Zit je wat dwars, Siebe?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Mooiere titel zou mijn laatste zin geweest zijn in vorig topic.
POL is DGK geworden: PJ is Norman Bates.
Wrs niet, Siebe zevert als een demente opa.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb ik iets gemist?
Ik kan het alleen aanvragen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:40 schreef Arcee het volgende:
Nova Politiek.
Nova Politiek
Kan iemand die laatste achter die eerste plakken?
Ik kan de oude ook sluiten vanwege een topickick.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:14 schreef Arcee het volgende:
Je kunt die nieuwste natuurlijk ook gewoon sluiten, wegens dubbel, enzo.
TS had dat topic moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:20 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan de oude ook sluiten vanwege een topickick.
Goed plan, kunnen we daar PJO en Martijn_77 dan definitief stallen?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niks te huilen, wel een vraagje.
Wat dachten jullie ervan om in Second Life een POL-SC in te gaan richten?
Mensen worden dan tastbaarder, de flamehoek kan ook nog zijn doorgang vinden.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed plan, kunnen we daar PJO en Martijn_77 dan definitief stallen?
Fok is al onze Second Life.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat dachten jullie ervan om in Second Life een POL-SC in te gaan richten?
Zit wat in.quote:
Heb je een hekel aan me?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:16 schreef SCH het volgende:
In sommige gevallen al een First Life heb ik soms het idee.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef Sidekick het volgende:
Fok is al onze Second Life.
Dan koop ik voor jou wel een stukje land waar je je eigen SCH heil staat kunt beginnenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:16 schreef SCH het volgende:
ach ja haat en liefde liggen dicht bij elkaarquote:
Wat is dan wel het goede woord?quote:
Daarom spreek jij over Pimmisten?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:42 schreef du_ke het volgende:
Was die onzin als Maorijnissen en dat soort bijzonder flauwe verbasteringen nog steeds de bedoeling of niet meer?
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daarom spreek jij over Pimmisten?
Ontken je dat nu opeens?quote:
En Gekke Geertje?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daarom spreek jij over Pimmisten?
Jammer als mensen niet herinneren wat ze zelf allemaal zeggen.quote:
Dat ik daarom over Pimmisten spreek?quote:
Was mijn vraag aan jullie gesteld?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jammer als mensen niet herinneren wat ze zelf allemaal zeggen.![]()
![]()
Nee, want jij hebt nl. gelijk of zo?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat ik daarom over Pimmisten spreek?
Nee ik ontken niet dat ik het over Pimmisten heb. Maar dat heeft niets met opmerkingen als Maorijnissen e.d. te maken.
Ik val in voor Annan.quote:
Ok dan wacht ik even tot er een modje aanwezig isquote:
Koffie en een koekje?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok dan wacht ik even tot er een modje aanwezig is.
Dat kan niet gekkie, jij hebt geen cursus genotenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik val in voor Annan.
De uitspraak "Gekke Geertje" is van een nog lager niveau. Een beetje hypocriet, niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef du_ke het volgende:
Dat ik daarom over Pimmisten spreek?
Nee ik ontken niet dat ik het over Pimmisten heb. Maar dat heeft niets met opmerkingen als Maorijnissen e.d. te maken.
Gelukkig ga jij er met Armenocide nog ruim onder.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De uitspraak "Gekke Geertje" is van een nog lager niveau. Een beetje hypocriet, niet?
Dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:03 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig ga jij er met Armenocide nog ruim onder.
Ook lief van jou!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:02 schreef SCH het volgende:
Is toch lief van du_ke dat ie pim mist?
Yvonne likken?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan niet gekkie, jij hebt geen cursus genoten![]()
Da's een mening.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:08 schreef du_ke het volgende:
Niet meer dan Gekke Geertje.
Context?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:42 schreef du_ke het volgende:
Was die onzin als Maorijnissen en dat soort bijzonder flauwe verbasteringen nog steeds de bedoeling of niet meer?
Elke opmerking van PJO over Albayrak wordt vooraf gegaan door Armenocide.quote:
Ik vond het wel iets voor ONZquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:06 schreef Chewie het volgende:
je hebt gelijk, inhoud was ook zodanig dat ik het topic ook niet geschikt vind voor LIF of B&H
Doe het dan goed en schrijf Maorijnissov .quote:Op maandag 5 maart 2007 19:42 schreef du_ke het volgende:
Ongeschreven regel dat de eerste doorgaat. Maar ja, regels worden hier continu veranderd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:18 schreef du_ke het volgende:
Die ander liep beter.
Zo moeilijk is het allemaal toch niet.
komt m'n eerste post in dit topic toch weer uit![]()
Die vind ik niet zo erg vind Armenocide wel erg laag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ongeschreven regel dat de eerste doorgaat. Maar ja, regels worden hier continu veranderd.![]()
Moet jij nog steeds huilen om Maorijnissen en Boslim?
Want de Armenocide heeft niet plaatsgevonden zeg jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo erg vind Armenocide wel erg laag.
Mevrouw Albayrak heeft hem in elk geval niet uitgevoerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Want de Armenocide heeft niet plaatsgevonden zeg jij?
Hitler ook niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:29 schreef du_ke het volgende:
Mevrouw Albayrak heeft hem in elk geval niet uitgevoerd.
Maar wel ontkend!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mevrouw Albayrak heeft hem in elk geval niet uitgevoerd.
Hmm, ja, maar dat andere topic had al een paar pagina's toen ik het opmerkte.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom is deze: POL SC 1168] Geen Ome Theo!
gesloten?
Topic was eerder dan die andere....
Ik heb wel eens slechtere OP's gezien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GroenLinks wil twee weken betaald vaderverlof
De zoveelste nieuwsdump met een nikszeggende OP.
Dus omdat jij zo traag bent blijft dat topic open? Kun je zoiets niet laten mergen dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hmm, ja, maar dat andere topic had al een paar pagina's toen ik het opmerkte.
Yup.quote:
Nee, omdat users waaronder jij massaal kozen voor het andere topic.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus omdat jij zo traag bent blijft dat topic open?
Ik kan alles.quote:Kun je zoiets niet laten mergen dan?
Onwaar, ik postte 1 postje rond die tijd in het huidige open topic. Minder dan die nu gesloten is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, omdat users waaronder jij massaal kozen voor het andere topic.
Jezelf wegtoveren?quote:[..]
Ik kan alles.
Klopt, maar er wordt wel eens vaker tegen gezondigd. Muitenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ongeschreven regel dat de eerste doorgaat. Maar ja, regels worden hier continu veranderd.![]()
Nou. Zou je me daar een brochure over kunnen toesturen? Interessant.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Klopt, maar er wordt wel eens vaker tegen gezondigd. Muiten. Users bepalen dergelijke ongeschreven regels door gedrag, niet mods door regels. Leuk he
!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:05 schreef SCH het volgende:
Aboutaleb: verbranden koran zou volgende stap zijn
Verbaggerd door de bekende kliek.
En wie hielp er ook hard aan mee......quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:05 schreef SCH het volgende:
Jij met je minne aantijgingen. Je gaat hier last mee krijgen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Martijn_77 het volgende:
En wie hielp er ook hard aan mee......![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij met je minne aantijgingen. Je gaat hier last mee krijgen!
http://wiki.fok.nl/index.php/Jankzakquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:05 schreef SCH het volgende:
Afblijven van de linkse knuffelmarokkaan!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:08 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jankzak
Moet ik dit op pakken als een dreigement? Want dan bij jij ook verkeerd bezigquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:08 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jankzak
Het is een mededeling, meer niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moet ik dit op pakken als een dreigement? Want dan bij jij ook verkeerd bezig![]()
Oke, je doet maar wat je niet laten kanquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
Het is een mededeling, meer niet.
Het waterstofperoxidehoekje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:29 schreef freako het volgende:
Ik begin steeds meer te voelen voor een subforum om te discussieren over moslims, Marokkanen, Wilders en paspoorten.
Precies. Dan worden alle interessante topics tenminste niet zo ondergesneeuwd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het waterstofperoxidehoekje.![]()
Juist en die zooi dan direct uit de ATquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het waterstofperoxidehoekje.![]()
Ik sla zeker meer dan de helft van de topics betreffende die onderwerpen over hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dan ben jij net zo interessant als de anderen want letterlijk in elke topic die je noemt blaas je je partijtje net zo mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |