quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
Ja hoor. Amanda weer in Brian zijn armen.
![]()
Eric zie je hoe standvastig ze is?![]()
Geweldig concept! En je weet zeker dat hij wordt opgevangen. Voor hetzelfde geld had je hem bij iemand voor de deur gelegd ...quote:
Brian heeft goed opgelet vanavondquote:
Ik word er helemaal gek van, alles geprobeerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Hebben jullie ook steeds haperende streams.
Staat durex al op de site als sponsor??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:53 schreef itsme het volgende:
zo weer neuken.
Of pas morgen. Misschien houd amanda het nog even vol.
Nee ga maar lekekr met hem naar bed
Amanda het doeg gewoon pijn.![]()
My God. deja vu dit.
Hoe dom kan je zijn
Sylvia en Eric ..... huub denkt dat het te duur wordt en dacht meer aan een site {dacht ik}quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef avonne het volgende:
Wat voor een tijdschrift willen sylvia en huub dan maken?
Iemand?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan moet ie al die SC nachtbagger er ook nog uitfilteren... damn, die jongen heeft het echt druk.
nee...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word er helemaal gek van, alles geprobeerd![]()
![]()
Huub moet toch afwachten tot donderdag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jammer voor het scenario dat Hupert in gedachten had...
Ik vind dit juist wel goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jammer voor het scenario dat Hupert in gedachten had...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel goed.
Eric ziet dat hij niets aan amanda als back up heeft. dat ze totaal niet standvastig is
Probeer deze us http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Hebben jullie ook steeds haperende streams.
Familie van Snollie'quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef BuffyJan het volgende:
Goedenavond altesaam![]()
Mag ik ff zeiken? COS nummer klopt niet![]()
doet rits open.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef Cyan het volgende:
Kan iemand zijn lul in Amanda haar mond stoppen?!
Ze had gewoon bevestiging nodig, en als hij haar uit het bed van Huub komt "redden" terwijl zijn lul nog nat is van een andere vrouw, dan is dat kennelijk bevestiging genoegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja nog ff Amanda en ga zeggen dat je van hem houdt...
![]()
Dan moet ze gewoon met Brian neuken vanavondquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef Heathen het volgende:
Laat amanda een ziekte krijgen aub.
Ik ga wat streams bewaren, kan daar echt een docu over loverboys van maken. hij is echt klassiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef itsme het volgende:
amanda Ik heb gisteren ook verkeerde dingen gedaan waar jij boos over bent, begrijp ik ook wel
Brian is ook een beetje los gegaan
Pas maar op, vanavond gaat Jaap weer helemaal los onze rasechte entertainer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef waxmask het volgende:
En wat is die Jaap weer strek vandaag he? Echt weer genoten van zijn scherpzinnigheid, en altijd opgewekte humeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |