Zit je wat dwars, Siebe?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
Mooiere titel zou mijn laatste zin geweest zijn in vorig topic.
POL is DGK geworden: PJ is Norman Bates.
Wrs niet, Siebe zevert als een demente opa.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb ik iets gemist?
Ik kan het alleen aanvragen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:40 schreef Arcee het volgende:
Nova Politiek.
Nova Politiek
Kan iemand die laatste achter die eerste plakken?
Ik kan de oude ook sluiten vanwege een topickick.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:14 schreef Arcee het volgende:
Je kunt die nieuwste natuurlijk ook gewoon sluiten, wegens dubbel, enzo.
TS had dat topic moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:20 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan de oude ook sluiten vanwege een topickick.
Goed plan, kunnen we daar PJO en Martijn_77 dan definitief stallen?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niks te huilen, wel een vraagje.
Wat dachten jullie ervan om in Second Life een POL-SC in te gaan richten?
Mensen worden dan tastbaarder, de flamehoek kan ook nog zijn doorgang vinden.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed plan, kunnen we daar PJO en Martijn_77 dan definitief stallen?
Fok is al onze Second Life.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat dachten jullie ervan om in Second Life een POL-SC in te gaan richten?
Zit wat in.quote:
Heb je een hekel aan me?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:16 schreef SCH het volgende:
In sommige gevallen al een First Life heb ik soms het idee.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef Sidekick het volgende:
Fok is al onze Second Life.
Dan koop ik voor jou wel een stukje land waar je je eigen SCH heil staat kunt beginnenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:16 schreef SCH het volgende:
ach ja haat en liefde liggen dicht bij elkaarquote:
Wat is dan wel het goede woord?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |