Nee dat is ABN (Algemeen Brians & Natasia's)quote:
laat zien dat filmpje...........staat hij al op tube???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat ie kan neuken, de kans op klaarkomen is IETS groter dan![]()
Para dus...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:40 schreef the_undertaker het volgende:
Brian is echt de man om van vergezochte aannames feiten te maken voor hemzelf![]()
Dank voor deze heugelijke mededeling..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
Brian wil niet dat er dingen gebeuren die niet mogen. Dat jullie het ff weten
volgens mij schrijf je het met dt.. opgeberdtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Wat lopen Brian en Natasia nou te lullen over dingen die niet mogen en over geheime papieren van huub en sylvia.
MaarSylvia heeft alles volgens Brian opgebergd.
In het verlengde van jaardagquote:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef worker het volgende:
Weet iemand waar Huub zijn blog te vinden is (het blog waar ze het net over hadden)???
Of zijn wij hier met zijn allen gewoon zwaar para en kierewiet, en is Brian de verkondiger van het Heilige Woord en is Natasia de Heilige Maagd?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef Lieve het volgende:
Maar de oneerlijkheid van deze twee labiele mafketels heerst ook in de reactie waar op de site dezelfde vreemde voorstellingen worden gerecontrueerd. Ik heb met verbazoing naar de keuze van de beelden van de uitzending zitten kijken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt
Iedereen is leuker bij huub, en lelijker bij Brian
Misscien is een fluit bespelen beter dan die kutgitaarquote:
Niet Absurdistischquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee dat is ABN (Algemeen Brians & Natasia's)
Brian is para.....begaafd, para......normaal, nee paranoïde!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef Lieve het volgende:
Maar de oneerlijkheid van deze twee labiele mafketels heerst ook in de reactie waar op de site dezelfde vreemde voorstellingen worden gerecontrueerd. Ik heb met verbazoing naar de keuze van de beelden van de uitzending zitten kijken.
Brian denkt dat Huub een bepaalde pagina aanklikt, meteen printscreen klikt, en dan weer de pagina sluit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef cindy10 het volgende:
brian zit nog in hogere sferen...en denkt dat de fokkers een spirituele lijn met huub hebben?
want hoe kunnen fokkers huub nou inlichten?
was het maar waar,dan had ik heel wat te vertellen gehad......
Brian en Natasja zijn de ware kindjes van Godquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Of zijn wij hier met zijn allen gewoon zwaar para en kierewiet, en is Brian de verkondiger van het Heilige Woord en is Natasia de Heilige Maagd?
En probeert Peter6000 ons nog te redden van onze naderende ondergang?
google op Huubfeedsyourheadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:44 schreef worker het volgende:
Weet iemand waar Huub zijn blog te vinden is (het blog waar ze het net over hadden)???
Je wilt gewoon dat hij chat, maar volgens mij is dat gewoon met de redactie hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef robert2006 het volgende:
ik denk dat ze helemaal niet zo ver zaten, op 1 of andere mnier komt huub ook veel dingen te weten, denk dat-ie ook regelmatig chat, hij zit niet voor niets urenlang op het internet, denk wel dat de redaktie daar binnenkort maatregelen zal nemen
Dus Brian heeft wel een vader!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Brian en Natasja zijn de ware kindjes van GodPeter.... is dat niet een profeet?
En het dan uitprint en in de villa laat slingeren?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef robert2006 het volgende:
ik denk dat ze helemaal niet zo ver zaten, op 1 of andere mnier komt huub ook veel dingen te weten, denk dat-ie ook regelmatig chat, hij zit niet voor niets urenlang op het internet, denk wel dat de redaktie daar binnenkort maatregelen zal nemen
Tuurlijk en de redactie is blind...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian denkt dat Huub een bepaalde pagina aanklikt, meteen printscreen klikt, en dan weer de pagina sluit.
En dan gaat printen.
Zoietsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:43 schreef Judah het volgende:
Wat is die Syl toch ook super sexy zoals ze nu naar haar monitor kijkt.
![]()
Nou, gezien de snelheid van de COSSEN hier, moet Huub wel een paar telefoonboeken uitgeprint hebben. Lastig te verbergen, lijkt me...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian denkt dat Huub een bepaalde pagina aanklikt, meteen printscreen klikt, en dan weer de pagina sluit.
En dan gaat printen.
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
[..]
En dan gaat printen.
Voor de laatste keer : Ik heb geeb kinderen !!!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:48 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, gezien de snelheid van de COSSEN hier, moet Huub wel een paar telefoonboeken uitgeprint hebben. Lastig te verbergen, lijkt me...
Amenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Of zijn wij hier met zijn allen gewoon zwaar para en kierewiet, en is Brian de verkondiger van het Heilige Woord en is Natasia de Heilige Maagd?
En probeert Peter6000 ons nog te redden van onze naderende ondergang?
Maar je bent God? Tja als ik jou was zou ik mijn productiefoutje ook afstaan en laten adopterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor de laatste keer : Ik heb geeb kinderen !!!
En dan moet ie al die SC nachtbagger er ook nog uitfilteren... damn, die jongen heeft het echt druk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:48 schreef agter het volgende:
Nou, gezien de snelheid van de COSSEN hier, moet Huub wel een paar telefoonboeken uitgeprint hebben. Lastig te verbergen, lijkt me...
Done !! De gouden kooi..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar je bent God? Tja als ik jou was zou ik mijn productiefoutje ook afstaan en laten adopteren
Sorry Peter, ik had je niet ontmanteld!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Brian en Natasja zijn de ware kindjes van GodPeter.... is dat niet een profeet?
Klopt en is al gemeld in de FB...... maar voor de zekerheid: degene die de volgende COS opengooit:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef BuffyJan het volgende:
Goedenavond altesaam![]()
Mag ik ff zeiken? COS nummer klopt niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |