Goh, ze hadden geen snor dit keer?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[afbeelding]
Typerend dat ze daar weer Europees uitziende Turkse kinderen voor gebruiken
Ach vond het wel even leuk om te spelen. Maar het type unist kan me niet echt bekoren. Echt van die sci-fi shit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb nog geen minuut plezier gehad, terwijl ik toch echt een C&C fan ben. De RA serie is inderdaad een stuk beter... tis weer baggerwerk van EA zoals gewoonlijk.
Precies... mammouth tanks die lasers hebben, hoe verzinnen die klootzakken datquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach vond het wel even leuk om te spelen. Maar het type unist kan me niet echt bekoren. Echt van die sci-fi shit.
Doe mij maar ouderwetse bommen en granaten.
Ja weinig an inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies... mammouth tanks die lasers hebben, hoe verzinnen die klootzakken dat.
Nog een beetje jong voor een snor...quote:
De kip ligt al in de oven ontzettend lekker te worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:13 schreef sigme het volgende:
Zo, boodschapjes gedaan. Wou je nog uitleg, Apropos, of geloof je het zo ook wel?
Als het kan, graag!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:13 schreef sigme het volgende:
Zo, boodschapjes gedaan. Wou je nog uitleg, Apropos, of geloof je het zo ook wel?
Dit keer kwam het niet van mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:10 schreef Apropos het volgende:
Telkens wanneer pberends een afbeelding van Monica Bellucci, plaatst, weet je dat er een hoop nieuwe te bewonderen vallen in haar B&Hschrijn.
Doet me denken aan dit plaatje. Kennelijk zien we de andere kant het melkwegstelsel gewoon niet,quote:
Ik moet 'm vaker gebruiken, ik zal stappen zetten zodat dat ook gewoon kan zonder dat ik erover na hoef te denken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:36 schreef Apropos het volgende:
Ja, zoiets vermoedde ik wel, maar toen je aanbood om het uit te leggen dacht ik dat het met iets anders van doen moest hebben.
Ik kende de uitdrukking trouwens nog niet, bedankt.
Grappig dat zo'n dikkerd precies z'n haar uitkiest om z'n uiterlijk te verbeterenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:03 schreef pberends het volgende:
Hilbrand blij met z'n nieuwe haar:
http://www.laser-aesthetic.com/hilbrand.html
Weer een wapen minder om de achterbuurten van Brussel aan te pakken. Gaan ze spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:57 schreef Monidique het volgende:
Dan mag België geen clusterbommen gebruiken. Ik geloof dat de Belgische luchtmacht niet zo ontzettend vaak in actie komt, maar het gaat om het idee.
Je kunt het beter platmaken inderdaad, kun je er nog op golfen ofzo. Nu is het 1 grote vergaarbak die achtersteden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weer een wapen minder om de achterbuurten van Brussel aan te pakken. Gaan ze spijt van krijgen.![]()
en eigendommenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kunt het beter platmaken inderdaad, kun je er nog op golfen ofzo. Nu is het 1 grote vergaarbak die achtersteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |