Sgoed, doesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
waardeer je zeer,en je blijft mn brain,en ik jouw amanda oke?![]()
Zei ik gorilla?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
Nog niet gelezen?
ploffff ploffffffff,jammie warme popcorn om gezellig weg te knagen,jij ook een handje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Je bent nog erger dan ik!
Jij hebt die popcorn wel verdient!![]()
Je kan in feite nooit naar bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:39 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ze staan aan, maar ik weet niet voor hoe lang
Vanacht was het van 0:00 tot 3:30 en vanmorgen 8:45 tot 10:45.
Ik denk dat ik het niet lang vol hou, dus ik vertrouw op vastlegging door mijn mede-streamers![]()
*stak net bijna peuk aan terwijl er nog 1 lag te roken*quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ploffff ploffffffff,jammie warme popcorn om gezellig weg te knagen,jij ook een handje?![]()
Erik en Huub gaan nog op salamanderjacht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:39 schreef obezzi het volgende:
gaat huub nog keten ja of nee?
ivm of ik kan gaan slapen.. ja of nee
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ben dol op je hoor bradda!! ik ben je eigenste gangstersletje hahahahaha![]()
Nathasia's ex:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zei ik gorilla?
Ik bedoelde natuurlijk die ex-man van haar die priester van beroep is.
ik werp je wel wat toe,wil je zout of zoet? zout is erggg zout,maar zoet is lekker knapperig!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*stak net bijna peuk aan terwijl er nog 1 lag te roken*
![]()
Ik geloof idd dat ik ook wel popcorn verdien![]()
Die zijn ook altijd wakker.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Erik en Huub gaan nog op salamanderjacht.
Ploegendienst is het antwoord. Ik heb afgelopen nacht dienst gedraaid, dus nu is de eer aan een ander. (ik had wel een leuke avond gister)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je kan in feite nooit naar bed.
Straks raken de streamers hier in stress omdat iedereen slaap tekort heeft.![]()
Maar nalezen is lang zo leuk niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:46 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ploegendienst is het antwoord. Ik heb afgelopen nacht dienst gedraaid, dus nu is de eer aan een ander. (ik had wel een leuke avond gister)
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zei ik gorilla?
Ik bedoelde natuurlijk die ex-man van haar die priester van beroep is.
Over twee weken mag je weer lekker PvdA stemmen!![]()
slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:47 schreef niksnutje het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vandaag , lees morgen wel weer bij,
trusten voor nu of een ieder die later gaat slapen![]()
Hey, ik ben een MAN ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik werp je wel wat toe,wil je zout of zoet? zout is erggg zout,maar zoet is lekker knapperig!
Leuk toch? Staartje eraf trekkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:48 schreef cindy10 het volgende:
achjee dat gekloot met dieren hou ik niet van....
oke zal het regelen,maar niet meteen para worden hoor bradda.....?? er is niets mis met zoet hoor....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, ik ben een MAN ja!
Doe mij maar zout!![]()
Sgoed does, dan schrijf ik in de tussentijd een gevoelig gedicht voor jequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke zal het regelen,maar niet meteen para worden hoor bradda.....?? er is niets mis met zoet hoor....
maar zal wel een mannen popcorn voor je maken oke liefje???![]()
![]()
![]()
Ze hebben eten voor ze hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
Beetje zielig voor die salamanders vind ik het wel: straks gaat natasia er op 1 liggen
Ze zijn trouwens beschermd (toch?)
Natasia is degene die beschermd wordt......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
Beetje zielig voor die salamanders vind ik het wel: straks gaat natasia er op 1 liggen
Ze zijn trouwens beschermd (toch?)
ligt eraan wat je leuk vind,wil jouw staartje er ook wel aftrekken en kijken of tie nog aangroeid?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leuk toch? Staartje eraf trekkenEn weer zien aangroeien.....
Hatzee... pwndquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je leuk vind,wil jouw staartje er ook wel aftrekken en kijken of tie nog aangroeid?
Salamanders vangen voor Natasiaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:51 schreef Ricard0j het volgende:
Ik heb hier wat gemist![]()
Wat zijn H&E aan het doen?
huub kent z'n klassiekersquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:50 schreef de_kolonel het volgende:
hahaha, Nathasia gaat slapen met Sallamanders. Go Huub!
Trustequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:51 schreef BBW het volgende:
Al zou ik heel graag nog blijven kijken tot ze die salamanders bij natasia in bed gooien, toch ga ik naar bed.
truste folks
kee ik ga effe popcorn ploffen,en verwacht dan een liefdes gedicht ala nena! doe je best moppentrommeltje(oww shit natasia nam bezit van mn geest...)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sgoed does, dan schrijf ik in de tussentijd een gevoelig gedicht voor je![]()
Kom maar trekken...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ligt eraan wat je leuk vind,wil jouw staartje er ook wel aftrekken en kijken of tie nog aangroeid?
Daar hebben ze veel aan als die W....s er op is gaan liggen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:50 schreef rooie3 het volgende:
Ze hebben eten voor ze hoor.
En lekker water.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |