Ze zal wel inzien dat ze niet kan tippen aan het gros wat meedoetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
Sylvia gaat niet meedoen met de paaldanswedstrijd omdat ze te weinig heeft kunnen oefenen?
Idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon met Brian neuken vanavond![]()
Godsamme Ik heb ook mijn nachtrust nodig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:57 schreef CARLAK het volgende:
Eric en Huub willen vannacht weer gaan knallen!
![]()
Ik heb ook een slecht voorgevoel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef the_undertaker het volgende:
Ik vrees dat Huub donderdag exit is. Die Eric vertrouw ik voor geen meter.
sussie , arm kind toch, ik zou toch eens bellen met je provider.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word er helemaal gek van, alles geprobeerd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef Lieve het volgende:
Goede streams:
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf
van Bong gekregen!
Ik denk meer als hint over het konijn wat hij strax uit die hoed gaat toveren...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef Cyan het volgende:
Uhm waarom heeft Brian een hoed op?! Zou dit een stille hint zijn? Zoiets als van de hoed en de rand weten?
alsof hij dat kentquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef Cyan het volgende:
Uhm waarom heeft Brian een hoed op?! Zou dit een stille hint zijn? Zoiets als van de hoed en de rand weten?
Wat dat betreft is het net een doorsnee fokker die DGK volgtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:40 schreef the_undertaker het volgende:
Brian is echt de man om van vergezochte aannames feiten te maken voor hemzelf![]()
Met dat beukeneuken van Bri en Del?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Godsamme Ik heb ook mijn nachtrust nodig.
Denken ze daar nooit aan![]()
![]()
Kan niet wachten! Zou hij stiekem een cursus hebben gevolgt bij die goochelaar op Natasia's verjaardag?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk meer als hint over het konijn wat hij strax uit die hoed gaat toveren...
Hmm...denk niet dat hij gaat zuipenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef Casshern het volgende:
hoop zo dat jaap gaat zuipe deze avond!
Maar het helpt geen zier, ik hoor de ijskoude achterklank in Eric's stem. Hij zou heel goed een echte sneak kunnen zijn. En na zijn gesprek van vandaag ben ik daar steeds meer van overtuigd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:57 schreef vzzzzzbx het volgende:
huub is aan het SLIJMEN bij Eric, niet normaal meer. bang dat ie weggestemd wordt
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef Casshern het volgende:
hoop zo dat jaap gaat zuipe deze avond!
Wat is de hint van Japio dan? Van het zelfde laken een pak? Een heel groot plak, dat dan wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:58 schreef Cyan het volgende:
ik heb er een goed gevoel bij. eric heeft veel meer met syl en huub. dat groepje wil hij behouden denk ik. en tactisch gezien is het ook veel verstandiger om huub te houden, anders staat ie met syl alleenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb ook een slecht voorgevoel.
Eric had ook gewoon open kaart kunnen spelen.
Vind er niks meer aan om nu te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |