Ik heb je bij TRU gezien... En je bent mij opgevallen omdat je de naam hebt die mijn eerste keuze was toen ik een nieuwe userid wilde aanmaken. Maar die was al bezet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef Queen_Bee het volgende:
ONZ voornamelijk jaAlhoewel, KLB en SEX worden ook vriendjes van me
Waarom zien jullie mij wel en ik jullie niet?
ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik zit voornamelijk in slowchat topics en tegenwoordig in TVquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef Queen_Bee het volgende:
ONZ voornamelijk jaAlhoewel, KLB en SEX worden ook vriendjes van me
Waarom zien jullie mij wel en ik jullie niet?
Oh ja TRU daar kom ik ook wel, alleen zijn daar geen leuke topics meerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb je bij TRU gezien... En je bent mij opgevallen omdat je de naam hebt die mijn eerste keuze was toen ik een nieuwe userid wilde aanmaken. Maar die was al bezet.
Je hebt alleen vanwege je naam dus al een streepje voor bij me
Ja TV kom ik nooitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik zit voornamelijk in slowchat topics en tegenwoordig in TV
Ik kijk veel te veel. House, the class, the office, American Idol.. en nog een paar. Nou ja, check mijn postgeschiedenis en je krijgt wel een beeldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja TV kom ik nooitEn SC eigenlijk alleen Rokershoekje hier, niet zo gek dat ik je nooit zag dan
ik ken je niet maar I like you!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja TV kom ik nooitEn SC eigenlijk alleen Rokershoekje hier, niet zo gek dat ik je nooit zag dan
Geeft niks. Hierdoor werd ik gedwongen om dieper na te denken over mijn naam, en deze vertelt alles over me.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja TRU daar kom ik ook wel, alleen zijn daar geen leuke topics meerMaar ik wil mn titel niet delen
![]()
Ik ken daar maar 1 vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk veel te veel. House, the class, the office, American Idol.. en nog een paar. Nou ja, check mijn postgeschiedenis en je krijgt wel een beeld
Omg, m n nieuwe schoen. Ik ben zo verliefdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ken je niet maar I like you!
je hebt een schoen in je fobo
altijd goed
Ik moet Nederlandse series jusit op de pc volgen, dus ik kijk alleen Wie is de molquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ken daar maar 1 vanMaar ik volg series ook op de PC
ik hou van alle schoenenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omg, m n nieuwe schoen. Ik ben zo verliefdEcht
!! Niet veel mensen vinden ze leuk tho
Je hebt liever je dromen dan realiteit, of wat? ;Pquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geeft niks. Hierdoor werd ik gedwongen om dieper na te denken over mijn naam, en deze vertelt alles over me.
Ik ben dan ook heel gelukkig met mijn huidige.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet Nederlandse series jusit op de pc volgen, dus ik kijk alleen Wie is de molMaar series op de Amerikaanse tv is tijdverspilling, 8 mnuten reclame per half uur
Oeh das een leuk dingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hou van alle schoenen
en ik heb ze ook graag in mn fobo haha
spijker - kopquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je hebt liever je dromen dan realiteit, of wat? ;P
dankuquote:
komt er ook weer een aan hoorquote:
door sexy schoenen voel je je sexy of zo?quote:
Zie het maar eens te verklarenquote:
Wees gewaarschuwd. Voor je het weet ben je verslaafd.quote:
Geven jullie er veel aan uit? Uit mn Fobo waren 23 euroquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
door sexy schoenen voel je je sexy of zo?
een excuus om veel geld uit te geven?
ik weet t ook niet
ik had juist een hele collectie op gebouwt (waar mn vriendinnen nu allemaal op azen haha)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zie het maar eens te verklaren
*Ik ben trouwens ook niet goed met hakken, zwakke rugDraag ze dan ook niet vaak en lang en dit is zon beetje de enige hak die k nog heb ;P
Geen idee. Eerder had ik er nooit zo'n last van, maar tegenwoordig wil ik er een heleboel.quote:
niet mn eigen geld natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Geven jullie er veel aan uit? Uit mn Fobo waren 23 euro
Ik heb maar 3 paar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zie het maar eens te verklaren
*Ik ben trouwens ook niet goed met hakken, zwakke rugDraag ze dan ook niet vaak en lang en dit is zon beetje de enige hak die k nog heb ;P
Nooit, ik heb ook niet veel geld. Maar met een beetje zoeken kun je ook goedkope en toch bijzonder leuke schoenen vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Geven jullie er veel aan uit? Uit mn Fobo waren 23 euro
Hakken zijn ook slechtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had juist een hele collectie op gebouwt (waar mn vriendinnen nu allemaal op azen haha)
maar woensdag ben ik weer van een stoeprand gedondert (op platte schoenen nog wel!) en nu snap ik de dokter from hell wel een beetje
mn laatste telling waren mn zomer schoenen een jaar geleden en dat waren 16 paar als ik t goed hebquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 paar.
Sommigen zie ik er 30 of meer in de kast hebben staan
Ik heb dat niet...
3 paarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 paar.
Sommigen zie ik er 30 of meer in de kast hebben staan
Ik heb dat niet...
ssst mn mama riep het al langer maar ik schijn eigenwijs te zijn hahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hakken zijn ook slechtJe dokter komt er me dunkt alleen wat te laat mee
Mijn moeder kan nu ook niet meer alle schoenen aan, en zeker geen hak
Daardoor heb ik ook nooit echt vaak en altijd hakken gedragen
![]()
Daar komt m'n laatste paar gympen vandaan en ze hebben nog een paar dat ik eigenlijk ook wil.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
3 paarIk heb 15 ofzo waar ik 3 paar van draag
Ik wil veeeeel meeeer
Je hebt bij eh, Van Haren meen ik trouwens altijd leuke goedkope schoenenDan heb je wel geen top kwaliteit maar dan nog
Omg, ze hebben daat al een jaar zon gave zwarte met stiletto hak, maar ik durf daar niet op te lopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar komt m'n laatste paar gympen vandaan en ze hebben nog een paar dat ik eigenlijk ook wil.
Ik lijk altijd op de duurste te vallen. En die vind ik dan weer te duur, en ga met lege handen naar huis.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omg, ze hebben daat al een jaar zon gave zwarte met stiletto hak, maar ik durf daar niet op te lopenMaar over t algemeen als je daar heen gaat zie je wel minimaal 1 paar die je leuk vindt
![]()
Ik ga dan ook maar niet naar de sitequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zie het paar dat ik wilde hebben niet meer op de site, maar wel 2 paar andere die ik ook erg leuk vind.
Ik heb wel een beetje spijt dat ik ze heb weggedaan, maar of ik droeg ze niet of ze waren erg versleten, maar toch mis ik ze wel een beetje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:54 schreef Queen_Bee het volgende:
SoL moet hier trouwens eens komenDie heeft laatst de helft van dr schoenen weggegooid en nog 30 over ofzo
plaatjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zie het paar dat ik wilde hebben niet meer op de site, maar wel 2 paar andere die ik ook erg leuk vind.
Bij Van Haren kun je niet veel te duur vinden tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik lijk altijd op de duurste te vallen. En die vind ik dan weer te duur, en ga met lege handen naar huis.
Zowiezo valt het niet mee om voor mijn voeten een passend muiltje te vinden.![]()
k heb nog nooit zelf schoenen weg gegooitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje spijt dat ik ze heb weggedaan, maar of ik droeg ze niet of ze waren erg versleten, maar toch mis ik ze wel een beetje.
Daarom gooi ik mijne ook niet wegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje spijt dat ik ze heb weggedaan, maar of ik droeg ze niet of ze waren erg versleten, maar toch mis ik ze wel een beetje.
Het was ook moeilijk. Best stom omdat ik eerder niet zoveel met schoenen had.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daarom gooi ik mijne ook niet wegIk kan het niet
Goudquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
Echt wat voor mij.![]()
![]()
Dat andere leuke paar moet ik sowieso niet halen, want dat is dus mijn laatste paar maar dan in een andere kleur zag ik.
gympies.
Wil je dat echt allemaal weten?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij Van Haren kun je niet veel te duur vinden toch
Wat is er mis met jouw voeten dan? :'0
You live and learnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het was ook moeilijk. Best stom omdat ik eerder niet zoveel met schoenen had.
cute!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
Echt wat voor mij.![]()
![]()
Dat andere leuke paar moet ik sowieso niet halen, want dat is dus mijn laatste paar maar dan in een andere kleur zag ik.
gympies.
Dat kroontje, zo geniaalquote:
h maar dat ken ik welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil je dat echt allemaal weten?
1. te groot (mt 42). Daarmee valt al de halve collectie af, want de meeste gaan maar tot 41
2. hoge wreef
3 smalle voet (erg handig met die lengtemaat)
4. net voor mijn tenen beginnen worden ze iets breder ipv smaller![]()
*zucht*
Kan ik ze ergens inruilen?
Er is toch niets mis met niet zoveel met schoenen hebben. Wees blij, dat is goedkoper.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
toevallig vorige week wel een paar laarsjes gekocht van Esprit in de uitverkoop. Ze voelen alsof ik niets aan mijn voeten heb
Eens in de paar jaar loop ik tegen zo'n toevalstreffer aan, en die kans pak ik dan wel met beide handen aan.
Maar verder, zoals ik jullie hoor over schoenen, nee, dat heb ik echt niet. Wat is er mis met mij?
ach ieder zn ding toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
toevallig vorige week wel een paar laarsjes gekocht van Esprit in de uitverkoop. Ze voelen alsof ik niets aan mijn voeten heb
Eens in de paar jaar loop ik tegen zo'n toevalstreffer aan, en die kans pak ik dan wel met beide handen aan.
Maar verder, zoals ik jullie hoor over schoenen, nee, dat heb ik echt niet. Wat is er mis met mij?
Ik kom juist geen een laars tegen die ik wil, en ik zoek al 2 jaar denk ik. Gewoon een normale tot net onder de knie zwarte laars, kan echt niks vinden?!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
We hebben niet alleen de userid gemeen zie ik...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
h maar dat ken ik welIk heb maat 41, maar die is tegenwoordig altijd al weg
! Me dunkt dat 42 binnenkort ook heel gangbaar is
Ik heb goede hoop voor je
![]()
Smalle voeten heb ik overigens ook, vandaar ook die grote maat medunkt
En dan van die lelijke lange tenen
volgens mij bestaat er niemand met mooie tenen hahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We hebben niet alleen de userid gemeen zie ik...
Omg zo lelijk hè, ik wilde het eerder ech tnooit aan iemand laten zien, de voeten van mn vaderquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We hebben niet alleen de userid gemeen zie ik...
Nee maar andere vrouwen hebben kleine lieve teentjes ;Pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij bestaat er niemand met mooie tenen haha
En de rest is raar lang, maar die grote tenen slaan echt alles.quote:
* vanitasvanitatumetomniava stapt op teenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:01 schreef liefie_ het volgende:
deze heb ik ook maar dan bruin (ben ff schoenenwinkel sites aan t gluren)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:18 schreef wonderer het volgende:
Ik word altijd een beetje geil van van die stoere herenlaarzenMaar ik heb zelf maar vier paar schoenen: kisten, werklaarzen, gympies voor binnen en gympies voor buiten.
Dameslaarzen kan ik sowieso niet aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik las hoerenlaarzen... Vond ze al niet bij je passen
Maat 43 en hoge wreef. Ik kom er gewoon niet in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:25 schreef liefie_ het volgende:
why not?
Daar komen mijn stoere witte laarzen vandaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef liefie_ het volgende:
cinderella heeft trouwens altijd geweldige schoenen
ook voor lastige voeten
het is wel duur vaak vind ik maja...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar komen mijn stoere witte laarzen vandaan.
Ik kon ze ook alleen kopen omdat ze enorm in de aanbieding waren (70% kortingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is wel duur vaak vind ik maja...
ik lees altijd rokershoestjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben nu goed aan de alcohol en peuken dus ik kan maar beter weer naar t rokershoekje
ik vond ze wel sexy!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:46 schreef wonderer het volgende:
Dat zijn geen schoenen... dat is een lapje leer met een spijker.
Ik zeg toch ook niet of ze wel of niet sexy zijn. Leer en spijkers kunnen ook best sexy zijn.quote:
Ik zag hetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zag je ook dat het bericht echt maar half was?
Zelfs na 2 keer editten deed ie het niet.
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zag hetGeef FOK maar de schuld
Stomme uien!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:54 schreef wonderer het volgende:
Mijn ogen branden door het uien snijden
Vrouwen doen zulke dingen toch nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Ik vroeg me dus af waarom je beter daarheen kon gaan, daar ik zelf ook aan de alcohol en peuken zit.
Wat zijn wij dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vrouwen doen zulke dingen toch niet!
Stiekem, in een topic speciaal voor rokers. Uh-huh.quote:
Als wij het niet stiekem doen kunnen we mannen er niet om uitslchelden enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stiekem, in een topic speciaal voor rokers. Uh-huh.
gewoon een paar biertjesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef wonderer het volgende:
Wat heb je gedronken dan?
neuh, gewoon graves superieusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:
vodka ftw
Goedemorgen maedelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:18 schreef maedel het volgende:
eej, het ging hier gewoon over schoenen zeg!!
Ik draag cowboylaarzen. Al 18 jaar lang (niet dezelfde hoor).
en soms ook iets anders. Ik ben dol op schoenen!
Zo, goedemorgen!
Koffie anyone?![]()
ja heerlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:18 schreef maedel het volgende:
en soms ook iets anders. Ik ben dol op schoenen!
Zo, goedemorgen!
Koffie anyone?![]()
goedemorgen prul. neem je dit slechte weer met je mee als je gaat?quote:
is op zich geen slecht ideequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
goedemorgen prul. neem je dit slechte weer met je mee als je gaat?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:18 schreef maedel het volgende:
dat was dan ook de opzetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is op zich geen slecht idee
maar dan probeer ik het onderweg wel ergens gewoon stkiekum kwijt te raken![]()
Geen idee,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:31 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand waar ik met nepschaap gevoerde zwartleren allstars kan kopen?
Yeah, daar hebben ze wel leren converse maar niet gevoerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ook op de site van converse zelf gekeken?
Me dunkt dat in amerika trouwens meer te krijgen is dan hier in nl
http://www.converse.com/index.asp?bhcp=1
Jammer, hoe kom je er trouwens bij, heb je ze ergens/bij iemand gezien ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, daar hebben ze wel leren converse maar niet gevoerd.
Als het dan maar geen gelimiteerde versie was ofzo, dat zou jammer zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
Half jaar terug of zo in een winkel gezien en toen dacht ik "ik wacht wel tot ze goedkoper worden" en nu zie ik ze nergens meer.
Ik heb een nep merk, 8 euro waren ze.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Mja. Nep-merk mag eventueel ook best, zolang het maar echt leer is en niet van dat zweetplastic. En de vorm moet goed zijn natuurlijk.
Ja, maar als je ze dan uiteindelijk hebt geniet je vast extra veel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:45 schreef liefie_ het volgende:
en dan heb je 2 jaar moeten wachten!
en 2 jaar niet kunnen genieten!
Volgens mij kan ik gewone converse helemaal niet aan. Ik heb een goed voetbed nodig. Ja, ik kan er wel zooltjes inleggen natuurlijk, maar dan nog...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb een nep merk, 8 euro waren ze.
Heb er de hele zomer op gelopen. Was trouwens geen leer ofzo, maar dat canvas spul of whatever.
Maar punt is dat je best goeie nepperds hebt natuurlijk.
misschien moet je maar vaker gaan shoeshoppen.
Maar misschien is de echte converse dan wel beter voor je dan nepperds.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik gewone converse helemaal niet aan. Ik heb een goed voetbed nodig. Ja, ik kan er wel zooltjes inleggen natuurlijk, maar dan nog...
Nouja, gewoon af en toe even checken of je ze toch ergens tegenkomt dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
Yeah... nou ja, het is geen halszaak of zoIk had het leuk gevonden maar het is geen ramp. Ik kom toch amper buiten dus ik draag helemaal geen schoenen de laatste tijd
Als je er gemiddeld 2 jaar over doet om schoenen te kopen maak je tegen die tijd idd meer kans.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:04 schreef wonderer het volgende:
Yep. Misschien volgend jaar weer.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:
en wat leren we hier van?
schoenen altijd meteen kopen!
Nee, ben een mietjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:27 schreef wonderer het volgende:
Vodka... zeker niet puur, he?
wij hebben 'm opgenomen. Nou nog bedenken hoe we hem van de hd naar een dvd krijgen zodat we 'm boven kunnen kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:40 schreef NanKing het volgende:
Iemand gisteren lost and delirious gezien?
Het was een hele andere versie die ik heb, deze duurde zeker een half uur langer.
Hij was weer mooi.
Hoi trouwens![]()
.
Ken je dat topic kinderpraatjes ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:07 schreef wonderer het volgende:
Nou heb ik de OUD slowchat in MyAT...
En die gaan nog trager dan wij dus dat blijft daar voorlopig wel staan ook
Ik was gewoon heul de nacht wakker, ik kon zo uit het raam kijken.quote:Op zondag 4 maart 2007 08:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb van de maan niks gezien. Terwijl ik het goed wist. Wel onrustig geslapen vannacht...
Ik zag je net ja in deel 2, 2004quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:59 schreef wonderer het volgende:
Ooit wel eens ge-tvp't ja
quote:Op zondag 4 maart 2007 07:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Hiero kun je foto's kijken.
Op Nu.nl ook mooie foto's.
Goedemorgen!
Weerwolven veel gezien.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
bloed op de maan....
Voor de opblijvers: geen vervelende dingen gehad vannacht?
quote:
hij is er nog hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 08:55 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Mogguh iedereen.
Hoe laat ging Stroekie eigenlijk? Is hij al op reis?
Ik heb van de maan niks gezien. Terwijl ik het goed wist. Wel onrustig geslapen vannacht...
Pff, dan pas.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij is er nog hoor
stap pas om 16.00 uur in de trein naar Schiphol
en jij gaat nu vertellen over een nieuw virus waardoor Xboxjes er spontaan mee stoppen ?quote:Op zondag 4 maart 2007 10:42 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb net in de router mijn broertje zijn Xboxlive afgesloten, en nu issie in paniek
Nee, maar ik dacht zo vanquote:Op zondag 4 maart 2007 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij gaat nu vertellen over een nieuw virus waardoor Xboxjes er spontaan mee stoppen ?![]()
dank je welquote:Op zondag 4 maart 2007 10:46 schreef NanKing het volgende:
Stroek, voor als ik je niet meer zie vandaag; heul heul heul veul plezier en fijne vakantie.
Die is morgen he, dus ik denk niet dat je dat gaat redden.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dank je wel![]()
en ik kom op de Groningenmeet wel vertellen hoe het is geweest![]()
Oh dat hebben jullie snel geregeldquote:Op zondag 4 maart 2007 10:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die is morgen he, dus ik denk niet dat je dat gaat redden.
Nee joh, tuurlijk is die niet morgen.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dat hebben jullie snel geregeld
ik ging er nog vanuit de laatste vrijdag van maart
maar veel plezier dan, en doe je wel een beetje aarid dan tegen Sitethief![]()
mag wel hoor, maar dan krijg je mijn verhalen uit Africa niet te horenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk is die niet morgen.
We gaan toch niet meeten zonder jou(w)!
Dan ben ik blij dat ik nog op tijd ben om je een goede reis te wensenquote:Op zondag 4 maart 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij is er nog hoor
stap pas om 16.00 uur in de trein naar Schiphol
die sla ik wel op in mijn hoofdquote:Op zondag 4 maart 2007 14:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik nog op tijd ben om je een goede reis te wensen
Veel plezier in Afrika, en we willen een volledig verslag als je terugkomt. Dus: pen en papier mee, zodat je geen smeuige details kunt vergeten....
quote:
Je wilde gewoon aandacht hè?quote:
Betraptquote:Op zondag 4 maart 2007 15:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Je wilde gewoon aandacht hè?![]()
Dramaqueen!![]()
Dankjewel Nanniequote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef maedel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of vind je het niet erg?
Veel plezier Stroekie!![]()
Dank je wel Maedelquote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef maedel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of vind je het niet erg?
Veel plezier Stroekie!![]()
dank je welquote:Op zondag 4 maart 2007 15:41 schreef soapie het volgende:
Stroekie, goede reis en have fun!!!!
mooi dan is er afwisseling van de wacht en laat ik het L topic in de kundige handen van Erik achterquote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer thuis.
Stroek..... Heb je je trein gemist? Je zou toch om 16.00 uur.....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mooi dan is er afwisseling van de wacht en laat ik het L topic in de kundige handen van Erik achter![]()
tot 22 maart![]()
![]()
*Nogmaals knuffel geef*quote:Op zondag 4 maart 2007 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een heel gezellig weekend gehad, maar een hele nare zaterdag/zondag-nacht.
quote:Maandag 5 maart: The Puppy Episode 1
Ellen voelt een bepaalde verwantschap als ze een lesbische vrouw ontmoet waardoor ze gaat nadenken over haar eigen seksuele voorkeur.
Leuk om te weten
De originele titel van de show was eigenlijk 'These Friends of Mine'. En dat maakt al duidelijk waar het allemaal om draait in 'Ellen': de interactie tussen de hoofdpersoon en haar vrienden.
De serie werd al razend populair vanwege de humor, maar als snel was er ook een andere reden waarom de serie zoveel kijkers trok. Al een tijdje deden geruchten dat Ellen Degeneres haar hoofdpersoon in de serie uit de kast wilde laten komen door toe te geven dat ze lesbisch is, aangezien Ellen dat in het echte leven ook is. Voor Amerikaanse begrippen was dat een absoluut taboe.
De meeste protesten kwamen van gelovigen en van conservatieve Amerikanen. Ook adverteerders en televisieproducent Touchstone Television waren huiverig voor de 'outcoming' van Ellen. En toch werd de aflevering doorgezet. Ellen Degeners kwam in het echte leven officieel uit de kast en in de serie kwam Ellen Morgan in een extra lange aflevering uit de kast. Demi Moore, K.D. Lang en Billy Bob Thorton waren te zien in een gastrol. Op 30 april keken maar liefst 45 miljoen kijkers naar de speciale aflevering. Dat was het hoogste aantal kijkers dat ooit werd behaald. Het script werd zelfs beloond met een Emmy Award.
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:47 schreef Qwea het volgende:
http://funny.nonk.info/fu(...)arody_song_video.php
Oeh dan komt Laurie binnenkort weer in de seriequote:Op maandag 5 maart 2007 17:01 schreef maedel het volgende:
voor degenen die het nog nooit gezien hebben..
Vanavond op net5 (17.40u) The Puppy episode 1
De coming out aflevering van Ellen!![]()
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:47 schreef Qwea het volgende:
http://funny.nonk.info/fu(...)arody_song_video.php
We helpen elkaar er wel doorheen hoorquote:
Slaap lekker dan maarquote:Op maandag 5 maart 2007 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We helpen elkaar er wel doorheen hoor
*zucht*
Maandafsluiting terwijl je ziek bent is niet fijn... Ik heb vandaag geleefd op ibuprofen om de koorts maar laag te houden. Ik heb het koud..... *ril*
Nu lekker in een warm bad
tot morgen
Goedemorgen, en dank je wel.quote:
Lijkt me wel lekker, zo warm, en buiten zo koud.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn lichaamstemperatuur is momenteel 38.8 graden. Ik blijf morgen thuis.
Ik heb het juist ijskoud.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker, zo warm, en buiten zo koud. [afbeelding]
Ik ben d'r weer hoor. Nog altijd ziek, maar dat houdt mij niet tegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
Iedereen ziek?
Het waait hier keihard (net geen storm) en er is een windchill warning
jawelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
Je bent toch niet gaan werken he?
De eerste reactie van mijn collega's was ook om me terug te sturen. Maar met ibuprofen, aspro en paracetamol kom je een heel eind hoor. Viel eigenlijk best mee, de opmerkingen over mijn uiterlijk daargelatenquote:
quote:
makkelijker? In het thuisblijven bedoel je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:
Ik ben daar wat makkelijker in, geloof ik
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
Yep
Hoewel ik me dan wel altijd keischuldig voelde.
watjequote:
De laatste keer dat ik echt ziek was, was in december 2004 en toen had ik bronchitis. Ik moest acht kilometer fietsen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kijk, en daar had ik nu dus geen last van. In tegenstelling tot als ik thuisgebleven was.
Zowiezo, op de een of andere manier voel ik me minder ziek als ik toch ga werken. Even het eerste uur doorbijten, maar dan gaat het wel. Terwijl als je thuis op de bank gaat hangen, je je vaak beroerder voelt.
Er zit natuurlijk een verschil tussen ziek en ziek. Zolang het met wat paracetamol te onderdrukken is...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik echt ziek was, was in december 2004 en toen had ik bronchitis. Ik moest acht kilometer fietsen.
Dat ging niet
ik zou willen dat k je kon helpen. Maar helaas, ik heb te weinig ervaring op dat vlak ben ik bang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
Obviously.
Schrijven schiet niet op, godverdommeIk zit weer eens te wachten op een berichtje van deze of gene site voor ik verder kan
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
Via MyAT, daar staat hoeveel posts er in een topic staan.
en ik ga met sprongen vooruit hoor. Wacht maar. Als ik straks toch de laatste hebquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
Ach, je doet in ieder geval je best om het te leren
Het zal er maar net aan liggen hoe vlug het gaat zo op het laatstquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
Zal je zien dat er de laatste post net iemand komt gluren. Angel of zo
Gaan we nu een race houden om de laatste?quote:
lost,dat moet ik nog steeds afkijken. Had de 1ste dvd van seizoen 2 geleent,nu de 2de nog maar die is ff uitgeleentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]die is Lost aan het kijken.
Maar Qwea is ook een goede kandidaat
okidokiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gaan we nu een race houden om de laatste?
jij bent snel op je tenen getraptquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ach, wat boeit het ook. Als jij er plezier in schept om mijn pleziertje te vergallen, ga vooral je gang, dan ga ik wel douchen.
Later
Wie is er nou snel op z'n tenen getraptquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef Qwea het volgende:
Have fun met je laatste post, ik ga wel meeposten in een reeks waar ze minder snel op hun tenen zijn getrapt
jijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie is er nou snel op z'n tenen getrapt
wie zei dat ik een grapje maakte?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:44 schreef wonderer het volgende:
Ach, iemand vindt je grapje niet leuk en je loopt meteen boos weg om in een ander topic te gaan grollen. Mja.
Alsof het verder nog boeit.
Zo niet, dan ben je nog triester bezig. Iemand z'n leuke plannetje willen verstjeren en als die dat niet prettig vindt, boos weglopen omdat die persoon te snel op zijn tenen is getrapt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |