Ach neee vriend dat waren nare snare.. Ik tokkelde op mn gitaar en ineens was ie daarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:49 schreef BonJovi het volgende:
ALLEE brian stopte uwe piemkelke in men poeperd
En nog steeds kwam ik nie kla...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach neee vriend dat waren nare snare.. Ik tokkelde op mn gitaar en ineens was ie daar
Blij met jezelf?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:41 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Deze is leuker.
die komt om kwart voor 12quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is die zus van Eric al geweest?
Als het iets is waar je van schrikt zoek k je opquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
Online hypnose experiment
Voor alle sceptici. Er is een online hypnose experiment dat echt heel goed werkt. Zet het licht wat lager, streamgeluid even uit en concentreer je volledig op het scherm. Het is absoluut niet gevaarlijk en je merkt er niets van als het klaar is.
http://www.rabailkal.com/hypnose.htm
Stel he dat het lukt, hoe kom je er dan weer uit?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
Voor alle sceptici. Er is een online hypnose experiment dat echt heel goed werkt. Zet het licht wat lager, streamgeluid even uit en concentreer je volledig op het scherm. Het is absoluut niet gevaarlijk en je merkt er niets van als het klaar is.
Vriendinneke komt rond de klok van 24.00 uur, ben je dan nog wakker haantje?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Die komt toch om twaalf uur? Verjaardag vieren van Miriam?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dat zat ik mij ook net te bedenken... toen bedacht ik me de uitzending van vanavond weer. Wat een ordinair viswijf is die Amanda!quote:
Are you sure?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
PM ME JE ADRESquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:34 schreef BBW het volgende:
[..]
Als het iets is waar je van schrikt zoek k je op!
who caresquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Stel he dat het lukt, hoe kom je er dan weer uit?
![]()
Grapjas die ken ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
quote:
Denk het niet, ben erg slaperig geworden van die maffe Belgquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vriendinneke komt rond de klok van 24.00 uur, ben je dan nog wakker haantje?![]()
Dat kan ie toch met z'n vrienden doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Keertje ballen ok, maar Huubje wil ook met iemand beetje op nivo lullen...
Gvd!! schrik me de tering !!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat is niks nieuws, het wordt steeds gekker met die gast.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef rooie3 het volgende:
Ziet die dorpsgek weer spoken.
Geeeen idee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
Welke documenten heeft Broeder Para het over?
Iemand?
Dat is ook het enige dat ie kan neuken, de kans op klaarkomen is IETS groter danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Brian weer aan het mierenneuken
En hebben wij dat gedaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:40 schreef F04 het volgende:
Brian beweert dat wij Fokkers informatie hebben doorgespeelt naar Huub via zijn blog. Nu wil Brian naar de redactie stappen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:41 schreef Ning het volgende:
Oo ze hebben Peter6000 in de gaten. Met zijn code voor Huub
vertel...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef a_leeuwtje het volgende:
documenten van het maandblad die ze willen opzetten
Kleuter taalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef Apple-tje het volgende:
Brain: ik weet dat hij het op heeft gebergt![]()
Nee dat is ABN (Algemeen Brians & Natasia's)quote:
laat zien dat filmpje...........staat hij al op tube???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat ie kan neuken, de kans op klaarkomen is IETS groter dan![]()
Para dus...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:40 schreef the_undertaker het volgende:
Brian is echt de man om van vergezochte aannames feiten te maken voor hemzelf![]()
Dank voor deze heugelijke mededeling..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
Brian wil niet dat er dingen gebeuren die niet mogen. Dat jullie het ff weten
volgens mij schrijf je het met dt.. opgeberdtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Wat lopen Brian en Natasia nou te lullen over dingen die niet mogen en over geheime papieren van huub en sylvia.
MaarSylvia heeft alles volgens Brian opgebergd.
In het verlengde van jaardagquote:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef worker het volgende:
Weet iemand waar Huub zijn blog te vinden is (het blog waar ze het net over hadden)???
Of zijn wij hier met zijn allen gewoon zwaar para en kierewiet, en is Brian de verkondiger van het Heilige Woord en is Natasia de Heilige Maagd?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef Lieve het volgende:
Maar de oneerlijkheid van deze twee labiele mafketels heerst ook in de reactie waar op de site dezelfde vreemde voorstellingen worden gerecontrueerd. Ik heb met verbazoing naar de keuze van de beelden van de uitzending zitten kijken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt
Iedereen is leuker bij huub, en lelijker bij Brian
Misscien is een fluit bespelen beter dan die kutgitaarquote:
Niet Absurdistischquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee dat is ABN (Algemeen Brians & Natasia's)
Brian is para.....begaafd, para......normaal, nee paranoïde!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef Lieve het volgende:
Maar de oneerlijkheid van deze twee labiele mafketels heerst ook in de reactie waar op de site dezelfde vreemde voorstellingen worden gerecontrueerd. Ik heb met verbazoing naar de keuze van de beelden van de uitzending zitten kijken.
Brian denkt dat Huub een bepaalde pagina aanklikt, meteen printscreen klikt, en dan weer de pagina sluit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef cindy10 het volgende:
brian zit nog in hogere sferen...en denkt dat de fokkers een spirituele lijn met huub hebben?
want hoe kunnen fokkers huub nou inlichten?
was het maar waar,dan had ik heel wat te vertellen gehad......
Brian en Natasja zijn de ware kindjes van Godquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Of zijn wij hier met zijn allen gewoon zwaar para en kierewiet, en is Brian de verkondiger van het Heilige Woord en is Natasia de Heilige Maagd?
En probeert Peter6000 ons nog te redden van onze naderende ondergang?
google op Huubfeedsyourheadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef worker het volgende:
Weet iemand waar Huub zijn blog te vinden is (het blog waar ze het net over hadden)???
Je wilt gewoon dat hij chat, maar volgens mij is dat gewoon met de redactie hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef robert2006 het volgende:
ik denk dat ze helemaal niet zo ver zaten, op 1 of andere mnier komt huub ook veel dingen te weten, denk dat-ie ook regelmatig chat, hij zit niet voor niets urenlang op het internet, denk wel dat de redaktie daar binnenkort maatregelen zal nemen
Dus Brian heeft wel een vader!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Brian en Natasja zijn de ware kindjes van GodPeter.... is dat niet een profeet?
En het dan uitprint en in de villa laat slingeren?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef robert2006 het volgende:
ik denk dat ze helemaal niet zo ver zaten, op 1 of andere mnier komt huub ook veel dingen te weten, denk dat-ie ook regelmatig chat, hij zit niet voor niets urenlang op het internet, denk wel dat de redaktie daar binnenkort maatregelen zal nemen
Tuurlijk en de redactie is blind...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian denkt dat Huub een bepaalde pagina aanklikt, meteen printscreen klikt, en dan weer de pagina sluit.
En dan gaat printen.
Zoietsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef Judah het volgende:
Wat is die Syl toch ook super sexy zoals ze nu naar haar monitor kijkt.
![]()
Nou, gezien de snelheid van de COSSEN hier, moet Huub wel een paar telefoonboeken uitgeprint hebben. Lastig te verbergen, lijkt me...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian denkt dat Huub een bepaalde pagina aanklikt, meteen printscreen klikt, en dan weer de pagina sluit.
En dan gaat printen.
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
[..]
En dan gaat printen.
Voor de laatste keer : Ik heb geeb kinderen !!!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:48 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, gezien de snelheid van de COSSEN hier, moet Huub wel een paar telefoonboeken uitgeprint hebben. Lastig te verbergen, lijkt me...
Amenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Of zijn wij hier met zijn allen gewoon zwaar para en kierewiet, en is Brian de verkondiger van het Heilige Woord en is Natasia de Heilige Maagd?
En probeert Peter6000 ons nog te redden van onze naderende ondergang?
Maar je bent God? Tja als ik jou was zou ik mijn productiefoutje ook afstaan en laten adopterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor de laatste keer : Ik heb geeb kinderen !!!
En dan moet ie al die SC nachtbagger er ook nog uitfilteren... damn, die jongen heeft het echt druk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:48 schreef agter het volgende:
Nou, gezien de snelheid van de COSSEN hier, moet Huub wel een paar telefoonboeken uitgeprint hebben. Lastig te verbergen, lijkt me...
Done !! De gouden kooi..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar je bent God? Tja als ik jou was zou ik mijn productiefoutje ook afstaan en laten adopteren
Sorry Peter, ik had je niet ontmanteld!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Brian en Natasja zijn de ware kindjes van GodPeter.... is dat niet een profeet?
Klopt en is al gemeld in de FB...... maar voor de zekerheid: degene die de volgende COS opengooit:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef BuffyJan het volgende:
Goedenavond altesaam![]()
Mag ik ff zeiken? COS nummer klopt niet![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
Ja hoor. Amanda weer in Brian zijn armen.
![]()
Eric zie je hoe standvastig ze is?![]()
Geweldig concept! En je weet zeker dat hij wordt opgevangen. Voor hetzelfde geld had je hem bij iemand voor de deur gelegd ...quote:
Brian heeft goed opgelet vanavondquote:
Ik word er helemaal gek van, alles geprobeerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Hebben jullie ook steeds haperende streams.
Staat durex al op de site als sponsor??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:53 schreef itsme het volgende:
zo weer neuken.
Of pas morgen. Misschien houd amanda het nog even vol.
Nee ga maar lekekr met hem naar bed
Amanda het doeg gewoon pijn.![]()
My God. deja vu dit.
Hoe dom kan je zijn
Sylvia en Eric ..... huub denkt dat het te duur wordt en dacht meer aan een site {dacht ik}quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef avonne het volgende:
Wat voor een tijdschrift willen sylvia en huub dan maken?
Iemand?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan moet ie al die SC nachtbagger er ook nog uitfilteren... damn, die jongen heeft het echt druk.
nee...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word er helemaal gek van, alles geprobeerd![]()
![]()
Huub moet toch afwachten tot donderdag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jammer voor het scenario dat Hupert in gedachten had...
Ik vind dit juist wel goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jammer voor het scenario dat Hupert in gedachten had...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel goed.
Eric ziet dat hij niets aan amanda als back up heeft. dat ze totaal niet standvastig is
Probeer deze us http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Hebben jullie ook steeds haperende streams.
Familie van Snollie'quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef BuffyJan het volgende:
Goedenavond altesaam![]()
Mag ik ff zeiken? COS nummer klopt niet![]()
doet rits open.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef Cyan het volgende:
Kan iemand zijn lul in Amanda haar mond stoppen?!
Ze had gewoon bevestiging nodig, en als hij haar uit het bed van Huub komt "redden" terwijl zijn lul nog nat is van een andere vrouw, dan is dat kennelijk bevestiging genoegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja nog ff Amanda en ga zeggen dat je van hem houdt...
![]()
Dan moet ze gewoon met Brian neuken vanavondquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef Heathen het volgende:
Laat amanda een ziekte krijgen aub.
Ik ga wat streams bewaren, kan daar echt een docu over loverboys van maken. hij is echt klassiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef itsme het volgende:
amanda Ik heb gisteren ook verkeerde dingen gedaan waar jij boos over bent, begrijp ik ook wel
Brian is ook een beetje los gegaan
Pas maar op, vanavond gaat Jaap weer helemaal los onze rasechte entertainer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef waxmask het volgende:
En wat is die Jaap weer strek vandaag he? Echt weer genoten van zijn scherpzinnigheid, en altijd opgewekte humeur.
Ze zal wel inzien dat ze niet kan tippen aan het gros wat meedoetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
Sylvia gaat niet meedoen met de paaldanswedstrijd omdat ze te weinig heeft kunnen oefenen?
Idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon met Brian neuken vanavond![]()
Godsamme Ik heb ook mijn nachtrust nodig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:57 schreef CARLAK het volgende:
Eric en Huub willen vannacht weer gaan knallen!
![]()
Ik heb ook een slecht voorgevoel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef the_undertaker het volgende:
Ik vrees dat Huub donderdag exit is. Die Eric vertrouw ik voor geen meter.
sussie , arm kind toch, ik zou toch eens bellen met je provider.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word er helemaal gek van, alles geprobeerd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef Lieve het volgende:
Goede streams:
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf
van Bong gekregen!
Ik denk meer als hint over het konijn wat hij strax uit die hoed gaat toveren...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef Cyan het volgende:
Uhm waarom heeft Brian een hoed op?! Zou dit een stille hint zijn? Zoiets als van de hoed en de rand weten?
alsof hij dat kentquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef Cyan het volgende:
Uhm waarom heeft Brian een hoed op?! Zou dit een stille hint zijn? Zoiets als van de hoed en de rand weten?
Wat dat betreft is het net een doorsnee fokker die DGK volgtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:40 schreef the_undertaker het volgende:
Brian is echt de man om van vergezochte aannames feiten te maken voor hemzelf![]()
Met dat beukeneuken van Bri en Del?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Godsamme Ik heb ook mijn nachtrust nodig.
Denken ze daar nooit aan![]()
![]()
Kan niet wachten! Zou hij stiekem een cursus hebben gevolgt bij die goochelaar op Natasia's verjaardag?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk meer als hint over het konijn wat hij strax uit die hoed gaat toveren...
Hmm...denk niet dat hij gaat zuipenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef Casshern het volgende:
hoop zo dat jaap gaat zuipe deze avond!
Maar het helpt geen zier, ik hoor de ijskoude achterklank in Eric's stem. Hij zou heel goed een echte sneak kunnen zijn. En na zijn gesprek van vandaag ben ik daar steeds meer van overtuigd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:57 schreef vzzzzzbx het volgende:
huub is aan het SLIJMEN bij Eric, niet normaal meer. bang dat ie weggestemd wordt
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef Casshern het volgende:
hoop zo dat jaap gaat zuipe deze avond!
Wat is de hint van Japio dan? Van het zelfde laken een pak? Een heel groot plak, dat dan wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef Cyan het volgende:
ik heb er een goed gevoel bij. eric heeft veel meer met syl en huub. dat groepje wil hij behouden denk ik. en tactisch gezien is het ook veel verstandiger om huub te houden, anders staat ie met syl alleenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb ook een slecht voorgevoel.
Eric had ook gewoon open kaart kunnen spelen.
Vind er niks meer aan om nu te kijken.
De humor denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Wat is nou eigenlijk de toegevoegde waarde van Jaap?![]()
Je errug he? Ik lees de volgende dag wel es terrg en dan zie ik tijd en denk sjemig was ik toen nog op !!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Godsamme Ik heb ook mijn nachtrust nodig.
Denken ze daar nooit aan![]()
![]()
Werkt zijn correspondentie bij gericht aan zichzelf, Cora aka Billie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Jaap is er weer tussenuit geknepen, of staat ie weer ergens te kotsen
Ik zie hier een geheel nieuw topic verschijnen! Zoek een spreekwoord of gezegde bij de bewonersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Wat is de hint van Japio dan? Van het zelfde laken een pak? Een heel groot plak, dat dan wel.
Waarschijnlijk wel, maar bij het proefexamen wat hij gisteren bij die Griekse danseres in de douche deed is hij weer niet geslaagd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef Cyan het volgende:
Kan niet wachten! Zou hij stiekem een cursus hebben gevolgt bij die goochelaar op Natasia's verjaardag?
Straks laat ie zich nog in zijn reet nemen door die faggetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef worker het volgende:
![]()
jezus, Hupert staat de stropdas van Erik te strijken
Hij kan mensen vermaken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Al zou hij het wel doen, so what - big deal!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef Dogga het volgende:
ik begrijp niet waarom jullie stressen om huubs vertrek
ERIC stemt huub er niet uittttttttt..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De humor denk ik
Ok, was ik even vergeten......![]()
Ik zou het voor de verhaallijn wel leuk hebben gevonden als Amanda met Hupert in bed eindigtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel goed.
Eric ziet dat hij niets aan amanda als back up heeft. dat ze totaal niet standvastig is
200kgquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Maar die heeft ie helemaal nietquote:
ik heb de streams gisterenavond gemist, alleen de updates en verslagen gelezen. maar die band, zaten daar een stel hoeren bij of zo?! niet normaal meer, wat een orgiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef kybe het volgende:
Amanda weet nog niet dat Brian geen condoom met die Griekse heeft gebruikt.Brian heeft tegen haar gelogen en zei dat hij ze wel had gebruikt.
Huub naar huis sturen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Nee de grote verdwijn en verschijn show lukte hem nog net maar het vuurwerk wilde echt niet mee werkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar bij het proefexamen wat hij gisteren bij die Griekse danseres in de douche deed is hij weer niet geslaagd.
Beeldvullingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Kewl! Ik begin:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik zie hier een geheel nieuw topic verschijnen! Zoek een spreekwoord of gezegde bij de bewoners
precies en van amanda had ie al gehoort dat na huub sylvia eruit moest en dan jaap .... tsja wie dan???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik heb er een goed gevoel bij. eric heeft veel meer met syl en huub. dat groepje wil hij behouden denk ik. en tactisch gezien is het ook veel verstandiger om huub te houden, anders staat ie met syl alleen
Schizoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Werkt zijn correspondentie bij gericht aan zichzelf, Cora aka Billie.
Hoe typisch...Ze is vaderloos opgegroeit, ze heeft altijd een relatie...link...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef Casshern het volgende:
amanda trap er nou niet weer in!
absoluut wel. Eric kijkt Huub al de hele tijd niet meer recht in de ogen. Huub weet het. Daarom gaat Huub door tot hij de waarheid boven tafel heeft. Voel je de spanning niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef Dogga het volgende:
200 kiloquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Ik ook maar ik had em er eigenlijk al snel bij neergelegd dat Amanda het toch weer goed zou maken met brian.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou het voor de verhaallijn wel leuk hebben gevonden als Amanda met Hupert in bed eindigt
Fijn hoe Brian daar dan mee omgaat enzo
Helemaal als je in zijn bijzijn klef doen
Hij flipte gisteren ook al dat zijn reputatie naar de klote was geholpen door Amanda terwijl er toen nauwelijka iets gebeurd was tussen hun
Is Eric zijn enige kans hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef Dogga het volgende:
Het leek alsof er voor elke bewoner een partner wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik heb de streams gisterenavond gemist, alleen de updates en verslagen gelezen. maar die band, zaten daar een stel hoeren bij of zo?! niet normaal meer, wat een orgie
jaap; ieder pondje gaat door het mondjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Kewl! Ik begin:
Natasia: Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Kwam er min of meer op neer volgens mij...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja nog ff Amanda en ga zeggen dat je van hem houdt...
![]()
Nog 1 voor Natasia: de POT verwijt de ketel dat ie ZWART zietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Kewl! Ik begin:
Natasia: Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Als we Huub ooit info willen verstrekken kunnen we ipv namen natuurlijk ook spreekwoorden gebruiken. Aangezien de redactie toch het iq van een fruitvliegje heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jaap; ieder pondje gaat door het mondje
brian; hij spreekt met twee tongen
natasia;
moeder worden is een gunst
moeder ZIJN een hele kunst
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kwam er min of meer op neer volgens mij...![]()
Ze merkt nu ze hem op afstand wil houden dat ze wel degelijk gevoelens heeft voor Brian.
Beetje het al oude verhaal van het het missen wat je had als je het kwijt bent.![]()
Amanda gaf al toe dat ze Brian pijn heeft gedaan en dat het voor hem ook rot gevoeld moet hebben. Brian handelde deels uit woede, een reactie op het zoenen van Amanda met jan en alleman.
Ze geven fouten toe en bedenken zich al hoe het voor de ander geweest moet zijn. Kan niet al te lang meer duren denk ik....
als eric slim is, houdt ie vast aan de HES drie-eenheid.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
precies en van amanda had ie al gehoort dat na huub sylvia eruit moest en dan jaap .... tsja wie dan???
Natasia en brian wilde ze niet dus ... eric ???
Lijkt me dus niet dat Eric huub wegstemt
BS ..... daar klopt geen reet van ... en ik kan het weten ... heb de streams iedere dag 12+ uur aanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
absoluut wel. Eric kijkt Huub al de hele tijd niet meer recht in de ogen. Huub weet het. Daarom gaat Huub door tot hij de waarheid boven tafel heeft. Voel je de spanning niet?![]()
Waarop?Het paard of hdnkkk?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Heeft Amanda gereden?
Lieve en Bong deze werken.............................. eindelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als die het niet goed doen ligt het aan je provider of DGK zelf
Jaap aka Cora aka The Godfatherquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat issie echt heeft hij verteld aan eh iemand daar in de villa![]()
Ik weet het gewoon niet, welke kant het opgaat donderdag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik heb er een goed gevoel bij. eric heeft veel meer met syl en huub. dat groepje wil hij behouden denk ik. en tactisch gezien is het ook veel verstandiger om huub te houden, anders staat ie met syl alleen
hoop dat zijn vriendin hem ook er op wijst dat hij Huub moet houden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is Eric zijn enige kans hoor.
Mij zit het niet lekker en dit is vervelend kijken.
Bij die andere stemmingen wist je gewoon dat het niet lukte.
Hoop dat Eric iets tegen zijn vriendin zegt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
sussie , arm kind toch, ik zou toch eens bellen met je provider.
Huub zei vanmorgen dat de manager zei dat een van de meisjes (die griekse waar Brian de douche mee gerenoveerd heeft))een hoer was.De andere twee niet een had een vriend en de derde wilde niet eens zoenen omdat er camera's warenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik heb de streams gisterenavond gemist, alleen de updates en verslagen gelezen. maar die band, zaten daar een stel hoeren bij of zo?! niet normaal meer, wat een orgie
Inderdaad, ga denk ik ook niet kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet, welke kant het opgaat donderdag.
ik weet alleen wel dat ik donderdag niet ga kijken, ik kijk wel op FOK wat de stemuitslag is. Ik wil absoluut vermijden dat ik verder moet leven met de beelden van de zelfvoldane smoelwerken van Brainless en Natasia.
Het zal dan ook voor mij per direct einde DGK zijn als Huub er uit gestemd wordt.
Niet omdat ik nou zo'n enorme Huub-fan ben, maar hij is sowieso de persoon met de meeste humor en zelfrelativering (blijk van intelligentie) in het huis, en als enige een tegenstander van gewicht en formaat voor het Duistere Duo.
haha. lighten up! als huub weggestemd wordt wil ik ook z'n kop zien, ook al wil ik 'm niet weg hebben. nee, ik ga mooi met chips en bier voor de streams zitten donderdagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ik weet alleen wel dat ik donderdag niet ga kijken, ik kijk wel op FOK wat de stemuitslag is. Ik wil absoluut vermijden dat ik verder moet leven met de beelden van de zelfvoldane smoelwerken van Brainless en Natasia.
Het zal dan ook voor mij per direct einde DGK zijn als Huub er uit gestemd wordt.
Niet omdat ik nou zo'n enorme Huub-fan ben, maar hij is sowieso de persoon met de meeste humor en zelfrelativering (blijk van intelligentie) in het huis, en als enige een tegenstander van gewicht en formaat voor het Duistere Duo.
Wie zou dat nou geweest zijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:07 schreef waxmask het volgende:
Zo'n dikke schijt in de pot dat er 20x moet worden doorgetrokken ?![]()
![]()
![]()
Wat een nep...het is Brian alleen om zijn zogenaamde reputatie te doen en omdat hij Hupert geen kans wil gevenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kwam er min of meer op neer volgens mij...![]()
Ze merkt nu ze hem op afstand wil houden dat ze wel degelijk gevoelens heeft voor Brian.
Beetje het al oude verhaal van het het missen wat je had als je het kwijt bent.![]()
Amanda gaf al toe dat ze Brian pijn heeft gedaan en dat het voor hem ook rot gevoeld moet hebben. Brian handelde deels uit woede, een reactie op het zoenen van Amanda met jan en alleman.
Ze geven fouten toe en bedenken zich al hoe het voor de ander geweest moet zijn. Kan niet al te lang meer duren denk ik....
Is het de moeite nog?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:10 schreef itsme het volgende:
Is er een modje in de buurt om even het nummer te veranderen?
in 659?![]()
Shit dan moet ik dus werken! Wat een trut van een teamleidster heb ik!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:09 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
haha. lighten up! als huub weggestemd wordt wil ik ook z'n kop zien, ook al wil ik 'm niet weg hebben. nee, ik ga mooi met chips en bier voor de streams zitten donderdag
en ook amanda kan niet zonder sex?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een nep...het is Brian alleen om zijn zogenaamde reputatie te doen en omdat hij Hupert geen kans wil geven
Voor Amanda is het ook een kwestie van haar prooi terug willen
Was gisteren in de jacuzzi al zo duidelijk hoe die meiden elkaar probeerden af te troeven
Dan mis je wel zijn acties die hij zal uitvoeren om een blijvende herinnering achter te laten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gewoon ziekmeldenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Shit dan moet ik dus werken! Wat een trut van een teamleidster heb ik!
Dit is het 1e punt dat ik ga bespreken in mijn functioneringsgesprek
Snoop dogg ft. r. kelly - thats thatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand waar deze muziek van is die nu op is?
Ga je toch lekker naar huis?!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Shit dan moet ik dus werken! Wat een trut van een teamleidster heb ik!
Dit is het 1e punt dat ik ga bespreken in mijn functioneringsgesprek
you tube of tv uitzendingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Dan mis je wel zijn acties die hij zal uitvoeren om een blijvende herinnering achter te laten.
Ik denk niet dat hij achterover leunt en niks doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |