absoluut wel. Eric kijkt Huub al de hele tijd niet meer recht in de ogen. Huub weet het. Daarom gaat Huub door tot hij de waarheid boven tafel heeft. Voel je de spanning niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef Dogga het volgende:
ik begrijp niet waarom jullie stressen om huubs vertrek
ERIC stemt huub er niet uittttttttt..
200 kiloquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:00 schreef yellowfirst het volgende:
Wat is nou eigenlijk de toegevoegde waarde van Jaap?![]()
Ik ook maar ik had em er eigenlijk al snel bij neergelegd dat Amanda het toch weer goed zou maken met brian.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou het voor de verhaallijn wel leuk hebben gevonden als Amanda met Hupert in bed eindigt
Fijn hoe Brian daar dan mee omgaat enzo
Helemaal als je in zijn bijzijn klef doen
Hij flipte gisteren ook al dat zijn reputatie naar de klote was geholpen door Amanda terwijl er toen nauwelijka iets gebeurd was tussen hun
Is Eric zijn enige kans hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef Dogga het volgende:
ik begrijp niet waarom jullie stressen om huubs vertrek
ERIC stemt huub er niet uittttttttt..
Het leek alsof er voor elke bewoner een partner wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik heb de streams gisterenavond gemist, alleen de updates en verslagen gelezen. maar die band, zaten daar een stel hoeren bij of zo?! niet normaal meer, wat een orgie
jaap; ieder pondje gaat door het mondjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Kewl! Ik begin:
Natasia: Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Kwam er min of meer op neer volgens mij...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja nog ff Amanda en ga zeggen dat je van hem houdt...
![]()
Nog 1 voor Natasia: de POT verwijt de ketel dat ie ZWART zietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Kewl! Ik begin:
Natasia: Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Als we Huub ooit info willen verstrekken kunnen we ipv namen natuurlijk ook spreekwoorden gebruiken. Aangezien de redactie toch het iq van een fruitvliegje heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jaap; ieder pondje gaat door het mondje
brian; hij spreekt met twee tongen
natasia;
moeder worden is een gunst
moeder ZIJN een hele kunst
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Kwam er min of meer op neer volgens mij...![]()
Ze merkt nu ze hem op afstand wil houden dat ze wel degelijk gevoelens heeft voor Brian.
Beetje het al oude verhaal van het het missen wat je had als je het kwijt bent.![]()
Amanda gaf al toe dat ze Brian pijn heeft gedaan en dat het voor hem ook rot gevoeld moet hebben. Brian handelde deels uit woede, een reactie op het zoenen van Amanda met jan en alleman.
Ze geven fouten toe en bedenken zich al hoe het voor de ander geweest moet zijn. Kan niet al te lang meer duren denk ik....
als eric slim is, houdt ie vast aan de HES drie-eenheid.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
precies en van amanda had ie al gehoort dat na huub sylvia eruit moest en dan jaap .... tsja wie dan???
Natasia en brian wilde ze niet dus ... eric ???
Lijkt me dus niet dat Eric huub wegstemt
BS ..... daar klopt geen reet van ... en ik kan het weten ... heb de streams iedere dag 12+ uur aanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
absoluut wel. Eric kijkt Huub al de hele tijd niet meer recht in de ogen. Huub weet het. Daarom gaat Huub door tot hij de waarheid boven tafel heeft. Voel je de spanning niet?![]()
Waarop?Het paard of hdnkkk?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Heeft Amanda gereden?
Lieve en Bong deze werken.............................. eindelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als die het niet goed doen ligt het aan je provider of DGK zelf
Jaap aka Cora aka The Godfatherquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat issie echt heeft hij verteld aan eh iemand daar in de villa![]()
Ik weet het gewoon niet, welke kant het opgaat donderdag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:01 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik heb er een goed gevoel bij. eric heeft veel meer met syl en huub. dat groepje wil hij behouden denk ik. en tactisch gezien is het ook veel verstandiger om huub te houden, anders staat ie met syl alleen
hoop dat zijn vriendin hem ook er op wijst dat hij Huub moet houden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is Eric zijn enige kans hoor.
Mij zit het niet lekker en dit is vervelend kijken.
Bij die andere stemmingen wist je gewoon dat het niet lukte.
Hoop dat Eric iets tegen zijn vriendin zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |