abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46857437
hihi
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:05:39 #104
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46857489
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:50 schreef Autodidact het volgende:
Als je van Leenderheide naar de stad gaat, met de fontein.
Ok, dat. Tja, daar kom ik een paar keer per week.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:13:02 #106
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46859930
quote:
I'm endlessly fascinated by the job adverts in the societyguardian [sic] - close study does much to reveal aspects of UK government and society that are often ignored by journalists, and unknown to the public at large.

Did you know, for example, that the West Sussex County Council has been surreptitiously taken over by the BNP and its allies? That's the only explanation I can see for the council's current recruiting of "racist incidents co-ordinators" who will "lead the West Sussex Racist Incidents Team into its next exciting phase".

The job is relatively straightforward - the successful applicant "will be responsible for co-ordinating racist incidents across West Sussex".

Despite the clear-cut job description, the position has its challenges, which is why "experience of working in this field" is required. Applicants must be "confident and self motivated", and possess the "ability to prioritise workloads and work in difficult situations whilst under pressure".
pi_46863810
Marijnissen en Rutte de grootste matties op NL 2 atm. =X
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:57:42 #108
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_46863877
quote:
PvdA-Kamerlid adviseert koning Marokko

Door Mohamed el Ayoubi en Nicolien den Boer

02-03-2007

Het donderdag beëdigde Tweede-Kamerlid Khadija Arib (PvdA) blijft vooralsnog werken voor een raad van de Marokkaanse koning. De commissie moet de Marokkaanse identiteit van Marokkanen in het buitenland bewaken en verstevigen. Ook moet de commissie hooggeplaatste Marokkanen in onder meer Nederland rekruteren voor een nog op te richten Hoge Raad. Kamerlid Arib, die een Marokkaans en een Nederlands paspoort heeft, ziet niet waarom dit een probleem zou zijn.

Enkele uren nadat Arib haar eed had afgelegd, diende Kamerlid Geert Wilders van de rechts-nationalistische PVV een motie van wantrouwen in. Hij eiste dat de twee staatssecretarissen met dubbele nationaliteit, Albayrak en Aboutaleb, uit het kabinet zouden stappen om de 'schijn van belangenverstrengeling' te vermijden. De motie, tijdens het debat over de regeringsverklaring, kreeg geen steun.

De dubbele nationaliteit van het nieuwe PvdA-Kamerlid Khadija Arib kwam niet ter sprake. Ook niet dat ze onlangs toetrad tot een werkgroep die de banden van expats met hun moederland Marokko moet verstevigen. Marokko vindt dat veel emigranten zich niet meer voldoende bewust zijn van hun nationale identiteit. De raad bestaat voornamelijk uit succesvolle Marokkanen in Europa.

Eigen principes
Arib vindt haar Kamerlidschap goed te verenigen met haar werk voor Marokko. Ze ziet geen conflicterende loyaliteiten, zegt ze in een gesprek met de Wereldomroep: "Ik ben niet loyaal aan Nederland, ik ben niet loyaal aan Marokko, maar ik ben loyaal aan mijn principes. En dat zijn respect voor mensenrechten en vrouwenrechten."

Ze zegt zich "ontzettend vereerd te voelen" dat ze in de raad mag zitten. Een raad die volgens haar is opgericht door een onafhankelijke mensenrechtenorganisatie. Maar deze CCDH (Conseil Consultatif des droits de l'Homme - adviesraad voor de mensenrechten) is ingesteld door de koning en adviseert ook rechtstreeks aan het Marokkaanse staatshoofd.

Meer grip
Mohammed VI probeert op verschillende manieren meer grip te krijgen op de geëmigreerde onderdanen. Zo kwamen onlangs honderden hooggeplaatste Nederlanders van Marokkaanse komaf in Amsterdam bijeen, op uitnodiging van de koning. Thema van de bijeenkomst: het aanhalen van de banden tussen moederland Marokko en zijn expats in Nederland. Aanwezig waren naast politici, ook mensen uit het bedrijfsleven en afgevaardigden van moskeeën.

In een toespraak eind vorig jaar opperde de koning al de mogelijkheid dat al zijn burgers in den vreemde in de toekomst niet alleen voor het eerst mogen stemmen, maar zich ook verkiesbaar kunnen stellen voor het Marokkaanse parlement. De eerstkomende verkiezingen in Marokko zijn in september van dit jaar.

'Positieve ontwikkeling'
Khadija Arib noemt het een positieve ontwikkeling dat er meer aandacht is van Marokko voor zijn drie miljoen onderdanen die in het buitenland verblijven. In het verleden was de Marokkaanse staat volgens haar alleen geïnteresseerd in de harde valuta die de emigranten binnenhaalden, nu behandelt Rabat de migranten met veel meer respect, aldus Arib.

De adviesraad waarin Arib zit moet uiteindelijk geëmigreerde Marokkanen werven die worden benoemd in een nog op te zetten 'Hoge Raad voor de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland'. Het is nog niet bekend wat het exacte takenpakket zal zijn van deze raad, wel is gesuggereerd dat een aantal van hen zal mogen toetreden tot de Eerste Kamer in Marokko. Vast staat dat de leden van de raad door de Marokkaanse koning zullen worden beëdigd. Bij een beëdiging worden de Marokkaanse onderdanen doorgaans geacht de hand van de koning te kussen en trouw aan hem te zweren.

Ophef
Arib zegt desgevraagd dat zij nog niet weet of zij zelf in de Hoge Raad zal plaatsnemen. "Dat is helemaal niet aan de orde. Het is nog niet bekend hoe die Hoge Raad eruit moet zien." Ze zegt dat ze in ieder geval tot juni in de werkgroep zal blijven zitten en vindt het raar dat er ophef wordt gemaakt over haar lidmaatschap van de raad. "Als ik in Nepal in een adviesgroep zou zitten, had u mij deze vraag misschien niet eens gesteld."
http://www.wereldomroep.n(...)iek/act20070302_arib
pi_46866600
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:41 schreef pberends het volgende:
De reden waarom Ellemiek met 'm had...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Smit_(zanger)#Vermogen
[..]
Zo zie je maar. Waarom zou je je op de top richten als de onderklasse in veel grotere aantallen is.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zaterdag 3 maart 2007 @ 00:19:42 #110
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46866796
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Zo voel ik mij wel eens
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 00:40:39 #111
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46867375
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_46867937
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 00:19 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Zo voel ik mij wel eens
Wat doe jij hier?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:09:00 #113
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46868044
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat doe jij hier?
Niemand wordt ontzien hier
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:28:13 #114
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46868429
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat doe jij hier?
Ik denk dat ik hier beter volk tref, met meer fatsoen dan in de overige subfora, vandaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Daniel.J op 03-03-2007 01:46:42 ]
pi_46868845
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hier beter volk tref, met meer fatsoen dan in de overige subfora, vandaar.
Ik waardeer je optimisme, welkom!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:53:05 #116
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46868901
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:50 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik waardeer je optimisme, welkom!
En nu maar hopen dat mijn verwachting juist is, laaste poging namelijk.
pi_46869325
Wat heb ik zin om die klotejap aan z'n verstand te brengen wat ''dwang'' is.
pi_46870646
Apropos...je bedoelt Shinzo Abe, de nationalist ?
http://www.nos.nl/nosjour(...)7_troostmeisjes.html
  zaterdag 3 maart 2007 @ 07:17:14 #119
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46870904
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:28 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Ik heb dat interview met jou gelezen en ik mag je stijl wel. Iemand die wèl nadenkt en zich niet laat leven door de commercie, wat natuurlijk nog niet wil zeggen dat ik het in alles met je eens ben.

Wat mij betreft blijf je gezellig hier.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46870962
Goeiemorgen .

Welkom, Baaj! Als je je achtervolger(s?) niet mee hierheentrekt zal je zien dat het hier best uit te houden is .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:31:12 #121
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_46871258
Bye bye bloedsnelle 128 mb Asus AGP nvidia kaart en hello no-name 32 mb kaartje.

Eerst mol ik @ work een videokaart en vervolgens gaat die thuis ook definitief op storing. Kutzooi.
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Je ziet echter wel dat de vrijheid is toegenomen, dat de traditionele evomnoische lijnen langzaam worden overschreden en dat zwarten langzamerhand de middenklasse instromen en maatschappelijke posities vervullen die ze vroeger niet konden vervullen. Een dergelijke transitie valt niet binnen een paar jaar te voltooien, die moet je de tijd geven, en juist in die periode is het belangrijk niet in oude reflexen te vervallen.
Hoe lang mag dat duren? ALs je naar de VS kijkt kan dat vele generaties duren...
Hoe lang is een tijdelijke achteruitgang acceptabel voor een lange termijn verbetering?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:34:19 #122
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_46871273
BG ziet achtervolgers die er niet zijn. Althans, dat hoop ik, want dan is te het te peilen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:37:36 #123
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46871291
quote:
Ik moet zeggen dat ik dit wel een wat discutabele gang van zaken vind. Een dubbele nationaliteit is wmb geen probleem, dat is uiteindelijk toch vooral een papieren werkelijkheid, maar dat Kamerleden zich laten lenen om zich in te zetten voor de belangen van een ander land doet mij de wenkbrauwen wel even fronsen. Uiteindelijk is ze gekozen Kamerlid en kan niemand haar dwingen van een van beiden afstand te doen, maar er lijkt me ook een stuk persoonlijke verantwoordelijkheid bij Kamerleden liggen om alle schijn van belangenverstrengeling tegen te gaan.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:40:10 #124
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_46871308
Natuurlijk moet je geen parlementsleden wenzen met een dubbele nationaliteit. Je wil dat zei de proeve eenzijdig doorstaan voor wie zij staan en voor welk 'volk' zou zijjn. De nederlandse.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:45:14 #125
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_46871356
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Natuurlijk moet je geen parlementsleden wenzen met een dubbele nationaliteit. Je wil dat zei de proeve eenzijdig doorstaan voor wie zij staan en voor welk 'volk' zou zijjn. De nederlandse.
Ik had niet door dat toen ik dat tiepte bij wijze van scherts het definititief zou zijn,
pi_46871480
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:37 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik dit wel een wat discutabele gang van zaken vind. Een dubbele nationaliteit is wmb geen probleem, dat is uiteindelijk toch vooral een papieren werkelijkheid, maar dat Kamerleden zich laten lenen om zich in te zetten voor de belangen van een ander land doet mij de wenkbrauwen wel even fronsen. Uiteindelijk is ze gekozen Kamerlid en kan niemand haar dwingen van een van beiden afstand te doen, maar er lijkt me ook een stuk persoonlijke verantwoordelijkheid bij Kamerleden liggen om alle schijn van belangenverstrengeling tegen te gaan.
aan de andere kant kan ze zo ook Nederlandse kwesties aankaarten in Marokko, bv. over de dubbele nationaliteit, en wordt nog naar haar geluisterd ook
pi_46871610
quote:
3 maart 1871

Het Amerikaanse Congres vaardigt de Indian Appropriation Act uit waardoor de Indianenstammen niet langer erkend zullen worden als onafhankelijke mogendheden. Dit betekent een drastische wijziging in het beleid tegenover de oorspronkelijke bewoners. Tot op dat moment sloot de Amerikaanse overheid verdragen met de Indianen over zaken die hen aangingen. Met deze Appropriation Act is dat niet langer nodig. De overheid bepaalt nu eenzijdig het beleid ten opzichte van de Indianen.
pi_46871705
quote:
Fact of the day

In 2007, the United States will allow 7,000 Iraqi refugees, who have already fled to neighboring countries, to settle in the U.S.

Financial Times
pi_46871812
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:21 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Kunnen ze mooi verhalen gaan vertellen zodat de inlichtingendiensten weer leugens bij elkaar kunnen plakken .
pi_46871853
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Kunnen ze mooi verhalen gaan vertellen zodat de inlichtingendiensten weer leugens bij elkaar kunnen plakken .
moeten er nog altijd politici zijn die het willen horen, Clinton schijnt een gezonde wantrouwen te hebben gehad tegen de CIA, daarom geloofde hij Bush
pi_46871984
gooooood morning Russia
quote:
Duitsland wil praten over NAVO-raketschild

Duitsland heeft tijdens een NAVO-conferentie in Wiesbaden aangedrongen op gesprekken over de Amerikaanse plannen voor een raketschild boven Oost-Europa en de Kaukasus. Donderdag kondigden de Verenigde Staten aan dat een deel van het anti-raketsysteem in Tjechië en Polen komt te staan. Ook is het volgens de Amerikanen nuttig als er de komende jaren ergens in de Kaukasus radarinstallaties worden gestationeerd.
Een aantal Europese landen vreest dat de plannen hun relatie met Moskou schaden. Ook de Russische regering is bezorgd over het idee en wil voorkomen dat de Amerikanen de voormalige Sovjet-republieken betrekken bij hun project. Een anti-raketsysteem in de Kaukasus bestrijkt ook een deel van het Russische luchtruim, zo stellen de Russische autoriteiten.
Georgië, Azerbeidzjan en Armenië, de landen waar de radar zou moeten komen, zeggen nog niet door de VS te zijn gevraagd.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5196800
pi_46872962
KNACK HISTORIA

27/02/2007 17:00

ISLAM. ACHTER DE SLUIER...

Voor elke fanatieke moslim tellen we tienduizenden Europeanen van allochtone herkomst die in vrede leven met hun buren.

In België alleen al wonen en werken ruim 400.000 moslims.

Kleine persrellen illustreren hoe weinig wij weten over die nieuwe Belgen. Hoe zijn ze hier beland? Wat denken en geloven ze? Hoe leven ze? Wie zijn ze?

Omdat angsten van mensen veelal op vooroordelen steunen, toont Knack Historia, een nieuwe publicatie van Knack Magazine, in het eerste nummer de islam achter de sluier.
pi_46873527
quote:
Indiërs aan de boerenkool 3-03-07

Annemarie Gualthérie van Weezel en Gert-Jan Dennekamp houden een weblog bij vanuit hun standplaats Brussel.

Indiërs aan de boerenkool
Door Annemarie Gualthérie van Weezel

Brussel, 3 maart - De Indiërs moeten massaal aan de Franse roquefort, Italiaanse parmaham en Nederlandse boerenkool. Tenminste, als het aan de Europese Commissie ligt.

Die vindt dat we best een beetje trots mogen zijn op onze met zorg geproduceerde groenten, yoghurt en drank. En dus heeft Brussel een lijstje opgesteld met 800 Europese delicatessen waar we mee kunnen pronken. Het is nu tijd voor India om kennis te maken met die westerse producten.

Eurocommissaris Fischer Boel toert volgende week door India met een missie: de Indiërs moeten en zullen aan onze hapjes en drankjes gaan geloven. Doe weg die traditionele Nan-broden, maar vervang ze eens voor een croissantje of een olijvenbolletje. En die eeuwige rijst kan heus wel worden afgewisseld met babyspruitjes of aardappelkroketjes.

Het is duidelijk waarom Brussel zo zijn best doet om de artikelen te promoten. India is voor de Europese Unie een belangrijke zakenpartner. Jaarlijks handelen we over-en-weer voor zo’n 40 miljard euro. Alleen liggen de verhoudingen nogal scheef: India weet voor 1,2 miljard te exporteren naar de EU, terwijl dat andersom maar 200 miljoen euro bedraagt. Daar moet verandering in komen, vindt de Europese Commissie.

Met een grote delegatie van ambtenaren en mensen uit het bedrijfsleven zal Fischer Boel fabrieken, boerderijen en supermarkten bezoeken. Maar het toppunt van het hardnekkige charme-offensief zal waarschijnlijk haar verschijning zijn op een druk bezochte markt in Bombay. Daar zal ze vanachter een kraampje de nieuwsgierigen trakteren op toastjes kaas en flessen wijn.

Je kan je nu al voorstellen dat de belangstelling waanzinnig zal zijn. Bombay is één van de armste plekken op de wereld en de lekkernijen zullen vast en zeker het standje uitvliegen. Voor de sloebers betekenen de gratis snackjes een gevulde maag en in ieder geval één dag uit de zorgen. Maar of de actie ook daadwerkelijk de Europese export zal weten op te stuwen, dat is maar de vraag.
http://www.nos.nl/nosjournaal/columns/brussel/index.html
pi_46873697
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]

Omdat angsten van mensen veelal op vooroordelen steunen,
Daarom zijn er genoeg publicaties om die vooroordelen weg te nemen te bevestigen.

quote:
Afvallige moslim loopt in Nederland gevaar

De godsdienstvrijheid is Nederland onvoldoende gewaarborgd. Met Postbus 51-spotjes zou de overheid duidelijk moeten maken dat breken met het geloof óók is toegestaan.

Volgens de Nederlandse grondwet is ieder vrij om te kiezen welke godsdienst hij wil aanhangen. Daarmee is iedereen in Nederland dus ook vrij om te kiezen welke godsdienst hij juist níet wil aanhangen. Maar, stelt publicist Michiel Hegener: „Honderdduizenden Nederlanders zijn druk met het belemmeren van de geloofsvrijheid van anderen. Ze worden daarbij niet gehinderd door overheid en politiek, want die onderschatten het probleem of hebben het zelfs niet opgemerkt.”

Michiel Hegener: „De politiek ziet niet hoe honderdduizenden Nederlanders ongehinderd de geloofsvrijheid van anderen belemmeren.” Hegener betoogt dit in het themanummer ‘Religie en grondrechten’ van Justitiële verkenningen, orgaan van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum van het ministerie van Justitie.

Sociaal geograaf Hegener schreef in 2005 het boek ’Vrijheid van godsdienst’, waarin hij al constateerde dat artikel 6 van de Grondwet – de vrijheid van godsdienst – contrasteert met het taboe op godsdienstverlating onder moslims.

In Justitiële verkenningen noteert Hegener dat godsdienstvrijheid in Nederland vooral ’verticaal’ werkt, en niet ’horizontaal’. Van de wet mag iedereen zelf zijn godsdienst kiezen, maar van medeburgers mag dat niet. Dat geldt vooral voor de islam; wie in die traditie wordt geboren, mag er niet vrijwillig mee breken (zie inzet).

Hegener citeert arabist Hans Jansen: "Zelfs tegen hun beste vrienden en hun ouders durven twijfelaars hun twijfel niet te uiten want ze kennen de regels van de islam over afvalligheid en uittreden: daarop staat de doodstraf."

Vooral als afvalligen op familiebezoek gaan in landen met een islamitische meerderheid zouden zij grote risico’s lopen.
http://www.trouw.nl/dever(...)_in_Nederland_gevaar
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zaterdag 3 maart 2007 @ 12:34:15 #135
Stranger than fiction
pi_46873993
pi_46874016
Nou, hup, een boerka eroverheen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:17:36 #137
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46874913
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:39 schreef zakjapannertje het volgende:
KNACK HISTORIA

27/02/2007 17:00

ISLAM. ACHTER DE SLUIER...

[afbeelding]

Voor elke fanatieke moslim tellen we tienduizenden Europeanen van allochtone herkomst die in vrede leven met hun buren.

In België alleen al wonen en werken ruim 400.000 moslims.

Kleine persrellen illustreren hoe weinig wij weten over die nieuwe Belgen. Hoe zijn ze hier beland? Wat denken en geloven ze? Hoe leven ze? Wie zijn ze?

Omdat angsten van mensen veelal op vooroordelen steunen, toont Knack Historia, een nieuwe publicatie van Knack Magazine, in het eerste nummer de islam achter de sluier.
Vanwaar die aandrang om zo geforceerd positief te doen over de islam?
pi_46874960
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:17 schreef PJORourke het volgende:

[..]

geen idee, ik moet het nog lezen
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:40:27 #139
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46875473
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Michael Jackson bekeerd tot islam

da's de enige plek waar de druk verlaagd wordt lijkt wel. Het is wel een interessant gegeven dat een hoop supersterren zich hebben bekeerd, waarna er nauwelijks nog iets van die mensen vernomen wordt. Neem Cat Stevens of Muhammed Ali, ze hebben zichzelf tot een icoon gemaakt, zonder er nog aan mee te bouwen.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:41:04 #140
Stranger than fiction
pi_46875483
quote:

[..]

Vanwaar die aandrang om zo geforceerd negatief te doen over de islam?
pi_46875686
MOSLIMS! . M'n jas hangt nog in de kroeg, de cv is kapot, mijn sigaretten zijn weg en, nou ja, nog wat meer...
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:52:19 #142
Stranger than fiction
pi_46875729
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:50 schreef Monidique het volgende:
MOSLIMS! . M'n jas hangt nog in de kroeg, de cv is kapot, mijn sigaretten zijn weg en, nou ja, nog wat meer...
Je werd wakker onder je bed?
pi_46875869
Haha. Nee.
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 13:59:33 #144
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46875925
*plop*
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:04:00 #145
Stranger than fiction
pi_46876029
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:57 schreef Monidique het volgende:
Haha. Nee.
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 14:10:02 #146
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46876160
quote:
Vanwaar die aandrang om er steeds 1 religie uit te pakken?
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 14:14:18 #147
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46876267
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:50 schreef Monidique het volgende:
En je ligt in het riool, gefeliciteerd!
pi_46876300
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En je ligt in het riool, gefeliciteerd!
Update me?
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 14:16:29 #149
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46876327
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef Monidique het volgende:
Update me?
Dat je een dronken aap bent?
pi_46876338
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat je een dronken aap bent?
Dat is zeer bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')