schrijven![]()
En anders PM je me even, verzin ik nog een paar prachtige lijnen voor je![]()
COS is gewoon bedoelt voor ontopic stream geneuzel, en niet voor cindy10 aanbidden...
avonne heeft gewoon een beetje 100% gelijk,,,
Ga slapen tante Truus, morgen weer lekker aan de bessen-jenever....quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:40 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ga slapen tante Truus, morgen weer lekker aan de bessen-jenever....![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:37 schreef cindy10 het volgende:
ook leuk kennis te maken,vuile groffe klote boer
ajbquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:38 schreef kleinzusje het volgende:
Avonne probeert het een paar keer op een vriendelijke manier te vragen. Het is echt niet leuk om de SC en de COS door elkaar te halen. Zeker nu het zo druk is om bij te lezen. Misschien toch een tip om te verplaatsen naar het andere topic . Dank
En nóg zo een!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:38 schreef kleinzusje het volgende:
Avonne probeert het een paar keer op een vriendelijke manier te vragen. Het is echt niet leuk om de SC en de COS door elkaar te halen. Zeker nu het zo druk is om bij te lezen. Misschien toch een tip om te verplaatsen naar het andere topic . Dank
Hou je aan de regels van het forum en je bent welkom, newbee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:42 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
En nóg zo een!
Wie heeft bejaardentehuis zorgvliet wakker gemaakt? en wie heeft het ooit in zijn botte harses gehaald om daar internet aan te leggen.
woordenboek of niet,ben niet van plan een heel woordenboek te gaan alvorens een forum te betreden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Hee, doe eens ff normaal, als je het woord "kutnewbie" niet kent dan stel ik voor dat je ff in Het Officiële Fok!woordenboek gaat kijken voor je je beledigd voelt om die term.
Het staat er gewoon in.
Tevens zitten we in de COS, dat staat voor Commentaar Op Streams, deze zijn zodat er over de streams geklept kan worden zodat anderen dat kunnen teruglezen
Voor slap geouwehoer en ander zaken is er de SC.... de SlowChat, daar stoor je niemand.
Een geintje in de COS is leuk maar als het te lang doorgaat wordt het vervelend, Avonne heeft jullie daar op een normale wijze op gewezen en dan kun je daar ook normaal op reageren.
Loop eens niet zo de koorknaap uit te hangen a.u.b.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens serieus, hou het even gezellig hier...
De COS is gewoon bedoeld voor het lullen over de streams
Anders zou dit hele topic niet in DGK staan,
Avonne heeft gelijk...
D'r zijn mensen die COS nalezen in plaats van simpele kutvragen te stellen omdat ze te lui zijn 2 pagina's terug te lezen.
Laten we voor diegene dus de COS een beetje ontopic houden en verder gelul of geflame elders doen....
In de SCquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:38 schreef kleinzusje het volgende:
ik hierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Hou je aan de regels van het forum en je bent welkom, newbee.
ontopic
Je lijkt Jaap wel
Dude, ik ben al sinds ik hier in DGK rondspook een enthousiaste lezer van je posts, vind je een van de leukere userts hier...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:44 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Loop eens niet zo de koorknaap uit te hangen a.u.b.
Zoek dan lekker een ander forum want Kutnewbie hoort gewoon bij fok, en dat je er voor uitgemaakt wordt hoort ook bij fok.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
woordenboek of niet,ben niet van plan een heel woordenboek te gaan alvorens een forum te betreden.
daarbij kan je lullen wat je wil,maar het woord kutnewbee vind ik ook geen normale taal.
trek dus niets terug van wat ik eerder erop antwoorde![]()
Is er al een deel 3quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, deze zijn ook wel geschikt voor: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:42 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
En nóg zo een!
Wie heeft bejaardentehuis zorgvliet wakker gemaakt? en wie heeft het ooit in zijn botte harses gehaald om daar internet aan te leggen.
je deed er zelf ander ook leuk aan mee? jij als vaste forum bezoeker?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, ik ben al sinds ik hier in DGK rondspook een enthousiaste lezer van je posts, vind je een van de leukere userts hier...
Maar je moet toch toegeven dat mensen die de COS gaan nalezen NIET geinterresseerd zijn in onze gedichten voor cindy10 ?
ONTOPIC: iedereen ligt in bed en slaapt zacht...
Eric heeft geloof ik nog even Huub een nachtzoentje gegeven... maar dit was em weer voor vannacht...
get off your high horsequote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Hou je aan de regels van het forum en je bent welkom, newbee.
bij fok hoort zowieso grove taal,dus wen maar aan de mijne dan....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoek dan lekker een ander forum want Kutnewbie hoort gewoon bij fok, en dat je er voor uitgemaakt wordt hoort ook bij fok.
Dude,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, ik ben al sinds ik hier in DGK rondspook een enthousiaste lezer van je posts, vind je een van de leukere userts hier...
Maar je moet toch toegeven dat mensen die de COS gaan nalezen NIET geinterresseerd zijn in onze gedichten voor cindy10 ?
ONTOPIC: iedereen ligt in bed en slaapt zacht...
Eric heeft geloof ik nog even Huub een nachtzoentje gegeven... maar dit was em weer voor vannacht...
hallo.....ik hoop niet dat je op veel commentaar wacht, iedereen slaapt in de Villa.quote:
Krijg een ban lieve kolonelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:40 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ga slapen tante Truus, morgen weer lekker aan de bessen-jenever....![]()
Ik begon er geloof ik mee...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je deed er zelf ander ook leuk aan mee? jij als vaste forum bezoeker?
hahaha je kwam anders over alsof je al langer deelnam,maar vooruit,ben de slechtste niet....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begon er geloof ik mee...
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het hilarisch...
En mijn posts zijn ook absoluut niet onaardig tegen jou of al die andere users die gezellig meededen bedoelt...
Al helemaal niet tegen jou natuurlijk want jij bent mijn doessie...![]()
Maar avonne heeft wel gelijk als ze zegt dat dit niet de plek is voor zulks postgedrag...
En wederom ga ik offtopic![]()
ps. vaste forum bezoeker? lieverd ik sta nog geen 2 maanden geregistreerd...![]()
Je bent met recht een van mijn favoriete usertsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:50 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dude,
Je hebt fucking gelijk maar een beeje brairie op zijn tijd hoort er gewoon bij. We zijn geen robots met een scriptje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |