De humor denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Wat is nou eigenlijk de toegevoegde waarde van Jaap?![]()
Je errug he? Ik lees de volgende dag wel es terrg en dan zie ik tijd en denk sjemig was ik toen nog op !!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Godsamme Ik heb ook mijn nachtrust nodig.
Denken ze daar nooit aan![]()
![]()
Werkt zijn correspondentie bij gericht aan zichzelf, Cora aka Billie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Jaap is er weer tussenuit geknepen, of staat ie weer ergens te kotsen
Ik zie hier een geheel nieuw topic verschijnen! Zoek een spreekwoord of gezegde bij de bewonersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Wat is de hint van Japio dan? Van het zelfde laken een pak? Een heel groot plak, dat dan wel.
Waarschijnlijk wel, maar bij het proefexamen wat hij gisteren bij die Griekse danseres in de douche deed is hij weer niet geslaagd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef Cyan het volgende:
Kan niet wachten! Zou hij stiekem een cursus hebben gevolgt bij die goochelaar op Natasia's verjaardag?
Straks laat ie zich nog in zijn reet nemen door die faggetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef worker het volgende:
![]()
jezus, Hupert staat de stropdas van Erik te strijken
Hij kan mensen vermaken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Al zou hij het wel doen, so what - big deal!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef Dogga het volgende:
ik begrijp niet waarom jullie stressen om huubs vertrek
ERIC stemt huub er niet uittttttttt..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De humor denk ik
Ok, was ik even vergeten......![]()
Ik zou het voor de verhaallijn wel leuk hebben gevonden als Amanda met Hupert in bed eindigtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel goed.
Eric ziet dat hij niets aan amanda als back up heeft. dat ze totaal niet standvastig is
200kgquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Maar die heeft ie helemaal nietquote:
ik heb de streams gisterenavond gemist, alleen de updates en verslagen gelezen. maar die band, zaten daar een stel hoeren bij of zo?! niet normaal meer, wat een orgiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef kybe het volgende:
Amanda weet nog niet dat Brian geen condoom met die Griekse heeft gebruikt.Brian heeft tegen haar gelogen en zei dat hij ze wel had gebruikt.
Huub naar huis sturen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Nee de grote verdwijn en verschijn show lukte hem nog net maar het vuurwerk wilde echt niet mee werkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar bij het proefexamen wat hij gisteren bij die Griekse danseres in de douche deed is hij weer niet geslaagd.
Beeldvullingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Kewl! Ik begin:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik zie hier een geheel nieuw topic verschijnen! Zoek een spreekwoord of gezegde bij de bewoners
precies en van amanda had ie al gehoort dat na huub sylvia eruit moest en dan jaap .... tsja wie dan???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik heb er een goed gevoel bij. eric heeft veel meer met syl en huub. dat groepje wil hij behouden denk ik. en tactisch gezien is het ook veel verstandiger om huub te houden, anders staat ie met syl alleen
Schizoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Werkt zijn correspondentie bij gericht aan zichzelf, Cora aka Billie.
Hoe typisch...Ze is vaderloos opgegroeit, ze heeft altijd een relatie...link...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef Casshern het volgende:
amanda trap er nou niet weer in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |