Vrouwen doen zulke dingen toch nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Ik vroeg me dus af waarom je beter daarheen kon gaan, daar ik zelf ook aan de alcohol en peuken zit.
Wat zijn wij dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vrouwen doen zulke dingen toch niet!
Stiekem, in een topic speciaal voor rokers. Uh-huh.quote:
Als wij het niet stiekem doen kunnen we mannen er niet om uitslchelden enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stiekem, in een topic speciaal voor rokers. Uh-huh.
gewoon een paar biertjesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef wonderer het volgende:
Wat heb je gedronken dan?
neuh, gewoon graves superieusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:
vodka ftw
Goedemorgen maedelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:18 schreef maedel het volgende:
eej, het ging hier gewoon over schoenen zeg!!
Ik draag cowboylaarzen. Al 18 jaar lang (niet dezelfde hoor).
en soms ook iets anders. Ik ben dol op schoenen!
Zo, goedemorgen!
Koffie anyone?![]()
ja heerlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:18 schreef maedel het volgende:
en soms ook iets anders. Ik ben dol op schoenen!
Zo, goedemorgen!
Koffie anyone?![]()
goedemorgen prul. neem je dit slechte weer met je mee als je gaat?quote:
is op zich geen slecht ideequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
goedemorgen prul. neem je dit slechte weer met je mee als je gaat?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:18 schreef maedel het volgende:
dat was dan ook de opzetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is op zich geen slecht idee
maar dan probeer ik het onderweg wel ergens gewoon stkiekum kwijt te raken![]()
Geen idee,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:31 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand waar ik met nepschaap gevoerde zwartleren allstars kan kopen?
Yeah, daar hebben ze wel leren converse maar niet gevoerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ook op de site van converse zelf gekeken?
Me dunkt dat in amerika trouwens meer te krijgen is dan hier in nl
http://www.converse.com/index.asp?bhcp=1
Jammer, hoe kom je er trouwens bij, heb je ze ergens/bij iemand gezien ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, daar hebben ze wel leren converse maar niet gevoerd.
Als het dan maar geen gelimiteerde versie was ofzo, dat zou jammer zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
Half jaar terug of zo in een winkel gezien en toen dacht ik "ik wacht wel tot ze goedkoper worden" en nu zie ik ze nergens meer.
Ik heb een nep merk, 8 euro waren ze.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Mja. Nep-merk mag eventueel ook best, zolang het maar echt leer is en niet van dat zweetplastic. En de vorm moet goed zijn natuurlijk.
Ja, maar als je ze dan uiteindelijk hebt geniet je vast extra veel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:45 schreef liefie_ het volgende:
en dan heb je 2 jaar moeten wachten!
en 2 jaar niet kunnen genieten!
Volgens mij kan ik gewone converse helemaal niet aan. Ik heb een goed voetbed nodig. Ja, ik kan er wel zooltjes inleggen natuurlijk, maar dan nog...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb een nep merk, 8 euro waren ze.
Heb er de hele zomer op gelopen. Was trouwens geen leer ofzo, maar dat canvas spul of whatever.
Maar punt is dat je best goeie nepperds hebt natuurlijk.
misschien moet je maar vaker gaan shoeshoppen.
Maar misschien is de echte converse dan wel beter voor je dan nepperds.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik gewone converse helemaal niet aan. Ik heb een goed voetbed nodig. Ja, ik kan er wel zooltjes inleggen natuurlijk, maar dan nog...
Nouja, gewoon af en toe even checken of je ze toch ergens tegenkomt dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
Yeah... nou ja, het is geen halszaak of zoIk had het leuk gevonden maar het is geen ramp. Ik kom toch amper buiten dus ik draag helemaal geen schoenen de laatste tijd
Als je er gemiddeld 2 jaar over doet om schoenen te kopen maak je tegen die tijd idd meer kans.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:04 schreef wonderer het volgende:
Yep. Misschien volgend jaar weer.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef liefie_ het volgende:
en wat leren we hier van?
schoenen altijd meteen kopen!
Nee, ben een mietjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:27 schreef wonderer het volgende:
Vodka... zeker niet puur, he?
wij hebben 'm opgenomen. Nou nog bedenken hoe we hem van de hd naar een dvd krijgen zodat we 'm boven kunnen kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:40 schreef NanKing het volgende:
Iemand gisteren lost and delirious gezien?
Het was een hele andere versie die ik heb, deze duurde zeker een half uur langer.
Hij was weer mooi.
Hoi trouwens![]()
.
Ken je dat topic kinderpraatjes ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:07 schreef wonderer het volgende:
Nou heb ik de OUD slowchat in MyAT...
En die gaan nog trager dan wij dus dat blijft daar voorlopig wel staan ook
Ik was gewoon heul de nacht wakker, ik kon zo uit het raam kijken.quote:Op zondag 4 maart 2007 08:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb van de maan niks gezien. Terwijl ik het goed wist. Wel onrustig geslapen vannacht...
Ik zag je net ja in deel 2, 2004quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:59 schreef wonderer het volgende:
Ooit wel eens ge-tvp't ja
quote:Op zondag 4 maart 2007 07:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Hiero kun je foto's kijken.
Op Nu.nl ook mooie foto's.
Goedemorgen!
Weerwolven veel gezien.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
bloed op de maan....
Voor de opblijvers: geen vervelende dingen gehad vannacht?
quote:
hij is er nog hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 08:55 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Mogguh iedereen.
Hoe laat ging Stroekie eigenlijk? Is hij al op reis?
Ik heb van de maan niks gezien. Terwijl ik het goed wist. Wel onrustig geslapen vannacht...
Pff, dan pas.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij is er nog hoor
stap pas om 16.00 uur in de trein naar Schiphol
en jij gaat nu vertellen over een nieuw virus waardoor Xboxjes er spontaan mee stoppen ?quote:Op zondag 4 maart 2007 10:42 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb net in de router mijn broertje zijn Xboxlive afgesloten, en nu issie in paniek
Nee, maar ik dacht zo vanquote:Op zondag 4 maart 2007 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij gaat nu vertellen over een nieuw virus waardoor Xboxjes er spontaan mee stoppen ?![]()
dank je welquote:Op zondag 4 maart 2007 10:46 schreef NanKing het volgende:
Stroek, voor als ik je niet meer zie vandaag; heul heul heul veul plezier en fijne vakantie.
Die is morgen he, dus ik denk niet dat je dat gaat redden.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dank je wel![]()
en ik kom op de Groningenmeet wel vertellen hoe het is geweest![]()
Oh dat hebben jullie snel geregeldquote:Op zondag 4 maart 2007 10:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die is morgen he, dus ik denk niet dat je dat gaat redden.
Nee joh, tuurlijk is die niet morgen.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dat hebben jullie snel geregeld
ik ging er nog vanuit de laatste vrijdag van maart
maar veel plezier dan, en doe je wel een beetje aarid dan tegen Sitethief![]()
mag wel hoor, maar dan krijg je mijn verhalen uit Africa niet te horenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk is die niet morgen.
We gaan toch niet meeten zonder jou(w)!
Dan ben ik blij dat ik nog op tijd ben om je een goede reis te wensenquote:Op zondag 4 maart 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij is er nog hoor
stap pas om 16.00 uur in de trein naar Schiphol
die sla ik wel op in mijn hoofdquote:Op zondag 4 maart 2007 14:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik nog op tijd ben om je een goede reis te wensen
Veel plezier in Afrika, en we willen een volledig verslag als je terugkomt. Dus: pen en papier mee, zodat je geen smeuige details kunt vergeten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |